Moikkelis koikkelis -maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Moikkelis koikkelis -maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jeah, Ahosen Janne is back in da house!!!!111!! Uh, suit you sir!!1111!!
Paras päivä ikinä.
Duck

Re: Moikkelis koikkelis -maanantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Niin, nytkös se varsinainen työviikko vasta alkaa? No, käynpä kuitenkin ensin uimassa.
milli

Re: Moikkelis koikkelis -maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Huih kun oli rankka työmatka, piti vallan toiselta puolelta taloa kävellä toimistolle :P

Peppu on kipiä, täytyy varmaan käydä kuvauttamassa se.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Moikkelis koikkelis -maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Se olis puhumista koko viikko, ja mun ääni katoaa päivä päivältä enemmän. Oon ehkä illalla vaimomatskua!

Ens viikonloppuna aion myös nukkua.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Fcuk

Re: Moikkelis koikkelis -maanantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Vesper kirjoitti:Se olis puhumista koko viikko, ja mun ääni katoaa päivä päivältä enemmän. Oon ehkä illalla vaimomatskua!
Hihii, naurattipauratti.

Eilen hoidettiin parisuhdetta eli oltiin ihan hemmetin hiljaa ja maattiin sohvalla, tai siis eri sohvilla. Hoitolapset lähti ja meidän perhe on yhä kasassa, nice!

Tänä aamuna olen myynyt itseäni erittäin halvalla, huorannut firman eteen niin kuin kunnon tyttären kuuluukin. Jotenkin lannistunut olo mutta tähän kai pitää tottua, taitaa olla vaikeita kuukausia edessä. Mut on se vaikeeta on kun on tottunu et pelkällä flirtillä saa tavaransa myytyä!
milli

Re: Moikkelis koikkelis -maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Taisin lyödä päänikin eilen :P Olen kolmeen otteeseen käynyt hakemassa keittiöstä teetä, joka kerta tein jotain muuta, ja unohtelin teen johonkin matkalle. Mahtavaa.

Mitenköhän onnistuisi kohta kahvinkeitto?
daddykillkill

Re: Moikkelis koikkelis -maanantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Kavahtakaa! Sulkekaa tämä paholaisen rakkine, ettänte pelastuisitten!

Mainion tietokoneettoman viikonlopun jälkeen olen taipuvainen uskomaan, että jos ei Suuri Saatana niin joku pienempi piru tässä laatikossa asuu. Kun koneen piti kiinni, tuli tehtyä kaikkea kivaa (grillikauden avaus, luolasukellusta erinomaisessa näkyvyydessä yms)- mutta maanantai-aamun viidettä kahvikupillista näytön ääressä hörppiessä on väsynyt ja lamaantunut olo.

Jos ei työsähköposti ala täyttyä niin päivä meneekin hauskasti raapiessa iPodin sisältöä uudelle bäkkäri-kovolle... Western Digitalin usb-kovon hajoamisen tuloksena myös pr0n-stock on lähes nolla, joten vieroitusoireita odotellessa...
Viimeksi muokannut daddykillkill, 09.03.2009 9:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ninnithequeen

Re: Moikkelis koikkelis -maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Krääh, töissä. Sit muksu eskarista, lasagne tulille ja toivotaan että isäntä pääsee täks yöks ees kotiin. Eksänki kans rauha taas maassa...

Ärsyttävä lumipyry. Blaah.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Moikkelis koikkelis -maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Näköjään parin vuoden päähän tarkoitettu vessaremppa on siirretty tälle kesälle kun taloyhtiö saa valtiolta tukea siihen. Oli vaan ne ehdotetut laatat niin hirveitä, että täytynee alkaa katselemaan hiukan nätimpiä jostain.

Urakointiyhtiö ei taida tykätä hirveästi näpräämistä vaativista erikoisjutuista kerrostalon kokoisessa projektissa?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Moikkelis koikkelis -maanantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Phuuh. Eilen soi puhelin ja pyydettiin luovuttamaan lapsipotilaalle verta heti aamulla. Mikäpäs siinä, mut nyt on hiukan hömelö olo.

Ei ku hei, nyhämmä vasta hogasin että kerrankin mulla on tälle tyhjäpäisyydelle oikein selitys. Mahtavaa! 8)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Fcuk

Re: Moikkelis koikkelis -maanantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Ihku. :] Sul on varmaan joku tärkee veri.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Moikkelis koikkelis -maanantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Fcuk kirjoitti:^ Ihku. :] Sul on varmaan joku tärkee veri.
Ei edes oo, siis mikään harvinainen veriryhmä. Mutta lupasin joskus n:nnellä luovutuskerralla, että mun verelle saa tehdä sellaset jatkotutkimukset että tarpeen vaatiessa voidaan tälleen kutsua puhelimitse. Jos tarvitaan just akuutisti sopivaa luovuttajaa, niinQ.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Stevie Ray

Re: Moikkelis koikkelis -maanantai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Mä voisin luovuttaa räkää. Ämpärillinen ikivihreetä yhdellä töräyksellä. Anyone?
1108

Re: Moikkelis koikkelis -maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Räpläsin aikani kuluksi jotakin nappia autossa jossa luki ESP tai jotakin, tuloksena meinasi vääääähän lähteä Transportsu lapasesta. Täällä on meinaa liukasta! Lähtee muuten mielenkiintoinen ääni kun kompura heittää hullunvolttia tavaratilassa suhtkoht helevetin hätäsen ohjausliikkeen ansiosta.

Mutta ei siinä mitään, onneksi oli motariin liittyminen kyseessä ja kaistat vapaana ja onneksi niitä oli kaksi, yksi ei meinaan olisi riittänyt.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Moikkelis koikkelis -maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä voisin luovuttaa maanantaikoomaa. :swirl:

Onpa muuten tyhmä hymiö meille kofeiiniriippumattomille.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Duck

Re: Moikkelis koikkelis -maanantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

1108 kirjoitti:Räpläsin aikani kuluksi jotakin nappia autossa jossa luki ESP tai jotakin, tuloksena meinasi vääääähän lähteä Transportsu lapasesta.
Joo. Muistan aikoinaan kun Twingo pyörähti ympäri 40 km/h nopeudella mutkaan ajettaessa ihan tosta vaan (onneksi perässä tulija ehti jarruttaa). Honda ei oo tehny sitä kertaakaan - koska siinä on VSA, se ESP:n Honda-vastine.

Moni on sitä mieltä että ton pitäisi olla vakiovaruste kaikissa nykyautoissa, aivan kuten airbag tai turvavyötkin. Vähentävät onnettomuuksia jotain 60%, mikäli oikein muistan.
Duck

Re: Moikkelis koikkelis -maanantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Vesper kirjoitti:Mä voisin luovuttaa maanantaikoomaa. :swirl:
Onpa muuten tyhmä hymiö meille kofeiiniriippumattomille.
Tai muuten vaan kahvia juomattomille. Oon ite miettiny samaa, toi mustat silmänaluset -hymiö toimisi oivallisesti yksinäänkin. Pitäisköhän testata josko saisin sen leikeltyä ImageReadylla...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Moikkelis koikkelis -maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Duck kirjoitti:
Mää kirjoitti:Onpa muuten tyhmä hymiö meille kofeiiniriippumattomille.
Tai muuten vaan kahvia juomattomille.
No öh, totahan mä juuri tarkoitinkin. Jokainen kahvinjuoja on nisti.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Onslow

Re: Moikkelis koikkelis -maanantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Duck kirjoitti: Moni on sitä mieltä että ton pitäisi olla vakiovaruste kaikissa nykyautoissa, aivan kuten airbag tai turvavyötkin. Vähentävät onnettomuuksia jotain 60%, mikäli oikein muistan.
Itse taas suhtaudun aika epäilevästi noihin. Varmaan olen väärässä mutta koska omassa autossani ei moisia ominaisuuksia ole, liputan turvallisen, varovaisen ja kuskin hallinnassa olevan ajamisen puolesta enemmän, kuin automatiikan puolesta!
..ehkä muutan suhtautumiseni kun pääsen testaamaan moista yhden 30 000 kilsaa eka :P

Ainiin. Inhoan myös TCS -luistonestoa. Ainaki Saabin ja Huihain versiot TCS:stä ovat todella anaalista. Aina kun muistan, otan sen pois päältä ajamaan lähtiessäni..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Moikkelis koikkelis -maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä kävin Safety Drive-kurssilla, ja todellakin pidän noita härpäkkeitä hintansa väärtinä. Mut onhan se välillä kiva kikailla ilmankin, onneksi saa yhdellä napinpainalluksella vekka... ;)

Oli kyllä aamulla hauskaa, kun Käpylässä meitä oli kolme samanlaista Pikkumustaa peräkkäin, tuli jotenkin sellanen agenttifiilis!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Duck

Re: Moikkelis koikkelis -maanantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Vesper kirjoitti: Jokainen kahvinjuoja on nisti.
Mä oon nisti vaikken juokaan kahvia. Kofeiinitabletit, energiapore, junou poks tzäp.

Mut jee, hymiö onnistu! Kuva Aasi / joku muu mode, lisääkkönää valikoimaan? :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Moikkelis koikkelis -maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Meikäläisen astrassa on ihan tykki turvalaite, sen nimi on köröttelevä kuski. Takanatulijoiden tööttäilykään ei haittaa kun vääntää poppia kovemmalle.

Tosin tällä hetkellä on vielä kovempi turvalaite, tyhjä akku.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Duck

Re: Moikkelis koikkelis -maanantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Onslow kirjoitti:liputan turvallisen, varovaisen ja kuskin hallinnassa olevan ajamisen puolesta enemmän, kuin automatiikan puolesta!
Minua taas huojentaa ajatus siitä että koska kaikki kuskit eivät aja turvallisesti, varovaisesti ja homma hanskassa, niin ainakin ESP pitää huolen siitä että pysytään silti lapasessa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Moikkelis koikkelis -maanantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vesper kirjoitti: Jokainen kahvinjuoja on nisti.
:yo:

Yleensä oon sentään elitisti-nisti, mut nyt on pakko yrittää juhlamoskalla.

Tarttee kyl muistaa ostaa pöytälaatikkoon vihreetä teetä, kun tuolla on jäljellä vaan yellow labeliä, eikä se nyt oikein futaa. Tai sitten rukoilen että joku täydentää Nordqvistin lajitelmia kaappiin tosi pian.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Onslow

Re: Moikkelis koikkelis -maanantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Duck kirjoitti: niin ainakin ESP pitää huolen siitä että pysytään silti lapasessa.
niin vaan kuinkas paljon tuo sitten antaa valheellista fiilistä esim sen hetkisestä pidosta tienpintaan?

Motarilla kun jengi ajaa 120 kmh 10 metrin turvaväleillä jäisellä tiellä, ei taida auttaa mikään turvalaite.. tai no, ehkä airbag.
Vastaa Viestiin