KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Menen nukkumaan ja klo. 9 kuljetus kohden HolloLan Hirveä ja Lammin sahtia! HÄMEESEEN TIE VIE, OLUTTA OLUTTA OLUTTA!

Alkaneesta päivästä tulee erityisen hyvä! Juu..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Meinasin nukkua tänä aamuna pitkään. Mut ei. Heräsin seitsemän pintaan.
Voisi oikeastaan lähteä kiertämään kalusteliikkeitä ja vähän muitakin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Duck

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Duck »

Säätä pärki herätessä. Tais tulla nukuttua nenä tukkoisena. Mut piankos siitä tokenin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Brunssin kautta päikkäreille :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Olis kauheesti kaikkea tekemistä, mutta inspis on aivan hukassa.
Duck

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Duck »

bliss kirjoitti:Olis kauheesti kaikkea tekemistä, mutta inspis on aivan hukassa.
Tuttu tunne. Swamped.
bliss

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Jaa. Sain mä sentään laitettua huuto.nettiin pari takkia ja parit saappaat. Jotein siis edes tehty. Mitähän sit...
Kuka kävis mun puolesta kaupassa? Ei ihan kybällä innosta lähteä lauantairuuhkaan.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja huima »

Kipeänä. Yön kuumepiikki oli 40 astetta.
Duck

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Duck »

bliss kirjoitti:Ei ihan kybällä innosta lähteä lauantairuuhkaan.
Mä vältyn tolta käymällä ruokakaupassa luonnottoman, tylsimysmäisen aikaisin. :mrgreen:
bliss

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Duck kirjoitti:
bliss kirjoitti:Ei ihan kybällä innosta lähteä lauantairuuhkaan.
Mä vältyn tolta käymällä ruokakaupassa luonnottoman, tylsimysmäisen aikaisin. :mrgreen:
Mä tekisin varmaankin samoin, jos pääsisin käymään jossain joskus YKSIN.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Clay »

Huhheijjaa, tulipa nukuttua about 17 tuntia..
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Harmittaa vietävästi.

Lempikaktukseni on kuolemassa. Meni niin pasmat sekaisin tuosta havainnosta, että pistin pyykkikoneen pyörimään vain yksi paita sisällään ja heitin pyykkikoriin matkalla olleet sukat vessanpönttöön.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Normi päivä toimistolla: muija nalkuttaa joka vitun asiasta, iltapäivällä jotku vitun kynttiläkutsut, ja anoppi puskee jo nyt väijjyyn kisoja siipan serkun kanssa. Ja mulla piti olla rentouttava vapari :doh:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Clay »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Normi päivä toimistolla: muija nalkuttaa joka vitun asiasta, iltapäivällä jotku vitun kynttiläkutsut, ja anoppi puskee jo nyt väijjyyn kisoja siipan serkun kanssa. Ja mulla piti olla rentouttava vapari :doh:
Sun pitää olla Mies ja lähteä paikalliseen!
Nyt penikseni on fantastinen!
Onslow

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Normi päivä toimistolla: muija nalkuttaa joka vitun asiasta, iltapäivällä jotku vitun kynttiläkutsut, ja anoppi puskee jo nyt väijjyyn kisoja siipan serkun kanssa. Ja mulla piti olla rentouttava vapari :doh:
Ah, sitä poikamiesaikaa :dough:
Rouva Pupu

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Onslow kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Normi päivä toimistolla: muija nalkuttaa joka vitun asiasta, iltapäivällä jotku vitun kynttiläkutsut, ja anoppi puskee jo nyt väijjyyn kisoja siipan serkun kanssa. Ja mulla piti olla rentouttava vapari :doh:
Ah, sitä poikamiesaikaa :dough:
Tästä tulikin mieleen, että pitääkin ottaa pikkuisesta kuva miehen lompsaan. Voi sitten baarissa ollessaan muistella villiä poikamiesaikaansa kun kaikki on vaan niin vaippaa, kakkaa ja pissiä nykyään. Sitten loppuillasta näytellä vaavikuvia kavereille kyynel silmäkulmassa. Vaimitensenytmeni. Isot pojat on kertoneet Pupulle näistä.
isohaara

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Onslow kirjoitti: Ah, sitä poikamiesaikaa :dough:
Mun kamppeet muutetaan uuteen yhteiseen asuntoon huomenna, muijan tavarat vasta kolmen viikon päästä...lohdullista luettavaa täällä :)
Onslow

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

isohaara kirjoitti:lohdullista luettavaa täällä

Porttiteoria puree!
Duck

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Duck »

Nam! Enpäs arvannutkaan että turkkilainen maustamaton jogurtti pakastemustikoiden kera voi olla näin hyvää.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

bliss kirjoitti:Mä tekisin varmaankin samoin, jos pääsisin käymään jossain joskus YKSIN.
Eikös esim. Mannerheimin Lastensuojeluliitolta saa lapsenvahdin tms. Käsittääkseni ei edes ole tavattoman kallista ja sinulla on ilmeisesti varsin hyvät tulot (?).
Paras päivä ikinä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Mun kamppeet muutetaan uuteen yhteiseen asuntoon huomenna, muijan tavarat vasta kolmen viikon päästä...lohdullista luettavaa täällä :)
No worries, ilman kersoja tai tulollaan olevia sellaisia elämä ei ole yllä mainitun kaltaista. Tai sit on tehnyt väärän valinnan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kunnianloukkaussyyte, mikä ihana sana.
Missä Tix on kun sitä tarvittaisiin?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Lue nyt ensin tuosta ja mieti, täyttyykö rikostunnusmerkistö:

9 § (9.6.2000/531)
Kunnianloukkaus
Joka

1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka

2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,

on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

Edellä 1 momentin 2 kohdassa tarkoitettuna kunnianloukkauksena ei pidetä arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä, tieteessä, taiteessa taikka näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä.

Kunnianloukkauksesta tuomitaan myös se, joka esittää kuolleesta henkilöstä valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan kärsimystä ihmiselle, jolle vainaja oli erityisen läheinen.
Paras päivä ikinä.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti:Kunnianloukkaussyyte, mikä ihana sana.
Missä Tix on kun sitä tarvittaisiin?
?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
bliss

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Riemumieli kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mä tekisin varmaankin samoin, jos pääsisin käymään jossain joskus YKSIN.
Eikös esim. Mannerheimin Lastensuojeluliitolta saa lapsenvahdin tms. Käsittääkseni ei edes ole tavattoman kallista ja sinulla on ilmeisesti varsin hyvät tulot (?).
Saa toki, mutta niillä on varsin vähän (lue: tähän mennessä ei yhtään ole löytynyt) erityiskoulutettuja lapsenvahteja tai sellaisia, jotka ovat halukkaita olemaan normaalikorvauksella erityishoitoa tarvitsevan mukulan kanssa.
Vastaa Viestiin