Irstailu-torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Torstai lähti vauhdilla käyntiin, olen jo tässä vaiheessa päivää saanut paljon aikaan! Laitoin muutaman sataa uutta&vanhaa levyä paikoilleen hyllyyn samalla pari pippurivodka-napsua naukaten. Näin sain palautettua kauan kadoksissa ollutta pöytä- ja hyllypinta-alaa, ja koska en enää, kiitos uuden kiintolevyn, aio levyjä polttaa, uskon tämän olleen viimeinen kerta kun kyseiseen ikävään hommaan tarvitsee ryhtyä. Olo on lähes yhtä orgastinen kuin aikoinaan astianpesukoneen hankittuani, kun tj-kammasta (Tiskausta Jäljellä) oli piikit nypitty. Hurraa!

Pakko varmaan pikkuisen himmailla, muuten teen kaikki loppuvuoden paskanakit kerralla ja sitten on tylsää kun voi vain keskittyä oleellisiin asioihin. Lattiat ja vessankin pesin jo maanantaina, kyllä voi mies olla sekaisin. Katselen parit Californicationit ja painelen nukkumaan. Röh röh vaan sun heiluvilles.
Onslow

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Urheilu on idioottien hommaa. En ole näin romuna ollut kuin sitten viimeksi.
Duck

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Huamenta. Nyt on pilvistä, ja heti on synkempi olo. Tulen tänä iltana olemaan loistavaa seuraa...
Onslow kirjoitti:Urheilu on idioottien hommaa. En ole näin romuna ollut kuin sitten viimeksi.
Mut eikös metsästysreisuillakin käyminen käy urheilusta?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Duck kirjoitti:Huamenta. Nyt on pilvistä, ja heti on synkempi olo. Tulen tänä iltana olemaan loistavaa seuraa...
Onslow kirjoitti:Urheilu on idioottien hommaa. En ole näin romuna ollut kuin sitten viimeksi.
Mut eikös metsästysreisuillakin käyminen käy urheilusta?
Varmasti luoteja väistelevälle saaliille? :wink:

Ja muutaman kaatorjyypin jälkeen myös kanssa-ampujille?
Pyyhin Netikettiin..
Onslow

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Duck kirjoitti: Mut eikös metsästysreisuillakin käyminen käy urheilusta?

Paremminkin hyötyliikunnasta.
bliss

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Suunnittelin ostavani sukset. Siitä on vain 25 vuotta kun olen viimeks hiihtänyt... :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jännittävässä elämässäni tapahtui tänä aamuna merkittävä tapahtuma. Varpaani kohtasi pyykkitelineen (pesin siis eilen pyykkiä!) häviäjänä. Lähdin saappaissa töihin, nyt jouduin luovuttamaan ja siirtymään sisäpuukkareihin. Oi tätä tuskaa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
MGandhi

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Sakot. Haistakaa vittu!
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

bliss kirjoitti:Suunnittelin ostavani sukset. Siitä on vain 25 vuotta kun olen viimeks hiihtänyt... :D
Suunnittelin ja toteutin! Olen Elco! Tosin minulla taukoa taisi olla vain 18 vuotta, mutta kumminkin. Vaikka talvi on ollut ok täällä etelässäkin, innostuin suoriutumisestani niin, että käväisin jo Lapissakin hiihtämässä. Aika hankalaa homma on, mutta kohtaa alkaa perinteisen tyylin sivakointi sujua. Ihan lähipäivinä aion ohittaa ladulla yli 7-vuotiaan!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Dumis

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^^Ylinopeutta? :D

Syän aamupuuroa ja lähen kohta katastaa scodillacin och pesemään sen, tänään on sen hemmottelupäivä.
MGandhi

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Dumis kirjoitti:^^Ylinopeutta? :D
Mikä naurattaa?! Håmå!

Tuskin paljoakaan (kamera-auto). Ohitustilanne hidastelijan kohdalla... saatana!
daddykillkill

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

urpiainen kirjoitti:Aika hankalaa homma on, mutta kohtaa alkaa perinteisen tyylin sivakointi sujua. Ihan lähipäivinä aion ohittaa ladulla yli 7-vuotiaan!
Vedin Lapissa männäviikolla 24 km perinteisellä. Edellisen kerran diagonaalia tullut tökittyä lukiossa. Hiukan romuna, mutta broidin jätin kuin seinään. Luisteluhiihtokausi edelleen tälle talvelle avaamatta, hyi minua.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jonkinlainen moniajoprossu olisi kiva pyörimässä korvien välissä. Viisi skype-chattikeskustelua työjutuista, mutta eri aiheista, päällä.

Jos kuppi kahvia auttaisi. No kohta saa hernaria ja lättyjä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sairaslomalla edelleen.

Isäntä soitti Kouvolan kohilta että tiet on peilijäässä, ja suola-auto poikittain ja pari henkilöautoo ojassa....ny on kusi sukassa :(
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Jonkinlainen moniajoprossu olisi kiva pyörimässä korvien välissä. Viisi skype-chattikeskustelua työjutuista, mutta eri aiheista, päällä.

Jos kuppi kahvia auttaisi. No kohta saa hernaria ja lättyjä.
Minä syön vain kaalisoppaa, ihmiset on kummissaan..(Krocodil Gena syntymäpäivälaulu-sävel)
Sairaslomalla edelleen.

Isäntä soitti Kouvolan kohilta että tiet on peilijäässä, ja suola-auto poikittain ja pari henkilöautoo ojassa....ny on kusi sukassa Sad
'quick-sick Hope I?

Olen ajamassa vasta sunnuntaina Kouvolaa päin, kattoo sit vai meniskö junalla IC? (Se jolla on isoin auto niin voittaa? Vai voittaako kukaan?)
Viimeksi muokannut Niba, 19.02.2009 10:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Onslow

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

ninnithequeen kirjoitti:Sairaslomalla edelleen.

Isäntä soitti Kouvolan kohilta että tiet on peilijäässä, ja suola-auto poikittain ja pari henkilöautoo ojassa....ny on kusi sukassa :(

Mitä isännälläs on päällä tai mitä se syö tänään?
ninnithequeen

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onslow kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Sairaslomalla edelleen.

Isäntä soitti Kouvolan kohilta että tiet on peilijäässä, ja suola-auto poikittain ja pari henkilöautoo ojassa....ny on kusi sukassa :(

Mitä isännälläs on päällä tai mitä se syö tänään?
En tiiä ja en tiiä.


Niba: joko Matthew löys sut Facebookista :D
Onslow

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

ninnithequeen kirjoitti: En tiiä ja en tiiä.
No voisitko kysyä. Mua kiinnostas tosi paljon. Kysy myös että onko siellä Kouvostoliitossa päivä vai yö tällä hetkellä ja että mistä päin siellä tuulee?
ninnithequeen

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onslow kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: En tiiä ja en tiiä.
No voisitko kysyä. Mua kiinnostas tosi paljon. Kysy myös että onko siellä Kouvostoliitossa päivä vai yö tällä hetkellä ja että mistä päin siellä tuulee?
Ooksä kenties Tix?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Onslow kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Sairaslomalla edelleen.

Isäny on kusi sukassa :(

Mitä isälläs on päällä tai mitä se syö tänään?
En tiiä.




Niba: joko Matthew löys sut Facebookista :D
Tuota, minä kyllä joskus tarkistin kaverin aikaa sitten mutta en viitsi tyrkkäytyä kenenkään Naamakirjaan mieluummin odotan pyyntöä, koska silloin voi olla positiivisempi asioitten tilasta.

EDIT:

Löysihän se Matti poika miut.
Viimeksi muokannut Niba, 19.02.2009 11:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Onslow

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

ninnithequeen kirjoitti:
Ooksä kenties Tix?
No kysy sitäkin isännältäs ja kerro se sit meille jooko?
MGandhi

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Onslow kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Ooksä kenties Tix?
No kysy sitäkin isännältäs ja kerro se sit meille jooko?
Ollaanpas sitä nyt kärkkäällä tuulella! :) Ei haittaa, jatkakaa!
ninnithequeen

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:Tuota, minä kyllä joskus tarkistin kaverin aikaa sitten mutta en viitsi tyrkkäytyä kenenkään Naamakirjaan mieluummin odotan pyyntöä, koska silloin voi olla positiivisempi asioitten tilasta.
Kyl se just kyseli sun oikeeta nimee multa siellä. Kaipa se pyytää. Sä oot se "crazy bastard who took me to swimming in january" :D
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kyllä niin on kipeä. Jos jaksais vääntää lounaan, niin vois sammaloitua soffalle katsomaan kisoja. Tuleeko tänään kaksi kultaa? - Yksi nyt ainakin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Irstailu-torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kyllä niin on kipeä. Jos jaksais vääntää lounaan, niin vois sammaloitua soffalle katsomaan kisoja. Tuleeko tänään kaksi kultaa? - Yksi nyt ainakin.
PIRU! Hyvä et muistutit, oisin unohtanu ihan! Onneks on sairaslomaa täälläkin.
Vastaa Viestiin