Työntäytteinen tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Fcuk

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Argh... Allekirjotin just tilaukseni valtoihin liiankin tottuneesti Jenni Darling. Koskahan oppisin hyödyntämään automaattisiguuuuuu brkl.
milli

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Mä mökkihöperöidyn kohta, ja ollaan oltu täällä vasta pari päivää. Inhottavaa kun ei pysty liikkua mihinkään ilman persettä repivää kipua. Mä tahdon ulos!!!! ULOS!! Luminen takapiha kutsuu... mutta mä joudun tyytyä ihastelemaan sitä täältä sisältä.

Ehkä mä voin illalla lohduttautua istumassa takan edessä minttukaakaota nautiskellen.

*huokaus*
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja cardic »

milli kirjoitti: Inhottavaa kun ei pysty liikkua mihinkään ilman persettä repivää kipua.
joskus kannattaa kokeilla pihtaamista
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Fcuk

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Söin himoissani 3 valtavaa päärynää ja nyt turpos huulet! Kauhee kutina mitä mä teen??!?!!! Ahneella on paskanen loppu.
Ei tähän kyl varmaan kuole.
bliss

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Pitää alkaa henkisesti valmistautua olemaan sosiaalinen koko lauantaipäivän :shock:

P.S. Fight Festival -lippuja saa vielä :wink:
Mä myyn ne ennakkomyynnistä jääneet loput sitten Kisiksellä la alkuillasta.
milli

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Fcuk kirjoitti:Söin himoissani 3 valtavaa päärynää ja nyt turpos huulet! Kauhee kutina mitä mä teen??!?!!! Ahneella on paskanen loppu.
Ei tähän kyl varmaan kuole.
Hmm.. miltä hengitysteissä tuntuu, tuntuuko, että ne meinaa tukkeutua? Jos vaan kutisee, niin eiköhän se mene ohi, allergialääkkeestä ei varmaan ole haittaa, jos sellaisen ottaa.
Fcuk

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Tää on vaan huulissa ja näköjään snadisti rauhottu kun notkuin kraanan alla. Muistinpa, etten omppujakaan tän kutinan vuoks oo syöny aikoihin, ihan samat oireet. Ihme touhuu, aikuisiäl tullu tämmöne riesa!

Sit ois juustoklöntti kaapissa, ei muuta. Täytyy kai mennä kotiin. :]
milli

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Fcuk kirjoitti:^ Tää on vaan huulissa ja näköjään snadisti rauhottu kun notkuin kraanan alla. Muistinpa, etten omppujakaan tän kutinan vuoks oo syöny aikoihin, ihan samat oireet. Ihme touhuu, aikuisiäl tullu tämmöne riesa!

Sit ois juustoklöntti kaapissa, ei muuta. Täytyy kai mennä kotiin. :]
Yeah, sama juttu, ihme ruoka-ainekutinoita ilmestynyt. Sitä ei edes aina voi muistaa, mitkä kaikki aiheuttaa jotain tuollaista. Onneksi oon löytänyt pari omppulajiketta, jotka eivät kutita :D

Mä touhustan töitä nyt "kotona"... vaarallista, mä en ole tehnyt eilen enkä tänään oikein mitään muuta kuin töitä. Oonkohan mä sellainen työnarkomaani?
Fcuk

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

milli kirjoitti:Mä touhustan töitä nyt "kotona"... vaarallista, mä en ole tehnyt eilen enkä tänään oikein mitään muuta kuin töitä. Oonkohan mä sellainen työnarkomaani?
En oo vieläkään päässy täältä kun innostuin imuroimaan ja repii tapetteja. Minäkin siis töissä uudessa kodissamme, pakko täältä kyllä työt siirtää muualle sitten kun perhe tulee perästä. Nyt on mahtava duunirauha. Ei vaan siis siivous- ja hengailurauha. No tein mä tunnin töitä ja päivystän kokoajan. 8)

Eiks pylly kestä kävelyäkään? Mee nyt ees haistelee ilmaa ja sit imee poikkiksen pippelii, työnarkkius on ihan syvältä.

terkuin, Laiska Paska :]
milli

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Fcuk kirjoitti:Eiks pylly kestä kävelyäkään? Mee nyt ees haistelee ilmaa ja sit imee poikkiksen pippelii, työnarkkius on ihan syvältä.

terkuin, Laiska Paska :]
Kävely menee just ja just. Tuossa just mietittiin, että miten onnistuu suikkari, kun ei pysty kumartumaan tai muutenkaan liikkumaan hirveästi. keksittiin, että isketään avokki jakkaran päälle seisomaan. Seuraavaksi pitää miettiä, että miten saadaan se pysymään pystyssä.. laukeaminen saattaa olla vaarallista =P

Poikaystävä vei pippelinsä mukaan kouluun äsken, täytyy toivoa, että se kotiutuu sieltä pian.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Riemumieli kirjoitti: seuraavaksi opiskelubileissä torttu kostuu ja lerppu jäykistyy.
huomenna olis sitten opiskelijabileet :jouden:

eli tänään voin sitten alottaa niihin valmistautumisen, kun huomenna ei kumminkaan enää kerkee. Hotpantsit vai stringit?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

par-sky kirjoitti:huomenna... opiskelija....
eli tänään voin sitten alottaa niihin valmistautumisen... Hotpantsit vai stringit?
Jaa, mul ois parit kokeet ja esitykset.
Pitäs vissiin alottaa niihin valmistautuminen (tai siis jatkaa sitä)... Koffia vai Karjalaa?
Rai rai vittu saatana.
Suhekin paskana.

Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Lapitii kirjoitti:Koffia vai Karjalaa?
Molempia
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

par-sky kirjoitti:Molempia
Niinpä. Silti tää tuntuu ny jotenki epäreilulta. =P
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Lapitii kirjoitti:
par-sky kirjoitti:Molempia
Niinpä. Silti tää tuntuu ny jotenki epäreilulta. =P
:paijaa:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

par-sky kirjoitti: :paijaa:
Tnx. =) Kivoja bileitä sulle, mut ei liian kivoja. ;)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Monsieur Manala kirjoitti:Omassa kinnerissä sen sijaan toi ratin asento toimii todella tehokkaasti järjestelmän ohjeistajana, ja saa auton helposti jopa reilusti yliohjaavan tuntuiseksi mutta silti kontrollissa pysyväksi, jos rattia vain kääntää epätoivoisesti enemmän ja enemmän.
Mulla toimii samoin. Lie ollut samoja suunnittelijoita. Näppärä ominaisuus risteyksessä, jossa on auton pohjaan asti sohjoa ja auto puskee suoraan 30km/h vauhtia kohti viereisen kaistan autoa.
Tuli mieleen toinen ESP:n (tjsp) pelastama tilanne: ajoin puolen yön jälkeen oikealle kääntyvään mutkaan lumisella pikkutiellä n 110km/h, sisäkaarteen puoleiselta pellolta oli tuuli kuljettanut koko tien leveydelle lunta (oma kaista n 15 cm paksuudelta) ja olin varma päätymisestä vasemman puolen männikköön - mutta ei, ESP käänsi auton kulkusuunnan oikeaksi ja veti 20km/h nopeudesta pois melkein ennen kuin ehdimme tajuta (tai apparin paikalla ollut ihmettelee sitä vieläkin). Eli hyvä järjestelmä toimii kun tarvitaan, muttei holhoa liikaa (=halvaannuta autoa pikku luistoista/sutimisista).
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Onslow kirjoitti:Kyrpimismittari on pian niin punaisella, että taidan skipata viikonlopun tuparit ja lähteä pohjanmaalle varisjahtiin ja pilkille.. :evil:
Mikäs mittarin saa rajoittajaa vastaan?
Onslow

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Leevi kirjoitti:[
Mikäs mittarin saa rajoittajaa vastaan?
Typerryttävät nakit duunissa
Onslow

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

*Muistiinpano laktoosivammaisen päiväkirjaan*

*Älä juo maitoa!*

PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Muistatteko sen ahdistavan kihelmöivän jännityksen puristavan sylin, joka sulkee huomaansa esmes MM-finaalissa sveduja vastaan? Tänään on ollut sama tunne viimeiset kolme tuntia. Nimittäin kaksi hieman pienempää jännitystä kumuloituivat ja synergoituivat juuri. Ensiksi Classic kompastuoi ratkaisevassa puolivälierässä SPV:lle ja sitten tämä Ipa vääntää tuskassa jatkoajalla lörppöleukoja vastaan. Masennun ja pikselöidyn loppu elämäksi, jos ei edes kiekosta tule mitään valmista :cry:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Piti tehdä tänään illalla himassa parikolme tuntia töitä. Ja Paskat mitään tehnyt. Perkele ja Saatana. No huomenna sit seiskaan töihin. Jaksaiskohan..

Vielä vähän (30min?) taloremppaa ja heti nuqquun ku saa takan pellin kiinni.

Ai niin. Huomisen jälkeen alkaa viikonloppua. Eli illalla auton keula kohti mökkiä. Tuliskohan takas jo lauantaina?.. saa sää ratkaista.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
1108

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jotenkin naurattaa.
MGandhi

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

1108 kirjoitti:Jotenkin naurattaa.
Laita housut takas jalkaan.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kaivataan safkavinkkejä/-ideoita !

Puolentoista viikon päästä pidän pikkujoulut muutamille (13..18 hlö) kavereille. Safkat ja jälkiruoan valmistan itse. Safkan tekoon on varattu klo 15 -> 23 maksimissaan, mielummin vähemmän. Vieraiden rajoitteet: ei valkosipulia/banaania/kalaa.

Pääruoka+salaatti+jälkiruoka?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin