Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss!

Olen valmiina.
Onslow

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Mielikuvani Bliss:stä

Kuva
bliss

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriDaavid kirjoitti:Bliss!

Olen valmiina.
Ei mulla nyt olis oikein aikaa tähän, mutta olkoon...


Keski-ikäistyvä, kaljuuntuva, elintasovatsan kasvattanut wannabe badboy. Elää avioliitossa, koska ei uskalla lähteä siitä. Vaimo on vuosia ollut kiinnostunut vain pankkitilistä ja ottaa hatkat luultavasti heti, jos laskusuhdanteen takia lääkärin hommat loppuvat (tai tilipussi kevenee).
Tylsistynyt itseensä ja elämäänsä ja varsinkin työhönsä ja kuluttaakin valtaosan työajastaan jauhamalla p*skaa eräälle keskustelupalstalle.

Jatkan kun mulla on enemmän aikaa ;)


P.S. Varmuuden vuoksi vaihdoin työpaikkalääkärimme naispuoliseen. Alan olla vainoharhainen nelikymppisten mieslääkäreiden suhteen :?
bliss

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja bliss »

Onslow kirjoitti:Mielikuvani Bliss:stä
Aika hyvä, mutta tissejä voi kutistaa noin 99% ja naamaan lisätä ryppyjä aika reilusti.
NuoriDaavid

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bliss kirjoitti:
Keski-ikäistyvä,
Oikein
bliss kirjoitti:
kaljuuntuva
Väärin
bliss kirjoitti:
elintasovatsan kasvattanut
Oikein
bliss kirjoitti:
wannabe badboy.
Vaikea sanoa

bliss kirjoitti: Elää avioliitossa, koska ei uskalla lähteä siitä.
Väärin
bliss kirjoitti: Vaimo on vuosia ollut kiinnostunut vain pankkitilistä ja ottaa hatkat luultavasti heti, jos laskusuhdanteen takia lääkärin hommat loppuvat (tai tilipussi kevenee).
En osaa sanoa
bliss kirjoitti: Tylsistynyt itseensä ja elämäänsä
Välillä
bliss kirjoitti:
ja varsinkin työhönsä
Tavallaan oikein, ei tämä ammatillisesti kiinnosta
bliss kirjoitti:
ja kuluttaakin valtaosan työajastaan jauhamalla p*skaa eräälle keskustelupalstalle.
Oikein

Ei mikään huono suoritus!
bliss

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriDaavid kirjoitti: Ei mikään huono suoritus!
*paukuttelee henkseleitä*

Nyt uppoudun Illustratorin "mielenkiintoiseen" maailmaan. Jatkan joskus kun ehdin ja jos muistan :P
NuoriDaavid

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Ei mikään huono suoritus!
*paukuttelee henkseleitä*

Nyt uppoudun Illustratorin "mielenkiintoiseen" maailmaan. Jatkan joskus kun ehdin ja jos muistan :P
Vielä yksi jutska! Saanko mä antaa susta vastaavan syväanalyysin?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mulle kans, pliiiiiiiiiiiiiiiiiiis!!!11!!1!1111!
Paras päivä ikinä.
bliss

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriDaavid kirjoitti: Vielä yksi jutska! Saanko mä antaa susta vastaavan syväanalyysin?
Siitä vaan.


Vielä yks jutska kyllä tohon edelliseen juttuuni...
NuoriDaavid kirjoitti:
bliss kirjoitti: Elää avioliitossa, koska ei uskalla lähteä siitä.
Väärin
-On varma siitä, että vaimonsa stalkkaa kirjoituksiaan.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:Jostakinhan se on aloitettava.
Pertti, pertti. Ankkaparka on varmasti tämän palstan e-analysoiduin sankari, ja niin vain nytkin valitset hänet ensimmäiseksi uhriksi uudessa ketjussasi. Aika väsynyttä. Sitä paitsi, missaat Duckin hienostirakennetun palstapersoonan kenties kiinnostavimman (mutta myös aika vaikeasti kiinniotettavan) aspektin, eli tuon mieltymyksen teknologisoida tai jopa etäännyttää omaan henkilöönsä kuuluvat niin psyykkiset kuin fyysisetkin prosessit sellaisiksi, joihin aina otetaan tarpeen mukaan jotain ainetta. Tämä terveyshörhöilyketjussakin ilmi tuleva asia on aika kiinnostava. Voisit Pertti analysoida noita samoja juttuja tämän teeman kautta. Oho - nythän minä liityin palstan Duck-analysaattorien (joita tunnetusti mahtuu kolmetoista tusinaan) jengiin. Miten tässä näin kävi? No, lisätään vielä tuohon Blissin Dave-analyysiin sen verran, että minä olen löytänyt itsestäni päinvastaisen stalkkerointihalun vaihdella työterveydenhoitoon käyttämämme lääkäriaseman mieslääkäreitä, jos vaikka osuisi kohdalle joku, jota voisi ND:ksi edes epäillä. Kiehtova ajatus. Sitten haluan vielä analysoida ND:tä sen verran, että aika laimeaa kysyä analyysiketjussa lupaa Blissin analysointiin. Jos Bliss sen jälkeen, miten otti kantaa uudelleen esiinnostamaasi kuvaepisodiin, pahastuu pienestä e-syväluotauksesta, niin aika hassua on. Eritoten, kun ND tuskin suunnittelet mitään loukkaamisyritystä?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
NuoriDaavid

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Vielä yksi jutska! Saanko mä antaa susta vastaavan syväanalyysin?
Siitä vaan.


Vielä yks jutska kyllä tohon edelliseen juttuuni...
NuoriDaavid kirjoitti:
bliss kirjoitti: Elää avioliitossa, koska ei uskalla lähteä siitä.
Väärin
-On varma siitä, että vaimonsa stalkkaa kirjoituksiaan.
Väärin. Jos Vaimo tietäisi, niin ei jättäisi stalkkailuun.
Onslow

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja Onslow »

urpiainen kirjoitti: Ankkaparka on varmasti tämän palstan e-analysoiduin sankari, ja niin vain nytkin valitset hänet ensimmäiseksi uhriksi uudessa ketjussasi. Aika väsynyttä.
No kyllä.

Jos haluatte väen vängällä tuottaa pahaa mieltä jollekin, niin valitkaa kohteeksenne joku sellainen taho, joka antaa takaisin täyslaidallisen. Aarne on liian fiksu siihen hommaan.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Onslow kirjoitti:Jos haluatte väen vängällä tuottaa pahaa mieltä jollekin, niin valitkaa kohteeksenne joku sellainen taho, joka antaa takaisin täyslaidallisen. Aarne on liian fiksu siihen hommaan.
Olen vapaaehtoinen, helvetin fiksu ja komeakin vielä.
Paras päivä ikinä.
NuoriDaavid

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss:

Entinen kapinallinen nuori. Alkoholin liikakäyttöä historiassa. Kenties anoreksiaa myöhemmin.

Katkera. Menettänyt uskonsa parisuhteeseen. Exä hakkasi, lapsen isän kanssa parisuhde kiville.

Myös katkeruutta lapsen sairaudesta.

Ei enää halua rakastua. Uskoo, että hänessä on jotain vialla.

Montaks oikein?
Fcuk

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Eiks mitään hyvää sanottavaa kenestäkään? Toisistanne? :(
Tosi masentava ketju taas. Pakko kai tehä sit töitä.
bliss

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tulihan se sieltä. Odottelin jo auton avaimet käpälässä :D
NuoriDaavid kirjoitti:Bliss:
Entinen kapinallinen nuori. Alkoholin liikakäyttöä historiassa. Kenties anoreksiaakin.
Joo. Nämä eivät varmaankaan perustu mielikuviin, vaan ihan kirjoittamiini faktoihin.
NuoriDaavid kirjoitti:Katkera.
Joudun tuottamaan pettymyksen, muta ei, en ole.
NuoriDaavid kirjoitti:Menettänyt uskonsa parisuhteeseen.
Jaa. En tiedä. Ei ole ollut aiheellista ajatella asiaa.
NuoriDaavid kirjoitti:Exä hakkasi...
20 vuotta sitten.
NuoriDaavid kirjoitti: ...lapsen isän kanssa parisuhde kiville.
Tämän varmaan tiesivät jo kaikki? Ei ole ollut mikään salaisuus.
NuoriDaavid kirjoitti:Myös katkeruutta lapsen sairaudesta.
Ei. Miksi ihmeessä olisin katkera lapsen sairaudesta?
NuoriDaavid kirjoitti:Ei enää halua rakastua.
Höpönpöö. Saatan olla tällä hetkelläkin rakastunut.

NuoriDaavid kirjoitti:Uskoo, että hänessä on jotain vialla.
Heh. Mielenkiintoinen ajatus. Vastaus on kuitenkin ei.
Muut olkoot mitä mielipuolta asiasta hyvänsä, mutta itse kyllä pidän itsestäni.
NuoriDaavid kirjoitti:Montaks oikein?
Laske itte yllä olevista. Mä lähden ny :)
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:Bliss:
Entinen kapinallinen nuori. Alkoholin liikakäyttöä historiassa. Kenties anoreksiaakin.
Katkera. Menettänyt uskonsa parisuhteeseen. Exä hakkasi, lapsen isän kanssa parisuhde kiville.
Myös katkeruutta lapsen sairaudesta.
Ei enää halua rakastua. Uskoo, että hänessä on jotain vialla.
Montaks oikein?
Hemmetti näiden teidän analyysienne kanssa! Ettekö ole ollenkaan harrastaneet keittiöpsykologiaa? Olisit nyt Dave tuon "ei enää halua rakastua" tilalta laittanut vaikka että "kielteisten kokemusten kautta pelkää ihmissuhteissa epäonnistumista ja jätetyksi tulemista niin paljon, ettei enää millään uskalla edes yrittää ja heittäytyä toisen varaan. Tästä syystä koettaa todistella itselleen olevansa itseriittoinen ja toisen aikuisen läheisyyttä kaipaamaton yksinäinen ratsastaja. Onnistuu kuitenkin vakuuttamaan itseään tästä niin huonosti, että joutuu jatkuvasti yrittämään ikään kuin virallistaa tuota defenssiä hokemalla sitä silmiinpistävän usein palstalla. Koska meno jatkuu, ei ilmeisestikään millään vakuutu tästä kaikesta asian artikuloinnista huolimatta."
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Onslow

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja Onslow »

exPertti kirjoitti:
Tulkitsitko tuon noin?
Kyllä ja olen täsmälleen samaa mieltä urpiaisen kanssa. Ankkaa on analysoitu jo ihan riittävästi tällä palstalla ja ihan liikaakin. Antakee olla.

Anna anaalisointi vaikka Ann:sta?
NuoriDaavid

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Bliss:
Entinen kapinallinen nuori. Alkoholin liikakäyttöä historiassa. Kenties anoreksiaakin.
Katkera. Menettänyt uskonsa parisuhteeseen. Exä hakkasi, lapsen isän kanssa parisuhde kiville.
Myös katkeruutta lapsen sairaudesta.
Ei enää halua rakastua. Uskoo, että hänessä on jotain vialla.
Montaks oikein?
Hemmetti näiden teidän analyysienne kanssa! Ettekö ole ollenkaan harrastaneet keittiöpsykologiaa? Olisit nyt Dave tuon "ei enää halua rakastua" tilalta laittanut vaikka että "kielteisten kokemusten kautta pelkää ihmissuhteissa epäonnistumista ja jätetyksi tulemista niin paljon, ettei enää millään uskalla edes yrittää ja heittäytyä toisen varaan. Tästä syystä koettaa todistella itselleen olevansa itseriittoinen ja toisen aikuisen läheisyyttä kaipaamaton yksinäinen ratsastaja. Onnistuu kuitenkin vakuuttamaan itseään tästä niin huonosti, että joutuu jatkuvasti yrittämään ikään kuin virallistaa tuota defenssiä hokemalla sitä silmiinpistävän usein palstalla. Koska meno jatkuu, ei ilmeisestikään millään vakuutu tästä kaikesta asian artikuloinnista huolimatta."
Antaudun viisautesi edessä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Minusta kans!!!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriDaavid

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Montaks oikein?
Laske itte yllä olevista. Mä lähden ny :)
Anoreksiasta annan itselleni yhden lohdutuspisteen, koska sen keksin ihan itse. :]

Sitäpaitsi aina voin sanoa, että mä tiedän, mitä sä tunnet, sä et vain itse tiedä sitä. Lisää itsetuntemusta :wink:
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:defenssi
Antaudun
Kaiken keittiöpsykologisoinnin avainkohta on tietysi vedota defensseihin. Nytkin tuo tarjoamani Bliss-tulkinta on tietysti täysin tuulesta temmattu, mutta sanoipa Bliss mitä tahansa, se kuitenkin vahvistaa analyysiani. Myöntämällä asian hän tunnustaa analyysin oikeaksi, kieltämällä taas seuraa defenssiään juuri ennustamallani tavalla ja siis käytöksellään vahvistaa analyysin oikeaksi. Psykoanalyyttinen vallankäyttö 101, ensimmäinen harjoitus.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Rouva Pupu

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Rakastan teit kaikkii *sydänsadetta*
NuoriDaavid

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:defenssi
Antaudun
Kaiken keittiöpsykologisoinnin avainkohta on tietysi vedota defensseihin. Nytkin tuo tarjoamani Bliss-tulkinta on tietysti täysin tuulesta temmattu, mutta sanoipa Bliss mitä tahansa, se kuitenkin vahvistaa analyysiani. Myöntämällä asian hän tunnustaa analyysin oikeaksi, kieltämällä taas seuraa defenssiään juuri ennustamallani tavalla ja siis käytöksellään vahvistaa analyysin oikeaksi. Psykoanalyyttinen vallankäyttö 101, ensimmäinen harjoitus.
Lisäksi tietysti voi todeta, että se, että et itse huomaa asiaa, viittaa kieltämiseen ja sehän tekee asian vielä pahemmaksi.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Edit: Kaikki pois. Tässä ketjussa tällainen tyhjennyseditointi tietysti vaikuttaa siltä, että alun perin tässä oli todella meheviä törkeyksiä kanssakitisijöistä. Ja niin tietysti juuri olikin.
Viimeksi muokannut urpiainen, 06.02.2009 11:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin