Persaukinen Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ainakin täällä. Kahvia ja töihin.

Kuis nussukat?
Duck

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

No mitäs tässä. Kohta on sählyn aika. Hiiii. Nytkin on pilvinen taivas, mutta mieli ei ole niin synkkä kuin eilen. Mitähän se eilinen mahto olla? Jotain jumppauupumusta varmaan sit vaan.
Stinky

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Väsyttäisi kovin. Menin eilen jo 21.30 nukkuun ja aamulla kun kello soi, toivoin että oisin saanut nukkua vielä vaikka pari tuntia. En jaksanut ees kävellä töihin, vaikka se ehkä ois piristänyt.
Mut ihanaa, viikonloppu edessä!
Fcuk

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Näin niin erikoisia seksiunia viime yönä, että hävettää katsoa itseään peilistä. Vielä nytkin, 3 tuntia märkänä heräämisen jälkeen. Oon varma, että muut pääsee näistä tällaisista aamuista aina nopeammin yli. Iiiiiik.
daddykillkill

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Istupa sedän polvelle ja kerro kaikki !
Fcuk

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ 8)

Vähän tämän tyylistä, mutta oli siinä kyllä häpeälisät, joista ei hiiskuta edes päiväkirjaan.
daddykillkill

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Fcuk kirjoitti:^ 8)

Vähän tämän tyylistä, mutta oli siinä kyllä häpeälisät, joista ei hiiskuta edes päiväkirjaan.
Vaimo raskaana! Miten mahdollista..
Miten on mahdollista, että vaimo on raskaana. Olemme siis harrastaneet ainoastaan perspanoja ja ykköseen ei ole puoleen vuoteen pökätty.

Vieraissa vaimo ei ole käynyt.


No tuosta minäkään en uskaltaisi hiiskua kotona...
Fcuk

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Minä nousisin raskauden myötä Maailman Suurien Ihmeiden joukkoon. :]

Njooh... 9. röökitön päivä startannu, en tärise niin paljoa kuin aiempina. Enkä juo kahvia, kaakaota mielummin. Tänään menen joko uimaan, puntille tai kokeilen harrastaa seksiä. Kaikista melko pitkä aika.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Päivä jälleen täynnä valintoja, mitenhän sitä osaa tehdä ne oikeat päätökset?
Harkitsen kenkäblogin perustamista, melko pervoa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Onslow

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Fcuk kirjoitti: Vähän tämän tyylistä,
Ja miksikäs fetissiksi tuota kutsutaan. Siis miesten puolelta? Onko samasta fetssistä kiinnostuneita naisia olemassa?
daddykillkill

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Jos ei olisi, niin aika harvinainen ilmiöhän tuo "cuckold" -homma olisi?

Luin muuten jostain, että jos lapsi saa alkunsa persepanosta, on keskimääräistä todennäköisempää että se liittyy isona Kokoomukseen. Olkaapa siis varovaisia, kun kultasenne pikkukakkosta kairaatte.
Viimeksi muokannut daddykillkill, 20.02.2009 9:36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Fcuk

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mä tartten ainakin näihin tällasiin fetissijutskiin pitkän harkinnan. Saatan jatkaa vielä toiset 3 vuotta koska olen melkosen pelokas päänsisäisiin liikkeisiin kiimojen haihtumatilassa. Fantasioista fetisseistä nyt miten päin tahansa puhuttaessa...
ninnithequeen

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Perkeleen kakara (pikkubroidi) ku ei herää, meijän piti olla töissä jo ja mun pitää hakee Nita ajoissa eskarista!!!111 Voi saatana että kiehuu...
1108

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

*avautuu* Nyt ottaa lujille ja kunnolla. On hetkiä jolloin tuntee itsensä kokolailla avuttomaksi ja maailma meinaa murskata. Nyt vaan alkaa olemaan liian kova stressi päällä. *sulkeutuu*

Mutta se siitä.
Fcuk

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ *tarjoaa virtuaalikaakaot minuutin niskahieronnalla*

Hyvä kiertämään. Ihana naapuri teki noin äsken. Nyt keskityn kyllä töihin.
bliss

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ei oikein toi talviloma tunnu talvilomalta, jos sen pitää tyyliin 1 päivä viikossa kuuden viikon ajan :?
1108

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^^Kiitos.

Tämäkin vielä: http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Se ... 50?ref=rss

Kai se on mentävä kiertään työmaa ennen järjestämääni pikku palaveria jossa lataan pöytään faktat tästä sopasta joka johtuu suunnittelijan ja valvojan täydellisestä ammattitaidottomuudesta.
Viimeksi muokannut 1108, 20.02.2009 10:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Jaahas, ennakkotiedoista poiketen talviloma alkokin jo nyt, tosin saikun merkeissä. Nimpal gauhian kipiä, oioioi.
Suunnitelmissa oli olla vknloppuna tosi sport ja tosi geocachy, mut vois sit olla vaan aika drunk.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^^
Keventää kyllä hieman työviikkoja. Pidän itse viime vuoden pitämättömät lomat talven ja kevään aikana lomailemalla 1-2 päivää viikossa. Pomo ei pitänyt ajatuksesta, että vietän 2,5 viikon yhtäjaksoisen loman. No, ei kyllä oikein töiden puolesta onnistuisikaan. Ja saan pakertaa osan lomapäivien 'rästi' töistä lyhyemmässä ajassa, mutta tuntuu sitten pidennetty viikonloppu paremmalta. Aloittaisikohan ensi kuussa viime vuotisten lomien pidon, hmm.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Onslow

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Pulkannaru kirjoitti: Pomo ei pitänyt ajatuksesta, että vietän 2,5 viikon yhtäjaksoisen loman. .
Mulle ei mene jakeluun tämä, ei ehdi, ei onnistu, on niin kiire, et kerkee lomalle -touhu. Jos olet pomollesi niin korvaamaton kuin annat ymmärtää, niin se vaan puree alahuulta ja kestää kun sanot sille että mä olen nyt 4 viikkoa lomalla ja mua on turha yrittää kiinni sinä aikana.

Olet lomasi ansainnut, joten pidä se.
MGandhi

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Onslow kirjoitti: Mulle ei mene jakeluun tämä, ei ehdi, ei onnistu, on niin kiire, et kerkee lomalle -touhu. Jos olet pomollesi niin korvaamaton kuin annat ymmärtää, niin se vaan puree alahuulta ja kestää kun sanot sille että mä olen nyt 4 viikkoa lomalla ja mua on turha yrittää kiinni sinä aikana.
Sama homma. Ikinä en ole tajunnut ihmisiä, jotka koittavat selittää, etteivät vaan voi pitä lomaa, koska muuten ilman heidän erikoisen tärkeää työpanostaan koko vitun firma kaatuu. Jepjep.

Itsehän voisin kadota kahdeksi kuukaudeksi eikä kukaan edes huomaisi mitään.
bliss

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

MGandhi kirjoitti:Ikinä en ole tajunnut ihmisiä, jotka koittavat selittää, etteivät vaan voi pitä lomaa
En mäkään. Kunnes myin sieluni ja ryhdyin tän firman osakkaaksi (ja ainoaksi toteuttavaksi työntekijäksi tällä hetkellä) :?
MGandhi

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

bliss kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Ikinä en ole tajunnut ihmisiä, jotka koittavat selittää, etteivät vaan voi pitä lomaa
En mäkään. Kunnes myin sieluni ja ryhdyin tän firman osakkaaksi (ja ainoaksi toteuttavaksi työntekijäksi tällä hetkellä) :?

Yksityisyrittäjät on eri juttu. Niillä toi saattaa päteäkin.
daddykillkill

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Täältäkin ääni sille, että pidetään ne lomat ajallaan. Jos heittäytyy työnantajan koiraksi, saa vikistä lieassaan hamaan seuraavaan yt-neuvotteluun saakka. Jossa tulee kenkää eli et sitten niin "korvaamaton" ollutkaan, kuin annettiin ymmärtää.

Kerran jouduin pitämään kesäloman niin, että "oli pakko" pomppia töissä harva se päivä. Ei IKINÄ enää.
bliss

Re: Persaukinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

MGandhi kirjoitti:
bliss kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Ikinä en ole tajunnut ihmisiä, jotka koittavat selittää, etteivät vaan voi pitä lomaa
En mäkään. Kunnes myin sieluni ja ryhdyin tän firman osakkaaksi (ja ainoaksi toteuttavaksi työntekijäksi tällä hetkellä) :?

Yksityisyrittäjät on eri juttu. Niillä toi saattaa päteäkin.
Njuu. On tässä toki hyviäkin puolia vaikka ihan kokonaan ei voikaan olla lomalla juuri ikinä. Jos on hiljaisempi päivä, ts. ei mitään akuuttia, voi ihan vapaasti "työaikana" tehdä jotain ihan muuta. Kesäaikaan varsinkin aika loistava asia. (voi niinq lojua Kaivarissa kahvilla tai käväistä äkkiä vaik Inkoossa tai Fiskarsissa mopon kanssa)

edit. Joskus sitten tehdään duunia aamuyöhön asti, kuten esim. eilen. *haukotus*
Vastaa Viestiin