Paraati-perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duck

Re: Paraati-perjantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

McJanne kirjoitti:Jaa, se on NuorTaavetti taas bustattu kitinästä ja banishmenttia på kaupanpäälle.
Tä? Mi? Kui? Mitä mä nyt missasin?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Paraati-perjantai

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Riemumieli kirjoitti:Tosin vaikea ehkä selittää, miksi soitat jollekin ja kysyt, haluaisiko tämä myydä asunnon sinulle (teetkö tällaista useinkin siis soitat, jos näet hienon rakennuksen ja haluat ostaa sen?)
Me ainakin soitettiin avokin kanssa nykyisen kämpän ovikelloa kivan pohjapiirroksen vuoksi, ja kysyttiin voiko sen ostaa. Ei meiltä mitään selityksiä kyselty.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Paraati-perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Takassa vielä hetken loimottaa tulet. Sitten tien päälle. Maalla ainakin metsähommia ja sunnuntai on sit kalastusta. Kelistä riippuen sunnuntain kalastus saattaa lopahtaa kalaverkon pyyntiin laittamiseen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Paraati-perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Maalia naamaa, tukka tötterölle ja ulos. Tilulii!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Duck

Re: Paraati-perjantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Töissä juotiin bissee ja siduu ja taputeltiin toisiamme selkään. Ja loppuilta meni räimiessä zombeja Left 4 Deadissa. Eka kerta mulle, hauska peli.
Dumis kirjoitti:Määkin löysin eilen joltais s-tililtäni 119e, sopii mulle. Vissiin ollut jotain hyötyä kun pari vuotta on jaksanut kassalla ojentaa sitä vihreetä korttia. Nykyisin annan sen kortin mielelläni automaattisesti, niin eivät sitä sitten erikseen kinua.
Kannattaa peräti perustaa ihan S-pankkitili ja pistää ruokarahat sinne, ja maksaa ne S-kortilla. Saa maksutapaetua, ja tilin korkokin on vielä aika mellevä verratuna vaikka Nordean tilikorkoihin. Ja mikä parasta, se lasketaan päiväsaldosta, eikä kuukauden alimmasta saldosta.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Paraati-perjantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Pakko kärvistellä kotona ja mennä ihmisten aikoihin nukkumaan. Huomenna on törkeen tärkee päivä!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin