Törstäi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duck

Törstäi

Viesti Kirjoittaja Duck »

Nö, mitkäs ön meiningit?
daddykillkill

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Hotelliaamiaisella nautittu silli-metwursti-suolakurkkuleipä meinaa "hieman" janottaa. Illanistujaisten brenkkubuffan väkevien valikoima olisi saanut myös olla hieman monipuolisempi.
nastamuumio

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Ens mä olin et ei vittu ku ihanan hiljasta ja rauhallista täällä konttorikerroksessa, mutta sit mä olin et ei saatana, näillähän on se joku hemmetin hengennostatustilaisuus, josta mun lintsaaminen tulkitaan sitoutumattomuudekseksi firman arvoihin. Käytän kuitenkin aikani nyt kitinän selaamiseen, kun kukaan ei kyttää.
Stevie Ray

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Aamuinen pikkumusta Audi A3 (jonka takalasiin oli tyylitellyin kirjaimin teipattu isosti Bliss) kehä ykkösen aamuruuhkassa teki tehtävänsä. Tuli sellainen olo, että ei kai tästä paikasta koskaan voi lopullisesti vieroittua kuin vain Aasin armonlaukauksella.
bliss

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja bliss »

^En se minä ollut!
Stevie Ray

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

bliss kirjoitti:^En se minä ollut!
Niin, niin. Niinhän ne kaikki aina sanoo. No ei siitä olis juuri muuta puuttunut, kuin pieni punainen kitina.net hiirilogo teippauksen alle. Kai Aasi on jo sellaisia tarroja teettänyt ja liimaillut niitä reissuillansa ihmisten autojen takalaseihin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

nastamuumio kirjoitti:Ens mä olin et ei vittu ku ihanan hiljasta ja rauhallista täällä konttorikerroksessa, mutta sit mä olin et ei saatana, näillähän on se joku hemmetin hengennostatustilaisuus, josta mun lintsaaminen tulkitaan sitoutumattomuudekseksi firman arvoihin. Käytän kuitenkin aikani nyt kitinän selaamiseen, kun kukaan ei kyttää.
Ei perkele eiks sun pitänyt olla tämä vuosi jossain opettajankoulutuksessa tjsp.? Vietät kuitenkin aikasi konttorissa kohtalaisen tiiviisti. Ovatko suunnitelmat muuttuneet, muistanko väärin vai oliko se vasta ensi vuonna (tämä kolmas vaihtoehto kyllä kai sisältyy suoraan tuohon "muistan väärin" -lokeroon)?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Onslow

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Onslow »

urpiainen kirjoitti: Ei perkele
Kuka käyttää urpiaisen tunnuksia? Se kiroili!

*******


Tämän päivän on topic vitutus. Pc Suite. ARGH!!!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja aasi »

nastamuumio kirjoitti:Ens mä olin et ei vittu ku ihanan hiljasta ja rauhallista täällä konttorikerroksessa, mutta sit mä olin et ei saatana, näillähän on se joku hemmetin hengennostatustilaisuus, josta mun lintsaaminen tulkitaan sitoutumattomuudekseksi firman arvoihin.
Ensin mä olin et ei vittu, mähän oon oikeastaan terve, mutta sit mä olin että ei saatana, munhan pitää mennä sit töihin!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stevie Ray kirjoitti:Aamuinen pikkumusta Audi A3
Enkä minä!!

Viikon hyväntekeväisyysannos suoritettu säätiön taloilla. Seuraavana ohjelmassa tovi luennointia ja sitten onkin tämä viikko osapuilleen pulkassa. Halleluja!

Mitäs sitten keksis?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tänään on monella tavalla hyvä päivä, vaikka tukka näytti aamulla niin kamalalta, että mietin voisiko toimistossa olla koko päivän pipo päässä. Saan eräältä taholta viimeinkin lainaamani suurehkon summan takaisin tänään, löysin käyttämättömältä tililtäni melkein 150 euroa + pari muuta ilahduttavaa erikseen määrittelemätöntä asiaa!

Sitä paitti mulla on vaikka kuin monet uudet kengät :]
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vide, eilen oli törsäntai kun menin huutamaan hesarille itselleni uudehkon Canon 400d kameran me likes it! Ei ollut mitään vikaa toiminnoissa, ehkä parempi etten edellisestä 350d mallia mennyt ostamaan?
Pyyhin Netikettiin..
Fcuk

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ 400 on tosi jees! Edellisestä en tiedä. Minäpä kuvaan nyt Sonyn ikivanhalla pikkupokkarilla, se on aivan mahtava kun mahtuu taskuun ja tasottaa huonon tärinäkuvaajan mogat helmikuun valossa. :]
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja annepa »

350 on hyä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
SikaMika

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Alkaisin pokailemaan G:tä näi heti aamutuimaan, mutten kehtaa kun sen äijä vahtii olan takana! :wink:

Nousin ylös ennen puoltapäivää, jippii. Viasat Goldin puhelinluukuttaja tosin avitti ratkaisevan paljon asiassa, ei tullut kauppoja mutten saanut enää untakaan.

Työllisyystilanne näyttäisi olevan paranemaan päin. Nimittäin niissä tehtävissä joihin eilen hain. Hain 12:een paikkaan ja kahdesta ekasta tuli heti vihreätä valoa. Palaan asian yksityiskohtiin jahka homma tästä lutviutuu.

Nyt menen aamiaiselle.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Aamupäivä oli paltsuja ja loput iltapäivästä näyttää olevan asiakaskäyntejä. Kohta tielle suolavettä pöllyttämään.

Kotiin mennessä täytynee poiketa kalaverkko ostoksilla (5m*60m, 60mm, 0.17mm ?). Ja toukkia täytyy saada jääkaappiin (lauatain pilkkireissulle).
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Fcuk

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

SikaMika kirjoitti:Alkaisin pokailemaan G:tä näi heti aamutuimaan, mutten kehtaa kun sen äijä vahtii olan takana! :wink:
Eikä vahdi! Vähän se kyllä yöllä kävi kuumana ja hyvä kun sain rauhotettua tarpeeks eikä tunkenu valkonikkinä galtsuun kiimakuvia...

Tsemppiä duuneihin! Minä taidan keskittyä hetkeks isini töihin. Kitinällä on muuten semmonen kumma vaikutus muhun nykyään, että rupeen liiaks häpeilemään itteeni. Mietin yhtäkkiä niinkin typeriä asioita kuin esimerkiksi olenko antanut täysin väärän kuvan miehestäni ja onko se omalla läpällään hankkinu dummyleiman otsaansa ja mitäs vielä. Merkityksetöntä pskaa! Onko sillä oikeasti mitään väliä ja tartteeko jokaista pirun lausetta nyt ruveta yhtäkkiä ylipähkimään. Fiiwiksellä vaan!

Pitkästä aikaa rupes panettaa. Oho.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Fcuk kirjoitti:Pitkästä aikaa rupes panettaa. Oho.
Mulla on kans nyt joku kesto meneillään, ei oo ees hormoonit (niinq yleensä). Olisko ilmassa jo kevään tuoksua? Nuuh!

Vian mozzarella-pastasalaatti **/*****
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Fcuk

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Vesper kirjoitti:Olisko ilmassa jo kevään tuoksua? Nuuh!
Mä luulen, että se on toi TT HD SR systeema kun saa meidät tällaseen tilaan, narttu!
Viaa teki mieli kokeilla, enpä vaivaudukaan.
ninnithequeen

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Piru että väsyttää...nukuin nimittäin kerrankin liikaa. Pulkkamäki veti vedon veks eilen ja nukahin klo 21. Kuuelta ylös Helsingissä ja Dumiksen työpaikan kautta Espooseen omiin töihin. Nyt pittää juosta vielä Kelat, painua kotiin siivoomaan ja saunan kautta omaan sänkyyn. Puuh.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Fcuk kirjoitti:Viaa teki mieli kokeilla, enpä vaivaudukaan.
Raportoin sen toisenkin, olisko ollu joku kanasalaatti, tässä lähipäivinä. Odottaa jääkaapissa.

Tänään on hyvä päivä olla minä! Tai narttu ylipäätään ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
nastamuumio

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

urpiainen kirjoitti: Ei perkele eiks sun pitänyt olla tämä vuosi jossain opettajankoulutuksessa tjsp.?
No eka mä olin et ei vittu kyllä sitä yhden vuoden istuu vaikka muurahaispesässä, mutta sit mä olin et ei saatana, mähän en enää itsereflektoi. Kun on kerran ja kaksikin jättänyt opinnot kesken, on kolmas kerta jo taas paljon helpompi!
milli

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja milli »

*haukotus*

Eilen sitten napsahti töitä sunnuntaillekin, seuraava vapaapäivä on sitten hmm... 15.2. Grah!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:Olisko ilmassa jo kevään tuoksua? Nuuh!
Noin luulen. Ainakin omasta (pää-ja etu)puolesta tuntuu tolta !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Törstäi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

IhQ, työnantaja tarjoo Runebergin torttua. En ookaan syöny moneen vuoteen.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin