Skermainen keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Antaa skerman lentää, pruit!
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta. Kersa eskariin ja mamma töihin.
Fcuk

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Sisko sai likan yöllä!!! :h:

Vähän ku Pupukin, muutaman viikon etuajassa mut kaikki hyvin ja mä oon niiiiiin tuplatäti nyt, ihkuu. Sitä kyl ihmettelen et mikä kumma kiire nykytytöil on tähän maailmaan? Ja meidän poikanenkin tuli paljon ennen aikojaan. Oonkohan se vaan minä kun niin houkuttelen. Ymmärrän kyl. :]
ninnithequeen kirjoitti:
1108 kirjoitti:^Otti ninnistä mallia, nappas lennosta polkupyörälähetin ja nyt on vaivoina opiskelijaboxi ja kalsaripyykki.
Harvassa opiskelijaboksissa on 70 neliöö ja tonnin vuokra :roll:
Joo ja mäkin laitoin vaan joku +- puol miltsii tähän lisäneliöjärjestelyyn. Oli semmonen kuukauden oma-aika niin ku ja nyt kaikessa rauhassa perhettä mukana tähän omaan rauhaani. Fillarilähettejä ei tääl näy, höh! Kukkia sain kyl eilenkin, lähetti käytti autoa.

Ihastuttava keskiviikko!
daddykillkill

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

ninnithequeen kirjoitti:Harvassa opiskelijaboksissa on 70 neliöö ja tonnin vuokra :roll:
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta tuolla tonnilla lyhentäisi jo lainaakin kummasti...
bliss

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

daddykillkill kirjoitti: Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta tuolla tonnilla lyhentäisi jo lainaakin kummasti...
Käytännössä varmaan 700 e:lla. Vastikkeet ja sellaset kato...
milli

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä. Kävin aamu-uimassa kädet mössöksi =) Ihan vähän olo olis sellainen, että viikon kuumeen jälkeen olisi pitänyt levätä vielä tovin, maksisyke oli aika korkea .. iischk! Hengissä oon kuitenkin, joten kaikki on hyvin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lähdetään kiertelemään ympäri Manselaa palauttamaan pöllittyä omaisuutta työmaille. Mielestäni varsin reilua, vaikka ovat jo vähintäänkin kertaalleen täällä käyneet katsomassa. Eli sovin, että tulemme vielä kerran kaiken roinan kanssa ja saavat työmaalla katsoa omansa. Päivän hyvä työ...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Duck

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

Huomenta. Olipas valoisaa jo seitsemältä. Taitaa kevät olla tulossa, hiii.

Kohta on aika lähteä påmmisuåjaan. Taidan tutun neuvosta jättää käyttämättä tukivyötä. Samalla pitää vähän keventää painoja ja olla varovaiseNpi, mutta pitkällä tähtäimellä pareNpi näin.
daddykillkill

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

bliss kirjoitti:Käytännössä varmaan 700 e:lla. Vastikkeet ja sellaset kato...
Toki noinkin. Lopputulema on kuitenkin, että vuokrarahat menevät aina "taivaan tuuliin", kun taas... äh. Antaa olla.

Hitto kun närästää. Kärvensin eilen myöhäisen hääpäivän kunniaksi meille kunnon piffit valkosipulipottujen ja punkun kera - vieläkin ähkyttää.
Onslow

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Onslow »

daddykillkill kirjoitti: Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta tuolla tonnilla lyhentäisi jo lainaakin kummasti...
Me ollaan kans kahden vaihella isomman asunnon kanssa. Tuumailtiin että jo ottas vuokra-asunnon siksi aikaa et hoitovapaa on ohi. Mutku se ei juurikaan kannata. Yli 90 neliön asunnoissa on kaikissa järjestään vuokra 900-1100 euroa ja silloin se on jo sama ostaa asunto omaksi.

Toki hirvittää hakea 230 keuron lainaa näinä päivinä, mut kyl se taitaa olla järkevintä hankkia rempattava asunto ja vaikka sitten työttömänä rempata se kuntoon, jolloin asunnon arvoa saa nostatettua edes omalla työllä :roll:
Stinky

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Nenä tukossa. Hiljanen päivä töissä mutta tän päivän katkasee mukavasti hierontatuokio. Ihanaa kun saa työajalla käydä hieronnassa :] Hartiat onkin ollut jumissa viimeaikoina.
Ysti edelleen sairaalaassa. Mitenkä sitä vois piristää?
Onslow

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Onslow »

exPertti kirjoitti: Asuntokeskusteluun sen verran, että oletteko silmäilleet sitä "pientä pintaremonttia" ohjelmaa.
Jälkeen kerran hyvä esimerkki Suomalaisesta tv-laatuviihteestä. Meno on kuin kirjastotatätien hautajaisissa.


Käytiin viikonlopulla Hyvinkäällä katsomassa yhtä omakotitaloa. Kyseessä oli 50-luvulla rakennetttu omakotitalo jonka hinta tasoon nähden oli sanalla sanoen typerryttävä. Nyt se talo on poistunut myynnistä näemmä. Joku siis maksoi suunnilleen 200keuroa siitäkin mörskästä. Uskomatonta menoa..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^^ Amfetamiinilla?

Mut joo, heräsin yöllä kylmyyteen ja karheaan kurkkuun. Lisäsin peittoja ja kun 5:45 mittari näytti sen normaalin 35,9, painuin spinnaamaan. Kourallinen c-vitskuja naamariin, kyllä se tästä! Nyt on energiaa kun pienessä kylässä, mut silti ei nappais tehdä töitä. No, roikun sitten täällä. Ja feissarissa. Ja Cityssä. :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stevie Ray

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Vesper kirjoitti:No, roikun sitten täällä. Ja feissarissa. Ja Cityssä. :]
Tylsyys pois! Mihin sun e-mail osoitteeseen lähettelen alastonkuvia itsestäni?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stevie Ray kirjoitti:Mihin sun e-mail osoitteeseen lähettelen alastonkuvia itsestäni?
Kuumaakin kuumempaan G-mailiin tietty!

Kurkussa on kaktus. *krööööh*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Onslow

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Stevie Ray kirjoitti:Mihin sun e-mail osoitteeseen lähettelen alastonkuvia itsestäni?
[email protected]
Stevie Ray

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Onslow kirjoitti:[email protected]
Mä olen tinttitukkahomo, ei se musta tykkäis!
Rouva Pupu

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Stevie Ray kirjoitti:
Vesper kirjoitti:No, roikun sitten täällä. Ja feissarissa. Ja Cityssä. :]
Tylsyys pois! Mihin sun e-mail osoitteeseen lähettelen alastonkuvia itsestäni?
Lähetä mulle kanssa. Kiits! Laitan tietsikan taustakuvaksi.
1108

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Päivän hyvä työ...
...olisi se että tuot koko paskan tänne ja mie adoptoin koko roskan.
Onslow

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Stevie Ray kirjoitti: Mä olen tinttitukkahomo, ei se musta tykkäis!
No eiks se just tullut kaapista ulos ja halusi päästä jonkun ison ja karvaisen sedän lihaksikkaille käsivarsille?
1108

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^Eiks se halunnutkaan rintaimplantteja ja pitkää tukkaa itselleen?
Stevie Ray

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Onslow kirjoitti:ison ja karvaisen sedän lihaksikkaille käsivarsille?
Nyt sä olet asian ytimessä!! Mä sheivaan ja olen aivan liian laiha!

Leidit laittaa ne osoitteet vonkuulaatikoon, niin katotaan mitä toimitetaan ;)
Rouva Pupu

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Stevie Ray kirjoitti: Leidit laittaa ne osoitteet vonkuulaatikoon, niin katotaan mitä toimitetaan ;)
[email protected]
Onslow

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Rouva Pupu kirjoitti:
[email protected]
Ei taida olla tällä hetkellä "pimpero" :P
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Lähdetään kiertelemään ympäri Manselaa palauttamaan pöllittyä omaisuutta työmaille. Mielestäni varsin reilua, vaikka ovat jo vähintäänkin kertaalleen täällä käyneet katsomassa. Eli sovin, että tulemme vielä kerran kaiken roinan kanssa ja saavat työmaalla katsoa omansa. Päivän hyvä työ...
Kerropa nyt manselaisena, miksi Tammelasta saa herbaa niin kuin Popedan biisissä todetaan. Onko herba viinaa vai jotain muuta? Ja miten Hervanta liittyy Tammelaan?
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin