Masentava Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Onslow

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Ankka veti niin kurkon listan, että pakko kommentoida :D
Duck kirjoitti: - Suurempi todennäköisyys murroille ja ilkivallalle (kerrostalon tuoma "laumaturvallisuus" puuttuu)
Kai tiedät että kerrostaloissa ylimpien kerrosten asunnot ovat eniten murtojen kohteiksi joutuvia kohteita?
Duck kirjoitti:- Joutuu tekemään itse paljon ylläpitotyötä, ja maksamaan itse ulkorakenteiden korjaukset
Saa niihinkin hommiin palkata vuokratyövoimaa, ihan kuin kerrostaloosi. Sitä paitsi, lumenluonti on parempaa liikuntaa kuin sählääminen tai punttien kolistelu
Duck kirjoitti:- Lämmityskulut
Maksat niitä varmaan nytkin?

Duck kirjoitti:- Yleensä matalallak, ohikulkijat kuikuilee sisään
Kannattaa hommata isompi tontti tai aidata se. Voit myös häätää tontillasi hiipparoivat tirkistelijät haulikolla vekka.
Duck kirjoitti:- Saattaa olla rakennettu paikalle, jossa talo vettyy ja homehtuu (kerrostalossa korkealla kalliolla näin tuskin käy)
Kerrostalo saattaaa luistaa kalliolta, tai muuten vaan sortua. Vrt 9/11.
Duck kirjoitti:- Joko saatanan kallis tai helvetin kaukana
Suhteellista. Sun asunnon hinnalla taitais saada hyvän omakotitalon esim Lohjalta. Se ei ole kaukana.
Duck kirjoitti:- Kaikki kaapeloinnit, johdotukset sun muut ovat Oma Ongelmasi
Luojan kiitos!
Duck kirjoitti:- Kultainen noutaja ja farmarivolvo
Hakkaa big brotherin ja assemblyn 6-0
Duck kirjoitti:- Naapurit pärisyttävät ruohonleikkureitaan, huudattavat kotiteattereitaan, pitävät äänekkäitä bileitä, pesevät autojaan pihalla teryleenishortseissa, kierivät alasti hangessa, kasvattavat mansikoita takapihallaan ja rakentavat fucking machinesja kellareissaan. Eikä heitä voi yhtään kiusata tömistelemällä.
Naapureiden kanssa voi pitää ruohonleikkuriskabat, grillibileet, ottaa naapurin ukon kanssa krokettimatsi tai nikkaroida sen kanssa vaikka lapsille pihakeinut.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Onslow kirjoitti:Asiamiespostit on parhautta. Meidän posti on auki Ark 7-21, La 7-18, Su 12-21.
No joo, posti on auki iltaan asti ja myös lauantaisin, joten sen kanssa ei sinänsä ongelmaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Töissä oli hyvä päivä. Odottavien töiden määrän onistuin painamaan kohtuullisen pieneksi, josko huomenna päivän päätteeksi 'jono' olis pois.

Ilta normitoimissa + takkaa ja hellaa lämmittäen. Ai niin, lenkilläkin tuli käytyä. Huomenna uusiksi? On muuten perseestä kun kaverit ei viitsi vastata tekstareihin joissa kysyn lenkkiseuraa. Kun ko kaveri on vielä itse sellaista pyytänyt. No, ei ollut ensimmäinen kerta ko kaverin kohdalla. Lie taas ryyppyputki päällä. Ei vaan, taas, jaksaisi olla auttamassa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ei niinkään masentava. Aamusta koin pikaisen järkyttymisen, mutta toivuttuani siitä oon nauranu tänään aika paljon. Illan kruunasi Californication ja Weeds<3

Huomenna pitää TAAS ostaa muksun tarhakaverille synttärilahja ja lukee ihan sikana tenttiin, mut töihin ei onneks tarvii mennä :)

Söin aivan mainion laskiaispullan ja huomenna lissää!
Prepare for the worstest.
SikaMika

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hyvä(ä) päivä(ä)!

Daami duunasi aamiaisen lähtiessään kotiinsa aamukymmenen maissa. Nousin syömään sen heti herättyäni klo. 16. Opiskelin hetken kunnes nukahdin pariksi tunniksi klo. 19. Söin herättyäni lounaan, opiskelin lisää ja menin saunaan. Nyt arvuuttelen huomista herätystä töihin klo. 07. Siistii!
Monsieur Manala

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Duck kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Mitäs ne haitat sitten ovat?
- Suurempi todennäköisyys murroille ja ilkivallalle (kerrostalon tuoma "laumaturvallisuus" puuttuu)
- Joutuu tekemään itse paljon ylläpitotyötä, ja maksamaan itse ulkorakenteiden korjaukset
- Lämmityskulut
- Yleensä matalalla, ohikulkijat kuikuilee sisään
- Saattaa olla rakennettu paikalle, jossa talo vettyy ja homehtuu (kerrostalossa korkealla kalliolla näin tuskin käy)
- Joko saatanan kallis tai helvetin kaukana
- Kaikki kaapeloinnit, johdotukset sun muut ovat Oma Ongelmasi
- Kultainen noutaja ja farmarivolvo
- Naapurit pärisyttävät ruohonleikkureitaan, huudattavat kotiteattereitaan, pitävät äänekkäitä bileitä, pesevät autojaan pihalla teryleenishortseissa, kierivät alasti hangessa, kasvattavat mansikoita takapihallaan ja rakentavat fucking machinesja kellareissaan. Eikä heitä voi yhtään kiusata tömistelemällä.
Sori, nyt kyllä vedit sanattomaksi. Toisin kuin muita, mua ei edes naurata.
Vastaa Viestiin