Terva-torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Terva-torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ja höyheniä vielä päälle. Saa parjata!
Paras päivä ikinä.
Duck

Re: Terva-torstai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Sauna kelpaisi. On niska vähän jäykkänä. Huomenta.
milli

Re: Terva-torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä.

Pitkä päivä edessä.. ja huomenna kans.
Stevie Ray

Re: Terva-torstai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Mun selkä tervataan kohta. Eikä kun öljytään. Tai rasvataan tjsp.... Ja sitten sitä hierotaan pehmein käsin. Mmmmm...
bliss

Re: Terva-torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä vähän niinq kaipaan aurinkoa käynnistyäkseni. Kahvi ei auttanut :?
Fcuk

Re: Terva-torstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mä kaipaan tupakkaa. Mut vähemmän ku eilen!
Koira istuu pöydällä ja häiritsee naputusta. <3
Onslow

Re: Terva-torstai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Haluaisin opetella perhokalastuksen, mutta eihän noita kursseja järjestetä perhana oikein missään, eikä ainuttakaan tuttua, joka voisi opettaa ihan puhdasta noviisia.

Tonne olisi hieno lähteä, mutta ei siellä taida olla aloittelijalle paikkaa :doh:

http://www.fishmaster.fi/Gaulakurssi.htm
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Terva-torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Ei kai se nyt niin vaikeaa voi olla itseopiskella. Raskas siima ilman perhoa, aukea paikka ja naapurinkakrun hulavanne maaliksi. Sitten vain suojalasit päähän ja piiska heilumaan, jos ei muuten niin sitten kronometrin kanssa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Onslow

Re: Terva-torstai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Bluntly kirjoitti:^ Ei kai se nyt niin vaikeaa voi olla itseopiskella.
Yleensä, ihan mikä tahansa kalastuksen laji on helpompi ja järkevämpi opetella kokeneen opettajan kanssa. Siinä säästää rahaa, hermoja, eikä opi väärää tekniikkaa jne..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Terva-torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onslow kirjoitti:Yleensä, ihan mikä tahansa kalastuksen laji on helpompi ja järkevämpi opetella kokeneen opettajan kanssa. Siinä säästää rahaa, hermoja, eikä opi väärää tekniikkaa jne..
Totta, mutta jos opettajat on vähissä niin miehen on tehtävä mitä miehen on tehtävä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Onslow

Re: Terva-torstai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Bluntly kirjoitti: Totta, mutta jos opettajat on vähissä niin miehen on tehtävä mitä miehen on tehtävä.
Eli lähteä lappiin.

http://www.kairiver.com/phpBB2/viewtopic.php?t=968
daddykillkill

Re: Terva-torstai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Bluntly kirjoitti:... niin miehen on tehtävä mitä miehen on tehtävä.
... eli kävellä torille ostamaan ruoko... ruoDOton file :)
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Terva-torstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Edelliseltä päivältä:
par-sky kirjoitti:
exPertti kirjoitti:...
nimenomaan siksi että ei ole muuttunut. ja mä haluan lopettaa hymyilemästä tyhmästi tuon ihastuksen kohteen tietämillä.

omalle ukolle kertominen taas ei oo kovin hyvä vaihtoehto, koskapa kumminkin harmistuu ja tuskin tuohon harmistukseen auttaa että vietän väistämättä päivittäin aikaa tuon ihastukseni kanssa.
Sinun ei ehkä kannata kirjoitella tästä asiasta sen enempää palstalla ylläolevan kaltaisten raadonsyöjäkasvien kanssa, mutta tuli mieleeni että muistatko koskaan tunteneesi nykyiseen mieheesi vastaavankaltaisia ihastuksen tunteita? Se ehkä auttaa suhteuttamaan ihastuksen oikeaan kokoluokkaan.

Ps. Yllättävän rohkea veto sinulta kuitenkin kirjoitella tunnistettavilla kuvilla, varsinkin jos et halua miehesi tietävän. Muistanko ihan väärin että olet kuitenkin ollut jossain kitinämiitissä miehesi kanssa, minkä perusteella voisi luulla että miehesi osaa kyllä eksyä tällekin palstalle?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Terva-torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kurkku edelleen tervassa. Nappasin silti jumppakamat mukaan, jos vaikka päivän mittaan olo paranis? Tai ehkä mä menen vaan leffaan.

Mitäs sitten tehtäis?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
daddykillkill

Re: Terva-torstai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Onko joku menossa Kanadaan lähiaikoina?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Terva-torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Frederik Krueger kirjoitti:Sinun ei ehkä kannata kirjoitella tästä asiasta sen enempää palstalla ylläolevan kaltaisten raadonsyöjäkasvien kanssa,
Tämä on hyvä, raadonsyöjäkasvi. Jos kyse olisi miehestä, hänet olisi hirtetty jo kauan aikaa sitten. Vakavana esimerkkinä naisten harjoittama perheväkivalta, johon on aina syynsä, miehen ei koskaan niin kuin ei tulisikaan olla.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Terva-torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

daddykillkill kirjoitti:Onko joku menossa Kanadaan lähiaikoina?
Kelpaisiko kanava, tosin kunnollisia ei taida löytyä kuin Alankomaista?
Paras päivä ikinä.
1108

Re: Terva-torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Onslow kirjoitti:Haluaisin opetella perhokalastuksen, mutta eihän noita kursseja järjestetä perhana oikein missään, eikä ainuttakaan tuttua, joka voisi opettaa ihan puhdasta noviisia.
No ei se nyt niin vaikeaa ole, kannattaa vaan harjoitella heittotekniikat ihan veneestä ja pitää lierihattua päässä, jos haluaa välttyä korvalävistykseltä. Opin lajin minäkin ilman mitään opetusta. Rentouttava laji kyllä, suosittelen.
daddykillkill

Re: Terva-torstai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Riemumieli kirjoitti:Kelpaisiko kanava, tosin kunnollisia ei taida löytyä kuin Alankomaista?
Arvasin että kannattaa täältä kysyä :D
Onslow

Re: Terva-torstai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

1108 kirjoitti:
No ei se nyt niin vaikeaa ole,
On se. Kerran aikasemmin joskus vuonna papu olen yrittänyt opetella ja hermothan siinä meni ja vehkeet lensi nurkkaan. Nyt ajattelin mennä ihan ammattilaisen oppiin :P
bliss

Re: Terva-torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tarttis tehdä (=teettää) mein firmalle nettisivut. *huoh*
Stevie Ray

Re: Terva-torstai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

daddykillkill kirjoitti:Onko joku menossa Kanadaan lähiaikoina?
En ole moista suunnitellut, mutta jos maksat viulut, niin asiasta voidaan kyllä aina neuvotella!
daddykillkill

Re: Terva-torstai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Tarttisin yhden härpättimen, jonka saa 300 e halvemmalla sieltä kuin lähimmältä EU-retailerilta Englannista. Ei taida kannattaa varta vasten ketään sinne lähetyttää tuolla voittomarginaalilla :)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Terva-torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olo joteensakin heikkenee näin päivän edetessä. Ei siis liene kovin terveellistä ulkoiluttaa uusia treenikamoja salilla? Mitäs mä sitten teen, kotonahan on tylsää.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stevie Ray

Re: Terva-torstai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Vesper kirjoitti:Olo joteensakin heikkenee näin päivän edetessä. Ei siis liene kovin terveellistä ulkoiluttaa uusia treenikamoja salilla? Mitäs mä sitten teen, kotonahan on tylsää.
Lähetään junpoon. No, mä ainakin lähden. Mun on nälkä.
Vastaa Viestiin