Tuna tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stevie Ray

Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Yksi tuna -purkki vielä ja sitten nukkumaa. Maistuis varmaan teillekin?
Monsieur Manala

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Saatanan saatana. Olivat näemmä muuttaneet verkkokaupan/ruoholahden kauppakeskuksen pysäköintimaksukäytäntöä. Ennen oli 3 tunnin ilmainen pysäköinti, ja pysäköintilippua ei tarvinnut käyttää missään jos alle 3 tuntia oli hallissa. Kunhan ajoi puomille ja työnsi saadun pysäköintilipun takaisin koneeseen.

Nyt sitten ei näemmä enää ole ilmaista pysäköintiä. Paitsi yhdeksi tunniksi plussakortilla, jota ei kuitenkaan voi tunkea puomin kortinlukijaan, vaan se pitää käydä sisällä leimauttamassa pysäköintikortin kera.

Oli siinä sitten ihan vitun hienoa peruutella puomilta pois kun on viis autoa takana jonossa. Hei koittakaa ymmärtää, olen vähän seniili Jaguar-kuski enkä vain osaa.
ninnithequeen

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Kaikesta pitää maksaa ja kaikki pitää tehä vaikeeks. Mikähän lentoyhtiö se oli, joka alkaa periä 1,50 e vessassakäynnistä?


Ja huomenta. Kahvia koneeseen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jonkun täytyy uhrautua, niinpä tulin jo severianoballesterokseen töihin. Ei enää joustoo, pelkkää vaatimusta ja komentoa...
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 03.03.2009 7:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Duck

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Monsieur Manala kirjoitti:Saatanan saatana. Olivat näemmä muuttaneet verkkokaupan/ruoholahden kauppakeskuksen pysäköintimaksukäytäntöä.
Sadattelin joku aika takaperin samaa. En sentään joutunut peruuttamaan pois puomeilta, vaan maksuautomaatilla älähdin että mitä vittua.

Tää joku talouskriisin säästötoimi vai? Pitääks tässä ruveta ruokkimaan lamaa boikotoimalla Verkkistä?
bliss

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tämäkin lumi olis voinut sataa marraskuussa. Nyt on KEVÄT, ei nyt saa sataa lunta tai räntää tai mitään muutakaan kylmää.
daddykillkill

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Joskus sitä tietää jo aamulla, miten paskamainen päivästä on tulossa... Kädet vaihteeksi aivan v*tun kipeät, postilaatikko täynnä tekemättömiä töitä ja kusipää työ"kaveri" pilluilee.
Viimeksi muokannut daddykillkill, 03.03.2009 8:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

daddykillkill kirjoitti:Joskus sitä tietää jo aamulla, miten paskamainen päivästä on tulossa...
Toivottavasti ei kokonaan, illalla Tavastialle kuuntelemaan hanurimusiikkia ja tilutuksen kunkkuja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti:Joskus sitä tietää jo aamulla, miten paskamainen päivästä on tulossa...
Toivottavasti ei kokonaan, illalla Tavastialle kuuntelemaan hanurimusiikkia ja tilutuksen kunkkuja.
Eläköitymään? :krooh: :krooh: :krooh:

Sunnuntaipitsan palaa aamiaiseksi..
Viimeksi muokannut Niba, 03.03.2009 8:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Fcuk

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Stevie Ray kirjoitti:Yksi tuna -purkki vielä ja sitten nukkumaa. Maistuis varmaan teillekin?
Aamupala just edessä. Tunaa öljyssä ketsupilla ja tuohon halkaistuun avocadoonkin taidan turauttaa ketsat sekaan. Felixhimoinen päivä näemmä!

Tarvottiin muksun kanssa tarhalle ja se tuumas eteisessä "voi hemmetti kuivuliin nyt vaatetta taas". Ihana myräkkä. :]
Stevie Ray

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Fcuk kirjoitti:Aamupala just edessä. Tunaa öljyssä ketsupilla ja tuohon halkaistuun avocadoonkin taidan turauttaa ketsat sekaan. Felixhimoinen päivä näemmä!

Tarvottiin muksun kanssa tarhalle ja se tuumas eteisessä "voi hemmetti kuivuliin nyt vaatetta taas". Ihana myräkkä. :]
Aamupalaa täälläkin. Rahkaa ja hunajaa, nams!! Pitää harjotella huolella tota syömistä. Eilen meni pyöreet 4300 kalsua ja toi syömispuoli vähän unohtui. Miinuskalsuilla menin oikein huolella. Hävettää. Must ei koskaan kasva isoa ja komeeta miestä jos en opettele syömään kunnolla. Haittaaks se sua?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Fcuk kirjoitti:
Stevie Ray kirjoitti:Yksi tuna -purkki vielä ja sitten nukkumaa. Maistuis varmaan teillekin?
Aamupala just edessä. Tunaa öljyssä ketsupilla ja tuohon halkaistuun avocadoonkin taidan turauttaa ketsat sekaan. Felixhimoinen päivä näemmä!

Tarvottiin muksun kanssa tarhalle ja se tuumas eteisessä "voi hemmetti kuivuliin nyt vaatetta taas". Ihana myräkkä. :]
Suunpesulle lapsonen hyi hyi! Ja äiti alapesulle? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
daddykillkill

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Stevie Ray kirjoitti:Eilen meni pyöreet 4300 kalsua
Rakennatko sä yksin Kheopsin pyramidia??

Itse olen vähän huono laskemaan noita kalorioita. Silti on tullut huomattua, että talvisena sukellusviikonloppuna laihtuu helposti pari kiloa vaikka syö pinta-ajalla pitsaa ja kokolihapihviä. Lämmöntuotanto vaatii ilmeisesti aika paljon energiaa.
Viimeksi muokannut daddykillkill, 03.03.2009 9:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Fcuk

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Stevie Ray kirjoitti:Must ei koskaan kasva isoa ja komeeta miestä jos en opettele syömään kunnolla. Haittaaks se sua?
Ei se haittaa. Oikeesti hei. Mulle riittää et habaa löytyy sen verran et jaksaa kannatella seinää vasten sen 5 mindee ja sähän jaksat.
Niba kirjoitti:Suunpesulle lapsonen hyi hyi! Ja äiti alapesulle? :wink:
No äitipä tossa viikonloppuna heitti yhen v-sanan muksun kuullen ja joutu ite suupesulle. Muksu saippuoikin niin huolella suuni, etten oo ees meinannut sadatella sen jälkeen. Kurkussa tuntu vuorokauden niin ku yllärispermojen jäljiltä joskus...

Mut hemmetti on kyl joku tarhatädiltä opittu sana selkeesti. :]
Stinky

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Työkaveri on kun perseeseen ammuttu karhu - taas. Mä olen ollut hyvällä tuulella koko aamun mutta pikkuhiljaa rupee kyrsimään tuo tuhina, hymistely ja kaikkien työkamujen haukkuminen puoliääneen. Ei auta laittaa edes radiota kovemmalle kun sitten en kuule asiakkaita puhelimitse.
Nyt kuitenkin kuppi kuumaa ja tupakalle. Ihana tuisku ulkona :h:
Fcuk

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Stinky kirjoitti:Nyt kuitenkin kuppi kuumaa ja tupakalle. Ihana tuisku ulkona :h:
20. savuton aamu, aijjai ku kirpasee...
Stevie Ray

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

daddykillkill kirjoitti:Rakennatko sä yksin Kheopsin pyramidia??
Vähän pitkä päivä ja tupla-aktiviteetit. Mä mittaan tuon kulutuksen ja suoritan satunnaisesti tarkistuslaskentoja näillä netin laskentamoottoreilla. Suuntaa antavaahan tuo on, mutta kertoo noin suurin piirtein kuinka paljon kauraa pitäis survoa suuhun.
Fcuk kirjoitti:Mulle riittää et habaa löytyy sen verran et jaksaa kannatella seinää vasten sen 5 mindee ja sähän jaksat.
Rakas!! Sut mä jaksan nostaa vähän ylemmäskin sitä seinää vasten ja antaa sulle pusuhuulilla kunnon kiiman ennen kuin se viisminuuttinen alkaa ;)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tein jo päivän työt. Saako lähteä kotiin?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Fcuk kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Nyt kuitenkin kuppi kuumaa ja tupakalle. Ihana tuisku ulkona :h:
20. savuton aamu, aijjai ku kirpasee...
Vai kirpasisko mela pepussa pahemmin sisko?
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tein jo päivän työt. Saako lähteä kotiin?
Muista juoda jotain tehoainetta? Ja sitten mars haaviin!
Pyyhin Netikettiin..
daddykillkill

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Stevie Ray kirjoitti:kunnon kiiman ennen kuin se viisminuuttinen alkaa ;)
Tuossa menee HELPOSTI 4500 kcal!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Photarikurssilla, aaah! Ehkä täällä oppii pienentämään tissit kaikkiin kuviin ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä opin eilen liitä määräten-toiminnon. Oon vuosia tehnyt välitallennuksen, kun on tarvinnut muokata tekstiä. Tarttis munkin päästä Exel/wöördi/pp- yms kursseille. Toisaalta sen jälkeen vois hiukka hävettää kuinka kömpelösti aikaisemmin onkaan töitään tehnyt.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
daddykillkill

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Vesper kirjoitti:Photarikurssilla, aaah! Ehkä täällä oppii pienentämään tissit kaikkiin kuviin ;)
Ei semmoista suodatinta ole. Liquify-filsakin on suunniteltu nimenomaan SUURENTAMISEEN.

Ihan rehellisesti sanottuna suurentaminen on käsityönäkin paljon helpompaa kuin pienentäminen.
Fcuk

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

daddykillkill kirjoitti:Ihan rehellisesti sanottuna suurentaminen on käsityönäkin paljon helpompaa kuin pienentäminen.
Niinpä. Käsitöissä sen nimenomaan huomaa.
1108

Re: Tuna tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuva

Kuva
Vastaa Viestiin