Palstapahoittelut - ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Kummastelusi ei muuta asiaa miksikään. En ole pahoillani. Piste.

Etkö usko, että useimmat älähtivät asiasta siksi, että ensireaktionsa oli huvittuneisuus ja naureskelu, jonka jälkeen kauhistuivat omaa reaktiotaan koska eihän niin saa tehdä ja sitten olikin jo helppoa tuomita kuvan postaaja.
Mutta siltikään en ole pahoillani enkä aio olla. Jankkaa seuraavasta asiasta. Kiits.
Fcuk

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mä en tajuu miten sulle bliss tommonen kuva siitä jäi? :shock:

Joko en vaan muista casea tai sit taidetaan olla niin erilaisia, että ajatellaan automaattisesti muidenkin ajattelutavoista varsin eri tavalla? Sama toki Daven ja sun suhteen.
Zeb

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Olen joskus muistaakseni kerran puskajusseillut tai harkinnut puskajusseilua mustanikillä Kityaikaan kun en uskaltanut jonkun tietyn henkilön ryöpytyksen kohteeksi joutumisen pelossa omalla nikilläni sanoa mielipidettäni. (Sqwiik!) En muista kyllä aihetta enkä henkilöä enkä sitä ryhdyinkö toimeen, mieli ainakin teki.
SikaMika

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kadun vain yhtä asiaa e-lämässäni ja pyydänkin heti anteeksi:

katsotaan kumpi ehtii haaskalle ensin, Geetsu vai.
MGandhi

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

SikaMika kirjoitti:Kadun vain yhtä asiaa e-lämässäni ja pyydänkin heti anteeksi:

katsotaan kumpi ehtii haaskalle ensin, Geetsu vai.
Kiitos! Nyt on parempi mieli!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Olen pahoillani että en vieläkään ole laittanut juomukondomia päähäni ja tukehtunut rauhassa... :napu:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
bliss

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja bliss »

Homeboy65 kirjoitti:Olen pahoillani että en vieläkään ole laittanut juomukondomia päähäni ja tukehtunut rauhassa... :napu:
Ei se mitään. Niin mekin olemme.
Duck

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

Olen pahoillani että en aktiivisemmin ota osaa muiden palstatappeluihin ja puolusta ystävieni kunniaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jos olisin jotain syytä olla pahoillaan, olisin. Parempimuistiset voivat muistuttaa, jos aihetta on ollut.
Paras päivä ikinä.
1108

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sori mutta nyt oli pakko:

Kuva
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja Madonna »

exPertti kirjoitti:Mistä olette palstapahoillaan? Oletteko mistään? Miksi?
Siitä olen ehkä vähän etten läheskään aina vaivaudu edes sisään kirjautumaan vaan lueskelen vaan vieraana täältä juttuja .
Siksi pahoillaan kun tuntuu että lähinnä hyödynnän tätä(kin) palstaa, antamatta itse juur mitään panosta :?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

bliss kirjoitti:Mulla on sellainen tunne, että tästä on tulossa kiinnostavin ketju pitkiin aikoihin.
Postaas vaikka ittestäs ja vapaavalintaisesta perheenjäsenestä tähän väliin joku kiva kuva, niin kerron sulle mitä eläintä muistutatte! Ja Gandhi kanssa!
Rotan aivot valtasivat pääni.
MGandhi

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Ann kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mulla on sellainen tunne, että tästä on tulossa kiinnostavin ketju pitkiin aikoihin.
Postaas vaikka ittestäs ja vapaavalintaisesta perheenjäsenestä tähän väliin joku kiva kuva, niin kerron sulle mitä eläintä muistutatte! Ja Gandhi kanssa!
Cityssä löytyy samalla nikillä haluamasi kaltainen kuva. Mene sinne kommentoimaan. Uskoisin, että mun itsetunto kuitenkin kestää vaikka torakaksi vertaisit. Kai sä laitat kuvia sitten kanssa?
MGandhi

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

exPertti kirjoitti:
Ann kirjoitti:Postaas vaikka ittestäs ja vapaavalintaisesta perheenjäsenestä tähän väliin joku kiva kuva, niin kerron sulle mitä eläintä muistutatte! Ja Gandhi kanssa!
Eihän SE olisi hauskaa.
Spede luuli keksineensä hyvän kohdan sivaltaa? Sehän se vasta hauskaa olisikin! Osalla meistä löytyy kyky nauraa myös itselleen.
bliss

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ann kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mulla on sellainen tunne, että tästä on tulossa kiinnostavin ketju pitkiin aikoihin.
Postaas vaikka ittestäs ja vapaavalintaisesta perheenjäsenestä tähän väliin joku kiva kuva, niin kerron sulle mitä eläintä muistutatte! Ja Gandhi kanssa!
Löytyy galleriasta. Neiti on hyvä ja aloittaa eläintieteellisen puheenvuoronsa.
NuoriDaavid

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bliss kirjoitti:^Kummastelusi ei muuta asiaa miksikään. En ole pahoillani. Piste.

Etkö usko, että useimmat älähtivät asiasta siksi, että ensireaktionsa oli huvittuneisuus ja naureskelu, jonka jälkeen kauhistuivat omaa reaktiotaan koska eihän niin saa tehdä ja sitten olikin jo helppoa tuomita kuvan postaaja.
Mutta siltikään en ole pahoillani enkä aio olla. Jankkaa seuraavasta asiasta. Kiits.
Muistat varmaan, kun kerroin, että postauksiesi perusteella minulle on syntynyt kuva, että et ole onnellinen.

Tätä juuri tarkoitan. Onnellinen ihminen ei kokisi tarvetta pilkata toista erityisen arasta aiheesta, ja hänellä olisi kyky empatiaan
bliss

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriDaavid kirjoitti: Muistat varmaan, kun kerroin, että postauksiesi perusteella minulle on syntynyt kuva, että et ole onnellinen.

...Onnellinen ihminen ei kokisi tarvetta pilkata toista erityisen arasta aiheesta, ja hänellä olisi kyky empatiaan
*sigh*
No sovitaan sitten, että olen e-onneton jos se saa sun olosi tuntumaan paremmalta.
Onslow

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja Onslow »

bliss kirjoitti:
*sigh*
No sovitaan sitten, että olen e-onneton jos se saa sun olosi tuntumaan paremmalta.
Minusta olet myös tyytymätön takapuoleesi. Uskon että laittamalla peppukuviasi galleriaasi saat pönkitettyä peppusi minä-kuvaa, joten laitas pari peppukuvaa galleriaan asap!

Ainiin. Dave. Lisää lääkitystä, tai susta tulee ihan huru-ukko.
bliss

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriDaavid kirjoitti:...että postauksiesi perusteella minulle on syntynyt kuva...
Et varmaan halua edes tietää minkälainen kuva minulle on syntynyt sinun postauksiesi perusteella.

Onslow kirjoitti:Minusta olet myös tyytymätön takapuoleesi.
Pyh. Mun takapuoli on hyvinkin ihq :]
NuoriDaavid

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:...että postauksiesi perusteella minulle on syntynyt kuva...
Et varmaan halua edes tietää minkälainen kuva minulle on syntynyt sinun postauksiesi perusteella.
Jos mä olisin ilkeä ihminen, niin mä en vastaisi tähän mitään, koska sitten sä et pääsisi kertomaan, vaikka varmasti haluat kovasti. Mutta koska olen empaattinen, niin anna tulla vaan!

:wink:
Stevie Ray

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:...että postauksiesi perusteella minulle on syntynyt kuva...
Et varmaan halua edes tietää minkälainen kuva minulle on syntynyt sinun postauksiesi perusteella.
Mutta meitä muita ainakin kiinnostaa. Kertokaa toki muutkin minkälainen kuva teille on muodostunut palstalaisesta tämän kirjoitusten perusteella.

Perustas Pertti pikkunäppärä ketju tätä varten.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

exPertti kirjoitti: Siis sen joka "vaan sanoo asiat niinkuin ne ovat".
Kyllä Safi oli tässä ihan omassa luokassaan.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

MGandhi kirjoitti: Cityssä löytyy samalla nikillä haluamasi kaltainen kuva. Mene sinne kommentoimaan. Uskoisin, että mun itsetunto kuitenkin kestää vaikka torakaksi vertaisit. Kai sä laitat kuvia sitten kanssa?
bliss kirjoitti: Löytyy galleriasta. Neiti on hyvä ja aloittaa eläintieteellisen puheenvuoronsa.
Juu, kyllähän toki itse kunkin itsetunto kestää sen, että ilmaisen kiertoteitse, että blissi/gandhi ovat jotain näköä. Pointti tässä ei tainnut olla se, että en minäkään jaksaisi vaivautua itkemään, mikäli en aiheuttaisi teissä välitöntä halua paritella kanssani/näytän mielestänne pahalta. Eletään sillä oletusarvolla.

Eiköhän teistä kumpainenkin omaa aika hyvän e-itsetunnon, ainakin postattujen kuvien määrästä päätellen. Vapaat markkinat, kilohinta kohdallaan, kylkiäisiä. Nice.

Mutta, mutta.. se, että sanon lapsesi on XXXX ja siskosi XXXX, on raukkamaista paskaa. Ja koska täällä on em. kaltaisia raukkamaisia paskoja, en kyllä hevillä menisi jakamaan minkään valtakunnan perhepotretteja kanssanne.

En tiedä oliko sammakko saanut hiireltä luvan kuvansa tänne päräyttämiseen, ja vaikka olisi saanutkin..tiesikö hiiri mihin suostumuksensa antoi? Tuskin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Palstapahoittelut - ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Olen pahoillani että olen vinoillut urpiaiselle hänen sivistyssanojensa käytöstä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin