Irstailu-torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
daddykillkill

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Vesper kirjoitti:Haitko muuten sitä ihan aikuisten oikeesti? Mulla oli jo videokamera valmiina, mut en vaan saanu aikaseks.
Meinasin kirjoittaa jotain nasevaa, kunnes muistin etten osaa. En hakenut.

Mut sun hei kannattaa kuvata se hakemusnauha nyt ja lähettää mulle. Mä voin toimittaa sen etiäpäin suoraan ao. virkamiehen pöydälle ;)
daddykillkill

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Fcuk kirjoitti:Hakemuksen uikkareissa voit kyllä postittaa epävirallisempaa tietä, email alla. Katsomme sen siskoni kanssa kaikessa rauhassa läpi. 8)
Olkee hyvät:

Kuva
MGandhi

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Hellu kirjoitti: Jonain päivänä Ninnillä on kaks kahvikuppia ja sä oot edelleen läski.
Kumma homma muuten, että ulkonäkökommentteja heittelevällä ei ole itsestään kuvia esillä. Varmasti mallikamaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

daddykillkill kirjoitti:Mut sun hei kannattaa kuvata se hakemusnauha nyt ja lähettää mulle.
Sinnehän piti siis lähettää hakemus minuutin mittaisena videona. Mä olin suunnitellut sellasta lumihanki-kettuturkki-bikinit-karvahattu-tyyppistä ratkaisua. Että palkatkaa nyt jumalauta mut kun eihän täällä tarkene!
Hitto kun en saanut aikaseks. Mulle olis kelvannu pelkkä 4 vrk:n työhaastattelukin tällä pakkasella...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

MGandhi kirjoitti:Varmasti mallikamaa.
Eiks kaikki trollit oo?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Fcuk

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Ulkonäkökommentoinnista tuli yks ilta mieleen, että enpä muista aikoihin kuulleeni yhdenkään hyvännäköisen (= itseensä tyytyväisen oloisen) kommentoineen pahalla toisia.

Kiitos daddy. Emme ole palkkaamassa lisäväkeä.
Enttu

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Ärrrrrrrrrh, kauppareissulla lahjakkaasti kadotettu matkakortti,tarttee jossain vaiheessa iltapäivää soittaa Hkl:n neuvontaan :roll:
ninnithequeen

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Uijui, Aino-Kaisa johtaa, kolme kilsaa jälel. Wihiiii!

Ja hei! Onhan mulla kolme mätsäävää kuppia! Mutta ko ne on hienoo Arabia-mallia 60-luvulta, ni minen uskalla niitä käyttää... :D
bliss

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Mulla on 32 mätsäävää kuppia (joita en ees käytä). Käytän niitä kahta jotka ei sovi yhteen tasan minkään muun kanssa :]
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oon ilmeisesti ainoa joka on edes tekevinään töitä, kaikki muut on linnottautuneet markkinoinnin sohville tuijottamaan hiihtoa. Helvetin keski-ikäiset!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Hellu »

MGandhi kirjoitti:
Hellu kirjoitti: Jonain päivänä Ninnillä on kaks kahvikuppia ja sä oot edelleen läski.
Kumma homma muuten, että ulkonäkökommentteja heittelevällä ei ole itsestään kuvia esillä. Varmasti mallikamaa.
En viitti laittaa kuvaa kun oon avautunu niin paljo rötveltämisestäni, ei voi tietää vaik äiti joskus lukis. Mut oon kyllä itseeni ihan tyytyväinen vaikka mulla onkin kahvikuppeina lasipurkkeja! (vink vink Ninni, viikon ku vetää samaa pastakastiketta ni kehtaa kutsua kaikki naapurit kylään!)
Ja mikä trolli? Mulle ei vieläkään oo ihan avautunu et mitä se ees meinaa, mut kyl mä ihan tosissani juttujeni kanssa ikävä kyllä oon.
MGandhi

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Hellu kirjoitti:
En viitti laittaa kuvaa kun oon avautunu niin paljo rötveltämisestäni, ei voi tietää vaik äiti joskus lukis.
:pics:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:*poks*
Irtosiko munasolu?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
daddykillkill

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Fcuk kirjoitti:Emme ole palkkaamassa lisäväkeä.
Ikäräsismiä, säätänä!
ninnithequeen

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

KULTAAAAAA!!! :cheer:

Voi ku Aino-Kaisa niin itkee tihrutti :)
Fcuk

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

daddykillkill kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Emme ole palkkaamassa lisäväkeä.
Ikäräsismiä, säätänä!
Ei voida sietää näkyviä tatuointeja!
1108

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vesper kirjoitti:Helvetin keski-ikäiset!
Et ole ainoa joka näyttelee työntekoa! Jopa ihan oikeasti ja todistetusti olen tänään jopa onnistunut tekemään töitäkin (ja miinaharavaan uudet enkat).
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Komeeta Aikku! Hitto, oikein herkistyin, kun Aikkua haastateltiin. Nooh, olo on täysin rassukka, joten ei hätiä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jaahas, Mitja löysi sitten sisäisen Kollinsa ja Kasja pääs nostelee persettään eri huoneeseen. Se on sitte nips naps kassit pois ens viikolla...
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vesper kirjoitti:Oon ilmeisesti ainoa joka on edes tekevinään töitä, kaikki muut on linnottautuneet markkinoinnin sohville tuijottamaan hiihtoa. Helvetin keski-ikäiset!
Parhaiten doupattu voittaa aina!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Chap

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Lilo kirjoitti:Parhaiten doupattu voittaa aina!
Joo, kun kattoo jonkun Usain Boltin satasen pyrähdystä, ei voi kuin ihailla lääketieteen kehitystä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Chap kirjoitti:
Joo, kun kattoo jonkun Usain Boltin satasen pyrähdystä, ei voi kuin ihailla lääketieteen kehitystä.
Oon jo vuosia sitten ehdottanut, että dopingtesteistä luovuttaisiin ja lääketehtaat sponssais julkisesti urheilijoita. Vähän silleen kun formuloissa on tallit. Tiedettäs kenelle kunnia kulloinkin kuuluu, niinQ!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jotenki nyt nyppii siihen tahtiin että tekis mieli skipata urheilut ja painua shoppaamaan. Tai leffaan irtokarkkien kanssa. Mut sitte mua vituttais huomennakin. Miten onkin taas näin vaikeeta??!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Hellu »

MGandhi kirjoitti:
Hellu kirjoitti:
En viitti laittaa kuvaa kun oon avautunu niin paljo rötveltämisestäni, ei voi tietää vaik äiti joskus lukis.
:pics:
Mustahan oli kuva siinä väkertämässäni alibin kannessa. Mä olin se huppupäinen kaunotar pyssyn kaa, ja nimenomaan rötveltämässä!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ny hiljaa sitte, yhdistetty alkaa!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin