Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Mulli75

Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK

Perkele mikä ero on kultasepänliikkeiden henkilökunnan ammattitaidoissa.
Yksi ei osaa muuta kuin hymyillä ja esitellä sormuksia (pantavan näköinen isotissinen virolainen), matemaatikko myyntitykki joka ei ajatellut muuta kuin rahaa ja kolmantena ammattitaitoinen kultaseppä joka osasi puhua muutakin kuin myyntipuheet yms. lässytykset.

No ne niistä höpinöistä. Kuppi kuumaa ja töitä.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sairaslomalla. Ei pysty nielemään saakeli yhtään. Kuumetta edelleen. Eksä lupas tulla kohta ja viiä muksun eskariin, ettei mun tarvii mennä ollenkaan tonne pakkaseen tärisemään. Ihq.

Isäntä läks Lahteen ja Lappeenrantaan. Tullee yöks kotio, toivon ma.
Duck

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja Duck »

Huone-mta. Taivas pilvetönnä, pakkainen pirteä. Urheilla perinteisesti näinä aamuina pitäis. Eiköhän onnistune. *lämmittelyhypähdys*
par-sky kirjoitti:Hakkasin koko päivän koululla vertexiä, meni hermot
Mä hakkasinkin eilen koko päivän duunissa useita vertexejä, ja useita UVW-koordinaatteja myös. Meni hermot. Useita hermot.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mulli75 kirjoitti: Perkele mikä ero on kultasepänliikkeiden henkilökunnan ammattitaidoissa.
Joku aikoo selkeesti kosia.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
1108

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Huomenta, töissä ja kaikki hyvin. Taidan keittää kahvia ja päivittää työpöydälle kasaantuneet piirustukset järjestykseen. On meinaan sen aika, etsin tästä kaaoksesta läppärin hiirtä about 10min.

Jatkan Kotiteollisuuden tahdissa.
Onslow

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Mulli75 kirjoitti: Perkele mikä ero on kultasepänliikkeiden henkilökunnan ammattitaidoissa.

Ja ennen kaikkea valikoimissa.

Me kierrettiin sormusliikkeitä Vilnasta Birghtoniin ja viimein löysin itäkeskuksesta 15 euron sormuksen itselleni kun mulla meni hermo kiertämiseen. Sanoin eukolle että eti itelles sormus munkin sormusrahoillani, sillä mulle riittää tää 8)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Karvio! On paikka Kaakkois-Suomessa..
Huomenna Liberaze alkaa esittää hiihdon mömmömkisat nelikätisesti..
Pyyhin Netikettiin..
daddykillkill

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Lomat lusittu ja taas töissä. Vituttaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aamuspinni uskollisesti suoritettu ja n. 5 minuuttia sitten alkoi luomani koulutuksen pilotti. Iik! Katotaan iltapäivään, itkettääkö vai naurattaako.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Mulli75

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Lilo kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti: Perkele mikä ero on kultasepänliikkeiden henkilökunnan ammattitaidoissa.
Joku aikoo selkeesti kosia.
Mitään kosimisia ei vielä ole ollut mielessä.
Onslow kirjoitti: Ja ennen kaikkea valikoimissa.

Me kierrettiin sormusliikkeitä Vilnasta Birghtoniin ja viimein löysin itäkeskuksesta 15 euron sormuksen itselleni kun mulla meni hermo kiertämiseen. Sanoin eukolle että eti itelles sormus munkin sormusrahoillani, sillä mulle riittää tää 8)
Mä sanoin eilen että pitääkö meidän tehdä retki Bangkokiin Gems Galleryyn ennen kuin sormukset löytyy. Siellä käydessäni joku vuosi sitten valikoima oli kiitettävä. Harmi kun en tajunnut ostaa jo silloin ennakkoon odottamaan oikeaa hetkeä. Eilen kului aikaa n. 3 tuntia kolmessa liikkeessä kahvitauon kanssa. Onneksi ei aikaa kulunut enempää.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ En ymmärrä. Etsit selkesti kihloja, muttet ole kosinut? WTF, mikä tätä nykynuorisoa vaivaa?!!
Viimeksi muokannut Vesper, 18.02.2009 9:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja Lilo »

^No niinQ nimenomaan. Mikä sen kihlasormuksen merkitys sitten on? Merkata reviiri?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Mulli75

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

^, ^^ Minulla on näköjään päässyt unohtumaan sanan "kosiminen" merkitys tai termistö oli hiukan hukassa/sekaisin. 8)
1108

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

daddykillkill kirjoitti:Lomat lusittu ja taas töissä. Vituttaa.
Itseäni taasen ihmetyttää että töissä ja ei vituta pätkääkään, positiivisenä ajattelen että asia johtuu kevään tulosta ja lisääntyneestä auringonvalosta. Niin tai näin niin louhinta maistuu nyt hyvälle.

Päivän vinkki: Mynthon mustaherukkaa ei kannata rouskuttaa askia ainakaan heti kärkeen aamusta. Paksin kyljessä oleva höpötys laksatiivisista vaikutuksista pitää meinaan kutinsa.

Terveisin nimerkki: Varpusparvi.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Mitä töihin tulee, olen huomannut että kiire ei stressaa (eikä vie yöunia) niin kauan kun saa edes jotain hommia hoidettua loppuun asti, jää kuitenkin hyvä ja levollinen mieli vaikka tietää että seuraavana päivänä joutuu taas ryntäilemään ympäriinsä.

Siksipä olen muuttanut työskentelytapoja silleen etten yritä enää hoitaa kymmentä asiaa samanaikaisesti ja kaikki jäävät koko ajan kesken, vaan jätän jotkut hommat suosiolla lepäämään useiksikin viikoiksi, vaikka valitusta tulisikin. Keskityn sitten kun aikaa on.

Valitetavasti jotkut osaavat ujuttaa omat nakkinsa muka muita tärkeämmiksi käyttämällä enemmän ääntä ja huutomerkkejä meileissään, ne sotkevat pasmat.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Duck kirjoitti: Mä hakkasinkin eilen koko päivän duunissa useita vertexejä, ja useita UVW-koordinaatteja myös. Meni hermot. Useita hermot.
Uskon. eikä alakoululaisia voi tuoda tutustumiskäynnille kun ei sillä työskennellessä pysty olemaan kiroilematta.
Me transmitte sursum, Caledoni!
daddykillkill

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

1108 kirjoitti:Itseäni taasen ihmetyttää että töissä ja ei vituta pätkääkään, positiivisenä ajattelen että asia johtuu kevään tulosta ja lisääntyneestä auringonvalosta.
Tuli elävä mielikuva iloisenvärisiin hippivaatteisiin pukeutuneesta Numbasta, joka hyppelee Interflora-hyppelee kukkakedolla teletappimaisesti rallatellen :shock:

Suurin vitutuksen aihe aamusella oli se, että sijaiseni ei ollut sitten hoitanut hommiani kuten sovittu oli. Kysyin ennen lomalle jäämistä "osaatko kaiken mitä pitää". Joo, kyllä oli vastaus. Osa hommista tekemättä. Kun kysyin syytä, "oli kuulemma niin kiire silloin kun kysyit etten muistanut mitä kaikkea olisi pitänyt hoitaa". Just vitun joo.
1108

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Korjaus edelliseen: Mustiin pukeutunutta Numbaa vituttaa niin että järkilähtee.

Helevetin tohelot lattiamiehet täräyttivät pikku kätösillään nyt sen saatanan perkeleen viimeisen tempun. Jätkät vähän tasoittelivat pesuhuoneiden lattioita ja siinä ohimennen OIKAISIVAT kahden huoneiston lattioista KAADOT sen huitsin vitun vittuun.

Siellä nyt sitten kaksi vittuuntunutta sälliä hieroo timanttilla lattioihin kaatokorjausta, kyllä musta ääntä lähtee ja aikka tiukkaa tilitystä. Tuli annettua meinaan vähän palautetta.

Vitun vittu...
daddykillkill

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Kuulostaa, että teillä on päteviä lattiamiehiä töissä. Jopa meikäläinen ymmärtää, ettei kosteiden tilojen lattiapintaa saa vetää vesivaakaan..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja saira »

^Jopa mäkin tiedän sen... Ja se kertoo paljon miesten pätevyydestä... :D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
1108

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

No kyseessä on vielä kaksi laattamiestä.

Kävin vähän hyvittämässä paremmassa hengessä keskustellen pikku ärähtämistäni jätkille...lupasin jopa tarjota kahvit kun lattiat on kunnossa.
Mutta anteeksi ei pyydellä!!!

On tää vaan melkoinen sirkus...

EDIT: saira jos muistat silloin kerran avautumiseni Ratinan Shellillä (RIP) sille käävälle niin äskeiseen verrattuna se oli pientä.

EDIT2: saira! MUISTITIKKU!!!11
1108

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^Töihis siitä kusipää!!11
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja saira »

^Millon nähään? Se on mulla koko ajan mukana... Onko myöhästä jos tuon viikonloppuna? YRITÄN nyt saada sen saatanan tentin läpi, se on pe.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sohva, minä ja Panadol. Lukasin juuri uusiutuneen Veikkaajan, erittäin laadukas ja kompakti julkaisu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taidan lähteä hiukan vaateostoksille, taisi pökät revetä persuksista ja kengätkin taitaa olla tallusteltu loppuun.

Illemmalla voisi sitten tehdä sen pitkään aikomuksena olleen vaatekaapin tyhjentelyn.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin