Kekkiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomeneita.

Isäntä läks jo töihin, mulla pyörii jo pyykki ja kerkeen vielä imuroidakin ennen ko broidi hakee miut töihin. Nyt rauhassaaamukaffekuitennii.

Kuis nussukat?
Duck

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

No mitäs tässä. Vähän hömelö olo kun raadoin eilen illalla ilmaiseksi. Homma, josta kolleegani olisivat varmasti veloittaneet sievoisen summan. Myöhäistä valittaa enää nyt, kun sopparit on jo allekirjoitettu... :doh:
Dumis

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

ninnithequeen kirjoitti:mulla pyörii jo pyykki
...
Kuis nussukat?
Ihanaa! Pyykit ja maailma pyörii vieläkin \o/

Tänään skeidan huolto ja exän telkkarin roudausta. Viikonloppuna lähen ruattiin häröilemään, pitää vissiin mennä maihin asti kun tuo landepaukku ei ole käynyt stokiksessa tarpeeks monta kertaa :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kävin aamuspinnissä ja nyt töitä. Ihan oikeesti olis siis niitä. Ja ihan sellasia missä pitäs ajatella ja olla luova. Huh!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Fcuk

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Sama! Ei pysty. Idioottina juoksin aamulenkin (kulki hyvin) kaatuakseni koti-ovella. Perse ja toinen jalka kuoli. Vituttaa. Maito loppu.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Fcuk kirjoitti:Maito loppu.
Mullakin!
Ja "pomo" jättänyt hommansa tekemättä, luuhaa talon ulkopuolella ja back upinsa on ties missä. Arvatkaa kuka (taas) paikkaa johtoryhmässä? Saatana, olis vaan pitäny eilisessä keharissa sanoa isolle pomolle ettei vaan pysty työskentelemään sellasen ihmisen alaisuudessa, jota ei tippaakaan kunnioita saatika katso ylöspäin. No, onneks tilipäivinä aina vähän lämmittää.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
1108

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nyt menee putkeen.

Nukuin pommiin, unohdin poiketa Starkilla noutamassa tilauksen, jätin rahapussin ja oman kännykän kotiin, unohdin eilen laittaa työpuhelimen lataukseen ja nyt siitä loppui akku, unohdin kiireessä himan avaimet kotiin ja siis siinä ohessa työmaan avaimet, unohdin safkat kotia ja kun ei ole rahapussia niin saan paastota 8h (ja ei, työntekijöiltä ei lainata rahaa).

Olo on vähän niinkuin voittajalla, tämä on nyt niitä päiviä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olen niin raivoissani, että itkettää. Nyt, lähes puoli vuotta sen jälkeen kun loukkasin olkapääni, lääkäri kertoi mulle, että valtaosa olkapään kiertäjäkalvosimen vammoista parantuu oikeanlaisilla harjoitteilla ja kirjoitti fysioterapialähetteen. Tähän asti mulle on vaan tungettu lisää tulehduskipulääkkeitä ja sanottu, että odotellaan puoli vuotta ja katsotaan sitten jos otetaan magneettikuva :roll:

Onnistuin lääkäriaseman vessassa kastelemaan takkini ja kaulaliinani heittämällä ne lavuaarin päälle, jolloin liikesensorin avulla toimiva vesihana meni päälle.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Maito loppu.
Mullakin!
Vaikea uskoa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Nokia lopettaa Jyväskylän toiminnot. Perkele.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kova säätäminen futsal-reissun osalta, kun pitää joka asia huolehtia. Viime päivinä tullut kivoja ässiä hihoista, kuten en pääse perjantain pelehin ja vien auton mennessäni jo torstaina, koska on talokaupat. Tai mulla on mahatauti, en tiedä tulenko ja maksanko hotellista. Ei näitä enää.

Mut mukava parin päivän reissu tulossa, vaikka parantumaton vyöruusu änkes mukaan. Pikku täpinät jo päällä...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

annepa kirjoitti:Nokia lopettaa Jyväskylän toiminnot. Perkele.
Aika yllättävää, Jyväshyvä on ihan kiva keksi järven vehmaassa.
Tekeekö ne vielä keksejä siellä, jos keksinvalmistus loppuu niin jyväshyvä kuolee pois!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kirjoitin juuri elämäni ensimmäisen lehdistötiedotteen ja sain siitä meijän viestintäpäälliköltä kovasti kehuja. Mun on välillä niin vaikea uskoa omiin kykyihini ja luulen aina, että kaikki mitä teen on ihan paskaa... tuli ihan opiskeluajat mieleen, kun olin aina lehtijutun, käsikirjoituksen tai novellin palauttaessani varma, että se on ihan kelvoton. Vedin niistä ihan huippuarvosanoja, mutta siltikään en vaan osaa uskoa itseeni.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aika hyvin olen näköjään hoitanut palkkaneuvottelut, kaksi luokkaa korkeampi kuin muilla samoissa hommissa.

No en valita. Jätin jopa ilmoituksen ettei tartte nostaa nyt vaan annetaan muille. Mikäköhän vitun solidaarisuuskohtaus iski?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Fcuk

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Bluntly kirjoitti:Mikäköhän vitun solidaarisuuskohtaus iski?
Vierailit veroprossalaskurilla?

Tänään on vaan vituttanu, nyt kääntyy kyl pössis. Luvassa perskännit, ah!
MGandhi

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Bluntly kirjoitti: No en valita. Jätin jopa ilmoituksen ettei tartte nostaa nyt vaan annetaan muille. Mikäköhän vitun solidaarisuuskohtaus iski?
Nokialla näitä ilmoituksia ei tarvitse jättää, ne saadaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jahas, se olis pari päivää kokoustelua talon ulkopuolella. Jokohan liukenis?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
nastamuumio

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Bluntly kirjoitti: solidaarisuuskohtaus
:h: Kohta sä oot yhtä ihQ ku urppis!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

nastamuumio kirjoitti::h: Kohta sä oot yhtä ihQ ku urppis!
On siis aika mennä viikonlopuksi suljettuun tilaan ja nauttia liiallisesti alkoholijuomia sekä rasvaista ruokaa, että karisee kaikenlainen humanistinen diipadaapa, voidakseni olla taas se yksinkertainen punaniska.

Huomaatteko, itsetuntemus 9+.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nastamuumio

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Bluntly kirjoitti: On siis aika mennä viikonlopuksi suljettuun tilaan ja nauttia liiallisesti alkoholijuomia sekä rasvaista ruokaa, että karisee kaikenlainen humanistinen diipadaapa, voidakseni olla taas se yksinkertainen punaniska.
Sä oot ihmeen hyvä ja hauska punaniskakin, mutta piä vaan hei viikonloppu Kitinä-taukoa, etten mä rupee turhaan leperteleen sullekin ja tekeen olosta kiusallista.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Kirje jätetty aamulla postilaatikkoon... Nyt sitten jännittämään tuleeko mitään yhteydenottoa, ja jos tulee, niin millainen...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Duck

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

Tänään oli oikeestaan ihan kiva puuhapäivä. Vaihtelevaa tekemistä ja jopa tyydyttäviä aikaansaannoksia. Eipä tartte raahautua mieli mustana kotiin.
Dumis

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti::h: Kohta sä oot yhtä ihQ ku urppis!
On siis aika mennä viikonlopuksi suljettuun tilaan ja nauttia liiallisesti alkoholijuomia sekä rasvaista ruokaa, että karisee kaikenlainen humanistinen diipadaapa, voidakseni olla taas se yksinkertainen punaniska.

Huomaatteko, itsetuntemus 9+.
Lupaan aiheuttaa viikonloppuna pahennusta!
Tuu kuuntelee heviä mun hyttiin, potkitaan akat pihalle sieltä :D
Enttu

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Jahas huomenna ois vanhan koulun seniori-ilta,hyvää mättöä ja ehkä parille oluselle johonkin lähikuppilaan that's it
Dumis

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Siis mitä vittuu? Kolmosella jotkut jätkät ajelee jäällä rekkoja ja yhellä on 43 tonninen "pesukoneen rumpu" kyydissä ja se keikkuu lavetin päällä? Wittu miten hullua, jos toi olis suomessa laillista niin konginkankaan turma tapahtuis joka toinen vuosi...
Vastaa Viestiin