Tiistain keijuttelut

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Fcuk

Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Fcuk »



Onnistuin taas kaatumaan tyttöä tarhaan viedessä. Kahvilla ja buranalla töiden kimppuun. Karsee röökihimo. Näin unta Duffysta.
ninnithequeen

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä en oo onnistunu kaatuu kertaakaan viel tänä talvena *kop kop*

Aamukahvia kiitos. Vieläki kaula turvoksissa ja nieleminen tuskaa, vastaha tää on toinen päivä antibioottikuurilla. Jotain pitäs keksiä tekemistä ny, en mä osaa makoilla koko päivää ku en oo kuumeessakaan.
Stevie Ray

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Duffy olis Jazzeilla. Vois lähteä hengailemaan sinnekin jos aikataulut sopii.
daddykillkill

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Stevie Ray kirjoitti:Duffy olis Jazzeilla. Vois lähteä hengailemaan sinnekin jos aikataulut sopii.
Kyllä minäkin "Dallasista" tykkäsin, mutten ole varma viitsisinkö enää lähteä.. no, ehkä Pamelan vuoksi voisi vaivautua.

Kuva
Stevie Ray

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

daddykillkill kirjoitti:[Kyllä minäkin "Dallasista" tykkäsin, mutten ole varma viitsisinkö enää lähteä.. no, ehkä Pamelan vuoksi voisi vaivaut
Niin niin, mutta menisinkin kattomaan kun Geetsu panee sitä!!
daddykillkill

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Stevie Ray kirjoitti:... kun Geetsu panee sitä!!
No perkele. Onko A-katsomossa enää tilaa?
Stevie Ray

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

daddykillkill kirjoitti:No perkele. Onko A-katsomossa enää tilaa?
Ringside seat! Olihan se kallis, mutta kyllähän sitä laadusta maksaa.

Edit: Enkä nyt tarkoita Patrickia!!
Fcuk

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

ninnithequeen kirjoitti:Mä en oo onnistunu kaatuu kertaakaan viel tänä talvena *kop kop*
Mä en vieläkään usko, ettei tavisjuoksukengillä kannata lenkkeillä vuoden ympäri. Vasta noin 3. pläjähdys tälle vuodelle. Nyt on kyllä juoksut juostu multa hetkeks, voi kai sitä muustakin saada hyvän aamupössiksen.

Se tupakka, argh... Aamun aloittajista ihanin, ääääääääääääggggghhhhhhhhh!!11

Dallaspullahimokin iski.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Duffyn takia taidan minäkin raahata taas hanurini Poriin asti, ihq mimmi!

Mutta itse asiaan: mikä kaikkia autoilijoita vaivaa? Meni hermo taas joku tuhat kertaa tunnin aikana. Helvetti! Kaiken lisäks mulla on tänään todellinen bad hair day, sormikiharat meni yön aikana sellaselle mutkalle että halleluja hiukset yltää jo kiinnikin! Onneks ei tartte olla ihmisten ilmoilla.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
daddykillkill

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Vesper kirjoitti:sormikiharat meni yön aikana sellaselle mutkalle että halleluja hiukset yltää jo kiinnikin!
Sama täällä. Peukalon ja etusormen kynnellä saa jo tästä kuontalosta lujan otteen. Pitäis varmaan ostaa kitara ja mennä rämpyttämään sitä muiden pitkätukkien seuraan Vanhan kirkon puistoon..
Fcuk

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Tosta tuli mieleen et poikaseni harjottelee ilmakitarointia innolla. Tyttö alotti vast 2-vuotiaana, selkeä tyttö-poika-ero. :]



Tänään on mimmipäivä.
Ja vähän haaveilukin... Phuuuuuh!

En rakastais puoliksikaan näin paljoa elämääni jos en samalla eläisi kokoajan muualla. Ei edes pelottava ajatus.
daddykillkill

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Fcuk kirjoitti:Se tupakka, argh... Aamun aloittajista ihanin,
Vaikka olen aikanani röyhyytellyt muutaman plantaasin vuosisadon, tätä en koskaan ymmärtänyt. Päivän ensimmäinen tupakka maistui AINA paskalle.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Fcuk kirjoitti:Tänään on mimmipäivä.
Hei pupu, missä viipyy blogipäivitykset? Ja sama koskee kyllä KK:takin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
daddykillkill

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Kakkaa, pottaa, huutoa, hampaita, tissiä <> ei tissiä, ei nukuta vaan pyöritään sängyssä aina siiheksi että äiti ottaa viereen. Isi nukkuu edelleen sukellusvälinevarastossa/pojan huoneessa.

Siinähän nuo tärkeimmät meidän klaanissa.

<avautuminen>
Meidän firman säästökuuria ei aina voi ymmärtää. Nyt tuntuu olevan maailman tärkein asia saada mut 2 h koulutusta pitämään toiselle puolelle Suomea. Samanaikaisesti paikalla on alihankkijan resurssi, joka osaa kertoa ihan samat asiat. Matkat tekisivät vaan 10 tuntia ja kokonaiskulut 500-600 e.

:evil: herätkää pölot! :evil:
</avautuminen>
Viimeksi muokannut daddykillkill, 24.02.2009 10:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ninnithequeen

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

daddykillkill kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Se tupakka, argh... Aamun aloittajista ihanin,
Vaikka olen aikanani röyhyytellyt muutaman plantaasin vuosisadon, tätä en koskaan ymmärtänyt. Päivän ensimmäinen tupakka maistui AINA paskalle.
:shock:

Siis sehän maistuu juurikin parhaalta!
daddykillkill

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^"Makuasia", sanoi mummo kun Mustin munia nuoli :)
Stevie Ray

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Vesper kirjoitti:sormikiharat meni yön aikana sellaselle mutkalle että halleluja hiukset yltää jo kiinnikin!
Kuva olis kiva, niin saadaa kaikki nauraa :lol:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stevie Ray kirjoitti:Kuva olis kiva, niin saadaa kaikki nauraa :lol:
Ei ne nyt naurata kun ne on kiinni :) Mut voit kuvitella sellasen kiharakarvaisen labbiksen mun päähän.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Fcuk

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Vesper kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Tänään on mimmipäivä.
Hei pupu, missä viipyy blogipäivitykset? Ja sama koskee kyllä KK:takin!
Just meinasin alkaa suoriutua mut ensin päätin laittaa blogsun salasanan taakse. Teen sen ku kerkeen. Huomaan nykyään usein, etten kirjota jonkun kumman sensuurin takia, varsinkin niitä ei-muksujuttuja... Jaan kyllä salasanan kaikille anonyymeillekin mailitse mut oon huomannu / kuullu muualta, et aika moni lukija tippuu matkasta kun tulee se kynnys pyytää bloggaajalta henkkoht sananen. Jospa se vähän löysäis leikkikahleitani kun suunnilleen tietää lukeeko juttuja 20 vai 60. Ja onks anoppi porukassa. xD

Aamutupakka nyt vaan on parasta. Aijjaijjai... Mies ehdotti et olisin vaan pesemättä hampaat ja vetäisin vaik mustaa maggaraa munilla aamiaiseks. Sama paska maku mitä gessusta tuli mukana sit tunteja. Ei inspaa! Nuolen koht tuhkiksen.

edit: Hitto eipä blogger tarjoa salasana-mahdollisuutta sillai ku toivoin ja oletin... Paskiaiset.
Viimeksi muokannut Fcuk, 24.02.2009 11:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
milli

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja milli »

Kävin sitten tänään töissä kääntymässä, totesin, että on ihan liian kipeä olo, joten suuntasin lääkärin kautta kotiin.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Ei tämä varsinaisesti enää hyvältä näytä. Ei kai ääripäät koskaan ole.
Enttu

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Enttu »

töihin iltaan ... muuten tasaisen tylsää
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:Mut voit kuvitella sellasen kiharakarvaisen labbiksen mun päähän.
Toi on kyl liian kinkyä mulle, mutta säärtä vasten onnistun kuvittelemaan !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stevie Ray

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Leevi kirjoitti:Ei tämä varsinaisesti enää hyvältä näytä. Ei kai ääripäät koskaan ole.
Huh hemmetti! Puistatus. Mistä noista otetaan kiinni?! Sormet kylkiluun ympärille?
bliss

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja bliss »

Stevie Ray kirjoitti:
Leevi kirjoitti:Ei tämä varsinaisesti enää hyvältä näytä. Ei kai ääripäät koskaan ole.
Huh hemmetti! Puistatus. Mistä noista otetaan kiinni?! Sormet kylkiluun ympärille?
Jestas :shock:
Kymmenen kiloa lisää painoa ei tekis pahaa kenellekään noista.

On vähän surrealistinen fiilis. Väsäsin yhtä esitettä aamukahteen asti ja herätys oli 6.30...
Vastaa Viestiin