Nyt äkkiä jotain sutinaa!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Nyt äkkiä jotain sutinaa!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

*sutii*
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Nyt äkkiä jotain sutinaa!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriDaavid kirjoitti:*sutii*
Ei riitä mihinkään, sudi kovemmin! Sossupokea peliin!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriDaavid

Re: Nyt äkkiä jotain sutinaa!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Writers block

Yritetäänpäs lähteä liikkeelle Karpelsa-Saarela-Vienonen-Karpelasta:

Taas paksuna. Ei voi mitään, että kyseinen uutinen tekee ko. naisesta jotenkin white trash -tyyppisen.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Nyt äkkiä jotain sutinaa!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriDaavid kirjoitti: Yritetäänpäs lähteä liikkeelle Karpelsa-Saarela-Vienonen-Karpelasta:

Taas paksuna. Ei voi mitään, että kyseinen uutinen tekee ko. naisesta jotenkin white trash -tyyppisen.
Ei mitään, mitä Merisukka ei olisi jo ehtinyt tehdä!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Nyt äkkiä jotain sutinaa!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onkohan ne bestiksii vai niinQ kilpasiskoja?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Nyt äkkiä jotain sutinaa!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tanja taitaa olla ihminen, joka ei osaa olla yksin. Tämä sitten leimaa koko yksityiselämää, kuten ripeäliikkeisiä suhteita, pateettista hehkuttamista yms. Sinänsä huono homma hänelle, koska kyllähän tuo lyö leimansa myös työminäänsä. Vaikea nähdä häntä kovin uskottavan poliitikkona, vaikka poliittiset päätökset ja työskentely ovatkin tavallaan oma lukunsa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Nyt äkkiä jotain sutinaa!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tanja taitaa olla ihminen, joka ei osaa olla yksin.
Minua vähän säälittää ihmiset jotka ei osaa olla yksin. Pelkääkö ne sitä että mitä itsestä vois löytyä kun on yksin vai mikä niissä on? En tajuu.

Toinen mitä en tajuu on semmoset ihmiset jotka ei osaa olla hiljaa hiljaisessa paikassa tekemättä mitään. Niitä alkaa ahistaa. Liittynee edelliseen. Jotta osaa istua passissa 5h niin täytyy viihtyä ja olla sinut itsensä kanssa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Nyt äkkiä jotain sutinaa!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

annepa kirjoitti:Toinen mitä en tajuu on semmoset ihmiset jotka ei osaa olla hiljaa hiljaisessa paikassa tekemättä mitään. Niitä alkaa ahistaa. Liittynee edelliseen. Jotta osaa istua passissa 5h niin täytyy viihtyä ja olla sinut itsensä kanssa.
Tai nököttää pilkkimässä koko talvisen päivän tai sulien vesien aikaan uistelemassa yksin alkuillasta yöhön.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Fcuk

Re: Nyt äkkiä jotain sutinaa!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mä oon semmonen. En osaa. Ennen kyllä mutta lasten synnyttyä enää en. Oppisin uudelleen mutta koskaan ei ole riittävästi aikaa opetteluun. Levottomana eteen päin...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Nyt äkkiä jotain sutinaa!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Multa on usein tivattu että onks joku vialla kun voin vaikka automatkalla olla pitkän tovin puhumatta. No ei oo, sillon just ei oo, ku ei tartte peitellä epävarmuutta tai muuta paskaa pölinällä. Sillon on kaikki paremmin ku hyvin. Hitto, haluun olla jo mummo joka voi sen ukon kanssa vaan möllöttää ja lukea lehteä ilman että puhumisesta tai puhumattomuudesta tehdään hirveä numero.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Onslow

Re: Nyt äkkiä jotain sutinaa!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

annepa kirjoitti: Toinen mitä en tajuu on semmoset ihmiset jotka ei osaa olla hiljaa hiljaisessa paikassa tekemättä mitään. Niitä alkaa ahistaa.

Niin. AD/HD:llekin taitaa olla nykyään lääkitystä jo.
Fcuk

Re: Nyt äkkiä jotain sutinaa!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^^ Tuo vielä menee. Siis autossa istuminen, takkatulen eteen rauhottuminen, lumisateen katseleminen aamupalapöydästä. Paljon hankalampaa on mulla lähteä kesäpäivänä mökille ja maata laiturilla päivä. En saa mielestäni tekemättömiä töitä tai ainakaan sitä, että seuraavana päivänä on ajettava kotiin. Valtaa stressi pään ja kropan kun tietää, että pitäisi pysähtyä olemaan hiljaa. Ja usein huomaan vaativani päältä liikoja eli vähän ei riitä vaan pitäis osata ja pystyä olemaan kauemmin. Oikeestihan vähäkin riittäis.

Henkkoht on kyllä jatkettava harjotuksia. Tiedän, ettei tämä helpotu itsestään, ei edes eläkepäivien kelailu riitä. Pakotusta, uuh.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Nyt äkkiä jotain sutinaa!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:Multa on usein tivattu että onks joku vialla kun voin vaikka automatkalla olla pitkän tovin puhumatta. No ei oo, sillon just ei oo, ku ei tartte peitellä epävarmuutta tai muuta paskaa pölinällä. Sillon on kaikki paremmin ku hyvin. Hitto, haluun olla jo mummo joka voi sen ukon kanssa vaan möllöttää ja lukea lehteä ilman että puhumisesta tai puhumattomuudesta tehdään hirveä numero.
Sama. "Onko joku vialla kun oot niin hiljanen?" Pitääkö se aina perkele kälättää?

Mutta palatakseni alkuperäiseen aiheeseen, möllöttäminen tuskin edesauttaa sutinaa. Onneksi en kyllä mitän suteja ny tarvi, että voin rauhassa möllöttää.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Onslow

Re: Nyt äkkiä jotain sutinaa!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Pulkannaru kirjoitti: Tai nököttää pilkkimässä koko talvisen päivän tai sulien vesien aikaan uistelemassa yksin alkuillasta yöhön.
No mutta noissahan nyt on tekemistä vaikka miten paljon. Ihan eri asia kuin istua passissa liikkumatta kuin paska siellä Junttilan tuvan seinässä.
Fcuk

Re: Nyt äkkiä jotain sutinaa!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Selailen taas tällasta sutinaa... Lapsellisen avioparin luokse muuttaa nuorempi nainen. Kaipaisin vähän lisää sitä sutinaa teksteihin mut maltan ehkä odottaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Nyt äkkiä jotain sutinaa!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

annepa kirjoitti: Minua vähän säälittää ihmiset jotka ei osaa olla yksin. Pelkääkö ne sitä että mitä itsestä vois löytyä kun on yksin vai mikä niissä on? En tajuu.
Tuo lähtee varmaan vahvasti jo lapsuudesta, kuten niin moni muukin asia. Joillain on traumoja, kuten hylkäämistä yms. ja sitten toisilla on jäänyt kokonaan väliin itsenäiseksi ihmiseksi kasvattaminen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Nyt äkkiä jotain sutinaa!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

No mutta noissahan nyt on tekemistä vaikka miten paljon. Ihan eri asia kuin istua passissa liikkumatta kuin paska siellä Junttilan tuvan seinässä.
Vaan jos saa pilkillä 6 tunnin aikana n 20 sinttiä ja ne kaikki viimeisen puolen tunnin aikana. Uistellessa tuon saman ajan muista liikkujista hiljaisella järvellä saattaa kalasaalis olla vielä huonompi. Aika omissa ajatuksissa saa noissa olla, mut kuitenkin hereillä. Kuten myös passissa. Hirvijahdin passipaikoilla, ainakin niillä joissa olen ollut, on muita tapahtumia: luonnon ääniä, pikkulintuja, kettuja, metsoja, teeriä ja kerran karhuemo pentuineen.

Ei noi nyt mitään tapahtumien ilotulitusta (liian) useinkaan ole.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Onslow

Re: Nyt äkkiä jotain sutinaa!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Pulkannaru kirjoitti: Vaan jos saa pilkillä 6 tunnin aikana n 20 sinttiä ja ne kaikki viimeisen puolen tunnin aikana. .
No kyllähän sitä nyt ehtii siinä kävelemään ympäriinsä ja kairaaman yhden 100 reikääkin. Ei kai kukaan nyt yhtä ja samaa reikää... pilki.

Uistellessa taasen käydään läpi syvyyskarttoja, pulikoita, virityksiä jne. Voi siinä toki vähä kaljaakin ottaa ja kuseksia laidan yli... Voi kettu kun oiskin jo kesä. Hyvä kuha-kesä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nyt äkkiä jotain sutinaa!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Fcuk kirjoitti:Selailen taas tällasta sutinaa... Lapsellisen avioparin luokse muuttaa nuorempi nainen. Kaipaisin vähän lisää sitä sutinaa teksteihin mut maltan ehkä odottaa.
Sä löydät kyllä aina just sellaisia blogeja, jotka muakin kiinnostaa. Jatka vaan vinkkailua, säästyy itseltä etsimisen vaiva!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Nyt äkkiä jotain sutinaa!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Onslow kirjoitti:Uistellessa taasen käydään läpi syvyyskarttoja, pulikoita, virityksiä jne. Voi siinä toki vähä kaljaakin ottaa ja kuseksia laidan yli...
Ei tolla järvellä tartte karttoja tutkia. Eikä tolla toisellakaan. Kiitos rajavyöhykkeen. Ei ole sellaista karttaa, ellei piirrä itse. Ja kaljaa en jua, eli ei kuseta jatkuvasti.
Voi kettu kun oiskin jo kesä. Hyvä kuha-kesä.
No joo. Kelpaa myös järvitaimenet. Mut nautin ekaksi tämän vasta alkaneen talven.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bedlam

Re: Nyt äkkiä jotain sutinaa!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Fcuk kirjoitti:Selailen taas tällasta sutinaa... Lapsellisen avioparin luokse muuttaa nuorempi nainen. Kaipaisin vähän lisää sitä sutinaa teksteihin mut maltan ehkä odottaa.
Missä seksijutut? Varttitunti ihan hukkaan :cry:
Fcuk

Re: Nyt äkkiä jotain sutinaa!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Voidaan tehä niin, että mä jään niin ku kyttäämään tota blogsua ja informoin sit beddis jos ja kun siellä sekstataan. Mul on kato aikaa ja varsinkin sitä mielenkiintoa tällaseen.
Zeb

Re: Nyt äkkiä jotain sutinaa!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Fcuk kirjoitti:Selailen taas tällasta sutinaa
:shock: *on konservatiivinen*
1108

Re: Nyt äkkiä jotain sutinaa!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Onko teillä lapsellisilla tämä lehti jo?

Kuva
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Nyt äkkiä jotain sutinaa!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Pulkannaru kirjoitti:
No mutta noissahan nyt on tekemistä vaikka miten paljon. Ihan eri asia kuin istua passissa liikkumatta kuin paska siellä Junttilan tuvan seinässä.
Kuten myös passissa. Hirvijahdin passipaikoilla, ainakin niillä joissa olen ollut, on muita tapahtumia: luonnon ääniä, pikkulintuja, kettuja, metsoja, teeriä ja kerran karhuemo pentuineen.
Pilkkimistä ja uistelua en harrasta mutta luulisin että pilkkiminen on lähempänä passitusta kuin uistelu.

Passissa voi kyllä juoda teetä tai kahvia, tehä tulet, paistaa makkaraa, kiikaroida pyssyn kiikarilla ja jos OIKEEN tylsäksi käy ja jos on kännykenttää niin vaikka Kitistä! Kaiken edellämainitun lisäksi (pikkulinnut ja karhut) siis. Että ei siellä toimetonna olla. Yksin vaan ja hiljaa. Ja vaikka ei sittenkään Kitisisi, tulistelisi, kahvittelisi tai mitään, niin koko ajan pitää olla kärppänä josko jossain risahtais tai jospa vaikka haukku tulee kohti. Ei siellä nukkua voi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin