Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nukkuva Helsinki :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Höperryttävä kuume *murinaa*

Hurjan sekavasta tilasta huolimatta mun on aivan pakko käydä tänään kääntymässä toimistolla. Ihan vielä sinne ei tohdin mennä, etten herätä vanhempia. Ehkä parin tunnin päästä jo sit.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Herätkää jo, mulla on tylsää!

Eilen ostin uudet sporttialusvaatteet ja tänään aion sijoittaa uusin klossikenkiin :] Ja koska työpäiväni päättyy sen aikaisesta alusta johtuen jo tossa ennen yhtä, aion myös hiihtää!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä. Onneksi on lyhyt päivä, mut häädetään täältä tilintarkastuksen jaloista jo kymmeneltä :D ... sit täytyy keksi jotain tekemistä ja suunnistaa yhdeksitoista makuuniin, jotta on iltapäiväksi jotain tekemistä.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Vesper kirjoitti:Ja koska työpäiväni päättyy sen aikaisesta alusta johtuen jo tossa ennen yhtä, aion myös hiihtää!
Aikaisesta aloituksesta on hyötyä. Otatko tavaksi? :wink:
Mulli75

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Kannattaa ottaa tavaksi ja hyötyä ruuhkattomasta liikenteestä sekä ruuhkattomista kauppareissuista iltapäivällä kun muut ovat vielä töissä.

Vielä 6 tuntia töitä ja sitten kodin kautta laivalle.
Fcuk

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mä nousin kans hitto neljältä ja sain jo ennen muksujen heräämistä ne vuorovaikutusta asiakkaiden kanssa kaipaamattomat duunit pois. Aika erikoinen fiilis, eikä vielä edes väsytä.

Unbelievable, menin eilen shoppaamaan ja ostin vain HALVAN hajuveden. Se on ihana ja nyt tuntuu, että minäkin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Leevi kirjoitti:Otatko tavaksi? :wink:
No en ihan näin aikaista missään tapauksessa :D Ja tuskin muutenkaan, kun miltei kaikki mua kiinnostavat ryhmäliikuntatunnit alkaa vasta tossa kuuden pintaan...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stevie Ray

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Mä vedin tasapainon vuoksi Vesperiin nähden käänteisen setin ja sammuin sohvalle urheilujen jälkeen vasta klo 0200 (<-arvio). Aamuherätykset on aika tiukkoja noiden lepakkovuorojen jälkeen. Tänään sama setti. Jos vaikka viikonloppuna sais vähän nukuttua takaisin.
Duck

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Oltiin eilen iltasella vähän sosiaalisia kolleegojen kaa. Keilailtiin ja syötiin ravintolassa. Venähti vähän myöhäiseksi mulle (suurin osa muista jatkoi vielä jatkoille ja sieltäkin varmaan vielä jatkojen jatkojen jatkoille). En saanut kauneusuniani joten tiätty nyt vähän väskättää. Toisaalta kai tämmöiset tempaukset on ihan kivoja, mut toisaalta en ollut yhtään sillä tuulella enkä hengessä mukana. On tehnyt mieli keskittyä enemmän töihin kuin työkavereihin viime aikoina. Saada asioita pois päiväjärjestyksestä.

Asennekysymys, tietenkin. Jos en olisi kiusallani asettunut henkisesti poikkiteloin koko touhuun, mullakin olis ollut kivaa. On vaan välillä semmoinen olo että Kaikilla Muilla on joku yhteistuumin päätetty ja yhteisymmärretty Virallinen Käsitys Hauskanpidosta, jota en koe omakseni. Mutta toikin lienee solipsismia, varmaan monilla muillakin oli ihan sama olo. Pakkohan tällaisten joukkojuttujen on olla kompromisseja.
ninnithequeen

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tää matkustelee just Lahteen. Hitto ku on ruma keli. Pöh.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Wooot, wot, wot, ulkona sataa jotain hyhmää!!? Ei pitänyt sataa, menee mun suunnitelmat kuralle!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Johan nyt. Täähän rupee menee ihan yltiösosiaaliseks! Maanantaina käytiin anoppilassa, eilen kälylässä ja illalla vielä meillä vieraita, tänään tulee kaveri Helsingistä ja sisko, ja lauantaina äiti. Tarvii vissiin kohta erakkopäiviä väliin, en oo tottunu juttelee ku kaupantätin kans viimeaikoina.

Mun vauva kikatti tänään ääneen! Mähän rupesin itkemään tietty.
Onslow

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

irmelianneli kirjoitti:Mun vauva kikatti tänään ääneen! Mähän rupesin itkemään tietty.
Hei vittu. Voistko lopettaa tuon vauvapaskan postaamisen näihin ketjuihin. Tunge se vauva takas vaikka inees. Luuletkos että jotain kiinnostaa sun vauvajuttus senkin mutsi. Vittu mä en ainakaan ikinä hanki lapsia. Vittu!

:wink:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Töissä, pitänee mennä työsuihkuun kun ei päässyt omaan aamulla..
Mä olen siisti, paitsi vaatteita en vaihda kaikkia joka päivä(en ylisiisti), niin juu alkeellisille tiedoksi, alushousut vaihdan kaksi kertaa päivässä vaikka perse ei vuodakaan niinkuin huimalla ja manalalla.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oli sitten astetta parempi keikka eilen, kyllä ne vaan tanskanmaalla osaa kitaraa rämpyttää. Ei, en tarkoita Volbeattiä, joka on kuraa.

Jos se särö kiinnostaa niin kannattaa käydä paikanpäällä:

Oulu (FI) Club Teatria 2009-02-28
Tampere (FI) Klubi 2009-02-27
Turku (FI) Klubi 2009-02-26

Melkein voisi mennä huomenna Tampasterinkeikalle ottaan vielä toinen annos hyvää jos lippuja saisi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onslow kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Mun vauva kikatti tänään ääneen! Mähän rupesin itkemään tietty.
Hei vittu. Voistko lopettaa tuon vauvapaskan postaamisen näihin ketjuihin. Tunge se vauva takas vaikka inees. Luuletkos että jotain kiinnostaa sun vauvajuttus senkin mutsi. Vittu mä en ainakaan ikinä hanki lapsia. Vittu!

:wink:
Kiitettävä reaktionopeus sulla. Joko roikotit lastasi parvekkeelta :wink:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
daddykillkill

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Joskus tuntuu siltä, että aikuiset ihmiset taantuvat uhmaikäisen kakaran tasolle tässä eViestinnässä. Sähköpostilla ruvetaan nillittämään päiväkausia sellaisista mitättömistä pikkuasioista, jotka olisi naamakkain puhuttu 15 sekunnissa. Välillä tuntuu että pikkusieluisimmat miettivät yönsäkin, mitä piikikästä voisi replata huomisaamuna siihen eilen tulleeseen meiliin joka ihan varmasti oli vittuilua, olioli!

Vitun lapsellista.

Hei tollot! Muistakaa, että sähköpostia EI ole tarkoitettu korvaamaan palavereita yms. Aivan turhaa ruveta leikkimään keksustelupalstaa e-maileissa. Quotea quoten perään. Urpot. Opetelkaa sanomaan asianne sähketyyliin tai pitäkää ePäänne kiinni.
Stevie Ray

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

daddykillkill kirjoitti:Hei tollot! Muistakaa, että sähköpostia EI ole tarkoitettu korvaamaan palavereita yms. Aivan turhaa ruveta leikkimään keksustelupalstaa e-maileissa. Quotea quoten perään. Urpot. Opetelkaa sanomaan asianne sähketyyliin tai pitäkää ePäänne kiinni.
Okei, okei, okei!! Relaa! Nyt on jo torstai ja huomenna alkaa työrupeaman katkaisema viikonloppu.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stevie Ray kirjoitti:viikonloppu.
:h: Mä aion mennä Patikseen kiskomaan päiväkännit, oon ihan rappiolla!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kyselin tölsyä länsinaapurista, kun dvdplazalla niin suosittelivat. Katsotaan mitä svenssoni vastaa.

EDIT. Kijroitusvihre.
Viimeksi muokannut Riemumieli, 26.02.2009 10:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paras päivä ikinä.
daddykillkill

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Stevie Ray kirjoitti:Okei, okei, okei!! Relaa! Nyt on jo torstai ja huomenna alkaa työrupeaman katkaisema viikonloppu.
Juuri tätä haettiin. Suoraan asiaan. Lyhytsanaisesti. :)
Vesper kirjoitti:Mä aion mennä Patikseen kiskomaan päiväkännit, oon ihan rappiolla!
Voi perse ja käsi. Päivä-kännit. Ai että tekisi hyvää. Kun vaan ehtisi TOTEUTTAA joskus.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Illan dilemma: ostanko sabamatsin jälkeen Pasasen erikoisen vai enkö osta?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

daddykillkill kirjoitti:Voi perse ja käsi. Päivä-kännit. Ai että tekisi hyvää. Kun vaan ehtisi TOTEUTTAA joskus.
Samaa mekin ruikutettiin, kunnes tajuttiin merkata ne kalenteriin. Nyt mennään :)

Ja Suunto lähetti sitten taas uuden sykevyön. Alkaa jokseenkin vaikuttaa melkoiselle sekoilufirmalle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
daddykillkill

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Vesper kirjoitti:...kunnes tajuttiin merkata ne kalenteriin
EIII! Päiväkännien viehätyksestä 76% muodostuu siitä, että ne vedetään spontaanisti.
Vastaa Viestiin