Tuhvetiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Meneillään on sellainen hiljainen ja harmiton hetki, jonka yleensä vasta jälkeenpäin käsittää olleen erityisen onnellinen. Ihanaa olla yksikseen ja ajatella! Lapsuudenhaaveista poikkesin Pakistanin kautta miettimään muutamaa kitinäläistä ja heistä miete johdattui pariin lääkäriimme jotka tekevät päivästä hyvän vain ilmaantumalla samaan tilaan. Miten voi ihmisestä säteillä sellaista rauhaa ja lempeyttä!? Ihailen, ja toivon samalla että saavat arvostusta myös kotona.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Dumis

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tööt ja töistä kotona. Huomenna sit veepee ja voisin yrittää vonkaa kekkiviikonkin vapaaksi.
ninnithequeen

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta.
Isäntä lähtee pitemmälle reissulle, ottaa läppärin mukaan ja mä jään nettipimentoon prkl.

Kahvia, aamupuuro lapselle, töihin ja eskariin.
Stinky

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Tämä päivä alkaa töissä näköjään samalla tavalla kun eilen, eli mein järjestelmä ei toimi *huokaus*.
Onpahan aikaa taas siemailla kahvia ja surffata netissä. Ihana keli taas ulkona, piristi tuo työmatkakävely ja on taas terveen punaset posket.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lääkärit eivät ole koskaan esittäneet minulle roolia, joka päivänavauksessa mainittiin.

Tulen perustamaan politiikan vastaisen facebookin ryhmän, erityisesti kansallisen sekoomuksen..

Ja uuden digipoksin hankinta tuntuu lähestyvän..

Syöksynvastainen lääke myyntiin Suomessa..
Pyyhin Netikettiin..
MGandhi

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Sanokaa mitä sanotte, mutta hetkellisen mielenkiintoisemman hetken jälkeen Kitinä on taas vajonnut takaisin täydellisen mielenkiinnottamaksi Niba/SA-lätinäksi.

Sossupokea tiistaille. Kansa vaatii.
Stinky

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Sähän voit sitten alottaa?
bliss

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Oliskin jotain sossupokeaineksia, mutta kun ei tapahdu mitään mainitsemisen arvoista :?
Stevie Ray

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

bliss kirjoitti:Oliskin jotain sossupokeaineksia, mutta kun ei tapahdu mitään mainitsemisen arvoista :?
Aiheutetaan jotain sellaista… Eikä kun siis… Aiheuta jotain sellaista :)
MGandhi

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Stinky kirjoitti:^Sähän voit sitten alottaa?
Mä olen Kansa! Kansa haluaa sirkushuveja, joita sitten paheksua. Viihdytä mua narttu!
Duck

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja Duck »

bliss kirjoitti:Oliskin jotain sossupokeaineksia, mutta kun ei tapahdu mitään mainitsemisen arvoista :?
Kukaan ei taida enää jaksaa, kun siitä tulee aina niin vitullinen täyslaidallinen oksennuspaskaa päin naamaa, jonka seurauksena täällä myös yleensä käynnistyy joukkotappelu.

Ihan kuin siinä gallialaisessa kylässä jossa Asterix asuu (korvaa sana "oksennuspaska" sanalla "kala").
Stinky

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

MGandhi kirjoitti: Mä olen Kansa! Kansa haluaa sirkushuveja, joita sitten paheksua. Viihdytä mua narttu!
Ihanaa kun joku kutsuu mua nartuks..
Mussa on kyllä nyt vähän samaa vikaa kun Blississä. Ei ole tapahtunut mitään mainitsemisen arvosta. Tää on oikeestaan aika tylsää. Mä kaipaan äksöniä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Töttöröö! Eilinen paskapäivä meni ihan huomaamatta ohi, tänään on siis jo tiistai eli kohtahan on jo viikonloppu! Upeeta, mahtavaa!

Ja vastatkaa saatana mun lomakohdekysymykseen!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
MGandhi

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Duck kirjoitti:
bliss kirjoitti:Oliskin jotain sossupokeaineksia, mutta kun ei tapahdu mitään mainitsemisen arvoista :?
Kukaan ei taida enää jaksaa, kun siitä tulee aina niin vitullinen täyslaidallinen oksennuspaskaa päin naamaa, jonka seurauksena täällä myös yleensä käynnistyy joukkotappelu.
Puhu vaan omasta puolestasi. Meitä vaan on katsos joka junaan tälläkin palstalla. Jotkut haluavat saada täältä päivittäisen puspus-annoksensa ja toiset taas kärjistettyjä keskusteluja ja/tai suoranaista flametustrollitusta. Jotkut jopa molempia päivästä riippuen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Vitun kusipää, mitä sä täällä muita nartuttelet?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
daddykillkill

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

MGandhi kirjoitti:Sossupokea tiistaille. Kansa vaatii.
Contribute before requesting, biaatch :D
MGandhi

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Vesper kirjoitti:^ Vitun kusipää, mitä sä täällä muita nartuttelet?
Vittu mä nartuttelen kaikkia likaisia narttuja! Säkin olet just sellanen narttu, joka ansaitsis saada kunnolla isän kädestä, jotta loppuis toi huutelu! Sä olet NIIN munan tarpeessa!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

MGandhi kirjoitti:Vittu mä nartuttelen kaikkia likaisia narttuja! Säkin olet just sellanen narttu, joka ansaitsis saada kunnolla isän kädestä, jotta loppuis toi huutelu! Sä olet NIIN munan tarpeessa!
Ai isän kädestä? Pidä kuule ihan itelläs noi likaset fantasias, vitun pervo! Ja sitähän sä NIIN toivoisit, että pääsisit taas hakkaamaan mua munalla päähän. Hah! Hakkaa vaan vittu niitä likasia huorias!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lapset lapset!
Älkää riehuko!
Toiset on narttuja ja toiset ihan tavallisia kotikissoja?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Mene sinä äpärä runkkaamaan ala-asteen pihalle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:^ Mene sinä äpärä runkkaamaan ala-asteen pihalle.
Minulla on ollut onnellinen lapsuus, toivottavasti sinullakin? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
MGandhi

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Vesper kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Vittu mä nartuttelen kaikkia likaisia narttuja! Säkin olet just sellanen narttu, joka ansaitsis saada kunnolla isän kädestä, jotta loppuis toi huutelu! Sä olet NIIN munan tarpeessa!
Ai isän kädestä? Pidä kuule ihan itelläs noi likaset fantasias, vitun pervo! Ja sitähän sä NIIN toivoisit, että pääsisit taas hakkaamaan mua munalla päähän. Hah! Hakkaa vaan vittu niitä likasia huorias!
Mä en suhun enää koskis pitkällä tikullakaan! Aivan liian monta kullia suakin tuikkinut!!1 Ja kun otit puheeksi, niin olen NIIIN varma, että sä runkkailet edelleen sille muistolle kun sua on munalla päähän paukutettu! Mun huorat on aina neitsyitä!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Missä se lomakohdekysely on?
Prepare for the worstest.
Fcuk

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Äh. Minuutissa kitinä luettu.
Ihan hyvä. Voi mennä nukkumaan.
1108

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

:maanantai:

Perkele!
Vastaa Viestiin