Masentava Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eikö ne perhana vois vastaa siellä arvauskeskuksessa, HÄH???
Tääl turpoo kurkku kohta kiinni prkl.

Aarne: missähän täällä se ees on? Osotten tiiän kyllä mutta, öh?
milli

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Ei lainkaan masentava maanantai.

Eilisestä tappodarrrasta huolimatta jaksoin raahata perseene uimahallille heti kuudelta ja jaksoin kauhoa 50 minuuttia. Jei!
bliss

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti:missähän täällä se ees on? Osotten tiiän kyllä mutta, öh?
http://maps.google.fi/

Siinä se on jäähallin risteyksessä.

En ole aarne mutta vastasin nyt kuitenkin.
ninnithequeen

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:missähän täällä se ees on? Osotten tiiän kyllä mutta, öh?
http://maps.google.fi/

Siinä se on jäähallin risteyksessä.

En ole aarne mutta vastasin nyt kuitenkin.
Juu, ku sain ne vihdoin kiinni tajusin että se näkyy ikkunastakin :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei oo ollenkaan masentava maanantai, oikeastaan juurikin jotain ihan muuta! Oon harvinaisen täynnä energiaa, ja poikkeuksellisen hyvällä tuulella :] Huomenta!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:Ei oo ollenkaan masentava maanantai, oikeastaan juurikin jotain ihan muuta! Oon harvinaisen täynnä energiaa, ja poikkeuksellisen hyvällä tuulella :] Huomenta!
Well well well! Vaikuttaa plussalta saamapuolella?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Pitäis kai ostaa uudet kaiutintsydeemit eteen, että kotiteatteri v.2.0 kuulostaisi paremmalta. Saksanmaalta saisi Tannoyn Mercury F1 -parin 139 €, F 4 velottaisi 399. Kummankohan ostaisin, keskikaiutin tietysti mukaan kanssa?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ootte masentavia kun ette kirjoita enää tälle palstalle! Lisää äksöniä ja sassiin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Jotenkin aikaan saamaton aamu. Mitään ei saa tehtyä, istun vaan koneella, kitisen ja mätän aakkosia suuhun. oon vieny ton pussin pois jo pari kertaa ja yhtä monta kertaa hakenu takasin. ehkä sit kun saan kaikki muut paitsi vihreät loppuun saan jo tehtyä muutakin. Testataan!
Me transmitte sursum, Caledoni!
Onslow

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Omakotitalokaipuu iski taas ja hinnat on pilvissä. Pitää vissiin täyttää taas lotto :roll:
Duck

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Onslow kirjoitti:Omakotitalokaipuu
Saatko nautintoa pidemmästä työmatkasta, tai jotain?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Duck kirjoitti:
Onslow kirjoitti:Omakotitalokaipuu
Saatko nautintoa pidemmästä työmatkasta, tai jotain?
Vaikka matkaa olisi hieman tai peräti kohtuullisesti enemmän, tieto siitä, että päivän päätteeksi pääsee maaseudun rauhaan kauaksi kaupungin likaisesta lumesta ja melusta, on jotain jota ei voi sanoin kuvailla. Näin siis olettaisin olevan, jos oma koti olisi, mutta kun ei ole ole, saatana.
Paras päivä ikinä.
Duck

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Riemumieli kirjoitti:Vaikka matkaa olisi hieman tai peräti kohtuullisesti enemmän, tieto siitä, että päivän päätteeksi pääsee maaseudun rauhaan kauaksi kaupungin likaisesta lumesta ja melusta, on jotain jota ei voi sanoin kuvailla. Näin siis olettaisin olevan, jos oma koti olisi, mutta kun ei ole ole, saatana.
Kävelen 850 metriä töistä kotiin, ja pääsen hiljaiseen asuntoon jonka ikkunasta näkyy metsää ja terassilta näkee merelle. Onnistuuko tällainen vain Espoossa?
bliss

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Duck kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Vaikka matkaa olisi hieman tai peräti kohtuullisesti enemmän, tieto siitä, että päivän päätteeksi pääsee maaseudun rauhaan kauaksi kaupungin likaisesta lumesta ja melusta, on jotain jota ei voi sanoin kuvailla. Näin siis olettaisin olevan, jos oma koti olisi, mutta kun ei ole ole, saatana.
Kävelen 850 metriä töistä kotiin, ja pääsen hiljaiseen asuntoon jonka ikkunasta näkyy metsää ja terassilta näkee merelle. Onnistuuko tällainen vain Espoossa?
Ootko sä koskaan asunut omakotitalossa, omalla tontilla, yli näköetäisyyden päässä lähimmästä yli 2-kaistaisesta tiestä?
Duck

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

bliss kirjoitti:Ootko sä koskaan asunut omakotitalossa, omalla tontilla, yli näköetäisyyden päässä lähimmästä yli 2-kaistaisesta tiestä?
En tykkää asua niin matalalla. No, jos komean kukkulan huipulta saisi semmoisen kotkanpesän omaksi, niin olishan se aika harasoo. Mut semmoset on ökyjä ja tarkoitettu vain Erityisille Henkilöille.
Onslow

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Duck kirjoitti: Saatko nautintoa pidemmästä työmatkasta, tai jotain?
Saatko nautintoa asfaltista, ihmismassoista, seinänaapureista, häiriköistä, kivihelveteistä, ahtaudesta ja katupölystä?
Duck

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Onslow kirjoitti:Saatko nautintoa asfaltista, ihmismassoista, seinänaapureista, häiriköistä, kivihelveteistä, ahtaudesta ja katupölystä?
En, mutta eipä ole noita ongelmiakaan. Jos asuisin Helvettisingissä, niin varmaan olisikin.
Stevie Ray

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Kokemuksesta voin sanoa, että se erinäinen määrä tunteja tien päällä, vuosien sahaaminen maaseudun rauhaan vain sen takia, että pääsee ajamaan hehtaarin kokoisen tontin pihalta nurmikkoa joka toinen päivä, alkaa jossain kohtaa nyppimään. Ainakin minulla alkoi. Ja ne etäisyydet ihan kaikesta – joka paikkaan on pitkä matka. Ei toiminut. Musta on tullut rivaristi. Tykkään, pidän ja rakastan. Ja ainakin toistaiseksi rauhaa on riittänyt riittävän lähellä kaikkea, mutta kuitenkin ilman betonilähiöiden ahdistavaa tunnelmaa.
Onslow

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Stevie Ray kirjoitti: Musta on tullut rivaristi.
Rivarissa minäkin asun, mutta rivarinkin huono puoli on se harrastetilojen puute.

Kerrostaloon ei toivottavsti tarvitse enää ikinä muuttaa.

Ja kyllä sitä nyt 1,5 - 2 tuntia päivässä voi työmatkoihin uhrata. Saman verran noilla kollegoillakin mene julkisia käytttäen kantakapungista kehä 1:sen toiselle puolen. Vaikka kaikki heidän mukaansa on kaupungissa aina niin lähellä.. :rofl:
Onslow

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Duck kirjoitti: En, mutta eipä ole noita ongelmiakaan. Jos asuisin Helvettisingissä, niin varmaan olisikin.
Siis olet löytänyt kerrostalon ja asuinympäristön jossa ei ole asfalttia, ihmismassoja, seinänaapureita, kivihelvettiä, ja katupölyä?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Rivarissa minäkin, mutta ihan hevonkuusessa. Täytyy myöntää että pikkasen jo pännii, kun ei esim. iltaisin pääse julkisilla kotiin ja aina olis tiedossa liki huntin taksikeikka. Ehkä tilanne olis toinen jos vaan sohvaperunois jonkun ukon kanssa himassa. En mä silti ehkä ytimeenkään halaja, tai no, miks ei jos mulla olis varaa siihen sadan neliön kattohuoneistoon. Viime aikoina oon vähän kattellut Porvoota sillä silmällä, jos sieltä vaikka löytyis mulle uusi koti...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onslow kirjoitti:Omakotitalokaipuu iski taas..
Kieltämättä eilen oli hiukan tuommoinen fiilis kun kummassakin seinänaapurissa jyystettiin pitkään ja hartaasti yhtäaikaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Onslow

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Vesper kirjoitti: Ehkä tilanne olis toinen jos vaan sohvaperunois jonkun ukon kanssa himassa.
No näinhän se on joo. En ole viimeisen 2:n vuoden aikana käynyt ytimessä kuin kerran siten, että olisi kotiin pitänyt palata julkisilla.

Vastaavasti taas mulla ( en tiedä sinusta) on kaikki palvelut kivenheiton päässä. Paljon lähempänä kuin mitä olisivat jos asuisin kivikylässä. itse aiankin arvostan sitä etua huomattavasti enemmän.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onslow kirjoitti:Vastaavasti taas mulla ( en tiedä sinusta) on kaikki palvelut kivenheiton päässä. Paljon lähempänä kuin mitä olisivat jos asuisin kivikylässä. itse aiankin arvostan sitä etua huomattavasti enemmän.
Joo, palvelut on kaikki ihan naapurissa, siitä en voi valittaa. Mitä nyt posti menee kiinni niin aikasin, etten koskaan ehdi sieltä mitään arkisin noutaa. Onneksi on auki myös lauantaisin. Ja olis tietty kiva, että vois urheilutkin suorittaa kotikylässä, mut tuskin sinne mikään kovin suuri kuntokeskus sivukonttoria avaa ;)

Sinkkuna maallaolo on kyllä melko perseestä. Täytynee houkutella joku kaveriks.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Duck

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Onslow kirjoitti:Siis olet löytänyt kerrostalon ja asuinympäristön jossa ei ole asfalttia, ihmismassoja, seinänaapureita, kivihelvettiä, ja katupölyä?
Olen löytänyt paikan jossa ei ole. Talon pääty on lähellä tietä joten siinä on vähän melua ja pölyä, mutta minä asunkin siinä metsäpäädyssä. Riittävän idyllistä mulle.

Olkkarin ikkunasta on vastapäinen talo ikävän lähellä, mut mulla onkin peililasit, eli ainakin päivänvalossa olen ihan privana ilman et tarvii pitää koko ajan kaihtimia kiinni. 8)
Vastaa Viestiin