Lurps-lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lurps-lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kiireinen päivä takana. No, vetäsin kyl tunnin päikkärit. Pitsa onnistui, herrrkullista.

Huomenna vanhemmat ja kummityttö tulevat kylään, lähtevät maanantain aikana pois. Pitäis siinä välissä tsiigata mutsin kotteron käsijarrua, päästi viime vknlopuna aika rusauksen tehdessäni kässärikäännöstä metsäautotiellä. Sillä on ketterämpi ajellla pikkuteillä ku omalla autollani. Eikä sutimisen estot yms härpäkkeet häiritse menoa reilummassakan hangessa. Vaijeri tai vivusto tai joku muu osittain paskana. Katsastusta se ei kuitenkaan noin läpäise. Ero (vas-oik) taitaa olla yli 80% lumeen jäävän jäljen perusteella arvioituna. Mutta mikäs täällä lämmitetyllä lattialla autoa ropatessa. Ja sen perusteella ostan osat ja laitan kuntoon ens kerralla maalla käydessä.

Pitäs järjestää pikkujoulut vanhoille kavereilleni ens kuun aikana. Biisejä ois usb-kovalla tanssittavaksi jo 8 tuntia, riittänee. Kai tulossa 10...35 henkeä, kunhan varmistavat ensin tulonsa. Tulon estymisen tekosyynä ei kai tule kenelläkään olemaan toiset pikkujoulut samaaan aikaan. Lupasin vääntää niille lämpimän- ja jälkiruoan :shock:
bliss kirjoitti:Kukaan muu kyllästynyt ystävänpäivänallesydänruusupehmoihqupumpulipörröblaablaapaskanjauhamiseen?
0/
0/
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lurps-lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bliss kirjoitti:Kukaan muu kyllästynyt ystävänpäivänallesydänruusupehmoihqupumpulipörröblaablaapaskanjauhamiseen?
0/
Helpolla pääsin, kun ilmoitin heti ostavani kukkapuskan, jonka sitten ostin mukisematta. Päivä ei vois itsessään vähempää napata, mutta toiselle tärkeänä pitää vähän joustaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin