LaiskiaisLauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

LaiskiaisLauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tää heräs jo nyt hitto, muut kuorsaa vielä onnessaan.

Kurkku ihan saamarin kipee, ei vissiin kannattanut mennä jo eilen töihin sairikselta :?

Tänään laiskotellaan, eksä hakee muksun puoleltapäivin, sitte mä vaan istun sohvalla perunana ja naureskelen ku isäntä kasaa sänkyä (vihdoin viimein...)
Duck

Re: LaiskiaisLauantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Huamenta. On se ny ihme kun tähän kämppään ei saada lämpöä. Ulkona on pakkaista, ja patterit eivät oo edes kädenlämpöisiä. Ihmettelin kun olin nukkunut niin huonosti viimeiset pari yötä, mutta nyt nukuinkin sukat ja verkkarit jalassa, eikä enää paleltanut. Kai palelu karaisee ja sitä rataa, mut oikeesti hei.

Piti eilen tehdä aiheesta ilmoitus isännöitsijälle, mutta oli kiire ja ajattelin että kai joku muukin siitä varmaan ilmoittaa.. mutta ilmeisesti ei.

Muuten on tiedossa pitkästä aikaa hieman rennompi viikonloppu. Ei sosiaalisia rientoja häiritsemässä, joten voin keskittyä Velvollisuuteen.
ninnithequeen

Re: LaiskiaisLauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Duck kirjoitti:Huamenta. On se ny ihme kun tähän kämppään ei saada lämpöä. Ulkona on pakkaista, ja patterit eivät oo edes kädenlämpöisiä. Ihmettelin kun olin nukkunut niin huonosti viimeiset pari yötä, mutta nyt nukuinkin sukat ja verkkarit jalassa, eikä enää paleltanut. Kai palelu karaisee ja sitä rataa, mut oikeesti hei.
Perhana, täs naapuris ihan sama juttu kele! Noi patterit elää ihan omaa elämää, välillä tulikuumia ja sit katoo lämmöt vaikka tekis mitä.

Ja telkkari huutaa taas sitä "ei signaalia" ja pätkii mainoskanavien kohalla, ttu. Ei tääl mikään toimi saakeli :P
Duck

Re: LaiskiaisLauantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Kappas, se olikin näköjään kiinni vain patterien ilmastuksesta. Pattereista ei kuulunut mitään, joten luulin kaiken olevan kunnossa, mutta ne olivatkin aivan täynnä pieltä tuoksuvaa ilmaa. :o Täytyypä käydä läpi nää loputkin patterit sit. Ja perua ilmoitus isännöitsijälle.

(yleensä ilmastusta vaaditaan vain ylimmässä kerroksessa, joten te tuskin voitte vaikuttaa asiaan jos lämmitys mättää)
Dumis

Re: LaiskiaisLauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Päivää, röissä taasen ja iltasella sit vasta kotia. Taitaa tulla koti-ilta tänäänkin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: LaiskiaisLauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No nyt hesarin Wiivin&Wagnerin takia alkoi tekemään mieli kaalikeittoa, kai se on kuitenkin vedettävä pöksyt jalkaan ja suoriuduttava kauppaan. Taidan vetää vielä koneellisen pyykkiä ensin.

Olen kyllä mielihalujeni vietävissä. Mitenkähän ne saisi kohdistutta johonkin järkevään?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Stinky

Re: LaiskiaisLauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Hemmetin tylsää sairastaa yksin kotona. Eilen torkuin koko päivän, mitä nyt välillä kävin halaamassa vessanpönttöä. Nyt on voimat veks mut muuten olo ihan ok.
Näinä päivinä ois niin kiva kun olis joku joka pitäsi huolta ja silittäis päätä.
Jospa sitä jaksais raahautua edes johonki leffavuokraamoon kun omat elokuvat tympii.. Tänään piti mennä työkaverille singstaraamaan mutta minä ja yks toinen työkaveri ollaan samassa jamassa, bileet siis siirtyi hamaan tulevaisuuteen. Harmittaa.
Duck

Re: LaiskiaisLauantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Käväisin KaNpissa asti otsoksilla. Löysin melkeinpä kaiken mitä lähdin hakemaankin, mutta se vaati aika lailla ympäriinsä reissaamista ("ei oo täällä, mut kokeile tuolta. Ei oo tuolla, mut kokeile sieltä niin", jne), mut olkoon se vaikka hyötyliikuntaa. Ja löysinpä vähän semmoisiakin juttuja mitä en tiennyt tarvitsevani.
Duck

Re: LaiskiaisLauantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

McJanne kirjoitti:.... mutta älä nyt velihyvä jätä sitä ilmoitusta isännöitsijälle tekemättä. 130% todennäköisyydellä sitä samaa herkkua on muuallakin talossa ja kustannussyistä ne olisi luultavasti viisasta ilmata kaikki.
Jawohl. Tein aiemmin "lämpöö ei tuu, yhyy!" -ilmon, sitten perään laitoin "ei tarvikaan tulla, ilmasin nää itte" -ilmon, mutta kai he kuitenkin ylläolevan valossa ja omaa arvostelukykyään noudattaen tulevat röyhtäyttämään talon kaikki patterit. Toivottavasti.

Mulla ei oo yläkerran naapureita, paitsi mä itte. Keu.
SikaMika

Re: LaiskiaisLauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Rötväilypäivä. Melkein kaikki pakolliset kuviot suoritettu, kaljaa pitäisi vielä käydä ostamassa. Loppuillan ohjelmana keittiön pöydän lakkaus siskon toimesta, mun niskojen&hartioiden hieronta fysioterapeuttikaverin toimesta ja sitten pikkupikku kännin kiskaiseminen samaisen kaverin ja minun toimesta. Jokainen hoitaa siis osansa, rankin homma jää tietenkin mulle.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: LaiskiaisLauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Päivän liikunta suoritettu hiihdon merkeissä. On se kyllä aika mukavaa puuhaa auringon paistaessa järven jäälle. Joku kalamies raahasi pulkassaan kahta niin isoa haukea, etten ole eläissäni moisia nähnyt!

Pitäskö hakea Alkosta Minttua, jos vaikka sais huomiselle houkuteltua pulkkamäkiseuraa laskiaisen merkeissä?
Viimeksi muokannut Vesper, 21.02.2009 14:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Onslow

Re: LaiskiaisLauantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Vesper kirjoitti:´ Joku kalamies raahasi pulkassaan kahta niin isoa haukea, etten ole eläissäni moisia nähnyt!
Ajatteli varmaan lämmittää saunan niillä, sillä ruuaksi ne eivät ainakaan kelpaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: LaiskiaisLauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onslow kirjoitti:Ajatteli varmaan lämmittää saunan niillä, sillä ruuaksi ne eivät ainakaan kelpaa.
Kai niistä jotain haukipullia voi tehdä. Hyvä että pulkkaan mahtuivat!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Duck

Re: LaiskiaisLauantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

McJanne kirjoitti:Hmm, muistan sitten varmaan väärin, minulla oli mielikuva että harjoitit jonkun tietyn uskomussuunnan rituaaleja jollakin tasolla. Anteeksi.
Joo, no mähän suoritin eroamisrituaalin tossa kuika kauan sitten se nys olikaan.
Onslow

Re: LaiskiaisLauantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Vesper kirjoitti: Kai niistä jotain haukipullia voi tehdä. !
Voisi jos ne olisivat olleet silakkahaukia. Mutaisen järven isosta hauesta ei saa syötäviä kalapullia kuin sekoittamalla voita, kermaa, mausteita, korppujauhoja, munia ja heittämällä se hauki pois :P
Stevie Ray

Re: LaiskiaisLauantai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Viime kesänä söin pitkästä aikaa itse fisustettuja haukia. Runsaassa voissa paistettuna ruisleivän päällä. Ei se nyt ihan tappohuonoa ollut ja pyyhki nuoruusvuosina omaksutut ennakkoluulot pois. Tosin hauet fisustin Houtskarin tienoilta, joten on ne kai jonkun silakankin joskus onnistuneet nappaamaan. Uskallan jo luvata, että noin 2% kaikista kalastamistani hauista tulee päätymään paistinpannulle. Toisin sanoen ne, jotka syövät sen uistimen pohjanmaan kautta ja ulos sitä ei saa rikkomatta kalaa elinkelvottomaksi. Lokille en jätä. Vihaan lokkeja.
Monsieur Manala

Re: LaiskiaisLauantai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Duck kirjoitti:Jawohl. Tein aiemmin "lämpöö ei tuu, yhyy!" -ilmon, sitten perään laitoin "ei tarvikaan tulla, ilmasin nää itte" -ilmon, mutta kai he kuitenkin ylläolevan valossa ja omaa arvostelukykyään noudattaen tulevat röyhtäyttämään talon kaikki patterit. Toivottavasti.
Rrrright... Oma-alotteinen taloyhtiön huoltomies joka ei mahdollisuuksien mukaan yrittäisi laistaa kaikesta minkä tekeminen ei olisi täydellisen pakollista ja akuuttia, on vielä näkemättä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: LaiskiaisLauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onslow kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Kai niistä jotain haukipullia voi tehdä. !
Voisi jos ne olisivat olleet silakkahaukia. Mutaisen järven isosta hauesta ei saa syötäviä kalapullia kuin sekoittamalla voita, kermaa, mausteita, korppujauhoja, munia ja heittämällä se hauki pois :P
Kyllä herrani, en koskaan enää ole toista mieltä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stevie Ray

Re: LaiskiaisLauantai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Piti vielä sanoa, että ei tuolta kauheasti enää taimenta nouse, mutta haukea sitäkin enemmän. Kai se on kalamiehenkin pakko alkaa sopeutumaan. Kuhaa tulee onneksi kuitenkin melkein kuin ennen vanhaan.
Onslow

Re: LaiskiaisLauantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Stevie Ray kirjoitti:Piti vielä sanoa, että ei tuolta kauheasti enää taimenta nouse, mutta haukea sitäkin enemmän. Kai se on kalamiehenkin pakko alkaa sopeutumaan. Kuhaa tulee onneksi kuitenkin melkein kuin ennen vanhaan.
Viimekesänä tuli noita järvihaukia pyydettyä ihan älytön määrä kuhastelun ohella. Parhaimmillaan neljän vavan vedossa oli kolme luupäätä kiinni yhtäaikaa. Muutama testattiin ruokanakin ja aina eri tavalla, mutta kyllä ne kaikki päätyivät kompostiin. Ei järvihauki maistu kyllä meikäläiselle mitenkään.
Viimeksi muokannut Onslow, 21.02.2009 15:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: LaiskiaisLauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mää lähären ny Junpoon, soronoo!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
1108

Re: LaiskiaisLauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Terveisiä Kuopion perämetsästä ja syvältä sieltä. Appiukon kanssa mittailtu kesäasunnon pohjat piirtämistä varten ja olisi vielä saunarakennus mittailematta. Menee nää viikonloput sitten näinkin.

Takaisin töihin!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: LaiskiaisLauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

^ Ollaan muuten ns. viidensiä serkkuja, yhteinen esi-isä löytyy kuudennesta polvesta. Tuli noista aiemmista pesäpallojutuista mieleen katsoa että mitä nimelläsi löytyykään isän sukututkimustietokannasta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
1108

Re: LaiskiaisLauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

McJanne kirjoitti:Etkö siskosta oppinut vielä mitään pölö?
Se että siskon kanssa meni välit poikki johtuu ihan jostakin muusta kuin siitä että värkkäsin sen naudan raksalla, niin että mitä vittua mun nyt olisi pitänyt oppia siitä?

Ja en, en ota appiukolta korvausta piirtämisestä. Ei tulisi mieleenikään.
1108

Re: LaiskiaisLauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

aasi kirjoitti:^ Ollaan muuten ns. viidensiä serkkuja, yhteinen esi-isä löytyy kuudennesta polvesta.
Synnyinpitäjä nyt on niin pieni ettei mikään ihme. Äidin puolelta muuten löytyy sukuselvitys kanssa, pitääkin katsella se lävitse joskus.

Mutta jännä yhteensattuma silti! :D
Vastaa Viestiin