Ihanan mahtavan jättekiva Naistenpäivä -ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Ihanan mahtavan jättekiva Naistenpäivä -ketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Saa kirjoittaa myös ikävistä asioista, muttei tarvitse jos ei halua.
Paras päivä ikinä.
Duck

Re: Ihanan mahtavan jättekiva Naistenpäivä -ketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

Aivan ihkudaan aurinkoista ja pilvetöntä näyttäisi olevan tulossa. Pitääpä suoriutua aamulenksulle tästä. Pakko lähteä jo nyt, koska tänään pitää mennä toimistolle ylitöihin.

Tuntuu vähän tyhmältä kun vähän aikaa takaperin oli sellainen "katse pallossa, keskitytään töihin" -olo, ja olen sen mukaisesti kaihtanut kaikkea sosiaalista. Vaan nyt onkin alkanut jo nuppi tutisemaan. :? Pitääkö mun aina hypätä ääripäästä toiseen vaikka olenkin toisaalta asettanut elämäni niin mukavasti ennalta-arvattaville raiteille kuin mahdollista?
Fcuk

Re: Ihanan mahtavan jättekiva Naistenpäivä -ketju

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Oon mä seksikäs. Ja vittuuntunut. Pitäkää tunkkinne.

Ai nii naistenpäivä! Mut annan miehen nukkua kun hoiti kunnialla lapsikatraan mun sairastaessa. Tänään kotiutuu sisko vauvansa kanssa, täytyy kukittaa kotinsa ennen sitä. <3

Tänään tutustun Vesperin kotialueeseen, suunta kohti Porrrrnaisia. Vähän jänskättää!
ninnithequeen

Re: Ihanan mahtavan jättekiva Naistenpäivä -ketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tääl on krapula. Oltiin illalla Soukassa juhlimassa broidin synttäreitä. Huh.

Enkä saanu naistenpäivän kunniaks aamukahveja sänkyyn, koska tuolla kuorsaavalla korstolla on taatusti pahempi krapula. Ja illaks töihin, raasu.

Saaks syödä uunilohta aamupalaks? Sitä oli jostain kumman syystä jääny eilen :P
1108

Re: Ihanan mahtavan jättekiva Naistenpäivä -ketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^Ei vittu, mainostettu purkkilohi-illallinen palavien ikkunaverhojen valossa muuttuikin räkälään menoksi ja perseiden kiskomiseksi? Rahaa ei riitä samaa paria oleviin kahvikuppeihin mutta kyllä sitä jumalauta viinaan riittää!

Kannattaisiko tunnustaa että on pikku ongelmia?

Joo joo...tottakai ne tarjos ja ei maksanut yhtään mitään.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihanan mahtavan jättekiva Naistenpäivä -ketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

1108 kirjoitti:Kannattaisiko tunnustaa että on pikku ongelmia?
Eikös viina ole Suomessa halpaakin halvempaa? Runsaan energiamääränsä ansiosta se voisi olla edullinen ravintomuoto. Kohta tosin verot nousevat, joten kantsii dokata kun vielä ehtii.
Paras päivä ikinä.
Duck

Re: Ihanan mahtavan jättekiva Naistenpäivä -ketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

Noni, lenkillä käyty. Sitten aamiaista, suihku ja duuniin.
ninnithequeen kirjoitti:Saaks syödä uunilohta aamupalaks? Sitä oli jostain kumman syystä jääny eilen :P
Miksei saisi? Syön omaa eiliseltä jäänyttä uunikirkkiäni tuolla ylitöissä sitten. Nyt vedän munaa.
ninnithequeen

Re: Ihanan mahtavan jättekiva Naistenpäivä -ketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:^Ei vittu, mainostettu purkkilohi-illallinen palavien ikkunaverhojen valossa muuttuikin räkälään menoksi ja perseiden kiskomiseksi? Rahaa ei riitä samaa paria oleviin kahvikuppeihin mutta kyllä sitä jumalauta viinaan riittää!

Kannattaisiko tunnustaa että on pikku ongelmia?

Joo joo...tottakai ne tarjos ja ei maksanut yhtään mitään.
Voi jeesus sä oot pässi.

Rahaa meni 16,90 e kun oikeen laskin. Ihan hurjaa. Suosittelen Pub Wilperiä, entistä työpaikkaani. Siellä on tuoppi euron klo 22 asti, ja 2 euroa 23 asti. Hähää.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihanan mahtavan jättekiva Naistenpäivä -ketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Duck kirjoitti:Nyt vedän munaa.
Ei ihme, jos ei naisten kanssa onnaa. Tule onnelliseksi ja ulostaudu kaapista! :perse:
Paras päivä ikinä.
Duck

Re: Ihanan mahtavan jättekiva Naistenpäivä -ketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Eihän mun tarvi muuta kuin lakata vetelemästä omaa munaani ja lähteä ulos naisiin. Sit ku vihdoin ehtii...........
bliss

Re: Ihanan mahtavan jättekiva Naistenpäivä -ketju

Viesti Kirjoittaja bliss »

Naistenpäivä? Mitä virkaa sillä on? Yhtä turhis kuin ystävänpäivä, halloween ja muut vastaavat. Kuva
1108

Re: Ihanan mahtavan jättekiva Naistenpäivä -ketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Rahaa meni 16,90 e kun oikeen laskin.
Että kaksi henkeä vetäs kännit krapulaan asti vajaalla 20€:llä?
Ristus ja minä paskansin äsken raakatimantteja.
1108

Re: Ihanan mahtavan jättekiva Naistenpäivä -ketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Se on moro, mie painun ajaan jäälle Kuplan todennäköisesti solmuun. Pakkaan kameran mukaan jos saan kunnon kuvia tuhosta.
Duck

Re: Ihanan mahtavan jättekiva Naistenpäivä -ketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

bliss kirjoitti:Naistenpäivä? Mitä virkaa sillä on? Yhtä turhis kuin ystävänpäivä, halloween ja muut vastaavat. Kuva
Mutta te naisethan olette niin tyhmiä, heikkoja ja avuttomia että teille pitää omistaa ainakin yksi päivä vuodesta. Ja ovetkin pitää avata teille, kun ette siihen itse pysty.
bliss

Re: Ihanan mahtavan jättekiva Naistenpäivä -ketju

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ankka kerjää verta nenästään ihan selkeesti.

edit: Ilmankos kaikki loput päivät vuodesta on omistettu miehille.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihanan mahtavan jättekiva Naistenpäivä -ketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Raskaana oleva nainen on aevan ehanan ennalta-arvattava. Sillä...tyyntä seuraa satavarmasti zunami. Huhhahhei.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Duck

Re: Ihanan mahtavan jättekiva Naistenpäivä -ketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

bliss kirjoitti:Ankka kerjää verta nenästään ihan selkeesti.
Turpiinsa ottaminen on ainakin sosiaalisempaa ja rempseempää kuin ylitöissä käkkiminen. Tuu tempaseen! Varmana piristyisin. Ja sultakin pääsis vähän höyryjä.
MGandhi

Re: Ihanan mahtavan jättekiva Naistenpäivä -ketju

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

bliss kirjoitti:Ankka kerjää verta nenästään ihan selkeesti.

edit: Ilmankos kaikki loput päivät vuodesta on omistettu miehille.
Kuten ankka jo koittikin vihjata, me miehet olemme teihin naisiin verrattuna kuitenkin niin ylivertaisia, että kaikki muut päivät (naistenpäivää siis lukuunottamatta) ovat aina olleetkin oletusarvoisesti miestenpäiviä.

Tai sitten ei...

Hyvää naistenpäivää! *naiset on ihania... varsinkin kankkusessa*

Vittu joo muuten! Suomessa on ihan saatanasti kauniita naisia. Se tuli eilen todettua Pacifiquessa. Ristus!
Fcuk

Re: Ihanan mahtavan jättekiva Naistenpäivä -ketju

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Aika galsa. Ei haittaa, jouduinkin töihin. Täällä soi iskelmä ja pöydällä on ruusuja, voi voi voi...
ninnithequeen

Re: Ihanan mahtavan jättekiva Naistenpäivä -ketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ärrinmurrin. Eksän kans tapeltu puhelimessa oikeen urakalla. Kyllä yks ihminen voikin olla katkera ja kostaa ihan väärää kautta. Saatana sentään.

:evil:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ihanan mahtavan jättekiva Naistenpäivä -ketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ulkona upea keli. Tiedossa vielä ennen kotimatkaa olisi kahden auton pesu ja klapien säkitys autoon kourmausta varten.

En tänään olekaan kankea kuin sahapukki, vaan yllätyksekseni jopa notkeampi kuin norsun poikanen. Illalla lisää venyttelyä..

Kohta loimulohta napaan ja sitten takasin askareisiin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Duck

Re: Ihanan mahtavan jättekiva Naistenpäivä -ketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

Pulkannaru kirjoitti:Ulkona upea keli.
Hitsi. Näköjään vain ja ainoastaan sen ajan kun kävin ulkoilemassa, siellä oli sumuista. :roll:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihanan mahtavan jättekiva Naistenpäivä -ketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

ninnithequeen kirjoitti:Ärrinmurrin. Eksän kans tapeltu puhelimessa oikeen urakalla. Kyllä yks ihminen voikin olla katkera ja kostaa ihan väärää kautta. Saatana sentään.
Aika inhimillistä luulisin, "erosimme ystävinä" -skeidaa ei tapahdu kuin saduissa ja ehkä Jorma Uotisen ja Helena Lindgrenin tapauksessa.
Paras päivä ikinä.
prosessi

Re: Ihanan mahtavan jättekiva Naistenpäivä -ketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Riemumieli kirjoitti:"erosimme ystävinä" -skeidaa ei tapahdu kuin saduissa ja ehkä Jorma Uotisen ja Helena Lindgrenin tapauksessa.
Mielenkiintoinen väite. Itse olen ainakin mieltänyt sadut kovin paljon raadollisemmiksi, jopa vaikka niissä yleensä eletäänkin onnellisina elämän loppuun asti. Ei "erosimme ystävinä" -skeidasta saa aikaan mielenkiintoista tarinaa, niinku. Tosin ei kyllä monesta riitaisestakaan erosta.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ihanan mahtavan jättekiva Naistenpäivä -ketju

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:Ärrinmurrin. Eksän kans tapeltu puhelimessa oikeen urakalla. Kyllä yks ihminen voikin olla katkera ja kostaa ihan väärää kautta. Saatana sentään.

:evil:
Pakkoavautuminen. Joo, siis vittu ja saatana. Kusipääjuoppoeksä, jota en oo nähny moniin kuukausiin enkä puhunu sen kanssa tai muutakaan yhteyttä pitäny, lähetti mulle yöllä tekstiviestin. Että mä oon oikein uhannu tappaa sen.. Siis mitä? Missä mä oisin semmosta sanonu ja kenelle ja miksi? Oon kyl kokoajan tienny et se ihminen on sekasin ku seinäkello, mut voiskohan se pikkuhiljaa alkaa kohdistaa ton pakkomielteen ja vainoharhasuuden johonki muuhun. Ollaan kuitenki erottu jo yli neljä vuotta sitten.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin