Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja annepa »

Duck kirjoitti:
annepa kirjoitti:Jaadajaada perkele
Vastataan provoon vastaprovolla: Edustat vanhaa koulukuntaa. Nykyään nainen joka on aggressiivinen päällepäsmäri joka vielä juo ja tupakoi, on vain valtautunut ja voimautunut ihana luonnollinen jumalatar-nainen. Miesten taas on pakko olla aggressiivisia päällepäsmäreitä - tai sitten pakko vaikuttaa niin järkähtämättömän itsevarmoilta ettei heidän tarvitse öyhöttää - muuten heidät leimataan auttamatta Nössöiksi.
Ööhh en ymmärtänyt kirjoittavani provoa, pitääpä hiukan varmaan opetella näitä netin käytöskiemuroita. Kirjoitin kokemuksistani. Mm. viime kehityskeskustelussa sain palautetta josta tämä kertomani (joka toki oli tässä kärjistettyä) tuli hyvin selvästi ilmi.

Minä en oikeasti tykkää aggressiivisista (tai ehkä oikea sana olisi uhkaavista) ihmisistä. Päällepäsmäri-sanakin oli varmaan väärä. Päällepäsmäri-sanalla tarkoitin sellaista ominaisuutta, että ei jäädä tuleen makaamaan vaan viedään asioita eteenpäin. Ei voivotella ja vatvota, tai jos voivotellaan ja vatvotaan niin toimitaan siinä samalla. Sellainen tekemisen meininki joskus koetaan päsmäröinniksi. Siinä kyllä olet oikeassa, että aggressiivisuus on luonnollista, mutta että ihana jumalatar... noh, kiitos tästä :)

Itse en koe päättäväisyyttä ja suoraanpuhumista ja tekemisen meininkiä aggressiivisuutena, tuli se sitten naiselta tai mieheltä. Arvostan em ominaisuuksia.

Nössöissä ei ole mitään vikaa, jotkut vaan ovat. Samalla lailla kun mulla nyt vaan on varpaat.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Yönmustaritari

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Duck kirjoitti: Miesten taas on pakko olla aggressiivisia päällepäsmäreitä - tai sitten pakko vaikuttaa niin järkähtämättömän itsevarmoilta ettei heidän tarvitse öyhöttää - muuten heidät leimataan auttamatta Nössöiksi.
Eikä oo pakko. No sillon ehkä vaihtelevasti jos tahtoo nussia. Siis oikeaa naista eikä mitään Stanleyllä ajeltua hupakkoa, joka ei syö lihaa ja on muutenkin tyhmänläntä.

Meet Stanley:

Kuva
nastamuumio

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Toisessa ketjussa jo kolme kuukautta sitten urpiainen kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Toisessa ketjussa urpiaisen arveltiin porvarillistuneen. Mun mielestä urpiainen on muuten vaan muuttunut kummallisempaan suuntaan. Mitä sulle, urpiainen, on tapahtunut? Jaa se meidän kanssa.
En tiedä, osaanko itse arvioida oman henkisen tilani muutoksia. Ehkä tarvitsisimme gallupin ja keittiöpsykologisoinnin yhdistävän analyysiketjun. Mihin viittaat kummallistumisella?

En mä enää muista kovin hyvin, mutta voi olla, että suurin osa hämmästelystäni johtui sittenkin Espoo-sanomisistasi, koska aiemmin olen voinut olla enemmän samassa veneessä kanssasi, mutta nyt olin ekaa kertaa ulkopuolella, ja se sattui, mutta koska kaiken se kestää jne., olen jo antanut anteeksi, ja oot taas mun mielestä ihana. Osaisitko muuten analysoida sitä ilmiötä, että miksi tämmöiset tytöt kuin minä ovat niin heikkona tuommoisiin etäämmältä katsottuina ylimielisiin paskiaisiin (<- toi silleen nätisti sanottuna, ymmärrät kyllä, ainakin, jos tunnet ilmiön) niinku sä ja mun entinen norjanopettaja ja yks kolmas tyyppi, joka ainakin ymmärsi, mitä tuolla tarkoitin ja tunnisti ilmiön?
Duck

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja Duck »

Monsieur Manala kirjoitti:^ No eikö itsevarmuuden puute sitten korreloi mielestäsi millään tavalla nössöyden kanssa, ja leima on siksi täysin ansaitsematon?
Nyt täytyy tunnustaa etten vaan ... ymmärrä kysymystä. Sanoinko jotenkin että itsevarmuuden puute ei korreloi nössöyden kanssa? Tarkoitus oli vain pistää vastakortti. Tyyliin: "nainenhan ei saa olla agressiivinen" - vastine sille on "mieshän ei saa olla nössö". Wanha wanhaa vastaan.

Taisin ilmeisesti irrottaa lainauksen keskustelusta enkä huomioinut mihin se liittyy.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

nastamuumio kirjoitti:Osaisitko muuten analysoida sitä ilmiötä, että miksi tämmöiset tytöt kuin minä ovat niin heikkona tuommoisiin etäämmältä katsottuina ylimielisiin paskiaisiin
Mä osaan. Tuo johtuu siitä että naiset rakastuvat aina ylimielisiin paskiaisiin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

exPertti kirjoitti:
Onslow kirjoitti:Anna anaalisointi vaikka Ann:sta?
Jotakin vihainen nainen tasoa.
Nyt vähän nauratti.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No Mylwäin on ainakin ihan homo!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Vesper kirjoitti:No Mylwäin on ainakin ihan homo!
En laske!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja Ann »

urpiainen kirjoitti:Anna palaa.
Joo, on vittu ihan liekeissä. Kirjaimellisesti.

Instant rage, just add stupe.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Duck

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja Duck »

annepa kirjoitti:Siinä kyllä olet oikeassa, että aggressiivisuus on luonnollista, mutta että ihana jumalatar... noh, kiitos tästä :)
Tää on muuten eka kerta kun mua on kiitetty sarkasmista.
nastamuumio

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Frederik Krueger kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Osaisitko muuten analysoida sitä ilmiötä, että miksi tämmöiset tytöt kuin minä ovat niin heikkona tuommoisiin etäämmältä katsottuina ylimielisiin paskiaisiin
Mä osaan. Tuo johtuu siitä että naiset rakastuvat aina ylimielisiin paskiaisiin.
Joo, mut ei silti aina ihan kaikki. Nää mun ihastukset vaan on just tollasia periaatteessa kilttejä ja hyväntahtosia ja sosiaalista oikeudenmukaisuutta kannattavia ja selkeesti enemmän vasemmalle kuin oikeelle kallistuvia, mutta ihan liian älykkäitä mulle ja älykkyydestään muutenkin hyvin tietosia. Miten oppisin kiinnostuun jostakusta saavutettavasta?
Enttu

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Vesper on huumorintajuinen,terävä,menestyvä,sillä on hyvät tissit,
seksikäs,osaa tarvittaessa vittuilun jalon taidon.

Hyvä mielikuva jäänyt ...
Viimeksi muokannut Enttu, 08.02.2009 19:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bliss

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Eihän tuo ole mielikuva vaan kylmää faktaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Luette mua kuin avointa kirjaa! :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
prosessi

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nastamuumio kirjoitti:Miten oppisin kiinnostuun jostakusta saavutettavasta?
Tiedä sitten ovatko nuo niin saavuttamattomia kuin luulet, mutta aika usein kai silloin kiinnostutaan saavuttamattomista, kun ei silleen aikuisten oikeesti haluta yhtään mitään. Tavallaan käytetään sitä tavoittamatonta tapausta tunteitten kanavointiin ja helppona selityksenä sille, miksei kukaan muu kelpaa. Aika usein näissä tapauksissa taitaa käydä niin, että jos se tavoittamaton yllättäen alkaakin osoittaa tunteita takaisinpäin, ne omat tunteet katoavat kuin tuhka tuuleen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja Niba »

Enttu kirjoitti:Vesper on huumorintajuinen,terävä,menestyvä,sillä on hyvät tissit,
seksikäs,osaa tarvittaessa vittuilun jalon taidon.

Hyvä mielikuva jäänyt ...
Hä! Vittumainen akka joka luulee itsestään jotain, liikaa?
Pyyhin Netikettiin..
Monsieur Manala

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Niba kirjoitti:
Enttu kirjoitti:Vesper on huumorintajuinen,terävä,menestyvä,sillä on hyvät tissit,
seksikäs,osaa tarvittaessa vittuilun jalon taidon.

Hyvä mielikuva jäänyt ...
Hä! Vittumainen akka joka luulee itsestään jotain, liikaa?
Niin. Oispa vaan raukka tajunnut olevansa tasoisesi, mutta kun ei. :evil:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja Niba »

Monsieur Manala kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Enttu kirjoitti:Vesper on huumorintajuinen,terävä,menestyvä,sillä on hyvät tissit,
seksikäs,osaa tarvittaessa vittuilun jalon taidon.

Hyvä mielikuva jäänyt ...
Hä! Vittumainen akka joka luulee itsestään jotain, liikaa?
Niin. Oispa vaan raukka tajunnut olevansa tasoisesi, mutta kun ei. :evil:
Aina sun pitää olla nuolemassa mun persettä! :lol:
Eisemitään, hyvältähän se tuntuu, mut hei joku raja! KIITOS!
Pyyhin Netikettiin..
Monsieur Manala

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Niba kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:
Niba kirjoitti: Hä! Vittumainen akka joka luulee itsestään jotain, liikaa?
Niin. Oispa vaan raukka tajunnut olevansa tasoisesi, mutta kun ei. :evil:
Aina sun pitää olla nuolemassa mun persettä! :lol:
Ja sä olet mikä asiasta sanomaan Vesperin suhteen? Ei vaan niinkuin osaa antaa olla vaan katkeraa ammittelyä pitää pukata joka välissä vuodesta toiseen kun ei pillua herunut?
elco

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja elco »

EW, duunaatsä mut, jooko hei kiitti pliis?
Enttu

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Ehh,tätä oli suorastaan ikävä,että manala veti heti herneet nenään,
palstakirjoittelusta oli nimenomaan puhe,ei siitä että tuntisi toisen enemmän kuin hyvin enkä mä täällä minkään pillun takia ole,niin kuin toiset :roll:
p.s:enkä ole kellekään täällä katkera
Duck

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja Duck »

Enttu kirjoitti:enkä mä täällä minkään pillun takia ole,niin kuin toiset :roll:
Täh, onko joku täällä pillun takia? Tämmöisessä pienessä sisäpiirissä jossa kaikki ovat joko varattuja tai kranttuja? Enpä usko, tai jos on niin sitten ko hlö ei vaan ole tajunnut.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Duck kirjoitti:Tämmöisessä pienessä sisäpiirissä jossa kaikki ovat joko varattuja tai kranttuja?
Eli jos sulle ei irtoa, on syynä tasan tarkkaan joko varaustilanne tai kranttuilu?

Joopa joo.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Duck kirjoitti:Tämmöisessä pienessä sisäpiirissä jossa kaikki ovat joko varattuja tai kranttuja?
Eli jos sulle ei irtoa, on syynä tasan tarkkaan joko varaustilanne tai kranttuilu?

Joopa joo.
Eihän tuossa otettu kantaa kenen kranttuilu... Älä tuomitse niin hätäisesti.
Käsittääkseni kyseessä oli kaikki palstalaiset? Älä Pertti sössötä jos et tajua.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Duck

Re: Mielikuvasi nimimerkistä kirjoittelun perusteella

Viesti Kirjoittaja Duck »

Pertti nimenomaan tajusi. Kalikka kalahti? :lol: Ei näin pienestä pitäjästä todellakaan kannata hakea.

Niin, unohdin tietenkin mainita että voihan syynä olla myös rakastettavuuden syntymättömyys.
Vastaa Viestiin