Mannitoli maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Onslow

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Ajattelin, et josko tänään kävis paikallisella punttisalilla hieman verryttelemässä. No en mee, kun salin kotisivuilla on heti noin järkyttävä ilmestys. :puistatus:

Kuva
Onslow

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

MGandhi kirjoitti:stadilaiset nussimassa yödösästä bongattuja kaksosia...

Kyllä homojen kelpaa!
Fcuk

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^^ No vähästäpä sinäkin pelästyt. :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Fcuk kirjoitti:^^ No vähästäpä sinäkin pelästyt. :D
Kyllä mäkin pelästyisin jos respasedällä olis isommat tissit kun mulla.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Onslow

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Fcuk kirjoitti:^^ No vähästäpä sinäkin pelästyt. :D
No älä. Melkein turahti paskat housuun kun sivun avasin.
MGandhi

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Onslow kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:stadilaiset nussimassa yödösästä bongattuja kaksosia...

Kyllä homojen kelpaa!
Ääh, jos kerran lähit tähän leikkiin mukaan, niin oisit nyt edes välttänyt tota tylsää ja ylikäytettyä homo-korttia. Koita uudestaan. Kyllä sä osaat!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

McJanne kirjoitti:vastaa nimimerkille "Opetan isiä nussimaan"
Ehkei sun kannata mua opettaa. On tullut elämän varrella myytyä ja ostettua uusia ja käytettyjä henkilö/paketti/kuorma-autoja nelinumeroinen määrä. Sain jopa hyvät katteet kaupoistani. Ei, en nykyään ole autokauppias.

Ja alkuperäinen hintakommentti oli valitukseesi potentiaalisten Opelisi ostohalukkaiden puutteeseen. Vai miten pitää ymmärtää lause:
Kukaan ei halua mun Opelia :C
Jos myöhemmin täsmensit hintajutskaa, niin sori etten lukenut myöhempää kirjoitustasi huolellisesti.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Onslow

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

MGandhi kirjoitti:Kyllä sä osaat!
Ai, en mä tiennytkään että suunsoitossa on säännötkin. Mut okei.

Maalainen nappaa alkuillasta kapakasta nousuhumalaisen kiimaisen naisen, vie taksilla kotiin, panee mennentullen ja panon jälkeen paiskaa sen yöbussilla takasi päin stadilaisen pantavaksi.


Kiihottaaako nyt, onko kiva olla liukkailla?
Fcuk

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

... Muita kyllä rupee kiihottaa.
MGandhi

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Pulkannaru kirjoitti: Ehkei sun kannata mua opettaa. On tullut elämän varrella myytyä ja ostettua uusia ja käytettyjä henkilö/paketti/kuorma-autoja nelinumeroinen määrä. Sain jopa hyvät katteet kaupoistani.
Harvemmin sitä näkee kenenkään leveilevän autokauppiasmenneisyydellään. :D Ehkä se on Kehä III:n ulkopuolella meriitti eikä rasite.
sanctus

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Havaitsen sekä käytettyjä että jo yli-ikäisiä provokaatioita. Huomauttaisin että nyt on jo vuosi 2009.
MGandhi

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Onslow kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Kyllä sä osaat!
Ai, en mä tiennytkään että suunsoitossa on säännötkin. Mut okei.

Maalainen nappaa alkuillasta kapakasta nousuhumalaisen kiimaisen naisen, vie taksilla kotiin, panee mennentullen ja panon jälkeen paiskaa sen yöbussilla takasi päin stadilaisen pantavaksi.


Kiihottaaako nyt, onko kiva olla liukkailla?
Ei kiihota, mutta tää oli jo huomattavasti tota väsynyttä homo-läppää parempi. Sanoinhan, että osaat kun vaan yrität.

Mutta jäi vaan tämä logistinen puoli mietityttämään? Baaristahan on lähettävä pöndelle jo kuuden jälkeen takaisin, jotta kerkiää vielä yöbussilla laittaa akan takaisinkin.
MGandhi

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

sanctus kirjoitti:Havaitsen sekä käytettyjä että jo yli-ikäisiä provokaatioita. Huomauttaisin että nyt on jo vuosi 2009.
Havaitsen viisastelevan one-linerin, joka on todettu jo vuonna 2008 olevan "niiiin last season".
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

MGandhi kirjoitti:Harvemmin sitä näkee kenenkään leveilevän autokauppiasmenneisyydellään. Ehkä se on Kehä III:n ulkopuolella meriitti eikä rasite.
Entäs täällä kehä3:n sisäpuolella ? En ole koskaan asunut tuon rajan toisella puolella.
Ja ei muuten ollut leveilyä, vaan häpeällinen tunnustus :roll:
Ja toisaalta, en ole koskaan ollut autokauppias.. en nykyäänkään :lol:

Kommenteillasi paljastat olevasi juntimpi tjsp kuin maalaiset.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Onslow

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

MGandhi kirjoitti: Mutta jäi vaan tämä logistinen puoli mietityttämään? Baaristahan on lähettävä pöndelle jo kuuden jälkeen takaisin, jotta kerkiää vielä yöbussilla laittaa akan takaisinkin.
No mutta tämähän on nyt taas yhtä väsynyttä. Kaikihan tietää et PK-seudulla kaikki palvelut on niin lähellä, että se on vaan kullinluikaus kun singahtaa paikasta toiseen.


Ps, ja seriously,

Landella asumanani 2.5 vuoden aikana, olen ollut kerran stadin yöelämässä. Silloinkin Hertsikasta käsin metrolla, joten en osaa sanoa miten jpäähän edes julkisilla pääsisin, enkä halua edes kokeilla. Mielummin hotla tai kaverimajoituksella..
sanctus

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja sanctus »

MGandhi kirjoitti:Havaitsen viisastelevan one-linerin, joka on todettu jo vuonna 2008 olevan "niiiin last season".
Puhun toki itse provokaatioiden substanssista, josta puhuminen voi toki olla vanhentunutta. Haluaisin vain painottaa, että jakolinjojen muodostamiseen lienee toki muitakin keinoja kuin ne perinteiset.
MGandhi

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Pulkannaru kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Harvemmin sitä näkee kenenkään leveilevän autokauppiasmenneisyydellään. Ehkä se on Kehä III:n ulkopuolella meriitti eikä rasite.
Entäs täällä kehä3:n sisäpuolella ? En ole koskaan asunut tuon rajan toisella puolella.
Ja ei muuten ollut leveilyä, vaan häpeällinen tunnustus :roll:
Ja toisaalta, en ole koskaan ollut autokauppias.. en nykyäänkään :lol:

Kommenteillasi paljastat olevasi juntimpi tjsp kuin maalaiset.
Anteeksi. En tajunnut tekstiäsi ilman hymiöitä. Vaikutti vain siltä, että olisit sanonut: "Älä vittu pentu käy mulle puhuu autoista! Mä oon käyny niillä kauppaa jo ennen ku sul o ollu ees ajokorttia."
MGandhi

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

sanctus kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Havaitsen viisastelevan one-linerin, joka on todettu jo vuonna 2008 olevan "niiiin last season".
Puhun toki itse provokaatioiden substanssista, josta puhuminen voi toki olla vanhentunutta. Haluaisin vain painottaa, että jakolinjojen muodostamiseen lienee toki muitakin keinoja kuin ne perinteiset.
Jos pääasiallisena tarkoituksenasi keskustelupalstalla on kommunikoida niin, ettei kirjoittamaasi voida helposti ymmärtää, olet onnistunut tavoitteessasi. Onneksi olkoon.
1108

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vesper kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mä oon vähän niinq katellu tämmöstä.
Ja mä tämmöstä.
Iiiiiihan on ala-arvoisia kummatkin, niin huonoja että on loukkaus huonolle kutsua noita huonoksi. Paskoja kummatkin ja huonoja. Ei kukaan järkevä tuollaista osta, koska huonoja paskoja ovat. Ei mitään hyvää ole kummassakaan.

Huonoja.
Onslow

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

exPertti kirjoitti:
1108 kirjoitti:Huonoja.
Ottamatta kantaa edellisten hyviin niin mikä sitten on hyvä, tämäkö?
Sä olet pertsa kyllä jäässä ja pahasti.
sanctus

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja sanctus »

MGandhi kirjoitti:Jos pääasiallisena tarkoituksenasi keskustelupalstalla on kommunikoida niin, ettei kirjoittamaasi voida helposti ymmärtää, olet onnistunut tavoitteessasi. Onneksi olkoon.
Vaikea sanoa. Havaitsin vain jotain kommentteja menneiltä ajoilta ja ihmettelin, kuinka pölyttyneiden mietelmien tuuletus herättää edelleen vaivaantuneisuutta muissakin kuin niiden lausujassa, ja tähän kommenttiin sitten annettiin ilmeisesti vastaus.
MGandhi

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

sanctus kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Jos pääasiallisena tarkoituksenasi keskustelupalstalla on kommunikoida niin, ettei kirjoittamaasi voida helposti ymmärtää, olet onnistunut tavoitteessasi. Onneksi olkoon.
Vaikea sanoa. Havaitsin vain jotain kommentteja menneiltä ajoilta ja ihmettelin, kuinka pölyttyneiden mietelmien tuuletus herättää edelleen vaivaantuneisuutta muissakin kuin niiden lausujassa, ja tähän kommenttiin sitten annettiin ilmeisesti vastaus.
Tässä on nyt pakko ottaa huomioonkin se mahdollisuus, että mä tulin nyt hulluksi ja että ihan normaali puhe kuulostaa mun korvaan jotenkin käsittämättömältä. Ehkä siis vika onkin mussa.
1108

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

exPertti kirjoitti:..piip..
Jotta saadaan palstan piripäät edes jollakin tasolla tietoisuuden pariin niin voin todeta että alla on tälläinen.

Tyydyttyikö tiedonjano?

EDIT: Ja onhan se paska ja huono, ei tarvitse kenenkään sanoa sitä enään ääneen.

EDIT2: Ja nopeimmathan sen jo näkivätkin että se siitä.
Viimeksi muokannut 1108, 09.02.2009 14:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

bliss kirjoitti:Mä oon vähän niinq katellu tämmöstä.
Jos haluisin ton (oon liian persaukinen tolle muutoin tarpeeni täyttävälle Autolle näillä ajomäärilläni), niin ostaisin pois kuljeksimasta 40.000 hintaan. Alle voikin olla hankala saada. Paitsi sun hymyllä ja avuilla vois kai onnistua.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
1108

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

exPertti kirjoitti:En tiedä piripäistä, mutta en ollut kiinnostunut millä autolla ajat vaan siitä mikä olisi hyvä käyttöauto jos Biimeri oli huono eikä volksvaginallakaan mitään tehnyt.
Ei sellaista ole olemassakaan, urbaanilegenda.
Vastaa Viestiin