Tunnustan..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stinky

Tunnustan..

Viesti Kirjoittaja Stinky »

-rakastan Katri Helenan laulamana Joulumaa biisiä
-oon pentuna varastellut kaupoista vaatteita ja namia
-söin aina joulukalenterista suklaat etukäteen
-luin pentuna salaa systerin päiväkirjaa (tää on paha, noin ei IKINÄ sais tehä. Anteeksi sisko)
-vien töistä toimistotarvikkeita, tästä en kyllä tunne huonoa omatuntoa
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tunnustan..

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stinky kirjoitti:-rakastan Katri Helenan laulamana Joulumaa biisiä
-oon pentuna varastellut kaupoista vaatteita ja namia
-söin aina joulukalenterista suklaat etukäteen
-luin pentuna salaa systerin päiväkirjaa (tää on paha, noin ei IKINÄ sais tehä. Anteeksi sisko)
-vien töistä toimistotarvikkeita, tästä en kyllä tunne huonoa omatuntoa
-rakastan Katri Helenan laulamana Joulumaa biisiä

Ei se mitään, sehän on todella kaunis melodia. Todistaa sinulla olevan sävelkorvaakin. Itse pidän myös "Paikka auringossa" ja "Lui" ja "Hymy"-kappaleista. Silloin Katri-Hellulla oli kirkas ääni.

-oon pentuna varastellut kaupoista vaatteita ja namia

Se on kyllä ikävä kuulla, mutta kunhan se on vain jäänyt nyt Stinky, hyvä! Muut saavat sen maksaa, se pitäisi muistaa!
Itse en ole ikinä varastanut mitään, mutten halua leimautua tällä pyhimykseksi, kerron vain totuuden!Arvostelematta tai tietämättä mitään sinun kasvatuksestasi, minun kasvatus oli tehnyt varastusajatuksetkin täysin mahdottomaksi!



-söin aina joulukalenterista suklaat etukäteen

Oikein Stinky! Se on hyvä asia että elää tätä päivää. Minulla on ollut aina väärä tapa säästää siihen hyvään hetkeen. Siihen hetkeen joka ehkä unohtuu tai ei tule!!

-luin pentuna salaa systerin päiväkirjaa (tää on paha, noin ei IKINÄ sais tehä. Anteeksi sisko)

Se on kovin inhimillistä. On todella vaikeaa estää tällaista kun se oikeastaan ei vahingoita ketään. Tunnen itseni jotenkin ällöksi kun en muista olenko minä lukenut jotakin salaa? Isäni ja äitini työkirjeitä kyllä, mutta ne eivät tainneet olla salaisia? Tai äitini kyllä muuten täytyi olla (maikka).

-vien töistä toimistotarvikkeita, tästä en kyllä tunne huonoa omatuntoa

Onneksi! Minä olen myös vienyt mukaan, mutta en näe huonoa omaatuntoa, koska teen myös töitä kotona niillä. Toimistotarvikkeet on ok, kunhan ei kalusteita, lamppuja tai tietokoneita vie!
Pahin varkaus on aina kuitenkin omat henkilökohtaiset hommat, joita porukka tekee työajalla, tulostukset, pelit, chatti, internet, monistuskonetyöt, puhelin, jutuskelu yms. Nämä ne pääasiat ovat joka oikeasti maksaa.
MUTTA minun mielipiteeni on, että se on hyväksyttävää. Ei saa alistua liian tiukkaan työkuriin. Se nääs "tappaa" ajanmittaan.

Mukava ketjunaloitus, parahin Stinky! En tunne sua, mutta symppis viesti!


STADINARSKA

:)
Stinky

Re: Tunnustan..

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kukaan kehtaa tunnustaa mitään? Ei se mitään, mä jatkan vielä vähän kun innostuin oikeen miettimään näitä juttuja :]

-tykkään 80-luvun musiikista kun hullu puurosta
-oon runkannut työaikana vanhassa duunissani
-en ole ikinä äänestänyt missään vaaleissa (tää on ihan v*tun noloa)
-lähes aina kun yritän keventää ruokavaliota ja syödä terveellisesti, mussutan enemmän herkkuja kun normaalisti
-vihaan liikenteessä hurjastelijoita!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tunnustan..

Viesti Kirjoittaja Niba »

Äänestin SMPtä kunnallisvaaleissa jo -80 luvulla uhden kerran
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin