Blaah-Maanantahi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Blaah-Maanantahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huono uni, ärrin murrin, töihin.

Kuis nussukat?
Duck

Re: Blaah-Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Duck »

Täällä myös huono uni, ärrin murrin, töihin. Mut siihen väliin vielä "uimaan".
Stinky

Re: Blaah-Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Oli hyvä uni. Ja nasta viikonloppu takana. Tuliphan laulettua, saunottua, syötyä ja juotua liikaa.
Lisää tommosia!
milli

Re: Blaah-Maanantahi

Viesti Kirjoittaja milli »

Oli ihana viikonloppu. Hitsi, aamulla en olisi millään halunnut nousta sängystä, tyhmä aamu-uinti ja tyhmä työ. No ei, kummassakaan ei ole mitään vikaa.

TPK!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Blaah-Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Normi viikonlopppu sunnuntai koneen ja television ääressä..

Pakkasta -12

Ärrin Murray voitti Nadalin.. :wink:

Menin tarkoituksella nukkumaan 1:30 ja ylös 7:30, koska sunnuntaiaamu venyi 11:00 asti..

Illalla punttia nostamaan..
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: Blaah-Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Duck »

Niba kirjoitti:Illalla punttia nostamaan..
Laahaako se maata? Älä nosta liikaa, pitkät puntit taitaa olla vielä muotia. Siis niin pitkät, että ne rispaantuu kantapäiden puolelta.
Enttu

Re: Blaah-Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Ankka :lol:
bedlam

Re: Blaah-Maanantahi

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tekis mieli laittaa nyt noiden edellisten jälkeen jotain hymiötä tai kuvaa, mutten kehtaa.

Aika kylymä oli kyllä aamulla ilman pitkiä kalsareita, kun en hoksannu mittaria lähtessä kahtoa. 21 tais olla pakkasta. Virkistyipähä.
1108

Re: Blaah-Maanantahi

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Töissä on kivaa!

*harkitsee lääkityksen muuttamista toimivammaksi*
Monsieur Manala

Re: Blaah-Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Ilimahällyytys!

Tää lähtee nyt koeajaa Jaguar S-Typeä.
Onslow

Re: Blaah-Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Monsieur Manala kirjoitti:Ilimahällyytys!

Tää lähtee nyt koeajaa Jaguar S-Typeä.
Onk se se mondeo vai?

Edit: eiku se olikin X-type
1108

Re: Blaah-Maanantahi

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ihan paska Jaguari, ei kannata koeajaa.
Monsieur Manala

Re: Blaah-Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Onslow kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Ilimahällyytys!

Tää lähtee nyt koeajaa Jaguar S-Typeä.
Onk se se mondeo vai?

Edit: eiku se olikin X-type
S-Type on se rumempi, joka on kuitenkin haukuttu aika monelta arvostetulta kansainväliseltä taholta paremmaksi ajaa kuin vastaavat mersut ja bemarit.

Ei noi jalopuupappa-autot hirveästi hotsita, mutten osaa noista "oikeista" Jagulaareista kamalasti muodostaa mielipidettä kokemuksen puutteesta johtuen. Mua nyt vaan hotsittaa saada tietää millanen auto on auto, joka on monien mielestä parempi ajaa kuin isot meset ja bimmerit.
bliss

Re: Blaah-Maanantahi

Viesti Kirjoittaja bliss »

Blaah todellakin.
Hankala duuniprojekti hankaloituu entisestään. Nyt pitäis tehdä kuvattavaksi kesäinen terassi puutarhakalusteineen, kesäisellä auringonpaisteella tietenkin, ja mielellään nurmikkoa ja kukkia kans...

Kellään hyvälaatuista em. kriteerit täyttävää kuvaa arkistoissaan? :P
Stinky

Re: Blaah-Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Aika jumittaa. Matelee ainakin. Tänään täytyy lähtee vähän aikasemmin töistä että kerkeen pankkiin hakeen avainlukulistaa. Mä olen älyttömän hyvä hävittämään niitä lipareita..
Joku vois kyllä siivota mun puolesta himassa kun mua ei nyt nappais yhtään. Ja mä hukun kohta niihin pölypalleroihin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Blaah-Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Otsikko osui täälläkin kohdalleen.
Kohta huristelemaan autolla asiakkaan luokse. Josko piristyisi, hmm. Osuis siellä edes hyvän näköinen sihteeri kohdalle :wink:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: Blaah-Maanantahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kotonassa vihdoin. Makaroonilaatikko uunissa, kahvikuppi kädessä vaihtuu kohta imuriksi, sitte hakemaan muksua eskarista. Puuh.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Blaah-Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Duck kirjoitti:
Niba kirjoitti:Illalla punttia nostamaan..
Laahaako se maata? Älä nosta liikaa, pitkät puntit taitaa olla vielä muotia. Siis niin pitkät, että ne rispaantuu kantapäiden puolelta.
Enttu kirjoitti:Ankka :lol:
Huumori on vaikea laji. Wanha vs. vanhempi, rispaantuneet ovat..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Blaah-Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aamuinen työkeikka kesti melko tarkalleen 1,5h, sen jälkeen Älä osta mitään-kvartaalin ryssimistä paikallisissa ostoshelveteissä. Pitäs lähteä hiihtämään, mut taidan sittenkin olla tänään laiska paska ja jatkaa terveellistä elämää taas huomenna sisätiloissa. Tuollahan paleltuu kaikki ulokkeet irtipoikki!

Nyt aion syödä nakkeja, namskis!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Blaah-Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Duck kirjoitti:Mitä aiot kätkeä löytösi tilalle?
Otin yhestä sydämen päivän teeman mukaiseksi muistoksi kultaselle, tilalle jätin ferriittipötkön. =P
Muissa en vaihdellu. Varsin kivat kierrokset oli Nokialla ja Pirkkalassa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Blaah-Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Työpäivä jokseenkin pulkassa. Voisi ennen kotiinlähtöä käydä vielä kusella työpaikan laskuun ettei joudu vetämään vessaa kotona. Sitten huristelemaan kohti ruokakauppaa josta pitää ostaa ainakin ruisleipää ja pötkö maksamakkaraa, ehkä kaikenvaralta Voimariiniakin lisää ettei se lopu kesken. Ai niin ja omenoita pitää muistaa!!! Ja ehkä myslipakettikin.

Sitten kotiin. Tiskata ei vielä täydy, katson josko pitäisi jotain vähän pyykätä. Eilisen Frasier-nelikon voisi yrittää katsella boksilta pois, jossain vaiheessa voisi tehdä yhden yksityispuhelun eräälle mukavalle naiselle koska muuten se kuitenkin pommittaa mua tekstareilla, ja varmaan pitäisi vielä jaksaa katsella työhommiakin läppäriltä vähän lisää. Ehkä illan SubTV-elokuvankin voisi katsella.

Jaksaisiko tänään imuroida? Sen kun tietäisi, ehkä en. Illallista pitää kuitenkin muistaa tehdä, eiköhän siihen kuulu ruisleipää ja maksamakkaraa, sekä juustoa. Avocadoakin löytyy. Pitääpä myös muistaa tarkistaa talon kaukosäätimien paristojen kunto, boksin kaukosäädin tuntuu ainakin vähän vajaatehoiselta.

Myöhemmin menen varmaan sitten nukkumaan, koska huomenna on työpäivä. Päivä tosin menee koulutuksessa, mutta onneksi siitä maksetaan palkkaa. Koulutuksen jälkeen varmaan magailemaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
1108

Re: Blaah-Maanantahi

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Aha, sain potkut Rakennusliitosta työnkuvani johdosta. Niin että aijaha.
Pitää kuulemma liittyä Toimihenkilöunioniin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Blaah-Maanantahi

Viesti Kirjoittaja saira »

Päivä mennyt mukavasti, likalla oli aamulla kuumetta 39 astetta... Eipä tartte miettiä mitä tekis....
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Blaah-Maanantahi

Viesti Kirjoittaja mdm »

Sonisphereen satsi lippuja hanskassa, wuhuu! \o/
fuck me I'm fabulous
Monsieur Manala

Re: Blaah-Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Kyl oli jagge hieno laite. Tuplaturbopannu antoi mukavasti suorituskykyäkin. Oon nyt vähän että nuuh nuuh. Kykenin jättämään pappa-auton kauppaan, mutta jäi kyllä vähän kaivelee, vaikka välirahalla saisi jo helposti uuden keskikokoisen perheauton...

Jos sen joku nyt vaikka ostaisi huomiseen mennessä...

Kyllä oli jumalauta kylmää istua takaisin Skodaan.
Vastaa Viestiin