Tuna tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Monsieur Manala

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

^ Luulisin kyllä että tosta setistä söis kaks muutakin suuta hetken.
bliss

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Fcuk kirjoitti:Siis oon huomannu tässä kahen kodin väliä ravatessa
Siis mikä ihmeen kahden kodin kierre sulla on? Oonko mä missannut jotain oleellisen tärkeää? :o
1108

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^Otti ninnistä mallia, nappas lennosta polkupyörälähetin ja nyt on vaivoina opiskelijaboxi ja kalsaripyykki.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olisin valmis maksamaan kohtuullisen kookkaan summan, jos joku laittais mun pyykit kuivamaan, tyhjentäis tiskikoneen ja latais likaiset tilalle. Ei nappaa tippaakaan nyt nää kodinhengettären hommat!

Ja Åkelle kevyet mullat :(
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vielä olisi 2 työpäivää ja sitten pidennetty vknloppu maalla. Tiedossa pilkkimistä, verkkokalastusta (omat 120m+yhdet muut n.400m) ja metsätöitä.

Kohtuu päivä töissä. Vaikka ei ehtinyt juuri mitään 'tuottavaa' tekemään, kiitos swedukurssin ja parin palaverin. Kohta on, taas, takka + hella kuumina ja sähkölasku kiittää. Ehtisköhän ajoissa nukkumaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
MGandhi

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

daddykillkill kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Ehkä mä sit vaan en osaa?
Ehkä sulla on kaks suuta vähemmän ruokittavana.
Ehkä KK vaan ei halua moista proleruokaa syödä eikä varsinkaan halua perheensä joutuvan kärsimään sisäfileettömästä ruokapöydästä. Saako sisäfileetä muuten soseena?
bliss

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

MGandhi kirjoitti:Saako sisäfileetä muuten soseena?
Jep.
ninnithequeen

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vesper kirjoitti:Olisin valmis maksamaan kohtuullisen kookkaan summan, jos joku laittais mun pyykit kuivamaan
Kutsuit?
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Uusi uuni koeajettu. Kakku kypsyi hienosti. Nyt täytettä väliin, kansi päälle ja kylmään.
1108

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

NuQ!
ninnithequeen

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:^Otti ninnistä mallia, nappas lennosta polkupyörälähetin ja nyt on vaivoina opiskelijaboxi ja kalsaripyykki.
Harvassa opiskelijaboksissa on 70 neliöö ja tonnin vuokra :roll:
daddykillkill

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

MGandhi kirjoitti:Saako sisäfileetä muuten soseena?
Melkein kaikkea saa soseena

(Paitsi Chuck Norrista)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Monsieur Manala kirjoitti:Olipas kivaa herätä aamulla 15 minuutin varoajalla vanhempien kämpiltä lupauksena hakea sisko katajanokalta, ja huomata että 50-metrisellä pihatiellä asuu 10 senttiä lunta. Mikään ole niin mukavaa kuin aloittaa päivä paskanmaku suussa pienessä krapulassa lumikolaa työnnellen ja autoa lumikinoksesta kiireellä kaivaen. Ihme ylipäätänsä, että kolme bacardikolaa ja yksi siideri sai pienen kankkusen aikaan.
Mulla ei ollu mitään krapulaa tänä aamuna ja illalla otin sentään varttilekan sahtia(7,5%) tölkin karhua, tuopin Koffi IV, tuopin Stalhagenia(5,5%) ja tuopin Nokian Müncheneriä(6,5%).. Ja voi kun ihanaa oli että kaupunki oli taas ajanut lumet jälkakäytävältä!

Ja kun ei varotettu Xibelle lämpimät onnittelut postuumisti!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin