Työntäytteinen tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
milli

Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Yes, hereillä jo .. Eilen tuli tehtyä kellon ympäri töitä eikä tänään tahti näytä heltyvän. On rankkaa olla äitinä äidin paikalla tässä firmassa, mutta ei tämä silti muuta mieltäni mitenkään siitä, että haluan "isona" ostaa firman vanhuksilta.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Minäpäs heräsin jo neljältä.

VOITTO!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ja mun kaveri heräsi jo kolmelta, kahdesti. Joo, pärähdin seiskaan, kuten kunnon jätkän kuuluu aina kerran viikossa tehdä. Ratsuväen palaverilla kaikki alkoi, ktasotaan ja reagoidaan...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Duck

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Juu, ihan osuva ozikko miunkin päivälle. Koetan nyt kuitenkin laiskoitella hetken ennen kuin lähden duuniin, kun todennäköisesti menee kuitenkin pitkäksi.
bliss

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Heräsin aika killerin päänsäryn kanssa, ei kiva.
Loma jatkuu perjantaihin asti, tai siis maanantaihin tietty.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kun nyt saisi jotain aikaiseksi. Ainakin litra kahvia aluksi ennenkuin edes yrittää mitään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Töitäpä hyvinnii, onneksi rrrrrrakastan omaani! :h: Ja äänikin on edelleen tallessa, menis vielä tää paska olotila ohi niin pääsis taas spinnaamaan. Alkaa jo päässä naksua...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
1108

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Joo, pärähdin seiskaan, kuten kunnon jätkän kuuluu aina kerran viikossa tehdä.
No tolla säännöllä mulle ei pärjää edes Chuck Norris koska olen niin kova jantteri että päräytän puol seiskaan duuniin joka helevetin arkiaamu.
milli

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Vesper kirjoitti:Töitäpä hyvinnii, onneksi rrrrrrakastan omaani! :h: Ja äänikin on edelleen tallessa, menis vielä tää paska olotila ohi niin pääsis taas spinnaamaan. Alkaa jo päässä naksua...
Juu, olisi kauheaa jos inhoaisi työtään. Mä kans raksutan tätä kirjanpitoa, vaikka joskus pientä harmitusta saattaa tullakin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nams, illalla UTV:lta Classicin vierasmatsi ja kruununa UCL:n Liverpool-Real Madrid 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Nams, illalla UTV:lta Classicin vierasmatsi ja kruununa UCL:n Liverpool-Real Madrid 8)
Herkkusieniliiga tuo mieleen tulehtuneet varpaanvälini.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Kaikkea muuta kuin työntäyteinen täällä. Otin oikein asiaksi että en tälle vapaapäivälle sopinut yhtään mitään. Nyt velttoilen tyytyväisenä kämpillä, varmaan siivoilen mutta ilman mitään aikataulua, luksusta!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Stevie Ray

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Vittu kun tekis mieli fisustamaan. Jouduin ihan muista syistä (tarvitsin siimaa) kaivamaan varusteet esiin ja lumoutuneena jäin hypistelemään kalleuksiani. Täytyykin jo ajoissa muistaa ympyröidä yksi pidennetty viikonloppu kalenterista.
Onslow

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Stevie Ray kirjoitti:Vittu kun tekis mieli fisustamaan. .

No älä. Koko viikko on täynnä ei-niin-kiinnostavia taskeja. Statsipalavereita, WAH-serveriongelmia, problem managementia, portaiden maalausta, kaiteen tekemistä ja kaikka muuta typerää.

Pääsispä jo eläkkeelle.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Muakin himoitti pilkkiminen, kun vikonloppuna katselin aurinkoista merenlahtea. Minttukaakaota pulloon ja haalarit niskaan, aaah! Paistaiskohan viikonloppuna aurinko?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Onslow

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Kyrpimismittari on pian niin punaisella, että taidan skipata viikonlopun tuparit ja lähteä pohjanmaalle varisjahtiin ja pilkille.. :evil:
Stevie Ray

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Vesper kirjoitti:Muakin himoitti pilkkiminen, kun vikonloppuna katselin aurinkoista merenlahtea. Minttukaakaota pulloon ja haalarit niskaan, aaah! Paistaiskohan viikonloppuna aurinko?
Olenko muistanut kehua että olet kirjoitustesi perusteella ihana nainen!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stevie Ray kirjoitti:Olenko muistanut kehua että olet kirjoitustesi perusteella ihana nainen!
:h:

Oon kyl muutenkin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Fcuk

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mulla on jo yks pilkkireissu tälle talvelle takana! Haalarit niskassa ja termarissa kahvit, kökin seurana kaks tuntia ja sit lähdin vahailemaan jaloista karvoja lämpimämpiin tiloihin... Oli tosi kivaa. Ens vuonna taas.
Monsieur Manala

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Jaahas, täällä on eilen näemmä juteltu autojen turvajärjestelmistä. Itse käväisin juuri viime yönä tuulettamassa aivojani auton ratissa puolitoistatuntisen pyörähdyksen verran. Tiet olivat melkoisen auraamattomia ja käyttämättömiä, ja lunta tuli koko ajan, joten hupia kyllä piisasi DSC poiskytkettynä.

Tuli myös testattua Barona-areenan (vaimikäsenyton) pihalla tuota DSC:tä ns. kunnolla tilanteita rakennellen ja runtua antaen. Kyllähän siitä selkeää hyötyä on jos haluaa ajaa aivot narikassa, ja erityisesti kääntösäteeseen vaikuttaa merkittävästi jos autossa on hieman vauhtia. Itse asiassa se on jollain tavalla surrealistinen tunne, kun kääntää rattia ja alkaa tuntua että nyt loppuu pito lumimoskassa ja aletaan puskemaan, mutta rattia lisää kääntämällä auto kääntyykin vain enemmän ja enemmän, minkä ei pitäisi olla fysiikan lakien perusteella mahdollista. Joten joo, ainakin tollaset dynämik-stäbilität-cöntröllit jotka ottavat ohjauspyörän asennon tehokkaasti huomioon, toimivat tietyissä olosuhteissa reippaasti paremmin kuin hyväkään kuski, koska hyväkään kuski ei pysty aktivoimaan yksittäisiä jarruja erikseen.

Mutta oli se silti aika huomattavan paljon kivempaa painaa nappulasta ne keltaisella taustavalolla varustetut sladitusjäljet mittaristoon, ja antaa lumen lentää kaaressa ja auton kulkea kunnolla kylki edellä. Putosi pari ikävuotta kuskinkin mittarista ja paskanaisten aiheuttamasta vitutustasosta hetkessä. :-p
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Fcuk kirjoitti:Mulla on jo yks pilkkireissu tälle talvelle takana! Haalarit niskassa ja termarissa kahvit, kökin seurana kaks tuntia ja sit lähdin vahailemaan jaloista karvoja lämpimämpiin tiloihin... Oli tosi kivaa. Ens vuonna taas.
Vesper kirjoitti:Muakin himoitti pilkkiminen, kun vikonloppuna katselin aurinkoista merenlahtea. Minttukaakaota pulloon ja haalarit niskaan, aaah! Paistaiskohan viikonloppuna aurinko?
Tytöt, ei kannata ottaa mitään diureettia juomaa, ellei oo taitava kusemaan haalariinsa? Luin tossa jostain itse en pilki enkä kuse housuihin, niin paitti jos juonu liikaa niin ensin pilkkii tuoppiin ja sit kotona jos ei ehdi riisua niin kusee housuihin? Mut näin tekee miehet, naiset voi kusta vaikka bussin tai taksin penkkiin easily..
Pyyhin Netikettiin..
Monsieur Manala

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

exPertti kirjoitti:Parasta ESC:ssä on, että jos ja kun tulee yllättävä perän karkaaminen (juu aivot narikassa töihin ajellessa) takakulmassa rutisee ja perä suoristuu yleensä jo siinä vaiheessa kun alat pohtimaan mitähän tässä pitäisi tehdä.
Ymm. No niin kai sitten. Toi on toisaalta mun ensimmäinen stabilität-varusteinen auto, eikä se perä ole vielä kertaakaan kuitenkaan yllättäen karannut 12 vuoden ja karvan vajaan miljoonan kilometrin perusteella... Kyllä se perä on aina karannut ihan tarkoituksella. :mrgreen:

Ylivoimaisesti tärkein turvavaruste onkin hereilläoleva kuljettaja, joka tuntee autonsa käytöksen ääritilanteissa eikä mene saman tien neuvottomaksi matkustajaksi kun pito karkaa jostain nurkasta.

On siinä vaarapuolensakin nimittäin, että nää DSC-judanssit antaa kuskille mahdollisuuden käytännössä kelistä riippumatta vaan survoa lapikkaan lattiaan, ohjata vähän tien mukaan ja miettiä aamuista bloukkaria.

Edit: Eiku, kerran kyllä 309 pösö pyörähti nätisti pituusakselinsa ympäri junnuteininä. Ei ehtinyt kissaa sanoa. Tosin ajoin ihan liian lujaa ja yritin sladia. Sladi tuli kyllä, mutta niin nopeasti ettei tehostamaton 4 kiekkaa tapista tappiin -ohjaus oikein toimittanut vastalääkettä.
Monsieur Manala

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

exPertti kirjoitti:No, käytännössähän homma menee niin, että järjestelmään alkaa jonkin verran epäluuloisinkin jossakin vaiheessa luottaa ja kieltämättä kaupunkiliikenteessä on joskus kätevä jos löytyy hieman "ekstrapitoa".

Eli lapikas lattiaan, mutta itse olen kyllä koettanut ymmärtää yleiset fysiikan lait eli esim. puskemista järjestelmä ei aina saa hanskattua.
Njoo, mutta toi tosiaan riippunee aika paljon järjestelmästä. Esimerkiksi duunivolkkarin (2007 vm) ESP toimii varsin karheasti rouskuttaen niinkin tuoreeksi järjestelmäksi, eikä tosiaan oikein tunnu ottavan huomioon ohjauspyörän asentoa siinä vaiheessa kun aletaan puskemaan ja kuski yrittää tilata lisää kääntöä kääntämällä rattia. Yliohjautuvuuden sen sijaan taltuttaa ihan kohtuullisesti, mutta samalla kyllä kaiken vauhdin pois syöden. Omassa kinnerissä sen sijaan toi ratin asento toimii todella tehokkaasti järjestelmän ohjeistajana, ja saa auton helposti jopa reilusti yliohjaavan tuntuiseksi mutta silti kontrollissa pysyväksi, jos rattia vain kääntää epätoivoisesti enemmän ja enemmän.

Toi lapikas lattiaan -metodi muuten toimii aika huonosti automaateissa, sillä tähän mennessä kaikki testatut automaatit kierrättävät turhaan joka vaihteella konetta sinne punarajalle asti ennen isommalle vaihtamista, vaikka mitään pitoa ei olisikaan, kierrokset nousisivat todella hitaasti, ja isommalle voisi vaihtaa jo 2000 kierroksessa niin että seuraavallakin vaihteella voima riittäisi sudittamaan renkaita silmittömästi. Tosin jos sitä pitoa sitten yhtäkkiä alkaisi olemaankin, tilauksessa olisi täyskaasu, ja kone kävisi pienillä kierroksilla, niin vetäisi sekin tietty ATK-aivot solmuun taas.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kitutunti. Hieman jopa hävettää tämänpäiväinen varsin vaatimaton panokseni Pirkanmaan yhteiskuntarauhalle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
daddykillkill

Re: Työntäytteinen tiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Sain iltapäivystyksen vaihdettua pois - nyt siis pääsee diggailemaan Tennispalatsiin "Watchmeniä" kaikessa rauhassa. Parhautta! Pitäähän se ennakkotarkistaa, että tietää voiko vaimon viedä sitä katsomaan :D
Vastaa Viestiin