Mannitoli maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herkkävatsaisille bad bad!
Mannitoli kuten muutkin keinotekoiset makeutusaineet!
Peltivatsoiltakin kuuluu pientä pörinää! :wink: :lol: 8)
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Duck »

Huomenta.

Itse asiassa heräsin jo viideltä ja makasin sitten vaan silmät kiinni. Vähempikin uni olis riittäny vai? No enpä oikeen tiijä, ku ei oo niin pirtee olo kuitenkaan.

Maltitolista menee muuten myös masu sekaisin. Maistoin joku aika takaperin sokeritonta lakua. Oli hyvää kyllä, mutta masu ei tykänny niiq yhtään.
ninnithequeen

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Upea kuutamo oli juu ku lähin töihin. Nyt jo kahvitauolla potkimassa broidia ylös jotta pääsee jatkaa hommia.

Tän päivän ohjelma: pyykkiä (jeeeeeee) ja tytär. Niin ja se mies joka muutti eilen meille.
Fcuk

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Havahduin yrittämään Madonna-lippuja nyt. Katsellaan...
ninnithequeen

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Fcuk kirjoitti:Havahduin yrittämään Madonna-lippuja nyt. Katsellaan...
Hitto sinne ois kiva päästä kyl kattomaan vanhaa itolia :)
bliss

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Lippupisteen nettisivu ei aukea, puhelin on varattu..
Piruuttani kokeilin että saisin syyttää kohtaloa jos saan Madonna-liput mutta jäin ilman Metallica- ja AC/DC-lippuja. Niinq että liput irtoo sellaseen, jota EI halua nähdä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla olis varma lippu, mut päätin luovuttaa sen kovemmille faneille. Ootan, et karma hoitaa tästä hyvästä mulle jotain spessua. Niinq vaikka kesähäät :]

Töissä olis pakko tehdä tänään töitäkin, apua!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

:hep: taistellaan!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Fcuk

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

6 lippua irtos, lopulta verkkopalvelu toimi ihan ok. Puhelimessa olikin sit hässäkkää, juttelin kolmen eri kaltaiseni kanssa, puhelujamme yhdisteltiin varsin hassusti sikin sokin. Se yks äijä oli hauska "hei kuule jos sä nyt saat liput ni otahan mun yhteystiedot tässä, vaimon on saatava lippu tonne". Täytyy vissiin soittaa sille, että jäikö ilman. :D
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:Mulla olis varma lippu, mut päätin luovuttaa sen kovemmille faneille. Ootan, et karma hoitaa tästä hyvästä mulle jotain spessua. Niinq vaikka kesähäät :]
Jos morsiamella ei ole väliä, ei muuta kuin kuokkimaan joihinkin pirskeisiin!
Paras päivä ikinä.
Duck

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Duck »

McJanne kirjoitti:Helevetin kirkas kuu herätti pari tuntia sitten jo.
Ai totako se olikin? Aika jännä sinänsä, sillä makkarini on kuusta poispäin. Kai se valo sitten vaan silti kajastaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

McJanne kirjoitti:Kukaan ei halua mun Opelia :C
Kas. Hinta päin persettä. Nappaa 8k€ pois pyynnistä ja anna tonni periksi tinkimisen yhteydessä, niin voit EHKÄ saada myytyä (et kuitenkaan mulle). Mutta tohon hintaan, et saa kaupaksi 99,999% tod.näk. Ensimmäinen omistaja maksaa varusteet jne.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

On nää vittu nää seiskaan tulot kovia juttuja. Heti kun ei aktiivisesti tee tai ajattele, niin pukkaa joka suunnasta unihiekkaa kalvoille. Toivottavasti saadaan kahdelta säbäpelit pystyyn, ei menis päivä punaiselle ristille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:Jos morsiamella ei ole väliä, ei muuta kuin kuokkimaan joihinkin pirskeisiin!
Onni olkoon osanasi
Elämäsi retkella
Nätti poika vierelläsi
Vihkimisen hetkellä

Mä en halua olla töissä enää
Mä en ikinä riitä
Mä raadan ja raadan mut kukaan ei nää
Kukaan ei kiitä

Mä haluun naimisiin
Mä haluun koiran ja talon kukkuloilta

Niin ja miehen ja sillä on vaativa työ
Ja minulla on aikaa
Joku keittäjä keittää sen minkä mä syön
Ja minulla on aikaa
Hosuu ja huolehtii
Ettei kiloja kerry
Ehkä pieni sherry
Ja illalla miehelle viski kun sil on se työ
Ja minulla on aikaa

Mä en halua miettii enää miten elää
Kuka jaksaa
Taistella siitä et oonko minä sydän vai pää
Ja mitä se maksaa

Mä haluun naimisiin
Mä haluun koiran ja talon kukkuloilta

Niin ja miehen ja sillä on vaativa työ
Ja minulla on aikaa
Joku keittäjä keittää sen minkä mä syön
Ja minulla on aikaa
Hosuu ja huolehtii
Ettei kiloja kerry
Ehkä pieni sherry
Ja illalla miehelle viski kun sil on se työ
Ja minulla on aikaa

Mä luulin et ois voitto
Olla joukossa niiden joillon liian suuret päät
Tule yö ja tule aamunkoitto
Tuo rauha ja tuo mun häät

Ja mies ja sit sillä on vaativa työ...

Ja mä kuuntelen kuinka mun rinnassa lyö
Kun minulla on aikaa
Niin on kaunis ja huutavan hiljainen yö
Kun minulla on aikaa
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja bliss »

McJanne kirjoitti: Kukaan ei halua Opelia
Korjasin yleisen totuuden mukaiseksi :wink:
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja pix »

Perskules, jonotin niitä saakelin lippuja puol kuudesta asti ärrän eessä, yhtään lippuu ei siltä kiskalta myyty! isi sit onneks sai yhen netistä, tosin takarivistä mut kuiteski..

Joo v***u en enää _ikinä_ luota mihkään muuhun kun nettiin jos siihenkään, kiitän lippupistettä keuhkokuumeesta :wink:
bedlam

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Onpas kiva että tälläkin palstalla taas tapahtuu, luettavaa alkuviikoksi. Väskyttää. Ei jaksa lauantaina Opethia kattomaan, pitäis saada liput myytyä. Yyh.
Rouva Pupu

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mulla ei ole kyllä mitään pahaa sanottavaa Opelista. Aina vei paikasta A paikkaan B, eikä koskaan jättänyt pulaan vaikka oli vuosimallia -95! Repikää siitä! Ajoittain ilmeni pientä sähkövikaa, mutta sehän oli vaan haaste meitin sähkönerolle, voi niitä aikoja.

Ihan meinasi kyynel tulla silmään kun jätettiin se autokaupan pihalle ja köröteltiin uuden (ei Opel) auton kanssa pois. Kuvia sentään otettiin, muistoks ;) Mutta, onneksi tässä uudessakin näyttäs olevan sähkövikaa takaluukun kanssa, joten jotkut traditiot säilyy vaikka merkki ja vuosimalli vaihtuu ;p
Rouva Pupu

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti:Onpas kiva että tälläkin palstalla taas tapahtuu, luettavaa alkuviikoksi. Väskyttää. Ei jaksa lauantaina Opethia kattomaan, pitäis saada liput myytyä. Yyh.
Tiedätkö mikä tuohon väsymykseen auttais? Vaikka semmonen reipas happihyppely postiin ;) Einytvaiskaan, tilipäivä on vasta 13. Perjantai.
Onslow

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Rouva Pupu kirjoitti:Mulla ei ole kyllä mitään pahaa sanottavaa Opelista.
Mulla taas on. Opel on ylivoimaisesti paskin auto mitä mulle ei koskaan ole ollut. Ja tämä on fakta.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Rouva Pupu kirjoitti:Mutta, onneksi tässä uudessakin näyttäs olevan sähkövikaa takaluukun kanssa, joten jotkut traditiot säilyy vaikka merkki ja vuosimalli vaihtuu ;p
Ostitte sitten Volkkarin?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bedlam

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Rouva Pupu kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Onpas kiva että tälläkin palstalla taas tapahtuu, luettavaa alkuviikoksi. Väskyttää. Ei jaksa lauantaina Opethia kattomaan, pitäis saada liput myytyä. Yyh.
Tiedätkö mikä tuohon väsymykseen auttais? Vaikka semmonen reipas happihyppely postiin ;) Einytvaiskaan, tilipäivä on vasta 13. Perjantai.
Niimää tiiän! :D Ääh!
Rouva Pupu

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Frederik Krueger kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Mutta, onneksi tässä uudessakin näyttäs olevan sähkövikaa takaluukun kanssa, joten jotkut traditiot säilyy vaikka merkki ja vuosimalli vaihtuu ;p
Ostitte sitten Volkkarin?
Ei vaan Ford :D
Enttu

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Enttu »

kohta pitäis nostaa kytkintä ja lähtee keskustaan lounastamaan ...
mahdollisimman epäterveellisesti,chicosin tarjoushamburgerit :P
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

McJanne kirjoitti:Noh, ovh ilman varusteita ja kilkkeitä 32.9k€, 10% vuodessa saa laittaa poistona vähennyksiin, auto siis 2v vanha = 26 649€. Alle tuon ei kannata myydä tai sama kääntäen, autoa voi vielä huoletta pitää neljä vuotta ja silti jäännösarvo on käytännössä sama mitä yllä esitit
Ajat muuttuvat veliseni. Noin oli joskus ennen. Autosi hinta tippui jo n 15% kirjoittaessasi kauppakirjan tai rekisteröinnin yhteydessä. Seuraava vuosi tiputti tuosta 20%, kun yksityinen on myymässä. Kilsat ja muut käytönmerkit sit vielä lisää. Eli kolmannes pois, ja lisävarusteille ei voi lasken juuri mitään. Ei liikkeet myy autoja noilla pyyntihinnoillaan ja kuten huomaat autosi on 4k kalliimpi kuin seuraavaksi halvempi jota myy kuluttajalle jonkinlaisen turvan antava autoliike. Vaikka sulla autossasi olisi takuuta jäljellä, niin ostaja karsastaa hinnan ollessa sama kuin liikkeessä.

t. nimim. hintarealiteetista osansa saanut -> ajan tällä nykyiselläni vielä seuraavat 130tkm (=3 vuotta).
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin