Tuhvetiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

par-sky kirjoitti:Hakkasin koko päivän koululla vertexiä, meni hermot ja liikahdin kotiin ryyppäämään. nyt olen yllyttänyt ihmiset kapinaan: huomenna EI mennä opiskelemaan mathcadia koska on krapula :twisted:
Tunnen sympatiaa, Vertex on hanurista ja MathCAD vasta onkin.
Itse tässä treenaan ArchiCAD, AutoCAD ja 3dsmax softia takaisin haltuun koska sain Kuopion suunnalta itselleni rakennesuunnittelijan ja rakennusvalvojan oikeudet.

Ura urkenee ja palkka pysyy samana...
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ok päivä töissä. Vaikka töitä pukkasi jonoksi asti. Maanantain ja menneen työpäivän kuorma vastasi normaali viikon määrää, en ihan selvinyt kunnialla. Mut huomenna jatkuu mellastus. Ja ruotsinkielen kurssikin meni paremmin kuin osasin arvata.

Paistoin äsken kuhafileitä melkein 2 kiloa. Arvannette mitä syön ke,to,pe iltaruokana. Puuhellalla paistaessa saa öljyroiskeista näemmä aika mahtavat savut kämppään, vaikka on 2 huipparia täysillä. Kansi pannun päälle? Mikä??

Iltapalaksi vois vetäistä pari aplaria.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

MGandhi kirjoitti:Jengi jaksaa sairastella. Onko teillä kaikilla joku AIDS kun ette pysy terveinä?
Mä oon varmaan sairastanu sen jo!1 Oon itekin tässä odotellu jo monta viikkoo et millon ite/muksu sairastuu ja sitten kusee kaikki koulu/duunijutut, mutta ehkä tuo on sitten sairastettu jo viime vuoden puolella, marras-joulukuussa oltiin melkein koko ajan kipeinä..
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Edelleen tikku perseessä ja polvi mustana, kun oon ottanut tavaks hakata sitä aina pahimmalla hetkellä fillarin ohjaustankoon. Ei mee taas hyvin! Spinning 75 min ja aamuseiskalta säälittävä nelivitonen. Joo, mua on purtu!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
prosessi

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

MGandhi kirjoitti:Sanokaa mitä sanotte, mutta hetkellisen mielenkiintoisemman hetken jälkeen Kitinä on taas vajonnut takaisin täydellisen mielenkiinnottamaksi Niba/SA-lätinäksi.
Kuukauden kiukuttelukiintiö on vissiin täynnä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Mä kyllä yritin tänään, mutta taisin olla liian läpinäkyvä. Harmillista!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
prosessi

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vesper kirjoitti:^ Mä kyllä yritin tänään, mutta taisin olla liian läpinäkyvä. Harmillista!
Niinpä. Kannattaisi ehkä valvoa pari yötä ensin, niin kiukusta tulee jotenkin paljon aidompaa.
1108

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Uusi Kotiteollisuus kuunneltu lävitse 3 kertaa ja minä pidän.

Nyt nuQuuN.
Vastaa Viestiin