Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
daddykillkill

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Stinky kirjoitti:Miksi ne jatkaa?
-yksinjääminen pelottaa
-taloudelliset syyt
Stevie Ray

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Se ei tosiaan välttämättä aina ulkopuoliselle välity täysin, mitä parisuhteen sisällä oikeasti tapahtuu. Ihmiset kun tapaavat vähän värittää asioita silloin kun purkavat sydäntään. Joskus onnistuvat jopa moninkertaistamaan sen tuskan määrän, mikä kuulijalle välittyy ja näkyy. Purkautuvat siten ja jaksavat taas paremmin suhteen sisällä. Pitkässä liitossa ihastumisiakin tulee ja menee. Se on sitten kiinni siitä miten ihastuksensa käsittelee.
milli

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Voi pillu. Valmistauduin juuri laittamaan dvd:n pyörimään, mutta jostain syystä telkkuun ei välitä kuvaa ei ääntä, televisio kyllä reagoi dvd-soittimen päällelaittamiseen ja vaihtaa automaattisesti kanavaa. Seuraava yritys on katsoa elokuvia boxilla.. muuten hyvä, ääni näkyy, tekstityksen sain, mutta ääni jäi ... kolmas laite on avokin mäkki, muuten hyvä, mutta se kysyy jotain administraattoritunnareita, kun pitää vaihtaa jokin region juttu.. WTF!! Omalla koneella voisi yrittää ehkä katsoa, mutta se jostain syystä vetelee viimeisiä (vaikka on alle 1,5 v vanha).. joten voinhan mä katsoa sillä, mutta puolen minuutin välein näytönohjain menee pois päältä ja takaisin päälle. Mä haluan vain katsoa tuon tyhmä elokuvan, jonka takia raahauduin kipeänä tuonne ulos.
milli

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Äänet : toimii
Kuva : näkyy
tekstitys: toimii

... vaihdoin skarttien paikkoja keskenään.. miksi se auttoi? ei tajua..
Meni tunti hyvää löhöämisaikaa hukkaan ja boxin on nyt pois paikoiltaan.
Onslow

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

milli kirjoitti: ... vaihdoin skarttien paikkoja keskenään.. miksi se auttoi? ei tajua..
Meni tunti hyvää löhöämisaikaa hukkaan ja boxin on nyt pois paikoiltaan.
Mikä sua nainen oikein vaivaa?

Sun olisi kuulunut soittaa ukollesi töihin ja haukkua se pystyyn kun laitteet ei toimi. Sen vika se kuitenkin olisi ollut!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Se olis sitten kenkäkaupan kautta kotiin, soronoo!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stinky

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

daddykillkill kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Miksi ne jatkaa?
-yksinjääminen pelottaa
-taloudelliset syyt
Eli ihan vitun typeristä syistä.

Stevie Ray: Joo, ei välitykkään kaikki ulkopuoliselle. Se mitä tiedän on se että tää heppu on siis ihastunut toiseen ja kertonut sen vaimolleen. Ihastumista on kestänyt jo jonkun aikaa eikä se ole jäänyt kuulemma pelkästään keskustelun tasolle. Pelkästä seksistä kuulemma ei ole kyse, vaan jostain muustakin. Mä sanoin hepulle että ei se voi jatkaa noin. Että joko se jättää vaimonsa tai lopettaa tuon "suhteen" siihen toiseen. Kyllä mä tiedän että mun sanat ei vaikuta, vaan hänen pitää itse tehdä päätös. Mun käy sääliksi oikeestaan sekä heppua että vaimoonsa. Kumpikin vaikuttaa aikamoisilta lapatussuilta... Aika rumasti sanottu mutta..
milli

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Onslow kirjoitti: Mikä sua nainen oikein vaivaa?

Sun olisi kuulunut soittaa ukollesi töihin ja haukkua se pystyyn kun laitteet ei toimi. Sen vika se kuitenkin olisi ollut!
Ha, tuon mä tein jo toisena :D
Fcuk

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^^ Ne vitun typerät syyt on ne varsin inhimilliset. Kaipa niiden on vaan odotettava, että joku ihastuu heppuun. Se hepun ihastuksen ihastelumäärä ei selvästi ole riittävä koska heppu yhä asuu vaimonsa kanssa.
Stinky

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Fcuk kirjoitti:^^ Ne vitun typerät syyt on ne varsin inhimilliset. Kaipa niiden on vaan odotettava, että joku ihastuu heppuun. Se hepun ihastuksen ihastelumäärä ei selvästi ole riittävä koska heppu yhä asuu vaimonsa kanssa.
Inhimmillset ehkä joo. On vaan kurja kattoo vierestä kun kumpikaan ei ole onnellinen, ollut pitkään aikaan. Mä toivoin että jostain löytäisivät sen kipinän toisiinsa uudelleen.
Mä pohdin varmaan toisten suhdetta kun oma elämä on liian(kin) seesteistä nyt ja mä oon ihminen joka kaipaa aina *jotain äksöniä* elämäänsä :]
Fcuk

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Stinky kirjoitti:Mä pohdin varmaan toisten suhdetta kun oma elämä on liian(kin) seesteistä nyt ja mä oon ihminen joka kaipaa aina *jotain äksöniä* elämäänsä :]
Joo, tuttua puttua.

edit: *deledele* ;)

Tänään meenkin isovanhemmille käymään. Hitto siinä on kans pariskunta, jonka yhteiseloa en oo koskaan tajunnu. Phuuh.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

daddykillkill kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Miksi ne jatkaa?
-yksinjääminen pelottaa
-taloudelliset syyt
Kaksi ihmistä on tehokkaampi yksikkö taloudellisessa mielessä ja hoituu talouden ylläpito (siivous,pyykit, safkat jne) helpommin kuin yksin duunaten. Kai tota joutuu miettimään joskus 70:senä, ellei aiemmin löydä sopivaa kriteerini täyttävää vaimoa. Kai tehokkaampi 'etsiminen' voisi auttaa.. Kovin moni nainen ei ole vielä tullut ovikelloa soittamaan, tosin toivossa on hyvä elää.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
1108

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuka löytää sen kuvan jossa on tekstinä tuntiveloitus hintoja, eli asiakas paikalla ja asiakas osallistuu työhön ja hinnat perässä?

Veisin sen yhteen asuntoon koska menee heemot.
daddykillkill

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Stinky kirjoitti:Eli ihan vitun typeristä syistä
Miten sen nyt ottaa. Ajattelepa esimerkkiä:
- vuosikymmeniä yhdessä oltu, omakotitalo maksettu
- yhtäkkiä pitäis panna hopiat jakoon ja mökki myyntiin. Huomioiden ns. laman vaikutukset asuntojen hintoihin voisi käydä aika karusti. Se joka kämppään jää joutuu kaivamaan viimeisetkin säästönsä että saa toisen osapuolen maksettua ulos. Se joka lähtee saa vähän rahaa, mutta joutuu todennäköisesti tyytymään huomattavasti vaatimattomampaan residenssiin

Silläkin uhalla että kuulostan alentuvalta: mitä vanhemmaksi tulee, sitä useammin huomaa että parisuhdeasioissa on enemmän harmaasävyjä kuin ainoastaan mustaa ja valkoista.

Tapasin muutama vuosi sitten vanhan työkaverin baarissa. Kuuntelin tiiltystä tuopin ääressä. Oli tullut avioero. Vanhemmiltaan saatu perintötalo oli pitänyt myydä, jotta siippa sai osuutensa. Siinä taisi samassa mennä uusi kartano-Volvokin pakkomyyntiin. Oli ukko hieman karheana.

En tarkoita sanoa, että "pitää jatkaa hintaan mihin hyvänsä, ettei tule taloudellisia seuraamuksia". Suhteen edetessä ja omaisuuden karttuessa peliliikkeitä tulee tehtyä kuitenkin sitä harkitummin mitä enemmän vaakakupissa aineellista hyvää on.
Viimeksi muokannut daddykillkill, 26.02.2009 14:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

1108 kirjoitti:Kuka löytää sen kuvan jossa on tekstinä tuntiveloitus hintoja, eli asiakas paikalla ja asiakas osallistuu työhön ja hinnat perässä?
Wtf. Mähän mielestäni kysyin tätä samaa Kitinässä ihan vasta, sivustahuutaja siihen jotain kommentoi ja sitten itse itselleni vastasin löytämälläni kuvalla.

Mut ei löydy viestihistoriasta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
1108

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Siivous *dokaus* köh siis siivous*dokaus*päivä alkaa nyte! Rai rai! Eiku siis... Puts puts!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
1108

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^eikö sullakaan ole muuta tekemistä kuin kiskoa kalsarikännejä?
bliss

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä alan paistaa lättyja juuri NYT! Kun on noin inha kelikin...
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

1108 kirjoitti:^eikö sullakaan ole muuta tekemistä kuin kiskoa kalsarikännejä?
No vittu ei! Flunssasta selviää nii allergianuha iskee, vittusaatana, toissayönä alko taas. Ei täs pääse ulos ees, kykin sit täälä ja nysvään minkä pystyn ja yritän jotenki viihdyttää itteeni.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

^^Mä voisin tulla teille syömään niitä? Ei jaksais paistaa ite, mut alko tekeen lettuja mieli...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
bliss

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

saira kirjoitti:^^Mä voisin tulla teille syömään niitä? Ei jaksais paistaa ite, mut alko tekeen lettuja mieli...
Tervetuloa. Niitä riittää... en osaa vieläkään tehdä vain VÄHÄN taikinaa :oops:
Itsetehtyä omenahilloa olis kans.
bedlam

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Hyvä Suomi! Hyvä Hemohes! Työkoneelta kattelen hiihtoja vaikka ois kyllä töitäkin tehtävänä...
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

bliss kirjoitti:
saira kirjoitti:^^Mä voisin tulla teille syömään niitä? Ei jaksais paistaa ite, mut alko tekeen lettuja mieli...
Tervetuloa. Niitä riittää... en osaa vieläkään tehdä vain VÄHÄN taikinaa :oops:
Itsetehtyä omenahilloa olis kans.
Kuulostaa niiin hyvältä! Mut parempi lettuja on tehdä kerralla enemmän. Seuraavana päivänä voi tehdä täytettyjä lettuja, saa siitä kerralla aterian.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Fcuk

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Oijjoijjoi. Lettuja, jauhelihaa, aurajuustoa, tomskua, kermavaahtoa, vattuhilloa...

Piti lähtee käymään Jumbossa invaveskissä mut jospa sitä herkutteliskin.
Vastaa Viestiin