Masentava Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
daddykillkill

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Onslow kirjoitti:että uskon tyypin olevan itse Jeesus :P
Mä olen moonilainen ja vaimo palvoo Saatanaa, joten tämä naula ei vetänyt ;)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onslow kirjoitti:Eiks se ole joku Hesus? Tai jopa Rhesus Minus?
No ei, daah!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Arvatkaas nolottaako, kun en jaksanut kaalilaatikkoannosta ja muut pojat jaksoivat :oops:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Paistaahan se aurinko !
Sain täydet bonukset ja vielä 20% päälle. Mun kohdalla täydet bonukset ei kyllä sitten tarkoita viisinumeroista summaa. Mut minksä teen kun oon valinnut (palkkiomielessä) väärän alan.. Hommaisko n 50" telkkarin vai ostaisko autoon Koni FSD:t vai molemmat ja ? Hmm..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23463
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jee jee, Immortal Tuskaan. Pakko pistää rahaa haisemaan siihenkin lippuun.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Stevie Ray

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Ei masennuta! Tuulta päin... Hyvä tästä tulee kun vaan jaksetaan tahkota.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei masennuta.

SSV - Trackers
TPS - Josba
Oilers - Erä
SPV - Classic

Vältettiin SSV, ihan njees. Paitsi, että jos "pojan" haluaa, olisi SSV helpoin kohdata puolivälierissä, silloinhan ovat haavoittuvaisimpia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Stevie Ray

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Oilers - Erä
Tämä ihmetyttää eniten. Hautaako ne öljymiehet alkoivat kaivamaan?! Erä on ollut kuuma kuin hellan koukku viimeisissä peleissään. Tosin ymmärtäähän sen, että jos saa Tampereella pataan oikein huolella viimeisellä kierroksella, niin ei välttämättä tee mieli ihan heti ottaa uusintaa. Veikkaan, että Erä jatkaa, vaikka toisin haluaisin.

Erä ja SSV ratkoo pojan kohtalon, elleivät kohtaa toisiaan ennen finaalia. Ja pysyn kauden alustavassa ennakossa, että se on nyt Erän vuoro. Ens vuonna sitten Classic. Eiks jeh?!
1108

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Bluntly kirjoitti:Jee jee, Immortal Tuskaan.
Luin juuri saman peeerkele!!!!11 Nyt sinne on päästävä päiväksi, tuota keikkaan en missaa.



*mosh*
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Mutta kun runsassuolainen ja -rasvainen ruoka vie sutinahalut. Vatsan pöllöttäessä suonentukkijoita ja paineen nostajia, niin viimeiseksi haluaa sutinaa paitsi ehkä kermajäätelöä.
Höpönlöpön! Kaikkimullehetitännenyt!
Unohdin vielä mainita, että liikuntaa tulee välttää.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:Unohdin vielä mainita, että liikuntaa tulee välttää.
En pysty! Must on tullu, urheiluhullu..! *hoilaa*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Unohdin vielä mainita, että liikuntaa tulee välttää.
En pysty! Must on tullu, urheiluhullu..! *hoilaa*
Se on sitten oma vika, jos sutinuttaa. Kaikkensa sitä yrittää tehdä kanssaihmisten sutinakuumeen helpottamiseksi, mutta kun eivät usko järkipuhetta, niin minkäs teet.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:Se on sitten oma vika, jos sutinuttaa. Kaikkensa sitä yrittää tehdä kanssaihmisten sutinakuumeen helpottamiseksi, mutta kun eivät usko järkipuhetta, niin minkäs teet.
Ois kyl toistaalta aika houkuttelevaa lopettaa itsestään huolehtiminen kokonaan ja linnottautua sipsipussin kanssa kotisohvalle leffoja tuijottamaan.. Hmmm... Töissä vois pukeutua perunasäkkiin ja crocseihin, ne olis päällä tosi mukavia... Tässä voi sittenkin olla ideaa! Paitsi jos mua sit kuitenkin edelleen sutinoittaa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Bluntly kirjoitti:Jee jee, Immortal Tuskaan.
Vastahan ne oli. Hieman tuollaisia halvempia esiintyjiä tänä vuonna.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Stevie Ray

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Vesper kirjoitti:Ois kyl toistaalta aika houkuttelevaa lopettaa itsestään huolehtiminen kokonaan ja linnottautua sipsipussin kanssa kotisohvalle leffoja tuijottamaan.. Hmmm...
Tänään juuri mietin, että mitäköhän tapahtuu Insinöörin pääkopassa siinä vaiheessa kun liike loppuu. Joskushan se ikä tulee vastaa ja pallo lakkaa pyörimästä. Luistimet ei mahdu jalkaa ja tanko ei pysy käsissä. Mitä sitten?! Pitäisköhän tässä alkaa jo varoittelemaan etukäteen noita omaisia tulevasta vakavasta masennustilasta.
Fcuk

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Omalle äijälleni kerroin fiksusti, että sitten on lastenlasten treeneissä tarpeeks puuhaa, ei kerkee masistelee. Ja oon kuullu et korvaaviks voi hyvin käydä rauhallisemmat judut kuten fisustus ja puutarha.

8)
Stevie Ray

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Fcuk kirjoitti:fisustus
Maaliskuun lopussa vilkuttaa ovelta, että "hei hei, meen nyt fisustamaan, nähdään marraskuun lopussa!"? Ei ihan huono :) :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23463
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tässä arvon, että mihinkä ninjailulajiin ilmoittautuisin.

PS. 8-kymppiset kilpailee kehonrakennuksessa...
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stevie Ray kirjoitti:Maaliskuun lopussa vilkuttaa ovelta, että "hei hei, meen nyt fisustamaan, nähdään marraskuun lopussa!"? Ei ihan huono :) :)
Noin mun faija on tehnyt about 40 vuotta. Ja kyllä se sitten joulukuun alussa jäiden vahvistuttua on taas vilkuttanut että faija lähtee nyt pilkille. No, nykysin se kyllä kesäisin golfaa. Ja käy talvisin Thaimaassa. Golfaamassa. *köh köh*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Fcuk

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Ääääää. Mä suosittelisin innostuksen jakamista moneen eri juttuun. Siinä on se plussa, ettei mistään kerkee innostumaan ihan täysillä, jolloin perhekään ei jää täysin vaille huomiota.

(Mun pitäis hemmetti innostua ees yhestä jutusta kunnolla joskus... Oon kade!)
Stevie Ray

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Vesper kirjoitti:Ja käy talvisin Thaimaassa
Mun ongelmahan alkaa olla melkein ratkaistu ;) Kiitti nartut!! Tiesin että teihin voi luottaa :)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stevie Ray kirjoitti:Kiitti nartut!! Tiesin että teihin voi luottaa :)
Tottakai! Mut mulla on edelleen ongelma. Oikeestaan kaks: sutinattomuus ja matkasuran puute. Osaatteks ratkasta nää?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Fcuk

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Vesper kirjoitti:
Stevie Ray kirjoitti:Kiitti nartut!! Tiesin että teihin voi luottaa :)
Tottakai! Mut mulla on edelleen ongelma. Oikeestaan kaks: sutinattomuus ja matkasuran puute. Osaatteks ratkasta nää?
Osaan. Osaaks lainaamas? 8)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Stevie Ray kirjoitti:Erä ja SSV ratkoo pojan kohtalon, elleivät kohtaa toisiaan ennen finaalia. Ja pysyn kauden alustavassa ennakossa, että se on nyt Erän vuoro. Ens vuonna sitten Classic. Eiks jeh?!
Pleijareissa, tosiaan, kokemus korostuu mitä pidemmälle mennään. SSV on kyllä lyömätön jos vain finaaliin päästään, sori 8) Erähän oli jo viime vuonna reilusti ilmoittaen pyrkivä mestariksi. Noh, tavoitetta pitää olla. Tänä vuonna näkisin mahdollisuutensa hieman suurempina, varsinkin erittäin laadukkaasta talvesta johtuen. Classic ei ole millään viime vuoden vedossa, rosteri ei riitä. Säälitys ja harmitus. Mutta luotan SPV:n kaatuvan, loppu on sit plussaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Fcuk kirjoitti:Osaan. Osaaks lainaamas? 8)
Mul meni nyt vähän ohi. Ehkä ;) Mut siis ratkase, pliis!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin