Skermainen keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

exPertti kirjoitti:
par-sky kirjoitti:Mulla ois kevät-flunssan sijaan kevät-ihastus. mitenkäs sen saisi hoidettua? auttaako vitamiinit?
An pilluu, kuten Turuus tavataan sanoa. :)
eli ehdotan ihastuksen kohteelle "pannaanko niin en oo enää kiinnostunu susta?"
Me transmitte sursum, Caledoni!
1108

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ei tiedä itkeä vai nauraa. Onhan se fakta että uudisrakentaminen tökkää mutta saneerauksen saatana menee nyt vähän liian vauhdilla. Paukahti tämän sirkuksen lisäksi yksi kappale Cumuluksia saneeraukseen.

*hyvästelee kesälomaansa*
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

juu ymmärsin kyl mitä hait, en vaan kiinnittäny siihen mitään huomiota :)
enkä mä oo suhdetta vailla, tää ihastus on melkeestä enempi kuin tauti mikä pitäs saaha parannettua :D
Me transmitte sursum, Caledoni!
Duck

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

par-sky kirjoitti:enkä mä oo suhdetta vailla, tää ihastus on melkeestä enempi kuin tauti mikä pitäs saaha parannettua :D
Tarvitset jotain mikä tuo miehen huonoimmat puolet esiin. Kokeile vaikka parisuhdetta ihastuksesi kanssa, niin eiköhän ihastus hiivu. Sitten voit palata takaisin alkuperäiseen suhteeseesi. Öö eiku.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Arvostaisin hyvää suikkiinottoa, mistähän niitä saisi kun ei jaksa kirjautua Adultfinderiin koska olen lapsi! En oo ikinä saanu hyvää suikkiinottoa, olen vähän näre sen takia. Taatana! :x
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ja nyt Junpoon! :)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stevie Ray

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Vesper kirjoitti:Ja nyt Junpoon! :)
NO ÄLÄ NYT ENÄÄ!! Mä tulin jo pois!!
Onslow

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Ainiin. Tänään alkaa kolmen viikon poikamiesaika.

Kadehtikaa ukkomiehet!
Stevie Ray

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Onslow kirjoitti:Kadehtikaa ukkomiehet!
Toivottavasti juot liikaa ja häviät pokassa talon ja auton, vaimos jättää sut ja hakee tapaamiskieltoa lapsees. Stana!!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onslow kirjoitti:Ainiin. Tänään alkaa kolmen viikon poikamiesaika.

Kadehtikaa ukkomiehet!
Sain epäluotettavasta lähteestä (intternetti) todistuksen epäsoveltuvuudestani.

Loppuelämä poikamiehenä \o/
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
MGandhi

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Stevie Ray kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Kurkussa on kaktus. *krööööh*
Sama vika muuten. Onko jotain tällaista nyt liikkeellä?
Ja täsmälleen sama vika täälläkin. Ilmeisen tarttuvaa tuntuu olevan!
Stevie Ray

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

No vittu, tolle MG:lle sanoin vain käsipäivää!
MGandhi

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Stevie Ray kirjoitti:No vittu, tolle MG:lle sanoin vain käsipäivää!
Tässä mysteerissähän on siis vain yksi yhdistävä tekijä!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

par-sky kirjoitti:enkä mä oo suhdetta vailla, tää ihastus on melkeestä enempi kuin tauti mikä pitäs saaha parannettua :D
Vihdoinkin sossupokea!

Onko tunne molemminpuolinen, vai yksipuolinen (sinä vai hän)? Kumpi siis pitäisi saada hoideltua pois päiviltä?

Onko vastapuolikin teoriassa varattu, eli kielletyn hedelmän makua? Onko samalla työ- tai opiskelupaikalla? (tietysti on, tyhmä kysymys, missäs muualla suunnittelemattomat ylimääräiset ihastumiset tapahtuisivat?)

Kai siis puhumme romanttisesta ihastumisesta, eikä kyseessä ole mikään palstavedätys jossa olet "ihastunut" koiranpentuun tai kalliisiin kenkiin?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä oon kolmatta päivää töissä, huisia!
The great club outshines the individual, always and forever.
Onslow

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Stevie Ray kirjoitti:Stana!!
No joo. Harmittaa vaan isosti ettei metsästämään enää pääse ennen kuin vasta syksyllä. Nyt olis ollut hyvää aikaa rampata rusakoiden ja kettujen perässä. Jos sentään pari pilkkireissua raippikseen.. ja vähä juopottelua 8)
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

exPertti kirjoitti:
BTW, minulla jäi joskus sellainen kuva, että sinun ei tarvitsisi pohtia näitä parisuhdeasioita ollenkaan kun olet vakiintunut. Onko tilanne muuttunut vai onko tämä tilanne juuri siksi hankala kun ei ole muuttunut?
nimenomaan siksi että ei ole muuttunut. ja mä haluan lopettaa hymyilemästä tyhmästi tuon ihastuksen kohteen tietämillä.

omalle ukolle kertominen taas ei oo kovin hyvä vaihtoehto, koskapa kumminkin harmistuu ja tuskin tuohon harmistukseen auttaa että vietän väistämättä päivittäin aikaa tuon ihastukseni kanssa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
daddykillkill

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Onslow kirjoitti:...hyvää aikaa rampata rusakoiden ja kettujen perässä
Jos vasemmalla "rusakko" ja keskellä "kettu", niin mikä tuo oikeanpuoleinen on sun koodikieles mukaan? ;)

Kuva
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Frederik Krueger kirjoitti: Vihdoinkin sossupokea!

Onko tunne molemminpuolinen, vai yksipuolinen (sinä vai hän)? Kumpi siis pitäisi saada hoideltua pois päiviltä?
ilo tarjota sisältöä elämäänne :D

on joo opiskelukaveri, joten välttely on vähän turhan haastavaa. ja juu, on se varattu.

tunteen moninpuolisuudesta on paha sanoa.. on vähän semmosia viitteitä että tämä ei ihan yksipuolista ole, mutta kumpikaan ei ole tehnyt mitään ratkaisevaa yksiselitteistä liikettä. tällä hetkellä me ikäänkuin kierretään toistemme ympärillä kumminkaan koskematta. jatkuvaa flirttailua jonka aina jonpikumpi vääntää viimehetkellä vitsiksi kun meinaa mennä vakavaksi.
Me transmitte sursum, Caledoni!
bliss

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Duck kirjoitti: Deekolmosella se ei edes tule. Korkeintaan yrittää. Onko sulla ollut flunssaa koskaan kesäisin?
Uuulalaa, kitinässä on ratkaistu maailman yleisimmän taudin leviäminen. Jokohan rhinovirukset saadaan tällä tapettua maapallolta. Deekolmosta vaan niin perkeleesti joka kitaan.
MGandhi

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

par-sky kirjoitti: on joo opiskelukaveri, joten välttely on vähän turhan haastavaa. ja juu, on se varattu.
Tää on ihan helppo: Nussi sitä. Sen jälkeen kohtaamisenne ovat lähinnä vain vaivaannuttavia, mutta tätä kai haetaan?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

par-sky kirjoitti:tunteen moninpuolisuudesta on paha sanoa.. on vähän semmosia viitteitä että tämä ei ihan yksipuolista ole, mutta kumpikaan ei ole tehnyt mitään ratkaisevaa yksiselitteistä liikettä. tällä hetkellä me ikäänkuin kierretään toistemme ympärillä kumminkaan koskematta. jatkuvaa flirttailua jonka aina jonpikumpi vääntää viimehetkellä vitsiksi kun meinaa mennä vakavaksi.
Aika ristiriitaista informaatiota. Toisaalta haluat lopettaa, toisaalta flirttaat. Ihan oikeasti joko lopetat tai sitten jatkat ja kerrot asiasta muille. Tuo ei mene tuosta kuin yhteen suuntaan ja kaikkein vahvin indisio yhteen suuntaan menemisestä on kykenemättömyys kertoa asiasta.

Mikä siinä on, että on yritettävä saada kaikki, sekä kiva uusi suhde että vanha ja vakaa kumppani. Se kuuluisa selkäranka, se olisi kiva niin nykymiehillä kuin -naisilla.
Paras päivä ikinä.
bliss

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Elppis kirjoitti:Mä oon kolmatta päivää töissä, huisia!
Nyt jo? Kylläpäs aika kuluu... :o
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

^^Mun täytyy kyl sanoa ymmärtäväni. Käsittääkseni aika moni pitkässä suhteessa oleva kokee ihastumisia. Kyse on yleensä vain siitä, kuinka pitkälle ihastukset menevät.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Stinky

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

MGandhi kirjoitti:Tää on ihan helppo: Nussi sitä. Sen jälkeen kohtaamisenne ovat lähinnä vain vaivaannuttavia, mutta tätä kai haetaan?
Ei välttämättä... Joskus se into ja ihastus siitä kasvaakin.
Vastaa Viestiin