KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Luulisi että yhteiskunta olisi järjestänyt jotain. Mihin ne verorahat oikein menevät, kansanedustajien palkankorotuksiin?
Paras päivä ikinä.
bliss

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Riemumieli kirjoitti:Luulisi että yhteiskunta olisi järjestänyt jotain. Mihin ne verorahat oikein menevät, kansanedustajien palkankorotuksiin?
Kaikkeen muuhun, esimerkiksi niihin palkankorotuksiin.
Onneks sentään elokuun alusta on paikka erityispäivähoitoryhmässä :roll:
Jonotusajat, sano...
Stevie Ray

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Kevyt keli ulkona. Käytiin jätkän kanssa skrinnaamassa. Fantsua!! Huomenna uudestaan. Elämme jännitäviä aikoja säbän 1-divarin suhteen. Stay tuned!!!

Kirjoittelin melkoista fantsua spostiinkin, uuh!!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Clay kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Normi päivä toimistolla: muija nalkuttaa joka vitun asiasta, iltapäivällä jotku vitun kynttiläkutsut, ja anoppi puskee jo nyt väijjyyn kisoja siipan serkun kanssa. Ja mulla piti olla rentouttava vapari :doh:
Sun pitää olla Mies ja lähteä paikalliseen!
Olen tänään vain mies pienellä m:llä, poikkean salilla ja sit porukoille patojen ääreen. Antaa tyttöjen kutsuilla rauhassa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Stevie Ray kirjoitti: Elämme jännitäviä aikoja säbän 1-divarin suhteen. Stay tuned!!!
Poikkesin eilen hallilla Classicin pelissä. Siinä sitten kuuluteltiin Nokian ratkaisevaa peliä tiuhaan. Nokia - onneksi - paineli lopussa ohi. Nimittäin 3+2 tehot taiteillut Johansson on ens kaudella Nokian poikia. Ois aika noloa pelata divarissa, kun oli toinen pistepörssissä ja käytännössä liigakauden paras pelaaja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Antaa tyttöjen hutsuilla rauhassa.
Uuujepjepjep.

Taieiku. Työpäivä loppuikin lyhyeen, oliko pakko olla niin ahkera paskiainen. Siitä harmistuneena juon kylmää olutta ja valmistaudun lähtemään baarin kautta kaverin 30-vuotisrähinöille. Hutsuilematon tyttö tulee tosin mukaan, joten se siitä rauhasta. *röyh*
Enttu

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Jahas,heräsin vasta kahdelta,kaksi iltaa baarittelua takana,menenpä vielä Kaisaniemeen pienellä kaveriporukalla myöhään tänä iltana,sitten alkaisi varmaan olla juopottelukiintiö vähäksi aikaa täysi ... :P
Stinky

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Säikähdyksellä selvitty. Ystävä ja vauva voivat hyvin. Eilen ei päästetty katsomaan kun ysti oli siirretty varmuuden vuoksi synnytysosastolle. Tänään pääsi normiosastolle ja sai vihdoin kiinteetä ruokaa. Oli ilonen mun survival-päkistä sekä seuraneitinä olosta. On niin hyvä mieli kun tässä tilanteessa voi vaan olla.
Kauhia sisustusinto päällä. Kirppikselle pitäis päästä mutta autottomana on perseestä mennä kun ja jos löytyy isoja ostoksia. Keinutuoli ja keittiön valaisin ois hakusessa *haaveilee*.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Piti mennä leffaan(Bolt, dubattu(loving it) mut oli liikaa tunkua. Huomenna sitten. Ostin mageet aurinkolasit ja pipon.

Päätin alkaa luomuileen ja pesin eilen hiukset sellasella luomuluomusaippualla jonka pitäis tehdä päänahasta sangen terve kuukaudessa(yks kohta jota on kutittanu marraskuusta saakka, mutta ei hilseile. Apteekin shampoot ei oo juuri auttanu). Hiukset näyttää ihan järkyiltä, ei ees paskasilta vaan jotenki tönköiltä niinku niissä ois sikana jotain aineita. Valitettavasti kokeilua ei voi siis jatkaa ainakaan viikolla. Lomilla ehkä juu. Hyvä puoli on se, ettei sitä kohtaa kutita enää. Funny.

Eräs ystäväni, joka on erään nimeltämainitsemattoman muotilehden kauneustoimittaja, on siirtynyt kokonaan luomuhiukseiluun. Täytyy konsultoida häntä siitä, miten tukan saa myös _näyttämään_ hyvältä.

Onneks tulee luonto-ohjelmaa ja hyvää leffaa illalla. Mulla on rentoutusvkl. Huomenna uintia ja leffaa, tänään pitäis tosin vielä tiskailla. Ookke.
Prepare for the worstest.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Clay »

nowaysis kirjoitti:Onneks tulee luonto-ohjelmaa ja hyvää leffaa illalla.
Lötköjen yö?
Nyt penikseni on fantastinen!
daddykillkill

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Stevie Ray kirjoitti:skrinnaamassa
W00t?
bliss

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja bliss »

daddykillkill kirjoitti:
Stevie Ray kirjoitti:skrinnaamassa
W00t?
:lol:
Duck

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Duck »

Aamulla mainitsemani Tukkojen Yö otti päähän joten menin ja ostin sarvikuonon. Ja merisuolaa, kun kaapissa oli pelkkiä terveyssuolia. Tervetuloa nenälöröttäjien kerhoooooooon.... (kädet ylös rohkeesti vaan ketkä te kaikki jo)
Stevie Ray

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Poikkesin eilen hallilla Classicin pelissä. Siinä sitten kuuluteltiin Nokian ratkaisevaa peliä tiuhaan. Nokia - onneksi - paineli lopussa ohi. Nimittäin 3+2 tehot taiteillut Johansson on ens kaudella Nokian poikia. Ois aika noloa pelata divarissa, kun oli toinen pistepörssissä ja käytännössä liigakauden paras pelaaja.
Olihan trilleri koko viikonloppu. Huvittavin skenaario olisi ollut jos Pöllö olisi pudottanut Nokialaiset 1-divariin tehtailemalla huipputehot viimeiseen peliin. Ymmärän hyvin ettei Pöllöllä ollut motivaatiota moiseen. Olisi mukava kuulla Porilaisten kommentti Pöllön otteista tuossa pelissa. Itse en välttämättä olisi laittanut kaveria lainkaan laatikkoon.

No mutta onhan Nokialaisten vielä klaarattava karsinnat. Minua ei haittaisi lainkaan vaikka Pöllöt ja Henkat pelaisivat ensi kaudella divaria ja pommisuojan pojat tahkoasivat liigaa. Veikkaisin, että molempien sopimukset olisi aika kiireellä purettu ennen kauden alkua ;)
Stevie Ray

Re: KorkeaOktaaninen Lauantai!

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

daddykillkill kirjoitti:
Stevie Ray kirjoitti:skrinnaamassa
W00t?
No köh!! Pahoittelen. Joskus välillä noita lipsahtelee. Johtuu kaiketi siitä, että se tarttuu. Sitä kun on paljasjalkaisten vaikutuksen piirissä melko säännöllisesti ja pitäähän heidän puheesta jotain selvääkin saada. Täytyy kyllä myöntää, että hyvin ovat vuosien saatossa opetelleet puhumaan myös suomea.
Vastaa Viestiin