Persaukinen Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Pulkannaru kirjoitti:Toimii mulla paremmin kuin 2,5 vkon yhtenäinen loma. Siinä ajassa en ehdi päästä pääni sisällä töistä eroon. Se vaatii yli 3vkon loman.
Päh, unohdan työt yleensä jo ekana lomailtana. Pisin yhtaikainen aika lomilla mulla on tainnut olla 5 tai 6 viikkoa, ja se tuntui niin pitkältä ajalta että meinasi unohtaa koskaan olleensakaan missään töissä.

Tulipa sanaa "olleensakaan"(sic?) kirjoittaessani mieleeni kuinka tarpeettoman monimutkainen kieli suomi on. Onko mikään muu (ainakaan latinalaisilla aakkosilla varustettu) kieli yhtä monimutkainen? Olen todella pahoillani kaikkien mamujen puolesta jotka joutuvat opettelemaan suomea, mutta kiva että kiinnostusta kuitenkin löytyy. Mulla tuskin löytyisi, olisin surkea mamu.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

No kin- ja kaan-päätteitä ei useimmiten tarvitse kirjoittaa, ovat vain turhaa sälää. Joten olleensa käy aivan hyvin eikä ole erityisen pitkä sana. Suomen asemesta voi opetella myös ruotsia, sehän on germaaninen kieli ja varmasti paljon parempi kuin piskuinen suomi.
Paras päivä ikinä.
SikaMika

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vittujoo. Tämän viikonlopun piti pitää sisällään silkkaa Sikailua, juopottelua ja muita paheita poikaporukassa. En ole aikoihin ollut ulkona kuin daamin ja tuttaviensa kanssa, ja alkaa pikku hiljaa tuntumaan siltä että kavereitakin olisi hyvä nähdä. Ensin kuitenkin viikonlopuksi suunniteltu reissu peruuntui, sitten olen laiskotellut täydellisesti viimeiset pari päivää lopputyöni kanssa, joten en anna itselleni lupaa pahantekoon ennen huomis-iltaa.

Tuumasta toimeen->lukemaan.
SikaMika

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vittujoo.
Viimeksi muokannut SikaMika, 20.02.2009 13:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SikaMika

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vittujoo.
Viimeksi muokannut SikaMika, 20.02.2009 13:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onslow

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

LOL!!

Naiset auton ratissa. 2:n minsan kohdalla tulee todellinen taikatemppu!

MGandhi

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Onslow kirjoitti:LOL!!

Naiset auton ratissa. 2:n minsan kohdalla tulee todellinen taikatemppu!
Nää on niin parhaita! Nauroin eniten sille pitkälle pätkälle, jossa takana odotellut mies kävi parkkeeraamassa sen naisen kirpun siihen fudiskentän kokoseen parkkiruutuun. :D
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Riemumieli kirjoitti:Suomen asemesta voi opetella myös ruotsia, sehän on germaaninen kieli ja varmasti paljon parempi kuin piskuinen suomi.
Monesti olenkin miettinyt miten helppo kieli ruotsi kaikenkaikkiaan on. Ainoa "vaikea" asia on muistaa en ett, muuten pelkkää yksinkertaisen kieliopin ja sanavaraston opettelua (muistikuvani mukaan). Edes luetun ymmärrettävä lausuminen ei ole kovin vaikeaa. Yksinkertaisempaa kuin esim. englanti, joka ei sekään ole suomeen verrattuna kovin vaikeaa.

Ruotsi maailmankieleksi perkele!

Sinänsä tunnen kuitenkin tyytyväisyyttä että osaan suomen kaltaisen vaikean ja harvinaisen kielen. Kuin oma salakieli varsinkin ulkomailla käyskennellessä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
SikaMika

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Onslow kirjoitti:
Naiset auton ratissa.
Uskomatonta! Katsomatta sukupuoleen, noissa onnistuminen vaatii kyllä jonkin aivojen osan täydellistä toimimattomuutta. Mahtaa ajokortin(???) myöntäneitä inssejä hävettää!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onslow kirjoitti:Naiset auton ratissa.
Ahhahaaa! Totaalirepeämys sille tankkaajamimmille :D
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
MGandhi

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Vesper kirjoitti:
Onslow kirjoitti:Naiset auton ratissa.
Ahhahaaa! Totaalirepeämys sille tankkaajamimmille :D
:LOL:

Se, että se letku sen mimmin kerran jo kaatoi, ei saanut tätä luovuttamaan, oli kyllä hieno esimerkki naisen peräänantamattomuudesta!
Tsaari

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

SikaMika kirjoitti:
Onslow kirjoitti:
Naiset auton ratissa.
Mahtaa ajokortin(???) myöntäneitä inssejä hävettää!
Suihinotolla on uskomaton voima
Onslow

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Frederik Krueger kirjoitti:
Sinänsä tunnen kuitenkin tyytyväisyyttä että osaan suomen kaltaisen vaikean ja harvinaisen kielen. Kuin oma salakieli varsinkin ulkomailla käyskennellessä.
Paitsi silloin kun olet Amsterdamissa leirintäalueella ja huudat viereisessä teltassa naivalle kaverillesi aamutuimaan, et "lopeta nyt jo sen sakemanniakan perseenkairaaminen ja lähetään aamupalalle" -ja sillä samalla hetkellä toisesta teltasta astuu äiti lapsensa kanssa ulos ja tokaisee "Hyvää huomenta!"
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

MGandhi kirjoitti:hieno esimerkki naisen peräänantamattomuudesta!
Vai perääantamattomuudesta? ;)

Pitääkin tilata läppärille huolto, en onnistunut korjaamaan näppistä vaikka kuinka yritin. *antaa perää*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Frederik Krueger kirjoitti:Ruotsi maailmankieleksi perkele!
Javisst ja! Kanske härefter talar vi bara svenska! Heja Sverige!!!
Paras päivä ikinä.
MGandhi

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Riemumieli kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Ruotsi maailmankieleksi perkele!
Javisst ja! Kanske härefter talar vi bara svenska! Heja Sverige!!!
Vilket bra ide! Jag vill bara sagä, att ni alla är mycket härliga idag! *kysskyss*
prosessi

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Riemumieli kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Ruotsi maailmankieleksi perkele!
Javisst ja! Kanske härefter talar vi bara svenska! Heja Sverige!!!
Svenskan har ett stort problem: språket är så simpelt, att det är mycket svårt att vara tillräckligt adekvat. Med en alltför stor mängd ungefärlighet skapar man ett oändligt hav av missförstånd. Perkele!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Työntäkää se hurri ahtaisiin perseisiinne.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

MGandhi kirjoitti: Vilket bra ide! Jag vill bara sagä, att ni alla är mycket härliga idag! *kysskyss*
Oj då, vad säger du! KISSAR du här? Hoppas att du menade bara pussa oss alla...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Joo mää oon lukenu pakkoruattia seittemän vuatta ja mitään ennoo oppinu! Ruattinlaivalla mää kyä osaan tilata pissen ruattiks: ”Kan jaak haa et ööl, tak! ” Tolla replalla mää iskin kerran yhen Gunillankin siältä… Se oli ruattin kansalainen ja töissä viikinlainin diskossa.

Mä sanoin sille kun se pääsi töistä että ” Vil duu komma o danssa me mei? Dyy ee soo vakker!” No se Gunilla oli sit ihan että ”javisst, javisst” ja me tanssittiin Appan Dänsin kviinit siinä ja otettiin trinksuja. Että ne ruattinlaivan trinkit on muuten maukkaita. Siälä on semmosia rinkkejä mitä ei esmes Tampereella myyrä. Semmosia kun vihree itämeri, estounian kallistuma ja keulavisiiri.

Mun suasikki rinkki on kuitenkin pakkoruatti, siihen tulee votkaa 6 senttiä, sitten pari senttii lakkalikööriä ja loppu on sinistä spaidermäni-limsaa. Se on niinku sinikeltanen ja se juaraan sinisellä ja keltasella pillillä. Se käpälässä kuulkaa tuntee ittensä aivan ruattalaiseks!

Ruattissa on muuten ihana käyrä. Ennoo tosin siälä ollu koskaan yätä mutta se on niin suvaittevainen kansa. Siällä on ne kansansuasikit joko homoja, lepsoja tai kuninkaallisia. Toista se on täällä Suamessa. Ollaan niin ahrasmiälistä porukkaa, ettei tanssijat ja laulajakkaan saati politiikot uskalla tulla kaapeistaan ulos. Mitä varten kaikki on Ruattissa helpompaa?

Mää oon aatellu mennä ruattin kertauskurssille mutten oo kerenny. Mulla on haaveena oppia puhuun ruattia kunnolla. Että pärjäisin tualla laivoillaki. Nymmää sitten hankin sen Mentalwearin teepuseron, jossa lukee ruattiks että luulen osaavani puhua ruattia niin se päällä mää oon aina saanu laivalla seuraa. Nehän tulee kato muijat jutteleen mulle ruattia kun mun puserossa lukee että kiältä osataan!

Sitäpaitti onhan Ruattissa ollu kautta maailman sivut paremmat palkatkin. Ja niillon oma valuutta ja paras pändi elikkäs APPA. Ja Kent . Ja Arkki. Niin ja justhan toi meidän Paulakin oli Eva Dahlgrenin keikalla tää paita päällä ja sehän se Eva pyys sen takahuaneeseen keikan jälkeen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jag hörde om en man som var från Närpes och hade herpes.
Paras päivä ikinä.
MGandhi

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Lilo kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: Vilket bra ide! Jag vill bara sagä, att ni alla är mycket härliga idag! *kysskyss*
Oj då, vad säger du! KISSAR du här? Hoppas att du menade bara pussa oss alla...
OH! Vilket stort misstag! De va min avsikt at pussa, men kanske någon av er skulle tycka om jag också kissade på er!
Monsieur Manala

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Onslow kirjoitti:LOL!!

Naiset auton ratissa. 2:n minsan kohdalla tulee todellinen taikatemppu!
Varsinkin kun ottaa huomioon että tossa autossa on ehkä helpoin kaasu-kytkinyhdistelmä millä oon koskaan ajanut. Mäkin haluan tietää miten sen saa nykimään noin.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Jeje, nyt alko ihan oikea loma, eikä mikään saikunpaska. Skål!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jahas, taitaa olla tänään sellanen otan kaiken henkilökohtaisesti-päivä, että lienee syytä (taas) ajaa kallioleikkauksen kautta himaan. Ai saatana että menikin käpy jäähän (ja pari muutakin paikkaa).
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin