Törstäi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duck

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Duck »

Lilo kirjoitti:IhQ, työnantaja tarjoo Runebergin torttua. En ookaan syöny moneen vuoteen.
Meilläkin kohta, näin kun sihteerikkö piilotti laatikollisen niitä komeroon. :D
Stevie Ray

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Fcuk kirjoitti:Mä luulen, että se on toi TT HD SR systeema kun saa meidät tällaseen tilaan, narttu!
Kulta! Ei mulla ole mitään systeemiä ;) Mä vedän ihan lonkalta. Kato, tämmönen mä oon. *pus*
daddykillkill

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Nyt sattuu aivoihin. Pääsiäisviikoks tarjottiin unelma-hylkysafaria Norjaan. Lomapäiviä olis mutta rahaa ei.
Dave: lahjoitapa tonni kaverin harrastustoimintaan? *begz :)
Lupaan tuoda kuningasravun tuliaisiksi!
Kuva
milli

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja milli »

Mä leivoin molemmille työpaikoille runebergintorttuja (en tänne asikkaalle, kun oon kuitenkin koko päivän yksin toimistolla). Täytyy kohta mennä iltaduuniin katsomaan miten tortut ovat tehneet kauppansa. Huomenna vien niitä vielä kotitoimistolle.
Onslow

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Onslow »

daddykillkill kirjoitti: Lupaan tuoda kuningasravun tuliaisiksi!
Ei muuten maistu juuri miltään. Tai maistuu miltään, mutta ei voi mitenkään verrata suomalaiseen jokirapuun.
daddykillkill

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Tuo koko ja näkö on ainakin mulle "se juttu"
Ja eikös rapukesteissä yleensäkin ravunliha ole sivuseikka pääpainon ollessa sottaisella syömisellä ja snapseilla?
Onslow

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Onslow »

daddykillkill kirjoitti: Ja eikös rapukesteissä yleensäkin ravunliha ole sivuseikka pääpainon ollessa sottaisella syömisellä ja snapseilla?
Riippuu kulinaristista :D

Itse ainakin preferoin kirkkaasti rapujen syönnin kirkkaiden kiskomisen edelle, varsinkin jos kyseessä on toisaan suomalainen jokirapu. Muilla ei ole niin väliä..
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Opiskelu ilman alkoholia on kuin hiihto ilman hepoa.
Kippis huomiselle lakikokeelle!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
daddykillkill

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Oliskohan tämän päivän työt tehty? 13h täynnä. Vittu tää lomalle jääminen on aina samanlaista...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Taas ihan vitunmoinen hedari, ei auttanut urheilu eika tulikuuma suihkukaan. Mikä hemmetti mua vaivaa? Ja kroppa täynnä jotain ihme mustelmia. Nälkäkin on, mutten päänsäryltä jaksais tehdä yhtään mitään safkaa.

Nyt tänne heti joku hieromaan ja palvelemaan!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja annepa »

Torjantaikänni on tosi luova olotila!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Duck

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Duck »

Autoin kaveria. Hänen oli pakko ostaa uusi sikahieno plasmatelkkari, ja annoin kuljetusapua. Ihme ja kumma, se mahtui Civicin kuuluisat Magic Seatit ylös taitettuna takapenkkien jalkatilaan. No ei ihan täysin - vasen ovi piti jättää raolleen ja sitoa kiinni liinalla. Kaverin kämpillä vielä vitunmoinen ähinä kun hänen vanha kuvaputkitelkkarinsa (kokoluokkaa iso ja painava) piti viedä kellariin, ja kaverilla oli vähän huono selkä. Mut selvittiin vaikeuksista huolimatta. Kyl on upee kuva.

Parkkeerasin vaan autoni kiireessä vähän lähelle yhtä toista autoa jonka oli sitten ilmeisesti ollut vaikea peruuttaa sieltä nurkasta pois, sillä hän oli muistanut minua kääntämällä oman autoni sivupeilin nurin. Onneksi ei sentään mennyt rikki, sain käännettyä sen takaisin hollille.

Aamusta iltaan ollut aika täysi päivä. Kuten on koko viikko. Puuh. Viikonloppuna sit Turkkusseen, ja ehkä siellä voi sitten levätä hieman mutsin luona. Siis suursiivouksen jälkeen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

On ollut kyllä aivan uskomattoman upea päivä taas. Toivottavasti teillä muillakin :h:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16639
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

nastamuumio kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:tämä vuosi jossain opettajankoulutuksessa tjsp.?
No eka mä olin et ei vittu kyllä sitä yhden vuoden istuu vaikka muurahaispesässä, mutta sit mä olin et ei saatana, mähän en enää itsereflektoi.
Samansuuntaisia kommentteja olen kuullut muiltakin. Tyhjäpäisen itsereflektiofiilistelyn kestäminen on kuulemma lähestulkoon mahdotonta kenelle tahansa, jonka aivotoiminnat kulkevat edes suurin piirtein normaaleja uria. Yksi koulutuksen läpilusineista tutuistani piti sitä aikuisikänsä idioottimaisimpana vuotena.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Dumis

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Dumis »

swirl kirjoitti:löysin käyttämättömältä tililtäni melkein 150 euroa + pari muuta ilahduttavaa erikseen määrittelemätöntä asiaa!
Määkin löysin eilen joltais s-tililtäni 119e, sopii mulle. Vissiin ollut jotain hyötyä kun pari vuotta on jaksanut kassalla ojentaa sitä vihreetä korttia. Nykyisin annan sen kortin mielelläni automaattisesti, niin eivät sitä sitten erikseen kinua.
nastamuumio

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

urpiainen kirjoitti: Samansuuntaisia kommentteja olen kuullut muiltakin. Tyhjäpäisen itsereflektiofiilistelyn kestäminen on kuulemma lähestulkoon mahdotonta kenelle tahansa, jonka aivotoiminnat kulkevat edes suurin piirtein normaaleja uria. Yksi koulutuksen läpilusineista tutuistani piti sitä aikuisikänsä idioottimaisimpana vuotena.
Lisäks mua otti pattiin myös valmiiden arvojen syöttäminen ja niiden eteen päin syöttämisen syöttäminen, kun luettiin opetussuunnitelmasta, että opetuksessa oppilaan on opittava arvostamaan pohjoismaista kulttuuria ja tajuttava se arvo ja sen sellaisia. Yritin herättää keskustelua, että mikä minä olen sanomaan oppilaalle, joka jostain syystä ei arvosta pohjoismaista kulttuuria kovin paljoan, mutta arvostaa vaikkapa japanilaista kulttuuria, että, kuules, oppilas, väärin arvostettu, mutta en saanut ketään tajuamaan, mitä tarkoitin. Oli nimenomaan muotoiltu juuri tuolla tavoin eikä esimerkiksi, että pyritään herättämään oppilaassa pohjoismaisen kulttuurin arvostusta, mutta annettaisiin oppilaan itse päättää, mitä arvostaa ja miksi. Saatana.
Vastaa Viestiin