Tuhvetiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
elco

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

MGandhi kirjoitti:Sanokaa mitä sanotte, mutta hetkellisen mielenkiintoisemman hetken jälkeen Kitinä on taas vajonnut takaisin täydellisen mielenkiinnottamaksi Niba/SA-lätinäksi.

Sossupokea tiistaille. Kansa vaatii.
Yksi sana: privamiitti. Kutsu kaikki hyvännäköiset naiset ja pari kontrastiukkelia. Iso Känni ja sitten riittääkin taas puhuttavaa.

Olen käytettävissä kontrastiukkelin rooliin 25.3. lähtien.
MGandhi

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

elco kirjoitti: Yksi sana: privamiitti. Kutsu kaikki hyvännäköiset naiset ja pari kontrastiukkelia. Iso Känni ja sitten riittääkin taas puhuttavaa.

Olen käytettävissä kontrastiukkelin rooliin 25.3. lähtien.
Voit toimia kontrastiukkelina kenelle? Näkisin, että meillä on ainakin ulkoisesti sen verran vähän erottavia tekijöitä, että et voi toimia kontrastiukkelina mulle. Ne känniset nartuthan saattais saatana nussia sua!!!1
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Sopii, kuhan ilmotatte sit hyvissä ajoin ;)
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Voi kyynel, nyt on ihan oikeesti pakko alkaa studeeraan. Välttelylläkin on rajansa. Örf.
Prepare for the worstest.
elco

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

MGandhi kirjoitti: Voit toimia kontrastiukkelina kenelle? Näkisin, että meillä on ainakin ulkoisesti sen verran vähän erottavia tekijöitä, että et voi toimia kontrastiukkelina mulle. Ne känniset nartuthan saattais saatana nussia sua!!!1
Niin siis kun on tarjolla Komea Kalju ja avaruusolentokalju niin erehdyksessä nussivat jälkimmäistä. Okei, kutsu Niba ja homeboy sit, jos haluat vägevämmän kontrastin.

Ja eikä sillä väliä kuka siellä nussii - sopoahan tässä oltiin vailla eikä pildeä.
MGandhi

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

elco kirjoitti:
Niin siis kun on tarjolla Komea Kalju ja avaruusolentokalju niin erehdyksessä nussivat jälkimmäistä. Okei, kutsu Niba ja homeboy sit, jos haluat vägevämmän kontrastin.

Ja eikä sillä väliä kuka siellä nussii - sopoahan tässä oltiin vailla eikä pildeä.
Itse lähinnä pelkään naisten hullaantuvan kosmopoliittiin kaljuun nörttikaljun sijasta. Siis selkeä uhkakuva! Näkisin, että mun kannalta turvallisempaa olisi ottaa verrokeiksi juurikin mainitsemiasi hahmoja.

Ja mä lähen miitteihin AINA pilde mielessä!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

MGandhi kirjoitti:Ja mä lähen miitteihin AINA pilde mielessä!
No pillu se on mielessä Gattacallakin, ei vaan koskaan skoraa, niinQ et sinäkään muutamaa säälipanoa lukuunottamatta!

Ja siihen toiseen juttuun joo, meitsi hoitaa, niinku aina ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
MGandhi

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Vesper kirjoitti: No pillu se on mielessä Gattacallakin, ei vaan koskaan skoraa, niinQ et sinäkään muutamaa säälipanoa lukuunottamatta!
Muutamassa miitissähän mä vaan oon ollutkaan! Säälipilde on pildeä siinä missä muukin pilde!
Vesper kirjoitti: Ja siihen toiseen juttuun joo, meitsi hoitaa, niinku aina ;)
Näin kaavailinkin! Ootkin aina ollut sellainen aikaansaava narttu!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

MGandhi kirjoitti:Näin kaavailinkin! Ootkin aina ollut sellainen aikaansaava narttu!
Narttu isolla Ännällä, urpå. Ja sulle oikeestaan NtiNarttu.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

MGandhi kirjoitti:
elco kirjoitti:
Niin siis kun on tarjolla Komea Kalju ja avaruusolentokalju niin erehdyksessä nussivat jälkimmäistä. Okei, kutsu Niba ja homeboy sit, jos haluat vägevämmän kontrastin.

Ja eikä sillä väliä kuka siellä nussii - sopoahan tässä oltiin vailla eikä pildeä.
Itse lähinnä pelkään naisten hullaantuvan kosmopoliittiin kaljuun nörttikaljun sijasta. Siis selkeä uhkakuva! Näkisin, että mun kannalta turvallisempaa olisi ottaa verrokeiksi juurikin mainitsemiasi hahmoja.

Ja mä lähen miitteihin AINA pilde mielessä!
Mä en voi mennä mutta aina olen tullut.
Pyyhin Netikettiin..
Rouva Pupu

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Nörttikaljut on ihan parhautta. Kyllä siinä pääsee uskomattomaan kiimaan kun katselee miestä laskemassa sivun pituista laskutoimitusta, kone simuloi tärkeitä juttuja ja joku pikku lukuvirhe kajauttaa ilmoille kiroilua tai jos ei sitä niin ainakin kalju kiiltää siitä pään hinkkaamisesta mitä ajatustyö vaatii. Rakastan.

Kosmopoliittikalju ja nörttikalju samassa paikassa, vittu hoitelisin molemmat vasurilla, juoden samalla rommia oikealla kädellä. Onneksi oon naikkarissa ja raskautunut!!1 Niin ja katselisin Vesperiä sillä silmällä.
MGandhi

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Rouva Pupu kirjoitti:Nörttikaljut on ihan parhautta.
Näillä puheilla oot kutsuttu tähän privamiittiin, huolimatta pallomahaisuudestasi ja näistä muista mainitsemistasi häiritsevistä tekijöistä!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Rouva Pupu kirjoitti:Niin ja katselisin Vesperiä sillä silmällä.
Ai niinq perssilmällä?!!1
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Saatana, meni pöytälevystä tikku perskannikkaan, eikä se irtoa! Dave, missä se sun vastaanotto on, olis hanuria tarjolla!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
1108

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nyt mä olen kaiken nähnyt, työmaalle tuli uusi jamppa purkaan asbesteja. Ei siinä mitään ihmeellistä, mutku se on yllättävän ahkera, aika nopeakin ja siistii vielä jälkensä huolella.

Ei äkkiseltään uskoisi mustalaiseksi, mutQ se on. Mihin tämä maailma on menossa? Mustalaiset käy töissä!?!?!?!?
1108

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vesper kirjoitti:Saatana, meni pöytälevystä tikku perskannikkaan, eikä se irtoa! Dave, missä se sun vastaanotto on, olis hanuria tarjolla!!
Herää kysymys että mitäs se perse sen pöydänpäällä on tehnyt?
Onslow

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

1108 kirjoitti: Mihin tämä maailma on menossa? Mustalaiset käy töissä!?!?!?!?
Koeaika tehdään töitä kunnolla, ja vakinaistamisen jälkeen jäädään sairaslomalle. Näinhän se menee..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

1108 kirjoitti:Herää kysymys että mitäs se perse sen pöydänpäällä on tehnyt?
Hankkinut palkankorotuksia, tietenkin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Bonareistasi en edes tohdi kysyä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vittu kuume nous kesken työpäivän, nysse päikkäreiden jälkeen laski jo vähän. Ketuttaa, olis ollu ihana päivä ulkoilla muksun kans :?
Isäntä tuliki onneks illaks kotio, saa tiskata ja passata mua ku makaan peittojen alla kipeenä. Ja sain läppärinki. Hähä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Voi ny vittu. Nosti kuumee yskän rinnalle. En edes muista koska olisin viimeksi kuumeillut. Miten voinkaan koskaan korvata tämän työnantajalle, oon täysin pikseleinä...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
MGandhi

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Jengi jaksaa sairastella. Onko teillä kaikilla joku AIDS kun ette pysy terveinä?
Stinky

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Loppujen lopuks erittäin mukava työpäivä. Lisää noita.
Kävelin pitemmän kaavan kautta kotiin kun oli niin ihana keli. Täytyykin jatkossa kiertää samaa reittiä jos ja kun sää vain sallii. Olin himassakin ahkera ja jaksoin imuroida sekä tehdä suklaakeksejä. Kauhee into leipoa vaikka en ite noista edes välitä. Täytyy varmaan viedä pojille töihin..
Ja jei, huomenna saan kuivausrummun!
Rouva Pupu

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

5h ja 9min. Pissittää.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tuhvetiistai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Hakkasin koko päivän koululla vertexiä, meni hermot ja liikahdin kotiin ryyppäämään. nyt olen yllyttänyt ihmiset kapinaan: huomenna EI mennä opiskelemaan mathcadia koska on krapula :twisted:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin