Tulikivenkatkuinen tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tulikivenkatkuinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Ann »

McJanne kirjoitti:
EIsssssaaaattanas, tollaane on PAKKOSAADA™!
Sit pitää olla nopea. Pulju lopettaa toimintansa. =(
Rotan aivot valtasivat pääni.
Enttu

Re: Tulikivenkatkuinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Töissä istun,hiljaista on,voisitte viihdyttää mua soittamalla pilareita :P
ninnithequeen

Re: Tulikivenkatkuinen tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihroin kotonassa tienpäältä. Pyykkiä pyykkiä ja Isoon Onppuun kaupoille.
Enttu

Re: Tulikivenkatkuinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

ninnithequeen kirjoitti:Vihroin kotonassa tienpäältä. Pyykkiä pyykkiä ja Isoon Onppuun kaupoille.
Kato Smurffiakin näkee joskus vilaukselta :D
SikaMika

Re: Tulikivenkatkuinen tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Palkankorotus[X]
Ei palkankorotusta[ ]

Tai siis noin niinq tavallaan, kai. Päivittäinen työaika lyheni päivästä riippuen 1-4 tuntia, mutta tuntia kohti laskettu palkka n. tuplaantui. Keikkaluonteista tosin, joten yllä mainitut muuttujat saattavat myöskin nollautua päivästä riippuen.

Eka työpäivä oli ihan hauska, vaikka jostain syystä viime yönä oli normaaliakin vaikeampaa saada nukuttua. Vähäsen siis jännitti, mutta aamulla oli jo hyvä fiilis painella hymyssä suin tulta päin. Mua kävi päivän päätteeksi ihan oikeasti sääliksi itseäni ja luokkatovereitani aikoinaan sietäneitä kansankynttilöitä; mä olin paikka paikoin aika romuttuneessa mielentilassa yrittäessäni saada pikku paskiaisia pysymään aloillaan, ja heidän meininkinsä oli suorastaan mallikasta verrattuna omaani ja muutaman vielä häiriintyneemmän ikätoverini käytökseen tuon ikäisinä! Huomenna uudestaan, jippii...
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tulikivenkatkuinen tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Paniikki. Löytyiskö täältä järkkärikortillista tyyppiä lauantaina alkuillasta (n. 18-20) parin tunnin helppoon duuniin Tikkurilassa? Itseasiassa tarvittaisiin kaksi, mutta yksikin auttaisi...
1108

Re: Tulikivenkatkuinen tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Runnoin itseni töistä kotiin ja @:ssa oli jo tälläistä:

HUOM 2. Toivon, että käyttöönottokatselmusta varten katselmuksen suorittajille hankitaan kenkäsuojukset, jotta vältytään asunnon likaantumiselta.

Tämä asukas ihan oikeasti vaatii että pitää olla kenkäsuojukset, se ei kelpaa että kengät otetaan pois jalasta kun mennään tekemään tarkastusta.

Mua nyt taas huvita mikään, kai tässä vaan pakko on ymmärtää.

EDIT: Ainiin tässä docissa on 5 eri väriä taas kerran. Toi oli siis punainen.
Pitäs vissiin saada joku kurssi tän ämmän ideaan näistä väreistä...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tulikivenkatkuinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pitäs syödä, ei jaksais.
Pitäs pakata, ei jaksais.
Pitäs värjätä karvoja, ei jaksais.
Pitäs tyhjentää tiskikone, ei huvita.

Perkele.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tulikivenkatkuinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Ann »

1108 kirjoitti:
Tämä asukas ihan oikeasti vaatii että pitää olla kenkäsuojukset, se ei kelpaa että kengät otetaan pois jalasta kun mennään tekemään tarkastusta.
Fyi, hikisukkasia..

Mä vaatisin teille muovipusseja päähän. Et oo niinku kiitollinen.
Rotan aivot valtasivat pääni.
1108

Re: Tulikivenkatkuinen tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ann kirjoitti:Mä vaatisin teille muovipusseja päähän. Et oo niinku kiitollinen.
En ole kiitollinen ennenkuin sen stanan pastorin kämppä on saatu luovutettua.

Sitten vedän kännit ja poltan tuon sähköpostin.
1108

Re: Tulikivenkatkuinen tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

McJanne kirjoitti:Kai sille on toimitettu "Uuden asunnon laatu" ja RYL-tarkastusohjeet?
Miksi minä saneerauksessa toimittaisin moisia?

Vallox tuloilmalämppärin ja lattialämmityksen ohjeet olen pusertanut kokolailla törmäysnukelle soveltuvaan muotoon ja toimittanut jo valmistauneidein asukkaiden asuntoihin.

Perjantaina luovutukset ja pääsee 26-19 asunnoista eroon, 18-14 työnalla ja 13:sta aloittamatta. Elokuuksi valmiiksi, taitaa vielä onnistuakin, 2 viikkoa aikataulusta edellä.

Olen saanut itselleni natsin maineen jätkien parissa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tulikivenkatkuinen tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Sähän oot varsinainen natsi! Aina komentelemassa!

Mä päätin päästää itseni helpolla ja olla jäljittämättä Unelmataloni omistajaa. Sen sijaan kirjoitin kirjeen, jossa toivon yhteydenottoa jos suunnittelevat myyntiä/vuokrausta. Ei sen vuokrakaan voi olla yhtä iso kuin tämän hetkinen aso-vastikkeemme, ja tarkoitus on joka tapauksessa säästää kuukausimenoissamme. Tänään vielä pieni lenkki postilaatikolleen, ja sitten odottelemaan mitä tapahtuu...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
1108

Re: Tulikivenkatkuinen tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

McJanne kirjoitti:Siksi että ko. opuksessa on tyhmemmällekin aukeavasti selitetty mitä mikin toimenpide rakentamisessa tarkoittaa.
No tiedän mutta firmalla ei ole omistuksessa RT-Kortistoa ja täten aika mahdoton tehtävä alkaa jakaamaan. Ja toisekseen putkistosaneerauksessa asukkaat saisivat kokolailla liikaa tavaraa ja käyttistä kouriinsa.

Nyt ei nappaa ajatus!
Vastaa Viestiin