Skermainen keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vielä huominen tukkaputkella töissä, vaikka ei kalju taida putkelle oikein mennä..
Ja sit huomenna illalla auton keula kohti mökkiä. Saan olla jopa omassa rauhassa, muiden ollessa Turkkusen suunnalla.
Tai no, voi toki joku naapuri tulla häiritsemään. Tiedä vaikka pitäisi pelata sukellusveneen upotusta. Hah.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Duck

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

Bluntly kirjoitti:Tai Kirby?
Ei saatana. Maailman kallein pölypussi-imuri. Iskäni vaimoineen meni ja osti, ja ovat seuraavat vuosikymmenet osamaksulla. :doh:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Duck kirjoitti:Hhhh. No sitten mulla on ollut huono päivä kun turhaudun helposti.
Tai sitten feminiiniseen puoleesi liittyy herkkähipiäisyys. Tosimies (TM) ei puolituntemattomien naisten vittuilusta suutu, saati sitten muuta ystävällisiä neuvoja mielessään kuittailuksi.
Paras päivä ikinä.
Duck

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

SikaMika kirjoitti:Eli mene ja tiedä mistä riippuu tai roikkuu...
Liikunta ja ulkoilu?
bliss

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Duck kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Tai Kirby?
Ei saatana. Maailman kallein pölypussi-imuri. Iskäni vaimoineen meni ja osti, ja ovat seuraavat vuosikymmenet osamaksulla. :doh:
Ovelta ovelle -myyntiä ja 3800 € hintaa. Kyyyyyyllä toki kannattaa ostaakin :D
Duck

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Ainakin se mun vesihirviö oli halvempi kuin Kirby...
bliss

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Pystyisinköhän mä olemaan nauramatta, jos mun ovelle ilmestyisi imurimyyjä tarjoamaan edullisella sopimuksella NELJÄN TONNIN imuria.
Tuskin... :D
Duck

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

Ainakin sen vesihirviön myyjät ovat aina menneet hiljaiseksi kun olen mailannut heille vähän kriittisempiä juttuja heidän mainostetun suodatuksensa tehoista.

Hitsi, Olarium-punttiksen pikkujoulubileissä tapasin sinkkunaisen joka oli Otaniemessä tekemässä jotain hiukkassuodatustutkimusta. Sööttikin vielä, silleen nörtillä tavalla. Kadun edelleen etten pyytänyt hänen puhelinnumeroaan. Paitsi että reffipotentiaalia, olisin voinut kiusata hänen avustuksellaan myös noita vesihirviön myyjiä vähän tieteellisemmin.
SikaMika

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Duck kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Eli mene ja tiedä mistä riippuu tai roikkuu...
Liikunta ja ulkoilu?
Olen liikkunut ja ulkoillut ennenkin, kuluneena vuonna ehkä kuitenkin aikaisempaa enemmän. Voi vaikuttaa asiaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Saan pieniä sydäreitä, kun katolta putoaa lumipaakkuja pihalle. Karmea meteli!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Skermainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:
par-sky kirjoitti:nimenomaan siksi että ei ole muuttunut. ja mä haluan lopettaa hymyilemästä tyhmästi tuon ihastuksen kohteen tietämillä.

omalle ukolle kertominen taas ei oo kovin hyvä vaihtoehto, koskapa kumminkin harmistuu ja tuskin tuohon harmistukseen auttaa että vietän väistämättä päivittäin aikaa tuon ihastukseni kanssa.
Ok, sitten oma vinkkini antaa pillua ei ehkä ollut se viisain. :)

Ei sinun tarvitse palstalla avautua näitten shakaalien edessä tämän enempää, mutta ehkä voisit pohtia miten tähän ihastumistilanteeseen on ajauduttu. Onko parisuhde mallillaan vai? Kyllähän sitä joskus vähän tulee ajauduttua flirttiin ja kuvien perusteella voisin itse kuvitella ajautuvani kanssasi helposti sellaiseen, mutta miten se näin vakavan tuntuiseksi meni?
En voi neuvoa, mutta pitää tehdä miltä oikeasti tuntuu?
Duck kirjoitti: Hitsi, Olarium-punttiksen pikkujoulubileissä tapasin sinkkunaisen joka oli Otaniemessä tekemässä jotain hiukkassuodatustutkimusta. Sööttikin vielä, silleen nörtillä tavalla. Kadun edelleen etten pyytänyt hänen puhelinnumeroaan. Paitsi että reffipotentiaalia, olisin voinut kiusata hänen avustuksellaan myös noita vesihirviön myyjiä vähän tieteellisemmin.
Hei kyllä ei kannata ihan tällaisia kirjoitella, meinaan jos kiinnostusta löytyy niin kai sitä voi edes antaa puhelinnumeronsa? Varmaan kotityttö ne on kiihkeimpiä sängyssä. Mulle tarjottiin blue öyster fitness jäsenyyttä halvalla, ei päässyt ole edes tuohon tilanteeseen. Saan tyytyä ilmaiseen saliin ja yliopiston naisiin, ne ei varmaan oo nörttejä, musta on kuitenkin päässä kusta näillä palkoilla maksaa jotain salivuoroo, et ihan hyvä ettet antanut numeroa, tietysti yritti vähän jalompaa kalaa tyttö pyydystää Olariumissa tai sitten joku herkkäpeppu, nyt tulee aika ristirisaista viestii mut kun ihmettelen edelleen, enkä (kuten kaikki tietää) oo ees mikään pro tai sonni kuten manala tai sika näissä asioissa..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin