Mannitoli maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Monsieur Manala

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

1108 kirjoitti:kaverini omistamaksi
Mites, saanko panna sun "kaveriasi", vai olisiko se kenties taas vaimosi mukaanvetämistä asiaan johon hän ei liity? :D
MGandhi

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Iltalehti: "Olen odottanut kahdeksan vuotta, että pääsisin Madonnan keikalle, turhaan lippuja jonottanut Jukka-Pekka Syrjäaho pillittää."

Oliskohan kyseinen kaveri gay?
1108

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Monsieur Manala kirjoitti:Mites, saanko panna sun "kaveriasi", vai olisiko se kenties taas vaimosi mukaanvetämistä asiaan johon hän ei liity? :D
En tiennytkään että olet homo. Miltä kaapista tulo tuntuu?

Pitääkin talleilla paukauttaa nikkisi kehiin niin jätkät pääsee nauramaan sepustuksillesi ihan tosissaan. On se jotenkin omituista että luulet tietäväsi jotakin ja teet siitä totuutta harhaisessa mielessäsi.

Viitsisitkö selittää että miksi nyt on ihmeellistä että rakennusalalla työskentelevällä ihmisellä on pakettiauto ja sama ihminen harrastaa kavereiden kanssa talleilla autojen laittoa? Nyt taas en ymmärrä mikä tässä on niin ihmeellistä?

Eikun joo, sinun duunisi on netissä itkeminen ja kavereita ei ole. Joo, nyt alkaa selkenemään.
Monsieur Manala

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

1108 kirjoitti:Pitääkin talleilla paukauttaa nikkisi kehiin niin jätkät pääsee nauramaan sepustuksillesi ihan tosissaan.
Mitäs sitten kun ne huomaa miten aneemista läppää heität itse, ja sinä saat huomata ettei ketään enää naurata eikä kiinnosta kaveri joka esittää netissä jotain ihan muuta kuin mitä todellisuudessa on? No ei, etköhän sinä ne suurimmat naurut herätä näillä nettiteksteilläsi niiden ihmisten keskuudessa, jotka tietävät millainen villapaitaasi mumiseva supernössö ja vaimontossu livenä olet. Siskosikin tietää.
1108

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Monsieur Manala kirjoitti:Mitäs sitten kun ne huomaa miten aneemista läppää heitän itse, ja sinä saat huomata ettei ketään enää naurata eikä kiinnosta kaveri joka esittää netissä jotain ihan muuta kuin mitä todellisuudessa on?
Mikä nyt rakas Sekunda mättää? Mikä pieksee miehen moiseen paskanjauhamiseen?

Muistaakseni tuosta pakettiautosta oli kanssasi puhetta ja muistaakseni samassa ketjussa totesin sen ostavani, eikö olisi saanut? Aikaahan siihen vähän vierähti mutta mikä nyt ihan oikeasti mättää? Pidätkö jälleen kerran itseäsi ihmisenä joka on aina oikeassa ja et pysty nielemään sitä että olet itkenyt omia kuvitelmiasi täytenä totuutena keskustelupalstalla. Hävettäähän sitä vähemmästäkin.

Mutta aika osuvasti kuvasit lainauksessa itsesi. Siitä täydet pisteet.

On jotenkin mystistä että nettipeelolle ei mene kuuppaan että paskaa on tullut puhuttua, mutta ei se minua minua haittaa hallilla saadaan tästä ketjusta vielä hyvät naurut. Tule poikkeen Radalle.comin miiteissä ensikesänä niin saadaan naurettua sulle ihan päin naamaa, tuu pliis, haluan nähdä kun läski kävelee Skodalleen itkien.
MGandhi

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Pitäisköhän teidän tapella joskus? Ei sillä, että se mitään selvittäis, mutta lähinnä siks, että se olis salettiin helvetin viihdyttävää! Mä voin tulla dumaamaan.
1108

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^Äiti opetti että paksuja ei saa potkia.
SikaMika

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

1108 kirjoitti:^Äiti opetti että paksuja ei saa potkia.
Millainen äiti opettaa lapselleen tuollaista?


Meidän äiti opetti että kaikkia pitää potkia tasapuolisesti, se on sitä tasa-arvoa.

Huomenna on ensimmäinen työpäivä uudessa, keikkaluonteisessa pestissäni. Kyse on opetustyöstä, jota en ole tehnyt koskaan aikaisemmin. Saan hommaan kirjalliset ohjeet vartti ennen töiden alkua! Hyvä homma...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vaihdoitte sitten vaan ketjua, hyvä hyvä.

Mä bongasin kaupasta mahtavaa ruisleipää, Kuitukunkkua. Nyt jos ei kakka ala kulkemaan niin jo on kumma! Ja olin tiukkana, urheilin leffalötköilyn sijaan. Tosin, apteekissa hieman himoitsin niitä kylmä -ja särkygeelejä. Mut eihän se oo urheilua jos ei seuraavana päivänä kolota, eihän?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Monsieur Manala

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

1108 kirjoitti:Tule poikkeen Radalle.comin miiteissä ensikesänä niin saadaan naurettua sulle ihan päin naamaa,
Lollollooooo. Taidat olla siinä porukassa ainoa yli kakskymppinen? :rofl: Ajattelitko pistää pienet pohjanoteeraukset ekkerillä vai eurohiacella?
tuu pliis, haluan nähdä kun läski kävelee Skodalleen itkien.
Ajattelit pukeutua johonkin tosi pelottavaan huppariin?
MGandhi

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Monsieur Manala kirjoitti: Ajattelit pukeutua johonkin tosi pelottavaan huppariin?
HEI! Leave hupparit out of this! Ne kun on niin mukavia.
bliss

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Monsieur Manala kirjoitti:pelottavaan huppariin?
Mulla olis yks tosi pelottava huppari, hyvä kun muistutit.
Siinä on noin miljoona peukalonpään kokoista mikkihiirtä. *painuu kaivelemaan vaatekaappia*
Enttu

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Se olis huomenna iltavuoro-nakki ... vilkasta saattaa olla,ihmiset
kyselee talvilomilleen aikatauluja tms,tulis jo kesä :)
Monsieur Manala

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

MGandhi kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Ajattelit pukeutua johonkin tosi pelottavaan huppariin?
HEI! Leave hupparit out of this! Ne kun on niin mukavia.
Ei kaikki pukeudu My Little Pony -huppareihin! Joissain huppareissa voi olla TOSI pelottavia kuveja! Monille pojille tulee sellaisista kunnioituksensekainen pikku itku.

Itse kyllä saattaisin hieman tipahdella.
MGandhi

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Monsieur Manala kirjoitti: Monille pojille tulee sellaisista kunnioituksensekainen pikku itku.
Sama efekti kuin pilottirotseissa: Ennen pelotti, nyt on pilotti?

Edit: typot
Viimeksi muokannut MGandhi, 09.02.2009 21:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Manala, voisitko ja pikku hiljaa alkamaan ymmärtämään sen faktan että sinä olet aivan kuutamolla.

Miksi itkeä yksin hiekkalaatikolla? Vedät sen verran penkin alle ja ohitse että koskahan mahdat sen itse tajuta. Mutta hei jatka ja vedä pari viisautta autoista vielä kehiin, tää matsku on ykköstä myöhemmin!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Auto pesty.
Ja yllättäen takka ja hella kuumina !
Juhannuksen 2009 tavoitteeseen on vielä matkaa 8kg. Josko huomenna lenkille..

Edit:
ainiiii
Sain palkankorotuksen! Eikä ollu mikään soppari- tai muu työnantajan pakollinen korotus. Viimeisen vuoden aikana nousua yli 20% :h:
Vieläkö uskaltais toivoa >20% lisää tälle vuodelle, hmm saas nähdä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Fcuk

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mä sain kans palkankorotuksen. Tai siis perjantaina ekan palkkani aikoihin eli tulot nelinkertaistuu. Hassua kun ei oo enää kotiäiti! Tuntuu iha täyspäiseltä!

muoks: No SUHT täyspäiseltä... Meen nukkumaan. 8)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mäkin varmaan saan sellasen huomenna. Paras olis! No ainakin bonarit maksetaan maaliskuussa.

No, sitä tasapainottamaan tuli tänään postissa se virallnen sakkolappu. Ei naurattanut.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
MGandhi

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Pulkannaru kirjoitti:Auto pesty.
Ja yllättäen takka ja hella kuumina !
Juhannuksen 2009 tavoitteeseen on vielä matkaa 8kg. Josko huomenna lenkille..

Edit:
ainiiii
Sain palkankorotuksen! Eikä ollu mikään soppari- tai muu työnantajan pakollinen korotus. Viimeisen vuoden aikana nousua yli 20% :h:
Vieläkö uskaltais toivoa >20% lisää tälle vuodelle, hmm saas nähdä.
Sä alat muodostuu palstan miespuoliseks Ninniks. Jatkuvan pyykkäämisen sijaan hinkkaat autoas jatkuvasti. Tai ainakin puhut siitä. Erotuksena Ninniin sä tuut rahallisesti toimeen.
MGandhi

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Mikä helvetin palkankorotuskausi nyt on meneillään? Onko Nokia tosiaan Suomen ainut kuppila, joka kärsii taantumasta ja on jäädyttänyt palkankorotukset?
Monsieur Manala

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

1108 kirjoitti:Manala, voisitko ja pikku hiljaa alkamaan ymmärtämään sen faktan että sinä olet aivan kuutamolla.

Miksi itkeä yksin hiekkalaatikolla? Vedät sen verran penkin alle ja ohitse että koskahan mahdat sen itse tajuta. Mutta hei jatka ja vedä pari viisautta autoista vielä kehiin, tää matsku on ykköstä myöhemmin!
Lollero. Jatkuvasti jauhat tätä samaa levyä etkä tajua että jengi nauraa täällä kyllä sulle vähintään samoissa määrin. Todennäköisesti vielä aika paljon enemmän.

Jaa autojuttuja? No kerro miten viritit 2 litrasesta vaparista 280 heppaa? Haluan tietää tän. Laskeskelin tässä, että jos teen samat numbatuunaukset Mustangiin, niin saan siitä iskutilavuuden perusteella tasan 700 heppaa!!!
Viimeksi muokannut Monsieur Manala, 09.02.2009 23:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MGandhi

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Monsieur Manala kirjoitti:
1108 kirjoitti:Manala, voisitko ja pikku hiljaa alkamaan ymmärtämään sen faktan että sinä olet aivan kuutamolla.

Miksi itkeä yksin hiekkalaatikolla? Vedät sen verran penkin alle ja ohitse että koskahan mahdat sen itse tajuta.
Lollero. Jatkuvasti jauhat tätä samaa levyä etkä tajua että jengi nauraa täällä kyllä sulle vähintään samoissa määrin. Todennäköisesti vielä aika paljon enemmän.

Ei teille kukaan enää naura. Suosittelen sitä tappelua, niin eiköhän se taas kirvoittaisi nauramaan.
1108

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Manala: katso tämä niin selviää sinullekin muutama asia.

Kuva
1108

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Monsieur Manala kirjoitti:No kerro miten viritit 2 litrasesta vaparista 280 heppaa? Haluan tietää tän. Laskeskelin tässä, että jos teen samat numbatuunaukset Mustangiin, niin saan siitä iskutilavuuden perusteella tasan 700 heppaa!!!
Vapari?
Minun virittämä?
Ja saat vain 700 irti mustastasi minkä isäsi on maksanut?

Missä kohtaa voisit tajuta tippuneesi kärryiltä? Jaksat inttää samaa paskaa viikosta toiseen, pitäskö jonkun säälittävän rotkon anta sulle pillua?

En nyt puhu siitä mistä puhut, vaan siitä mitä saat.

Ilmanko nikertää...on musti ja on Skoda mutta pillu on kokoa leveä kuljetus.
Vastaa Viestiin