Hassut/nolot pissa- kakki- oksu- sperma- ja menkkakokemukset

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
daddykillkill

Re: Hassut/nolot pissa- kakki- oksu- sperma- ja menkkakokemukset

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Vesper kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti:Sekoitat.
Onks sun vaimo alkanut lukea palstaa? ;)
Sinäkin sekoitat :D
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Hassut/nolot pissa- kakki- oksu- sperma- ja menkkakokemukset

Viesti Kirjoittaja Gat »

Duck kirjoitti:No niin, nyt täällä on taas selvästi jo monien vakkareiden peräänkuuluttamaa äksöniä ja kaikki voivat taas toteuttaa luontaisia haukku- kauhistelu- ja vittuilutarpeitaan ja tuntea itsensä ylevämmiksi kuin joku eritteistä puhuva henkilö. Nyt on kaikki taas hyvin, eikö? :] Kiitos palstan piristämisestä, Gat!
Kiitos itsellesi.

Mutta nyt olen sydämessäni järkyttynyt.
Tässä ketjussa yritin asettaa Kitinän juttuja niiden oikealle tasolle.
Uhrautumalla itse, kertomalla henkilökohtaisia herkkiä asioita.
Ja mitä saan palkinnoksi? Pilkkaa, solvauksia ja norauksiakin.

Kaiken huumorinkin perusta on joko toisten vahingoille nauraminen (Johon tämä ketju kelpaa)...
tai rakentavammin myös omien traagisten tai hävettävien asioiden käsittely. Osaten lopulta etäyttää ne omasta egosta ja itsetärkeydestä sinne asti, että niille voi nauraa itsekin. Siihenkin tämä ketju antaa terapeuttisen tilaisuuden.

Jos tämä menee mauttoman puolelle.. niin hyvä jos olen onnistunut järkyttämään poroporvareita, juntteja, ja poliittisesti korrekteja kukkahattutätejä. Tällä kertaa jopa muita kitinäläisiä haukkumatta, kuten yleensä norea ja bannia saan. Maailman rajojen avartamista sellainen kauhistuttaminen. Punk. Toimii huumorinakin, mutta vain sinne asti kunnes näistä voidaan puhua avoimesti, eli vitsi on tehtävänsä tehnyt. Ja on uusien tabujen käsittelyn aika.

FCUK/GEETZU:
Kiitos!
Hyvä kun sinussa on samaa kipeyttä kuin minussa.
Pissatarina ja Vittun/Vutton-laukkujuttu olivat herkkua!
Laivan kuukautisveritarina tosin herätti minussa lutkamoralisointia. Mutta toisaalta aatoksen, että jos olisin tavannut sinut ennen äitiytymistäsi, niin joskohan minäkin olisin Saanut, ainakin jos olisit kännissä :D Tai ei, enhän just minä ja ainakaan en olisi uskaltanut edes kysyä. (Sori, vähän ilkeetä)

NINNI:
Minulla menee joskus Nuoren Daavidin ja Killkillin kirjoitukset sekaisin, en käsitä miksi.
ND:n muistan joskus kertoneen housuunpaskomisesta ja sitten työmaan vessassa piileskelystä kunnes vaimo tuli apuun. Saisi kertoa uudestaan.

Mylwin taas muistini mukaan kertoi joskus kusseensä yltympäri päällensä sairaalan mielenterveysosastolla. (Jossa ei-hulluna oli) Sekin olisi kiva kuulla uudestaan.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Monsieur Manala

Re: Hassut/nolot pissa- kakki- oksu- sperma- ja menkkakokemukset

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

huima kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Äh ei enää inpsaa tää ketju. Meen oksentaa.
Tee niinkuin Niba, oksenna tänne.
Täytyy myöntää että uskomaton kyky. Aina kun kuvittelee ettei Niba pystyisi enää tekemään itsestään vastenmielisempää, se pamauttaa levelin läpi bonuspistein triplakertoimella.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Hassut/nolot pissa- kakki- oksu- sperma- ja menkkakokemukset

Viesti Kirjoittaja Ann »

TEAM NIBA FTW!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Hassut/nolot pissa- kakki- oksu- sperma- ja menkkakokemukset

Viesti Kirjoittaja Gat »

Fcuk:in laukkuoksennuksesta tuli mieleen yleishyödyllisesti opettavainen tarina. Miksi ihmiset, joille tulee vieraita, eivät ymmärrä varata vessaan paskapaperia? Tyypillisesti siellä on yksi lähes lopussa oleva rulla, ja muuta ei löydy, ainakaan kysymättä. Muistan jotkut kiltit lukiobileetkin, jossa oli luokkatoverin luona puoli luokkaa kylässä.. ja se eniten ladylike neito joutui pytyltä huutamaan emäntää tuomaan paperia! Ei sellaista pitäisi tapahtua. Jos vieraita tulee, laittakaa nyt useampi täysi rulla vessaan jo valmiiksi! Itse tän takia tuon kyläänkin aina oman vessapaperirullani, ei siellä kumminkaan ole.

Tästä käytännön opetustarinaan:
Olin siis kaverin luona yötä.
Aamulla kaveri lähti kauppaan, ja minä menin paskalle vessaansa. Käytin perseeni pyyhkimisen sen jämärullan lopun. No, sitten mun tietty tartti oksentaa. Oksennus täytti myös nenäni yrjöllä, ja olisi pitänyt niistää. Mutta vessapaperia ei ollut. Kaverin poissaollessa tutkin härskisti kaappinsa, ei ollut vessa- tai talouspaperia sielläkään. Oli vain pyyheliina naulassa, ja siihen en viitsinyt niistää.

No, sitten otin kaverin kaapista puhtaan, siististi taitellun lakanan. Taitoin lakanan auki ja niistin nenäntäydeltä kinkkupizzan ja vatsanesteiden sekaista oksennusta lakanaan. Sitten taittelin lakanan taas siististi kaappiin.

Kaveri tuli kaupasta, eikä tietenkään ollut muistanut vessapaperia. Joten en kertonut lakanastaan. Siinähän oppii varaamaan wc-paperia!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Hassut/nolot pissa- kakki- oksu- sperma- ja menkkakokemukset

Viesti Kirjoittaja huima »

Gat kirjoitti:No, sitten otin kaverin kaapista puhtaan, siististi taitellun lakanan. Taitoin lakanan auki ja niistin nenäntäydeltä kinkkupizzan ja vatsanesteiden sekaista oksennusta lakanaan. Sitten taittelin lakanan taas siististi kaappiin.

Kaveri tuli kaupasta, eikä tietenkään ollut muistanut vessapaperia. Joten en kertonut lakanastaan. Siinähän oppii varaamaan wc-paperia!
Jätkän provoilut huonontuu koko ajan.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Hassut/nolot pissa- kakki- oksu- sperma- ja menkkakokemukset

Viesti Kirjoittaja Gat »

huima kirjoitti:
Gat kirjoitti:No, sitten otin kaverin kaapista puhtaan, siististi taitellun lakanan. Taitoin lakanan auki ja niistin nenäntäydeltä kinkkupizzan ja vatsanesteiden sekaista oksennusta lakanaan. Sitten taittelin lakanan taas siististi kaappiin.

Kaveri tuli kaupasta, eikä tietenkään ollut muistanut vessapaperia. Joten en kertonut lakanastaan. Siinähän oppii varaamaan wc-paperia!
Jätkän provoilut huonontuu koko ajan.
Jos ei ole hauska, en mahda mitään.
Tuo nimittäin ei ollut provoilua vaan kipeän totta.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hassut/nolot pissa- kakki- oksu- sperma- ja menkkakokemukset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Gat kirjoitti:No, sitten otin kaverin kaapista puhtaan, siististi taitellun lakanan.
Normaalilla, terveellä, heteromiehellä ei ole siististi taiteltuja lakanoita, tuskin edes useita lakanoita.

-> olit siis homoilemassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Hassut/nolot pissa- kakki- oksu- sperma- ja menkkakokemukset

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Koska Poikuus nauttii näistä, laitan korteni kekoon.

Olin tallustelemassa Kitinämiitistä kotiin pyydystämäni pystytisun Kitinämisun kanssa. Kävin matkalla erään koulun pihalla kusella ja katso, tuli samalla kakka pöksyyn. Talutin misun kotiin ja harhautin hänet huoneeseeni päästen itse kuuraamaan perseeni vessaan. Palasin uutta parempana huoneeseeni ja käytin misua häijysti hyväkseni.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Hassut/nolot pissa- kakki- oksu- sperma- ja menkkakokemukset

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bluntly kirjoitti:
Gat kirjoitti:No, sitten otin kaverin kaapista puhtaan, siististi taitellun lakanan.
Normaalilla, terveellä, heteromiehellä ei ole siististi taiteltuja lakanoita, tuskin edes useita lakanoita.

-> olit siis homoilemassa.
:oops: Näin pienistä vinkeistä kokenut dekkari keksii totuuden.
SikaMika kirjoitti:Olin tallustelemassa Kitinämiitistä kotiin pyydystämäni pystytisun Kitinämisun kanssa. Kävin matkalla erään koulun pihalla kusella ja katso, tuli samalla kakka pöksyyn. Talutin misun kotiin ja harhautin hänet huoneeseeni päästen itse kuuraamaan perseeni vessaan. Palasin uutta parempana huoneeseeni ja käytin misua häijysti hyväkseni.
Mauton ja asiattomia elementtejä sisältävä tarina. Täysin epäuskottava housuun paskomistasi lukuunottamatta.

Tuli kuitenkin mieleen piereminen treffitilanteissa. Itse siis en piereskele julkisesti, osaan tietoisesti suipistaa ja estää nolot kaasupurkaukset. Sitäpaitsi jos pieren, minulta tulee vetelää pöksyyn. Mutta paskalla yleensä alkuun piereskelen äänekkäästi, tasoa stalinin urut. Niin on tapahtunut neitokaisten luona öitsiessänikin. Tuomion pasuuna on kaikunut huonosti äänieristetyistä vessoista naisen asuntoon. Mahtaako sellainen olla järkyttänyt naista ja pilannut loputkin, valmiiksi olemattomat saantimahdollisuuteni? Vai osaavatko naiset antaa sen luonnollisen asian olla häiritsemättä romanttista tunnelmaa?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
SikaMika

Re: Hassut/nolot pissa- kakki- oksu- sperma- ja menkkakokemukset

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gat kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Olin tallustelemassa Kitinämiitistä kotiin pyydystämäni pystytisun Kitinämisun kanssa. Kävin matkalla erään koulun pihalla kusella ja katso, tuli samalla kakka pöksyyn. Talutin misun kotiin ja harhautin hänet huoneeseeni päästen itse kuuraamaan perseeni vessaan. Palasin uutta parempana huoneeseeni ja käytin misua häijysti hyväkseni.
Mauton ja asiattomia elementtejä sisältävä tarina. Täysin epäuskottava housuun paskomistasi lukuunottamatta.
Kuten arvasitkin, tarina on täysin tosi. Ja jos kertoisin, kuka misu oli kyseessä, sinä luultavasti paskoisit housuusi. Mutten tietenkään kerro.
Onslow

Re: Hassut/nolot pissa- kakki- oksu- sperma- ja menkkakokemukset

Viesti Kirjoittaja Onslow »

SikaMika kirjoitti: Ja jos kertoisin, kuka misu oli kyseessä, sinä luultavasti paskoisit housuusi. Mutten tietenkään kerro.
Meinaatko että Gattaca olisi kateellinen KinkyGrillistä?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Hassut/nolot pissa- kakki- oksu- sperma- ja menkkakokemukset

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onslow kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Ja jos kertoisin, kuka misu oli kyseessä, sinä luultavasti paskoisit housuusi. Mutten tietenkään kerro.
Meinaatko että Gattaca olisi kateellinen KinkyGrillistä?
Ei mahdollista, sillä: Olin tallustelemassa Kitinämiitistä kotiin pyydystämäni pystytisun Kitinämisun kanssa. Halleluja, suljen tällä myös itseni epäiltyjen ulkopuolelle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Fcuk

Re: Hassut/nolot pissa- kakki- oksu- sperma- ja menkkakokemukset

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Se olin minä. Mut eikö Sika vieläkään oo tajunnu, ettei se ruskee siellä huoneensa roskiksessa ollu misun laukkuun levinny suklaapatukka?
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Hassut/nolot pissa- kakki- oksu- sperma- ja menkkakokemukset

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Mä oon varmaan kertonu jo tän ku tää on niin hyvä mut kuiteski!
Yks Tampereen tuttu sai pokattua jonku muijan ja meni baarista niille yöks. Loppuyöstä ei muista mitään, mut aamulla se heräs alasti ja oli kakkinu sen muijan sänkyyn. No, ei menny sormi suuhun vaan se päätti hieroo sitä paskaa sen sammuneen muijan pakaroihin et se luulis itte tehneensä sen ja luikki karkuun!
Mikä nero!
SikaMika

Re: Hassut/nolot pissa- kakki- oksu- sperma- ja menkkakokemukset

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Onslow kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Ja jos kertoisin, kuka misu oli kyseessä, sinä luultavasti paskoisit housuusi. Mutten tietenkään kerro.
Meinaatko että Gattaca olisi kateellinen KinkyGrillistä?
Meinaatko ettei olisi?
Onslow

Re: Hassut/nolot pissa- kakki- oksu- sperma- ja menkkakokemukset

Viesti Kirjoittaja Onslow »

SikaMika kirjoitti: Meinaatko ettei olisi?
Riippuu siitä saako KG gattacan mutsilta "sopiva piiaksi" -luokituksen.
SikaMika

Re: Hassut/nolot pissa- kakki- oksu- sperma- ja menkkakokemukset

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hellu kirjoitti:kakkakepponen

Toiset vaan on pelihenkilöitä. Kuten se kenties useampaankin kertaan mainostettu kaverin kolleega, joka bongasi baarista böönan ja saattoi tämän kotiin kun tyttöystävänsä oli matkoilla. Paitsi ettei ollutkaan, vaan tämä tuli ulko-ovella vastaan äijänsä metelöidessä avaimiensa kanssa. Äijä päätti aikaa pelatakseen kaatua maahan leikkien pyörtynyttä. Mukana ollut bööna oli pelimimmi eikä kusauttanut tyyppiä vaan päivitteli tämän tyttöystävälle kuinka huonovointisen oloinen kaveri oli baarissa ollut ja sanoi olleensa pakotettu saattamaan tämä kotiinsa. Läpi meni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Hassut/nolot pissa- kakki- oksu- sperma- ja menkkakokemukset

Viesti Kirjoittaja Ann »

Äsken tukkaa kuivatessa ihmettelin, että miten helvetissä on voinut jäädä tollanen knölli hoitoainetta vaikka huuhtelin tuntitolkulla.. se oli RÄKÄÄ!

Kusi ja paska on tullu vaippaiän jälkeen kyl aina sille tarkoitettuun paikkaan. Ihmettelen miten aikuisella ihmisellä voi näissä asioissa mennä väärin.

Kerran olen kesken koulumatkan joutunut jäämään junassa pois Malmilla oksentamaan, kun olin fiksusti ottanut lääkkeen tyhjään mahaan. Silloin vähän jänskätti! Yleensä on kyllä noita koiran kakkapusseja taskut väärällänsä, ovat meinaa käteviä oksennuspusseja jos migreeni pukkaa päälle ja lääkkeet ovat jääneet kotiin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hassut/nolot pissa- kakki- oksu- sperma- ja menkkakokemukset

Viesti Kirjoittaja Niba »

Monsieur Manala kirjoitti:
huima kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Äh ei enää inpsaa tää ketju. Meen oksentaa.
Tee niinkuin Niba, oksenna tänne.
Täytyy myöntää että uskomaton kyky. Aina kun kuvittelee ettei Niba pystyisi enää tekemään itsestään vastenmielisempää, se pamauttaa levelin läpi bonuspistein triplakertoimella.
Mikäs teitä tyttöjä kiusaa?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin