Keijo Erik Rosbergin päivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Valkonikki

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Valkonikki »

Valkonikki kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:No voi prkl! Nyt mul ei oo enää mitään saumaa päästä G:n rakastajaksi tämän jälkeen! Damn U romantic men!!1
No no, elämme suvaitsevaisia vaimoa lepytteleviä aikoja! 8)
Ja kunhan leppyy, voi taas rauhassa jahdata muita! ;)
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Galleriassa uusia kuvia tiedätte kyllä kenestä.
Paras päivä ikinä.
Valkonikki

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Valkonikki »

Valkonikki kirjoitti:
Valkonikki kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:No voi prkl! Nyt mul ei oo enää mitään saumaa päästä G:n rakastajaksi tämän jälkeen! Damn U romantic men!!1
No no, elämme suvaitsevaisia vaimoa lepytteleviä aikoja! 8)
Ja kunhan leppyy, voi taas rauhassa jahdata muita! ;)
Kävelköön syliin vaan! :wink:
Rouva Pupu

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Valkonikki kirjoitti: Mies raksuttaa tasan yhtä lyyliä eikä missään nimessä anna uniraksutusten, joista ei tässä tapauksessa edes tietäisi ilman nettivakoilua, pilata mitään. Mitä muuhun kusipääsäätöön tulee; todistustaakka on ja säilyy. My prob. Kaikki on ansaittava uudelleen ja ansaitaankin. Siitä on kyse.
Hitto, tämän jälkeen mun vapaaehtoisuus munanpotkijana hieman niinQ lähti livohkaan. Miehet!!1
MGandhi

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

VITTU TÄÄLLÄKIN ON TYLSÄÄÄ!!!

Niin se vaan on, että ilman palstarähinää tää on aivan kuollut paikka!
Duck

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Duck »

Ja täällä taas oli sähvökatkos. Rajautui aika tarkkaan mun korttelini alueelle. UPS-laite teki työnsä, verkkolevyserveri oli kuin mitään ei olisi tapahtunut. SaNmuitin sen tietty ennen kuin UPSin akku hiipui.
1108

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja 1108 »

MGandhi kirjoitti:VITTU TÄÄLLÄKIN ON TYLSÄÄÄ!!!

Niin se vaan on, että ilman palstarähinää tää on aivan kuollut paikka!
................................... .........________
................................... .,.-??...................``~.,
.............................,.-?.. .................................?- .,
.........................,/........ ................................... ....?:,
.....................,?............ ................................... .......\,
.................../............... ................................... .........,}
................./................. ................................... ..,:`^`..}
.............../................... ................................,:? ........./
..............?.....__............. ............................:`..... ....../
............./__.(.....?~-,_....... .......................,:`......... .../
.........../(_....?~,_........?~,_. ...................,:`............ _/
..........{.._$;_......?=,_.......? -,_.......,.-~-,},.~?;/........}
...........((.....*~_.......?=-._.. ....?;,,./`..../?.............../
...,,,___.\`~,......?~.,........... .........`.....}............../
............(....`=-,,.......`..... ...................(......;_,,-?
............/.`~,......`-.......... .....................\....../\
.............\`~.*-,............... ......................|,./.....\,__
,,_..........}.>-._\............... ....................|.............. `=~-,
.....`=~-,_\_......`\,............. ....................\
...................`=~-,,.\,....... ........................\
................................`:, ,...........................`\..... .........__
................................... ..`=-,...................,%`>--==``
................................... ....._\..........._,-%.......`\
................................... ,<`.._|_,-&``................ `\
Duck

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Duck »

MGandhi kirjoitti:ilman palstarähinää tää on aivan kuollut paikka!
:nuts:
ninnithequeen

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Duck kirjoitti:Ja täällä taas oli sähvökatkos. Rajautui aika tarkkaan mun korttelini alueelle. UPS-laite teki työnsä, verkkolevyserveri oli kuin mitään ei olisi tapahtunut. SaNmuitin sen tietty ennen kuin UPSin akku hiipui.
Juu nii oli katkos meilläkin. Komiasti koko tienoo pimiänä.
MGandhi

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Duck kirjoitti:Ja täällä taas oli sähvökatkos. Rajautui aika tarkkaan mun korttelini alueelle. UPS-laite teki työnsä, verkkolevyserveri oli kuin mitään ei olisi tapahtunut. SaNmuitin sen tietty ennen kuin UPSin akku hiipui.
Olin väärässä! Täällähän onkin näköjään hirveä meno ja meininki!

Anteeksi!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

MGandhi kirjoitti:Anteeksi!
Väärä ketju!!1
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
MGandhi

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Vesper kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Anteeksi!
Väärä ketju!!1
Nah,

Pelaan varman päälle ja pyytelen anteeksi kaikkea mitä sanon, niin ei tule sanomista.

Anteeksi, että olen väärässä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Hyrr. Paleltaa. Taitaa tauti yrittää selätystä. Taistelen urhoollisesti, mutta ne autojutskat saa siirtyä huomiselle.
Takkaan tuli, hella koukkuineen on jo kuuma.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vittu minä en mikä on niin, täh?

Voi hitsi. Mä olin salilla ja saatoin missata sillä aikaa ihan oikean sähkökatkoksen. Olisi pitänyt jäädä kotiin. Koneet kyllä jäi päälle lähtiessäni ja olivat ihan samoissa kuopissa palatessani, ehkä täällä ei ollutkaan sähkökatkosta. Muttei voi olla ihan varma. Voi hitsi.

No älkää hätäilkö, ette te ihan maailman suurimpia surkimuksia ole. Ne löytyvät erään nimeltämainitsemattoman pääkaupunkiseudun ammattikorkeakoulun taidenpuolen kirjaston postituslistalta, jolle itsekin näemmä valitettavasti lukeudun. Täähän on siis seurausta siitä joskus mainostamastani keissistä, kun lompsin muinoin työaikaa tappaakseni kyseiseen kirjastoon kahmien sieltä parikymmentä CD-levyä ja kun selvisi että ne lainatakseen pitää kuulua ko. laitoksen liittyen kyseiseen postituslistaan, ja sitten kymmenet vitun saatanan kusipääurpot lähettää pyynnön päästä pois listalta - luonnollisesti floodaten sen kaikille listalla oleville. Ylläpidolta tulee sitten ohjeistusta kuinka kaivaa se pää perseestä ja toimia oikein, mutta eihän nää taidevammaiset niistä mitään tajua vaan pyörittävät roskapostikarusellia koko päivän.

Vaikka olenkin melko humaani otus, pakko sanoa ettei kaikilla ihmisillä ole mielestäni oikeutta elää. Tästä poppoosta olisi hyvä aloittaa kun aletaan tamppaamaan polkua saunan taakse.
Dumis

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tiit-tiit-tissit!

Ooon nyt ollut tauolla 18-> joten työaika tulee hyvin käytettyä netissä. Pari venettä saapuneepi iltasella just sopiviksi että kuittaan taksirahat, kolme sataprossasta sekä päivän vapaan kolmen tunnin "ylityöstäni".
Ainoo paska näissä iltavuoroissa on siinä ettei pahempaa puoliskoa paljoa näe kun silläkin on iltavuoroa skolen jälkeen aika usein =/
Fcuk

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Rouva Pupu kirjoitti:Hitto, tämän jälkeen mun vapaaehtoisuus munanpotkijana hieman niinQ lähti livohkaan. Miehet!!1
:D

Voi räkä. Nyt aasi kyllä tuon sangollisen porkkanoita kun kiltisti vasikoit mulle mikä valkonikkipostaus on mun ip:stä ja mikä ei. En oikein tiedä mistä aloittaa kotitappelu kun mies kotiutuu (naisista tai mistälie) ihan koht.
Duck

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Duck »

SikaMika kirjoitti:No älkää hätäilkö, ette te ihan maailman suurimpia surkimuksia ole.
Mä olen, koska menin ja tilasin sen kirjan.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Riemumieli kirjoitti:Kaikkein karmeimpia ovat ihmiset, jotka käyttävä ketä-sanaa kuka/joka-sanan asemesta. "Tiedätkö, ketä on tulossa jne." Näitä pellejä tuntuu olevan niin Turussa kuin Tampereella, joten erkkaa lapaan vain.
Joo, ihan tarkotuksella toin ton Turkkusse tuliaisena tänne Treelle kanssaihmisten iloksi. =]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

1108 kirjoitti:hesalaisia juntteja pulputtamaan slangia, alkoi vituttamaan alta aikayksikön.
Must on vaan sikahauskaa ko mies puhuu hesan slangii, varsinki sillon joskus aluks. Ei voinu nauramatta kuunnella.... Tosin aika herjalla kai sekin. =D
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
MGandhi

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Lapitii kirjoitti:
1108 kirjoitti:hesalaisia juntteja pulputtamaan slangia, alkoi vituttamaan alta aikayksikön.
Must on vaan sikahauskaa ko mies puhuu hesan slangii, varsinki sillon joskus aluks. Ei voinu nauramatta kuunnella.... Tosin aika herjalla kai sekin. =D
Arvoitus:
Mistä muuten tunnistaa viimeistään pönden?
Rouva Pupu

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Sanoo hesa stadin sijaan?
MGandhi

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Rouva Pupu kirjoitti:^Sanoo hesa stadin sijaan?
Juuri näin...
Rouva Pupu

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Katsos joskus yritin innokkaalle väärälle herrasmiehelle valehdella olevani hesasta, ei mennyt läpi, koska "stadilaiset ei sano hesasta". Kuten huomaa, tällekin tiedolle oli käyttöä vuosien jälkeen, nih. Mut ei tästä vissiin mitään palkintoo saa. Esmes rahaa ja silleen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Keharilomake täytetty. Oli valonarkuutena ilmenevä hedari jo etukäteen, nyt se on ehkä tuplat kauheampi. Jessus että mä inhoan näitä itsearviointeja. Eikö se nyt pitäs olla jo selvä että mä olen paras, tartteeko se vielä kaikkiin papereihinkin kirjata!?

Onneksi on Mad Men.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
SikaMika

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

SikaMika kirjoitti: Voi hitsi
Mitähän vittua tuolle tekstille oikein tapahtui?! Siitä puuttuu suuri osa joten loppu ei tee pahemmin järkeä. Tän läppärin yksi vittumainen puoli kirjoittamiseen liittyen verrattuna kotikoneeseen on, paitsi virhelyönnit joka kolmannella näppäimellä, sen tapa kämmenen hipaistessa jotakin ampua kursori randomisaattorin osoittamaan paikkaan jo kirjoitettua tekstiä. Yleensä tähän liittyy, virhelyönnin seurauksena, insert-toiminto jolloin uusi Siansaksa pyyhkii vanhan alleen. Lisäksi tuo vitun hiplailualusta, joka siis korvaa hiiren, on kovin kosketusherkkä ja tulkitsee yleensä jo siihen kohdistuvan tiukan katseen kaksoiskosketukseksi. Ei tulisi mieleenikään esim. pelata nettipokeria tällä, näytössä olisi hyvin pian nyrkin mentävä reikä.

Meen yöpuulle ( = syömään, katsomaan leffaa ja lukemaan). Haista ite.
Vastaa Viestiin