Palstapahoittelut - ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Fcuk

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Argh. Kerran käytin muualta kuultua tietoa erään ihmisen loukkaamiseen kun ei rahkeet muuten riittäny. Vaikkei kohde tai varsinkaan muut kai sanomistani ihan tajunneetkaan, aukesi se kuitenkin yhdelle, jonka luottamuksen tavallaan menetin. Siitä oon pahoillani yhä.

Selkeetä. ;)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En mistään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja bliss »

Olen palstapahoillani ainoastaan joidenkin palstapersoonien olemattomasta tai muuten paskasta huumorintajusta.
NuoriDaavid

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bliss kirjoitti:Olen palstapahoillani ainoastaan joidenkin palstapersoonien olemattomasta tai muuten paskasta huumorintajusta.
Et ihan niinQ oikeasti ole ollenkaan pahoillasi siitä sammakko+hiiri kuvasta aikoinaa?
bliss

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriDaavid kirjoitti:
bliss kirjoitti:Olen palstapahoillani ainoastaan joidenkin palstapersoonien olemattomasta tai muuten paskasta huumorintajusta.
Et ihan niinQ oikeasti ole ollenkaan pahoillasi siitä sammakko+hiiri kuvasta aikoinaa?
En sitten pätkääkään. Olen korkeintaan pahoillani siinä yhteydessä paljastuneesta ihmisten valtaisasta tekopyhyydestä. (sivuaa paskaa huumorintajua)
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Olen pahoillani etten uskonut Pertin talousvaroitteluja. Anteeksi Pertti. Jos en olisi ollut niin kovapäinen vaan uskonut, olisin saattanut tehdä elämässäni jotain toisin. En tosin tiedä mitä, olin jo valmiiksi niin varovainen luonteeltani.

Laskusuhdanteessa menen tosin vähän vastavirtaan, olen alkanut polttaa rahaa lomillani, kun aikaisemmin riitti koto-Suomi välillä pääkaupunkiseutu - kesämökki. Viime perjantain saunareissullakin tunsimme tekevämme kansantaloudellisesti järkevän teon käydessämme ostamassa muutaman pizzan läheisestä pizzeriasta. Sotaa tai ainakin keskisormea lamaa vastaan.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 04.02.2009 13:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
MGandhi

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

NuoriDaavid kirjoitti: Et ihan niinQ oikeasti ole ollenkaan pahoillasi siitä sammakko+hiiri kuvasta aikoinaa?
Sehän oli hauska läppä!

Olen pahoillani!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja aasi »

Olen pahoillani kaikesta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Palstapahoittelut tekemistäni soomenkjelen raiskauksista.

Ja tekemisistäni RL.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

NuoriDaavid kirjoitti:Et ihan niinQ oikeasti ole ollenkaan pahoillasi siitä sammakko+hiiri kuvasta aikoinaa?
Mitä siitä pahoillaan olemaan, FinnMonsta ei naisten kanssa kranttuile, se tuuppaa vaikka juottovasikkaa jos sille pukee hameen. Tokko se kuva sitä järkytti.
Fcuk

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

1108 kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Et ihan niinQ oikeasti ole ollenkaan pahoillasi siitä sammakko+hiiri kuvasta aikoinaa?
Mitä siitä pahoillaan olemaan, FinnMonsta ei naisten kanssa kranttuile, se tuuppaa vaikka juottovasikkaa jos sille pukee hameen. Tokko se kuva sitä järkytti.
Tätä tämmöstä mä en kyllä ymmärrä elikäs suvaitse... HEMMETTI MIKÄ TEITÄ IHMISET VAIVAA, vitun hullut!

*raivohujllukohtaudsdsaffZ*
bliss

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mulla on sellainen tunne, että tästä on tulossa kiinnostavin ketju pitkiin aikoihin.
daddykillkill

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Olen pahoillani siitä, että pidän Butthole Surfersista.
Olen pahoillani, että allaoleva kuva nauratti:

Kuva

Jollain kieroutuneella tavalla tuo karvainen koiran-/kissanperse kyllä sopii tähän pahoittelu-kalabaliikkiin...
Fcuk

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Oon pahoillani siitä, etten nyt keksi MGandhille mitään kuumaa todistetta rakastajattareks kelpaavuudesta ja sit vähän pahoillani yleisesti siitä, että aina loukkistelen muiden puolesta. Mitä vittua se mulle kuuluu... Vaikenen! :D
Onslow

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Olen pahoillani että Pertsa avasi tällaisen ketjun.
NuoriDaavid

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mä en tiedä, pitäiskö olla pahoillaan tuoste Jeesuksen hyvästä perseestä.

Erittäin hyvä kuva!
NuoriDaavid

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
bliss kirjoitti:Olen palstapahoillani ainoastaan joidenkin palstapersoonien olemattomasta tai muuten paskasta huumorintajusta.
Et ihan niinQ oikeasti ole ollenkaan pahoillasi siitä sammakko+hiiri kuvasta aikoinaa?
En sitten pätkääkään.
Kummallista.
bliss

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriDaavid kirjoitti:
bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Et ihan niinQ oikeasti ole ollenkaan pahoillasi siitä sammakko+hiiri kuvasta aikoinaa?
En sitten pätkääkään.
Kummallista.
Miksi se on sinusta kummallista? Miksi minun pitäisi olla siitä pahoillani? Pitäisikö sinun olla pahoillasi siitä, että yrität saada minua olemaan pahoillani?
Fcuk

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Must tuntuu et voisin rakastuu Dave suhun. Tai ainakin kokeilla nähdä unta! Saat muut tuntumaan niin empatiakyvyttömiltä kusipäiltä et se jännästi kiihottaa.
Onslow

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Fcuk kirjoitti:Must tuntuu et voisin rakastuu Dave suhun. Tai ainakin kokeilla nähdä unta! Saat muut tuntumaan niin empatiakyvyttömiltä kusipäiltä et se jännästi kiihottaa.
Nyt davelta poksahti pipetti. Eiku pumppu.
Zeb

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^^Minäkin olen ihastunut tähän Daven pehmeään puoleen. Tapellaanko kumpi saa sen?!1 :wink:
Fcuk

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Onslow kirjoitti:Nyt davelta poksahti pipetti. Eiku pumppu.
Haha. Ei mut oikeesti, muillekin varmaan tullu kokoajan symppiksempi kuva lääkäristämme? En ehkä edes yritä hillitä itteeni jos meinaan peiton alla ruveta miettii jotain lääkärileikkejä.

edit: Ei tapella Zeb, vuorotellaan! Yritetään pysyä liitoissamme. :P
1108

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Onslow kirjoitti:Nyt davelta poksahti pipetti. Eiku pumppu.
Mä olen pahoillani että naurahdin, olin meinaan puhelimessa tekemässä Kiillon edustajalle tilausta. En viitsinyt alkaa selittämään mikä nauratti, en vaikka oikein kysymällä kysyi.
Rouva Pupu

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Oon mä kerran pyytänyt anteeksi ja pahoitelut käyttäytymistäni yksityisviestillä erästä palstan herraa kohtaan joskus vuonna papu ennen nakkisotaa. Muuten en muistaakseni ole pahoitellut tekemisiäni tai sanomisiani. Kuitenkin noin suht aina sanon mitä ajattelen tiedostaen sen että siitä voipi loukkaantua. Niitä en pyytele anteeksi, se olisi tekopyhyyttä. Plus anteeksipyynnöllä ei ole mitään arvoa jos sitä ei tarkoita. IMO.
NuoriDaavid

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bliss kirjoitti:
Miksi se on sinusta kummallista? Miksi minun pitäisi olla siitä pahoillani? Pitäisikö sinun olla pahoillasi siitä, että yrität saada minua olemaan pahoillani?
No mietitäänpä tapahtunutta: mies postaa onnellisena kuvan itsestään ja rakastetustaan, ja sinä vastaat postaamalla kuvan sammakosta ja hiirestä, jonka seurauksena mies ja hänen rakastettunsa pahoittavat mielensä. Minusta on kummallista, että et ole kuvan postaajana lainkaan pahoillasi asiasta.

Toiseen kysymykseen: minun ei mielestäni tarvitse olla pahoillani siitä, että kerron, että ihmettelen, miksi et ole pahoillasi teosta, josta minun käsitykseni mukaan valtaosa ihmisistä olisi.
Vastaa Viestiin