Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Exsat

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

aasi kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Miten hei muut tupareihin tuloillaan olijat, sovitaako treffit vaikka anttilalle ja mennään porukalla, että löydetään perille saakka kaikki yhes koos?
Kuulostaa ihan hyvältä.
Jesh. Paitsi muutetaan paikka sinne seuraavalle pysäkille, kun se bussi lähtee siitä ainakin ajallaan. Siinä anttilalla ne on vähän koska sattuu. Eli siinä sen puiston viereiseltä pysäkiltä (otto karhi?) lähtö klo 18.30.
Kid

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Dumari kirjoitti:Korvaus on kohdillaan ja lompakko tyhjillään, joten tämä on luonteva vaihtoehto. Elämää ei ole.
Voih.. Mutta onneks sulla on sentäs netti viihdykkeenä :D
Jaksamista!
Dumari

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

kid kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Korvaus on kohdillaan ja lompakko tyhjillään, joten tämä on luonteva vaihtoehto. Elämää ei ole.
Voih.. Mutta onneks sulla on sentäs netti viihdykkeenä :D
Jaksamista!
Joo, tauoilla on aikaa nettailla.

edit: kiitos jaksuista :D kyllä tää tästä..
Enthu

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

nokkaelain kirjoitti:[quote="Enthu"la-su välisenä yönä...että radalle.com
Lääkityksenä olisi varmaan hyvä ottaa muutakin kuin etanol.com, mutta Tampereella olen varmaan huomenna menossa jonnekin. Ja tänään Turussa, mutta sitä ei lasketa.[/quote]


Mitä meinaat etanolilla?että varo tyrmäystippoja vai :lol:
bedlam

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Nännänää lällälää täntäntäntäntää. Dindin-dakan-dunkkappa-dunkan-- tukutsii-tukutsii--hilipa-hippan-pappanpadappan. Diuudiuudiuu...Lullulläälä-lullulluläälää Fiuu...fippanpadoppoo.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

bedlam kirjoitti:Nännänää lällälää täntäntäntäntää. Dindin-dakan-dunkkappa-dunkan-- tukutsii-tukutsii--hilipa-hippan-pappanpadappan. Diuudiuudiuu...Lullulläälä-lullulluläälää Fiuu...fippanpadoppoo.
Titityy.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Kid

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

KoNppaan kahta edellistä..
Ihan yhtä pihalla ja viiliksissä.. Pääsispä jo kotiin!
slam

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

voisi vetää aterian naamariin...
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

slam kirjoitti:voisi vetää aterian naamariin...
Niin minäkin. Broileria ja riisiä. :cheer:

Tosin ilmaisen asian näin: voisi vetää aterian tuulensuojaan... :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Dumari

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Nyt tunnin tauko ja sitten puoli kolmelta uudestaan hommiin. Laittikola maistuu erittäin hyvälle just nyt.
slam

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Homeboy65 kirjoitti:
slam kirjoitti:voisi vetää aterian naamariin...
Niin minäkin. Broileria ja riisiä. :cheer:

Tosin ilmaisen asian näin: voisi vetää aterian tuulensuojaan... :wink:
jep. :) taidan laittaa peitteen ylleni ja ottaa unoset.
Gina

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gina »

tuli ihan jees pitsaa. (piti testata)
Nyt lähen käymään tallilla. Mä tässä laskeskelen että vain kityläisten varmaan tulemiseen voi luottaa :shock: Ketkä ovat parhaita ystäviäsi? Nettiystävät tietenkin 8)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hunis kirjoitti:No illalla taas pitämään kultaa hyvänä... oikein mukavaa lauantaita kaikille... JA muistakaa laulaa kaikesta kakka ilmasta huolimatta: sunshine, sunshine reggea.... uuuh yeah...
Hih :h: Sano mua vielä "ystävättäreksi" niin mä annan sulle uuden nimen :D

Juup, niskajumi+flunssa+aiaiai...Yksinäistä päivää kaikille! Tulin ton sumun ja sateen läpi taas kerran Vuosaaresta Haagaan käyttämään koiraa ulkona. Ulkona on talkoot, katsotaan kuinka monta ihmistä toi koira syö ja kuinka monta vaan uhkailee (prkl vanhemmat vei koiran saudeihin, ja se tuli sieltä takaisin pelkurina ja hyökkävänä :(). Mutta se on silti mun #2 kultsi.

Puhuin äsken äidin kanssa puhelimessa.. Isä raivosi, siis oikeasti jylisten HUUSI taustalla. Pieni riidanpoikanen Lapissa; ja kaikki siitä, että broidi oli piilottanut avaimen (helvetin hyvin, meinasin jo soittaa "vittu-sä-oot-idiootti"-puhelun kun en löytänyt sitä heti) ovikoristeeseen. Isukin 52 tuuman televisio oli kuulemma varmasti varastettu, samoin KAIKKI huonekalut jne. Daiju... :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja martza »

ninnithequeen kirjoitti: Ja sitte kävin viel ottaa sen kuuluisan yhren tuolla Puotilassa
Hassua. Olen asunut Puotilassa Haarniskatie 3:ssa 8 vuotta. Muutin pois sieltä 1994.
On tullut asuttua Roihuvuoressa lapsuuteni ja myös Vuosaaressa oli eka vuokraasuntoni.

Noh niin. Siivous, pyykkäys ym kotityöt jatkuvat. Lapset kavereittensa luona ja odotan innolla iltaa jo. Namnam..
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Tinkezione
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 107
Liittynyt: 16.08.2005 19:08

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Tinkezione »

Jaa, tänäänhän se on lauantai ja Halloween-tuparit. Katsotaan, saako naamaväreillä mitään jännittävää aikaan.
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

martza kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ja sitte kävin viel ottaa sen kuuluisan yhren tuolla Puotilassa
Hassua. Olen asunut Puotilassa Haarniskatie 3:ssa 8 vuotta. Muutin pois sieltä 1994.
Juu maailma on pieni. Me asuttiin siinä metro-aseman vieressä jonkin aikaa. Takasin Puotilaan en ikinä enää muuta.
Mä olin siinä ostarin järkyttävässä keskikaljakippolassa töissä vuoden päivät. En suosittele ko. paikkaa kenellekään...
Kid

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hittolainen, mäkin oon asunu Puotilassa :D

Juuh, ja nyt kotona rankan työpäivän jälkeen. Vastasin jopa kolmeen puheluun ja kävin liian usein röökillä.
Toivottavasti huomenna ois enempi äksönii!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

kid kirjoitti:Hittolainen, mäkin oon asunu Puotilassa :D

!
Samoin, Keltanotiellä (1990-1992). Nyt sen ihanan omakotitalon paikalla on pienkerrostaloja.

(EDIT: teknisesti Vartiokylä, mutta nykyään Puotilaa)
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti:
kid kirjoitti:Hittolainen, mäkin oon asunu Puotilassa :D

!
Samoin, Keltanotiellä (1990-1992). Nyt sen ihanan omakotitalon paikalla on pienkerrostaloja.

(EDIT: teknisesti Vartiokylä, mutta nykyään Puotilaa)
Mä asuin Klaavuntiellä, oisko ollu 98-99 tai jotain. En mie ennää muista :?
Exsat

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Gina kirjoitti:Mä tässä laskeskelen että vain kityläisten varmaan tulemiseen voi luottaa :shock: Ketkä ovat parhaita ystäviäsi? Nettiystävät tietenkin 8)
Kenellä ei ole muuta elämää? Nettiystävillä tietenkin! 8)
Starflare

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Aaaaooouuuiiiaaahh! vähän hutera olo vielä, vaikka juominen loppui yli viisi tuntia sitten :stfu:..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Starflare kirjoitti:Aaaaooouuuiiiaaahh! vähän hutera olo vielä, vaikka juominen loppui yli viisi tuntia sitten :stfu:..
Mua kiinnostaa tietää missä Starflare juo/vaikuttaa ja kuuntelee hyvää musiikkia?
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Nonni, enää semmoiset 12tuntia töitä jäljellä. Broileri riisillä ja patongilla maistuu. Puolikas ihme jossen ole huomenna jostain kohtaa kipeä. Onpahan ainakin huominen aikaa levätä..
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja martza »

ninnithequeen kirjoitti: Juu maailma on pieni. Me asuttiin siinä metro-aseman vieressä jonkin aikaa. Takasin Puotilaan en ikinä enää muuta.
Mä olin siinä ostarin järkyttävässä keskikaljakippolassa töissä vuoden päivät. En suosittele ko. paikkaa kenellekään
Mun aikan Puotilan ostarilla oli Pizzeria siinä ostarin kulmalla. Mä käivn taas hyvin useasti olusilla Puotilan kartanossa naapureitteni kanssa. Menin muuten konsanaan naimisiin Puotilan kappelissa. Romanttinen paikka, sanoisin.
kid kirjoitti: Hittolainen, mäkin oon asunu Puotilassa
Todellakin maailma on pieni.
Elppis kirjoitti: Samoin, Keltanotiellä (1990-1992). Nyt sen ihanan omakotitalon paikalla on pienkerrostaloja.
Voi eii. Yksi lisää Puotilassa asuneita. Mun lapset kävivät siellä Vartiokylän päiväkodissa muutaman vuoden. Olisko se Viikingit tai joku sen niminen. Päiväkodin edessä on kuitenkin joku Viikinki hahmopatsas.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

martza kirjoitti: Voi eii. Yksi lisää Puotilassa asuneita.
Me laskettiin just että 5 Kityläistä on asunut siellä :D
Vastaa Viestiin