Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

daddykillkill kirjoitti:Päiväkännien viehätyksestä 76% muodostuu siitä, että ne vedetään spontaanisti.
Sanoisin, että korkeintaan 22%. Tässä tapauksessa mulle riittää 78%.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vesper kirjoitti:Mä aion mennä Patikseen kiskomaan päiväkännit
Ei sitten hoilata täysillä, yritän tehdä töitä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bluntly kirjoitti:Ei sitten hoilata täysillä, yritän tehdä töitä.
Sweetie darling, lauantaina vasta. Ja eihän silloin tehdä töitä?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vesper kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Ei sitten hoilata täysillä, yritän tehdä töitä.
Sweetie darling, lauantaina vasta. Ja eihän silloin tehdä töitä?
Jos hommat "toimii" tähän malliin, en tästä nouse ennen Santalahteä. Sitäpaitsi päässä jomottaa eilen juomani Hoegaarden .
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
milli

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Ha, mut häädettiin töistä kotiin jo tunti sitten. Vielä 30 minuuttia sitten pääsee vuokraamaan leffoja, jee!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Onslow kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Mun vauva kikatti tänään ääneen! Mähän rupesin itkemään tietty.
Hei vittu. Voistko lopettaa tuon vauvapaskan postaamisen näihin ketjuihin. Tunge se vauva takas vaikka inees. Luuletkos että jotain kiinnostaa sun vauvajuttus senkin mutsi. Vittu mä en ainakaan ikinä hanki lapsia. Vittu!

:wink:
Hei, tungen sen kohta SUN perseeseen senkin natsi.

Jaahas.. vois ruveta tässä välissä vaikka epiloimaan kinttunsa.
daddykillkill

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Hei, miten tämän mielikuvan saa pois päästään? Mitä rekisteriarvoa pitää puukottaa? HKCU/Software/Microsoft/YourDirtyMind/SickPervert/DisableDirtyThoughtsConcerningFellowKitisijat ?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Maalle luvassa lumisadetta lauantaiksi. Viittiskö lähteä metsätöihin lumisateeseen, hmm. Ei oikein iskis. Himassakin ois kyllä aikalailla hommaa.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 19.04.2013 21:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stinky

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Miks ihmiset on niin typeriä et ovat onnettomassa parisuhteessa? Onko se pelkoa vaan lähteä siitä tutusta ja turvallisesta? Pelkäävät yksinjäämistä?
Mä olen kattellut tästä vierestä jo jonkin aikaa tuommoista, enkä voi kun ihmetellä.. Mies sanoo vaimolleen että ei enää rakasta. Nainen tyytyy siihen ja "suhde" jatkuu. Mä en vaan käsitä. Kumpikaan ei ole onnellisia, ovat olleet yhdessä jo 14 v ja naimisissakin ovat. Mikä parisuhde voi jatkua tuommoisena ja kuinka kauan ne jaksaa? Miksi ne jatkaa?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Ei sitten hoilata täysillä, yritän tehdä töitä.
Sweetie darling, lauantaina vasta. Ja eihän silloin tehdä töitä?
Ei viikonloppuja lasketa? Päiväkänni on vaikka sellainen joka alkaa aikaisella kostealla lounaalla ja jatkuu iltapäivän konjakkien jälkeen läheiseen ravintolaan joka minulla sijaitsee approksimatly 25 metrin päässä, siellä ei saa lounaalla viinaa koska opiskelijasääntöjen alainen mutta mutta lounasajan päätyttyä oluthanat ja pullojen korkit aukeavat. :x :lol: NUUH!
Stinky kirjoitti:Miks ihmiset on niin typeriä et ovat onnettomassa parisuhteessa? Onko se pelkoa vaan lähteä siitä tutusta ja turvallisesta? Pelkäävät yksinjäämistä?
Mä olen kattellut tästä vierestä jo jonkin aikaa tuommoista, enkä voi kun ihmetellä.. Mies sanoo vaimolleen että ei enää rakasta. Nainen tyytyy siihen ja "suhde" jatkuu. Mä en vaan käsitä. Kumpikaan ei ole onnellisia, ovat olleet yhdessä jo 14 v ja naimisissakin ovat. Mikä parisuhde voi jatkua tuommoisena ja kuinka kauan ne jaksaa? Miksi ne jatkaa?
Jos sanoo ettei rakasta niin sehän tarkoittaa että ottaa luvan rakastaa muita ja myös iholla? Jos siinä miehessä on "rohkeutta" sanoa ettei rakasta niin pitäisi olla rohkeutta sitten potkaista pihalle myös? Ainiin asunnonvaihto ja omaisuuden jako on vaikeita ihmiset kaihtaa sellaisia vaikeuksia, mutta kyllä on heidän elämä littanaa.."ihanan littanaa"
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Faith No More reunites for European shows
Jos tää nyt tulee sinne Sonisphereen, niin kai sinne on sittenkin raahauduttava.
Fcuk

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Stinky kirjoitti:Miks ihmiset on niin typeriä et ovat onnettomassa parisuhteessa? -- Miksi ne jatkaa?
Vaikeita ikuisuusjuttuja... 14 vuoteen ei välttämättä mahdu (vielä) riittävän montaa huonoa. Joskus oon miettiny voiko kuollu rakkaus herätä uudelleen ja mietinnät jääneet ihan vajaiks, turhiks. En tunne pitkäsuhteisia ihmisiä, joiden rakkaus olis loppunu. Eroavat muista syistä.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Tulevaisuudessa jokaisella tulee olemaan mopsi 15 minuutin ajan.
milli

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Kolme leffaa vuokrattu, limuvarasto täydennetty ja tuna-kermaviili-valkosipulimössön ainekset ostettu myös. Voin alkaa pötköttää sohvalla.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Stinky kirjoitti:Mä olen kattellut tästä vierestä jo jonkin aikaa tuommoista, enkä voi kun ihmetellä.. Mies sanoo vaimolleen että ei enää rakasta. Nainen tyytyy siihen ja "suhde" jatkuu. Mä en vaan käsitä. Kumpikaan ei ole onnellisia, ovat olleet yhdessä jo 14 v ja naimisissakin ovat. Mikä parisuhde voi jatkua tuommoisena ja kuinka kauan ne jaksaa? Miksi ne jatkaa?
Hei haloo! Eiköhän kyse ole vain siitä että ollaan yhdessä vain niin kauan kunnes löydetään uusi rakkauden kohde rinnalle? Se on vähän sama kuin asunnonvaihdon kanssa, vanhasta pidetään kiinni vähintään niin kauan kunnes uusi on kiikarissa. Pitää vain olla tarkkana ettei jää kahden kumppanin loukkuun, se voi tulla pidemmän päälle kalliiksi.

Sitten on tietenkin sekin asia ettei ulkopuolinen pysty välttämättä arvioimaan tarkasti nykyisen järjestelyn onnellisuutta. Ehkä heillä kuitenkin menee paremmin kuin kuvittelet, tai jottain? Lisäksi jos rakkaus tarkoittaa intohimoa, ei ole tavatonta että pitkään yhdessä ollut pari tuntee lähinnä kaveruutta kuin jatkuvaa huumaa, ja ovat jopa tyytyväisiä tilanteeseen.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 26.02.2009 11:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
1108

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Olen istunut haistapaskan kokouksissa koko fucking aamupäivän, kättä särkee ja lunta sataa...vituttaakin vielä kohtuu kovasti.

Älkää siis puhuko enään mitään päiväkänneistä, kuulostaa aivan helevetin houkuttelevalta idealta.
1108

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

-Superior- kirjoitti:Tulevaisuudessa jokaisella tulee olemaan mopsi 15 minuutin ajan.
Mitä vittua tämä tarkoitti?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

-Superior- kirjoitti:Tulevaisuudessa jokaisella tulee olemaan mopsi 15 minuutin ajan.
Käytetyistä mopseista voi tehdä koiranmakkaraa jotta emme huku niihin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bliss

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Sataa räntäpaskaa ja tuulee. Ai ku kiva :tiistai:
Piti lähteä pikkuäijän kanssa retkelle tänään, ei nyt sitten tarvi. Onneksi en maininnut asiasta isommin, ei tule sotaa...
Fcuk

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

bliss kirjoitti:Onneksi en maininnut asiasta isommin, ei tule sotaa...
Joo tuo on pitänyt minunkin oppia. Siis, ettei mitään hehkuteta etukäteen isosti. Välttää monta tappelua ja edes joku tässä maailmassa pitää minuakin spontaanina.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

1108 kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Tulevaisuudessa jokaisella tulee olemaan mopsi 15 minuutin ajan.
Mitä vittua tämä tarkoitti?
Suppari etsii rahoittajia uudelle bisnesidealleen, lyhytaikainen mopsinvuokraus. Naurettiinhan aikoinaan "hyödyttömille" tietokoneillekin kuinka niitä tulisi olemaan maailmassa enintään viisi kappaletta tjsp.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Mulli75

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

1108 kirjoitti:Olen istunut haistapaskan kokouksissa koko fucking aamupäivän, kättä särkee ja lunta sataa...vituttaakin vielä kohtuu kovasti.

Älkää siis puhuko enään mitään päiväkänneistä, kuulostaa aivan helevetin houkuttelevalta idealta.
Puhutaan sitten vaikka pidennetystä viikonlopun vapaasta joka alkaa tänään n. klo 14:00 ja päättyy maanantai aamuna sisältäen 48 tunnin risteilyn täydellä ylläpidolla.

Töistä vielä sen verran että huvittaa liikennemerkit joissa aputekstit on pelkästään suomeksi, vaikka alueella liikkuu enemmän kansainvälistä sakkia.
1108

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^No ei muten puhuta!

Ois jo huominen niin alkaisi juominen (olipas se runollista), inttikaveri/kaveri muutti takaisin Tampereelle ja huomenna pidetään saunailta josta siirrymme pelaan snookeria tänne ja siitä jonnekin muualle istumaan iltaa, veikkaan että tänne tai tänne.

Jokatapauksessa ilta vietetään Sentencedin tahdissa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

MM-HIIHDOT LIBEREC, TSHEKKI

YHDISTETYN JOUKKUEKILPAILU
MÄKIOSUUS, HS 134

Tilanne 2/4 ryhmän jälkeen
1. Suomi
2. Ranska + 0.20
3. Itävalta + 0.23
4. Japani + 0.23
5. Saksa + 0.37

USA:n Bill Demong ei saanut hypätä
unohdettuaan hyppynumeronsa
. Näin
USA on ulkona kärkikamppailusta.

:pikkugee:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Stinky

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Fcuk kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Miks ihmiset on niin typeriä et ovat onnettomassa parisuhteessa? -- Miksi ne jatkaa?
Vaikeita ikuisuusjuttuja... 14 vuoteen ei välttämättä mahdu (vielä) riittävän montaa huonoa. Joskus oon miettiny voiko kuollu rakkaus herätä uudelleen ja mietinnät jääneet ihan vajaiks, turhiks. En tunne pitkäsuhteisia ihmisiä, joiden rakkaus olis loppunu. Eroavat muista syistä.
Menivät naimisiinkin kuulemma "koska niin vaan kuului tehdä". Molemmat on vähän päälle 30 vuotiaita, eikä heillä ole lapsia. Tuntuu pahalta katsoa vierestä kun ovat onnettomia noin. Silti eivät pysty päästämään irti. Toisaalta mä ymmärrän mutta useimmiten en. Tiedän että tää mies on ainakin ollut ihastunut johonkin toiseen naiseen ja jopa kertonut sen vaimolleen. En vaan ymmrärrä heidän suhdettaan. Eikä mun kait tarttekkaan. Pohdiskelen vaan elämän omituisuutta.
Vastaa Viestiin