Irstailu-torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Täällähän on kylmä saatana!
Viimeksi muokannut Vesper, 19.02.2009 11:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bedlam

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tytsit kullille, tottakai.

Mikäs päivä sitä naisten mäkihyppyä nyt sitten tulee?
Onslow

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

MGandhi kirjoitti: Ollaanpas sitä nyt kärkkäällä tuulella!
Eikun mä haluan ihan tosissani tietää mitä ninnin isännälle kuuluu. Vai oliko se ukkokulta? Lisäksi musta olis kiva tietää montako mustaa sukkaa ninnin vaatekaapista löytyy tai että montako lusikkaa niillä on taipunut, tai että minkä värinen matto niillä on eteisessä. Musta ne on vaan niin tosi mielenkiintosia juttuja!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mua kiinnostais kyllä enemmänkin, et miten v*tussa ei oo varaa ostaa kahta mätsäävää kahvikuppia?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Vesper kirjoitti:Mua kiinnostais kyllä enemmänkin, et miten v*tussa ei oo varaa ostaa kahta mätsäävää kahvikuppia?
Jonain päivänä Ninnillä on kaks kahvikuppia ja sä oot edelleen läski.
ninnithequeen

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vesper kirjoitti:Mua kiinnostais kyllä enemmänkin, et miten v*tussa ei oo varaa ostaa kahta mätsäävää kahvikuppia?
Ooksä ikinä maksanu pari kuukautta kolmesta asunnosta vuokraa? Ja yks tolkuton takuuvuokra päälle? Siinä vaiheessa lasketaan senttejä kunnes talous on taas balanssissa ja kaik mitä ilmaseks esim. kavereilta saa, KELPAA.
elco

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Härkähai puri laivaston sukeltajalta käden ja jalan irti heti tämän kuvan vasemman laidan ulkopuolella tässä taannoin.

Huomenna Fidzille pitämään vähän lomaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

ninnithequeen kirjoitti:Ooksä ikinä maksanu pari kuukautta kolmesta asunnosta vuokraa?
En. Sehän olis typerää.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
1108

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Täytyy kysyä että kuka totaali urpo maksaa kolmesta kämpästä erilaisten kahvikuppien kanssa vuokraa? Jos ninni soitat sille miehellesi joka on Kouvolassa liukkailla niin kysy siltä pyöriikö sulla pesukone?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Bluntly kirjoitti:Jonkinlainen moniajoprossu olisi kiva pyörimässä korvien välissä. Viisi skype-chattikeskustelua työjutuista, mutta eri aiheista, päällä.
Pimahdin yhtenä maanantaina kun kahdeksas pomppasi ruudulle.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vesper kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ooksä ikinä maksanu pari kuukautta kolmesta asunnosta vuokraa?
En. Sehän olis typerää.
No älä. Mutta pakkotilanne mikä pakkotilanne. Asunnot on kiven alla ja ku yhen täydellisen suhteilla sai, se oli otettava, ja irtisanomisajalta on kuitenkin muistakin vuokrat maksettava....
Fcuk

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Kaikki kahvikupit mätsää keskenään. Tässä teitä varten otettu esimerkkikuva. Kuvassa myös mieheni mustat sukat. Bonuksena jaan vielä kanssanne tämänkin tärkeän tiedon; minulla on tällä hetkellä (no illasta lähtien) lainaa 3 asunnosta.

Kuva

"tavoitteena ninniksi ellei pidemmällekin!"
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kyllä niin on kipeä. Jos jaksais vääntää lounaan, niin vois sammaloitua soffalle katsomaan kisoja. Tuleeko tänään kaksi kultaa? - Yksi nyt ainakin.
PIRU! Hyvä et muistutit, oisin unohtanu ihan! Onneks on sairaslomaa täälläkin.
Meen tekee, syön vain tuoresta ruokaa ei raahaa kotoaan kupissa eikä söy ranskisten paskaa yläkerrassa..

P.S. Lähetin ekat hinkit ausseihin..kai se siellä on? ;)

Teen kaiken mikrolla kotona olis mikroruokaohjekirja mutta menee paremmin vapaalla kädellä, mikro on tosella monipuolinen värkki kun hiukan käyttää..

Fcuk kirjoitti:. Bonuksena jaan vielä kanssanne tämänkin tärkeän tiedon; minulla on tällä hetkellä (no illasta lähtien) lainaa 3 asunnosta.

Mistähän löytäisin noin rikkaan naisen? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

aasi kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Jonkinlainen moniajoprossu olisi kiva pyörimässä korvien välissä. Viisi skype-chattikeskustelua työjutuista, mutta eri aiheista, päällä.
Pimahdin yhtenä maanantaina kun kahdeksas pomppasi ruudulle.
Mutta sinä oletkin pro, kaikkien porkkanoiden herra. Meikäläinen vain onneton junnu, nakkikone ja pyyhekumi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
daddykillkill

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Fcuk kirjoitti:Kaikki kahvikupit mätsää keskenään. Tässä teitä varten otettu esimerkkikuva. Kuvassa myös mieheni mustat sukat
Sulla ON liikaa aikaa :shock:
1108

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

:maanantai:

*mumisee* vitun suunnittelija *polkee jalkaa* näistä kuvista saa mitään tolkkua *mumisee*
Chap

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Fcuk kirjoitti:Kaikki kahvikupit mätsää keskenään. Tässä teitä varten otettu esimerkkikuva. Kuvassa myös mieheni mustat sukat. Bonuksena jaan vielä kanssanne tämänkin tärkeän tiedon; minulla on tällä hetkellä (no illasta lähtien) lainaa 3 asunnosta.

"tavoitteena ninniksi ellei pidemmällekin!"
Mulla on duunimukina tollainen samanlainen lehmäkuppi. *samis*
Fcuk

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

daddykillkill kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Kaikki kahvikupit mätsää keskenään. Tässä teitä varten otettu esimerkkikuva. Kuvassa myös mieheni mustat sukat
Sulla ON liikaa aikaa :shock:
Joo. Ja tän pitäs olla eka työpäivä koomailun jälkeen. Liikaa mielessä häiritsemässä... Sitäpaitsi joudun käymään takapihalla tunnin välein hengittämässä pakkasta. 8. röökitön päivä menossa, huomaan jatkuvasti pukevani tupakkatakin ja läpsyt ja tosiaan avaavani ton pihan oven.

Aamulla kuvailin lintuja. Sit koirankakkaa ja sit kuppeja. Mut minähän en prkl polta. 8)
Fcuk

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Chap kirjoitti:Mulla on duunimukina tollainen samanlainen lehmäkuppi. *samis*
Ai toi vasen, toi valtava? Mulla se on nykyään koriste, eihän siitä kerkeä kuumana mitään juomaan. :D
Chap

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Fcuk kirjoitti:
Chap kirjoitti:Mulla on duunimukina tollainen samanlainen lehmäkuppi. *samis*
Ai toi vasen, toi valtava? Mulla se on nykyään koriste, eihän siitä kerkeä kuumana mitään juomaan. :D
Joo, just toi vasen. Sehän on ihan peruskahvimuki. Mulle menee useampi päivän aikana.
daddykillkill

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Fcuk kirjoitti:Ja tän pitäs olla eka työpäivä... Aamulla kuvailin lintuja. Sit koirankakkaa ja sit kuppeja.
Koska teille voi tulla työhaistatteluun? Koska hakemustani Australian unelmasaaren talkkariksi ei ilmeisesti hyväksytty (näytin liian seksikkäältä uimahousuissa), tutkailen muita uramahdollisuuksia.
Fcuk

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

daddykillkill kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Ja tän pitäs olla eka työpäivä... Aamulla kuvailin lintuja. Sit koirankakkaa ja sit kuppeja.
Koska teille voi tulla työhaistatteluun? Koska hakemustani Australian unelmasaaren talkkariksi ei ilmeisesti hyväksytty (näytin liian seksikkäältä uimahousuissa), tutkailen muita uramahdollisuuksia.
Mä vähän luulen, että tää firma ajetaan vaan mahdollisimman kivuttomasti ja meitä kaikkia perheenjäseniä mahdollisimman paljon hyödyttäen alas (siks mut haluttiin äitiyslomalta pois). Hakemuksen uikkareissa voit kyllä postittaa epävirallisempaa tietä, email alla. Katsomme sen siskoni kanssa kaikessa rauhassa läpi. 8)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

daddykillkill kirjoitti:Koska hakemustani Australian unelmasaaren talkkariksi ei ilmeisesti hyväksytty
Haitko muuten sitä ihan aikuisten oikeesti? Mulla oli jo videokamera valmiina, mut en vaan saanu aikaseks.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stinky

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Tästä päivästä tuli kuin tulikin aavistuksen irstas. Kävin tuossa juuri pisulla ja riuskasti kun repäsin farkut alas niin napsahti stringeistä samalla joku stanan muovihärpäke sivulta rikki. Eli tässä sitä mennään kommandona farkkujen alla. Hymyilyttää.
bliss

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Jotenkin toi sun sigu äsken sanomasi yhteydessä hymyilyttää...
Vastaa Viestiin