Tiistain keijuttelut

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stevie Ray

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

daddykillkill kirjoitti:Eikös taikamaassa ole tuolloin sadekausi?
Tosin turisteja on tuolloin vähemmän, joten kaipa tuonkin kestää. Jos vaan börsa kestäis, mä lähtisin Taikkulaan vaikka kuukaudeksi. Mekong-"viskiä"... ahh!
Kahden viikon aikana kuuroili yhden päivän aikana. Muutoin oli kuumaa ja aurinkoista. En keksi tuolle ajankohdalle miinuksia. Off season on tuolla pelkkää plussaa!!
daddykillkill

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^/ ^^ Okei, tulipahan jälleen kerran tietämättömyyteni todistettua.

Nyt alkoi oikeasti polttelemaan tuo kaukomaille lähtö. Ajatus 13 tunnista lentskarissa huutavan lapsen kanssa vaan ei hirveästi houkuta. Myös otsan hierominen tyhjällä lompakolla viilentää tehokkaasti matkakuumetta.
Fcuk

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mä taidan venata ens vuoteen reissujen kans. Lasten kans en enää lähe ja toisaalta morkkistelen niiden jättämistä tänne. Ja jos kuollaan miehen kans ni hemmetti. Oisko noloa mennä eri lentsikoilla ja nukkuu eri hotellis? Sillee varmuuden vuoks?

Kaipaan möksälle, tulis jo kesä. :]
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Vesper »

daddykillkill kirjoitti:Ajatus 13 tunnista lentskarissa huutavan lapsen kanssa vaan ei hirveästi houkuta.
Frendi lensi Thaimaahan jouluna alle vuoden ikäisen mukulan kanssa. Mukulalle oli oma koppapaikka ja nukkui 90% matka-ajasta, joka oli toki taktisesti sijoitettu yöaikaan. Onnistunee siis sekin :)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stevie Ray

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

daddykillkill kirjoitti:Ajatus 13 tunnista lentskarissa huutavan lapsen kanssa vaan ei hirveästi houkuta. Myös otsan hierominen tyhjällä lompakolla viilentää tehokkaasti matkakuumetta.
Hyvin meni lentokin. Nuohan on pääasiassa yölentoja, joten ainakin meidän pikku-ukko nukku lähestulkoon koko matkan. Mitä nyt vaihdon jälkeen ulvoi sen lyhyen pätkän. Taitaa olla niin, että noihin varsinaisiin lomakohteisiin ei ole suoria lentoja kesäkuukausina, joten vaihtamaan joutuu Bangkokissa. Korjatkaa jos olen väärässä. Pienellä panostuksella järjestyy paikat eturiviin paremmalla jalkatilalla. Siellä olon väärti ehdottomasti.
Stevie Ray

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Vittu mä olen hidas....
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stevie Ray kirjoitti:Vittu mä olen hidas....
Se ei välttämättä ole aina huono asia... ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Fcuk

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Vesper kirjoitti:
Stevie Ray kirjoitti:Vittu mä olen hidas....
Se ei välttämättä ole aina huono asia... ;)
No on se kyllä... Hidas kuvaa hyvin sitä sellaista, johon toinen osapuoli kerkee joo puutumaan. Sopiva on sopiva.

Sori. 8)
Stevie Ray

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Vesper kirjoitti:
Stevie Ray kirjoitti:Vittu mä olen hidas....
Se ei välttämättä ole aina huono asia... ;)
"Lopeta jo - nahka palaa!"
Stevie Ray

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

No nyt tultiin samaan aikaan! Meillä synkkaa!
Fcuk

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Oon treenannu pidättämistä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No joo, liika on aina liikaa.

t: eloton patja.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Fcuk

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Taas tuli yks fantasia mieleen, just tosta elottomuudesta niin ku... Tai no patjana olosta, kuulostaa ns. terveemmältä! Phuuh.
1108

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ja töistä kotio sairaalan kautta. Meitsi on kyllä ältsin kovaa tekoa, vetäsin karatella ovenkarmiin täysillä kun kompuroittin putkarin putkiin ja sen seurauksena oikea tassu turposi kuin pullataikina. Eikä edes luita murtunut!

*rouskuttaa voltarenia*

Niin ja Rouva Pupulle äärettömän suuret onnittelut! :h:
ninnithequeen

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
Niin ja Rouva Pupulle äärettömän suuret onnittelut! :h:

??????
1108

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^2688g, 47,5cm ja terve tyttö.
bliss

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja bliss »

1108 kirjoitti:2688g 47,5cm ja terve tyttö.
Voih :h: :h: :h: :h: :h:
Pupuille onnea
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja aasi »

Onnea Pupulle! Ja sit toi Dufffy on aika ihq.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

No voi ihq, loma!
Peruutin personal trainerin ku oon kipee taas vaihteeks. Tosi ihq saatana.
Juon huvikseni sit ees vknlopults jääneet kaliat. Mur!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
1108

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ja voi vittu että räpylää voi särkeä! Tökin tämänkin viestin vasurilla ja hiiren käyttö on muuten vittumaista vasurilla, FPS-pelit ei ole nyt in...

Fufufufufufufufufuuuuuuck...ei voi wowittaa!!!!!!!!!11111
SikaMika

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

No vittu ihan sama, olkoon. Onneksi tänään sentään tulee teleeevisiosta Jalkapalloa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ärhäkkä flunssa laskeutui pehmeästi poskiontelon tulehduksena. Toinen päivä nyt antibiooteilla. Yöllä 12h ja kevyet kolmen timman kenttäpäikkärit tykö :oops: Täytyis kuitenkin jaksaa salille duunaan kevyt reeni, jotta kolmen viikon tauko sais onnellisen päätöksensä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
daddykillkill

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Jaa se pupu-vauva tuli nyt? Onnittelut täältäkin!

Kaniinit ja jänikset on kovia poikimaan. Näinköhän käy hra ja rva Pupullekin?
Viimeksi muokannut daddykillkill, 24.02.2009 21:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onnea Pupuille!!!! :h:

Vihdoinkin joku osas tehä tytön, jei!!!!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onnea Pupuille! :h: Kitinä-täti Vesper varoittaa heti pojista, varsinkin muiden kitisijöiden pojista. Niitä on paljon, ja jos vanhempiinsa on tulleet, ei hyvä, ei hyvä!

Sisältää sykemittariin liittyvää infoa, MG, ÄLÄ LUE!!: Vetäsin äsken sellasen treenin että luulin pumpun pettävän ja verisuonien poksahtelevan päässä. TE Suunnossa 4.9 kun maksimi on 5. Voi puuhkis! Nyt pitäs jaksaa sitten syödä tarpeeksi. Kumma juttu kun paino ei laske totuttuun tapaan, vaikka safkaamiset on hyviä ja melko minimissä. Voinko vaan uskotella että läski muuttuu lihakseksi, ja siksi lukema vaa'alla ei muutu totuttuun tapaan?

Yllä olevaan liittyen, olisin ostanut kaupasta laskiaispullan, jos siellä olisi sellaisia ollut. Ei ollut. Perkele!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin