Tohina Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MGandhi

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Vesper kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Tosin olen antanut houkutella itseäni miesseurassa body combat-tunnille.
Muah! Se onkin tooosi hyvä tunti aloittaa aerobinen treeni. Muista ilmoittaa aika ja paikka, tuun kuvaamaan ja nauramaan :D
Jep. Sä osaat aina olla niin kannustava, neiti täydellinen. Raskasta tai ei, mutta ainut ohjattu homojumppa, joka millää tasolla kiinnostaisi (no ehkä body pump myös)...
Fcuk

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mua niin ällöttää muiden hienhaju ja vääntyvät naamat et kimppatunnit on aina rangaistus jostain. Kivaa, on jo torstai. Pian on ehkä kesä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

MGandhi kirjoitti:Jep. Sä osaat aina olla niin kannustava, neiti täydellinen.
Hei, oon kannustanut sua jo ainakin kerran tällä viikolla!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

MGandhi kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
aasi kirjoitti:Olipa loistava aamuspinning. Ja täytetty patonki. Ja pulla. Ja kahvi. Loistavaa.
Alat kuulostaa ihan huimalta. :shock:
Kieltämättä kaikki ohjatut jumpat kuulostavat hieman homolta. Tosin olen antanut houkutella itseäni miesseurassa body combat-tunnille. Taitaa olla taas aika tarkistaa 130-prosenttiuteni...
Spinning on kyllä ihan perseestä. Kerran olen kokeillut ja se oli ihan homoa.

Ohjatut tunnit on kyllä siitä jänniä, ettei itseään satuttaisi yhtä pahasti ellei joku tauno siellä huutaisi ja tsemppaisi puskemaan vielä lisää. Pelottavia noissa aerobisissa ja maksimikestävyyden tunneissa on se, että huomaa kuinka vähän sitä jaksaakaan vaikka salin puolella sarjat menisi hyvin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

huima kirjoitti:Pelottavia noissa aerobisissa ja maksimikestävyyden tunneissa on se, että huomaa kuinka vähän sitä jaksaakaan vaikka salin puolella sarjat menisi hyvin.
Tätä mä juuri tarkoitin. Olis tosi harmi, että menis heti kärkeen ihan kammotunnille, koska todennäköisesti innostus lopahtaa siihen, eikä tule edes annettua mahdollisuutta muille tunneille.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Fcuk kirjoitti:Mua niin ällöttää muiden hienhaju ja vääntyvät naamat et kimppatunnit on aina rangaistus jostain.
Ei kannata eksyä judo- tai BJJ-tunneille, koska silloin pääset ihan likikosketukseen muiden haisevien hikisten tyyppien kanssa.

Viime treeneissä vitutti yksi iso mies (varmaan 130kg) jonka henki haisi ihan saatanan pahalle, just kun oltiin lähikontaktissa. Kiva siinä oli olla clinchissä sen kanssa päät vastakkain, kun äijä hönkii suoraan naamalle. Minkä rotan raadon lienee syönyt, tai ehkä sillä oli syöpä? Käsittääkseni syöpäsairailla henki saattaa haista pahasti.

Myönnän joskus itsekin kajahtaneeni(?) treeneissä valkosipulille, mutta se nyt ei ole niin vakavaa kuitenkaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Fcuk

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Ei mua aina ällötä, nyt jotenkin ällöttäny niin moni. Pitäis alkaa taas tupakoimaan. 8)
Stevie Ray

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Fcuk kirjoitti:Pitäis alkaa taas tupakoimaan. 8)
Röökaamalla hajuaisti pois ja sitten treenaamaan. Kuulostaa hyvältä! ;)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mulle riittää prosentit 69 tai 666?

Jutsureeneissä voi saada vaikka nenänsä toisen bebaan?
Salimies ja jutsumies Freddie?
Pyyhin Netikettiin..
Fcuk

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Stevie Ray kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Pitäis alkaa taas tupakoimaan. 8)
Röökaamalla hajuaisti pois ja sitten treenaamaan. Kuulostaa hyvältä! ;)
Eikös. :D

Just saanu keuhkot puhtaan tuntusiks, ei enää mitään vinkuyskiä maximisykkeilläkään plärätessä, ei tässä enää röökaamaan ruveta ei...
Stevie Ray

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Fcuk kirjoitti:ei tässä enää röökaamaan ruveta ei...

:jee:
Fcuk

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Stevie Ray kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:ei tässä enää röökaamaan ruveta ei...
:jee:
Mut koska alkoholi on jääny liian vähälle huomiolle ajattelin karata tyttöjen kanssa perseilemään heti viikonloppuna. Likat on luvanneet pitää mut irti tupakoista mut saas nähä, iik! Testi.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti: Spinning on kyllä ihan perseestä. Kerran olen kokeillut ja se oli ihan homoa.
No mä alunperin en tietenkään viitannut koko spinninKiin, vaan niinQ siihen hehkutukseen, daah!

Mutta carry on, voisitte vaikka avata "homoimmat juNpat"-ketjun.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Onslow

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Lilo kirjoitti: Mutta carry on, voisitte vaikka avata "homoimmat juNpat"-ketjun.

Kaikki jumpat jotka menee metsätöiden, halonhakkuun ja ojankaivamisen ohi on homoa.
Fcuk

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Onslow kirjoitti:Kaikki jumpat jotka menee metsätöiden, halonhakkuun ja ojankaivamisen ohi on homoa.
Ja kestävyyttä voi mitata niin monella eri tavalla. Kuulin kaverista, joka runkkaskin päälle 130 sykkein, uuh!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

8-7 eilinen säbämatsi. Tultiin takamatkalta ohi :cheer: Tänään olis salipäivä, työntöreeni ja absit tykö. Tätä ennen piitkä aamupala, Aamulehti, kahvi...ei ole kiire. Heräsin muuten juuri.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Fcuk

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

exPertti kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Kuulin kaverista, joka runkkaskin päälle 130 sykkein, uuh!
Nämä on muuten aina niitä juttuja, jotka sattuvat kaverille. :)
Viimeks kun ite sykemittarin kanssa sekstailin, tajusin olevani lahna ja varsin lepotilassa... 8)
Stevie Ray

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Fcuk kirjoitti:Mut koska alkoholi on jääny liian vähälle huomiolle ajattelin karata tyttöjen kanssa perseilemään heti viikonloppuna. Likat on luvanneet pitää mut irti tupakoista mut saas nähä, iik! Testi.
Aijjaa. Voisitkin viihdyttää mua yksinäisyydessäni jollain huvittavilla kännitekstareilla! Mulla kun tuskin muuta tekemistä on, kuin runkata ja seurata sykettä samalla läppärin näytöltä.
Fcuk

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Stevie Ray kirjoitti:Aijjaa. Voisitkin viihdyttää mua yksinäisyydessäni jollain huvittavilla kännitekstareilla! Mulla kun tuskin muuta tekemistä on, kuin runkata ja seurata sykettä samalla läppärin näytöltä.
Tulikin just muuten kamerakänny huollosta. Sen ottaminen kännireissuille on aina suotavaa, ropisee turhia mummopisteitä oikein tosissaan! Lisä-infona, että kännäämme Tampereella. You know who lives there omg plöts.

Nyt mummo lähtee pienentämään hankea. On muuten hippasen painavaa tuo lumi, ois vaan eilen pitäny... Eipä tartte puntille.
Stevie Ray

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Fcuk kirjoitti:You know who lives there omg plöts.
Kävin muuten just eilen treella. Olisit laittanut sen mun puheille. Olisin vähän mittaillut ja öögaillut, et mistä se on tehty.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pitäskö ihan sellanen delegaatio laittaa Tampereelle vähän mittailemaan? ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stevie Ray

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Vesper kirjoitti:Pitäskö ihan sellanen delegaatio laittaa Tampereelle vähän mittailemaan? ;)
I'm in!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stevie Ray kirjoitti:I'm in!
Me too!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:No mä alunperin en tietenkään viitannut koko spinninKiin, vaan niinQ siihen hehkutukseen, daah!

Mutta carry on, voisitte vaikka avata "homoimmat juNpat"-ketjun.
Siis toi aasin kommentointi ei ollut hehkutusta nähnytkään.

Hehkutusta on sen sijaan se, että tohon avautuneeseen Prismaan on pesiytynyt varsin hyvä liha-, kala- ja juustostiskikompleksi - joista kaikista saa jopa hyvää palvelua. Kävin eilenkin kuolailemassa ja ostelemassa maistiaisia vaikka mistä herkuista.

Yllätyin positiivisesti myös siitä, että Lagerbladin pakasteita löytyi heidän valikoimasta ( http://www.lagerbladfoods.fi/kuluttajat_etusivu ). Vaikka kyseessä on pakasteet, niin maku on yllättävän hyvä. Lihapullat esimerkiksi kelpaavat varsin hyvin - ja omatekemiin verrattuna jää ainoastaan kaipaamaan mahdollisuutta maustaa ne itse reilummalla kädellä. Verrattuna muiden höttöihin nämä ovat erinomaista kamaa!

Nuuh!

Pitänee viikonloppuna käydä taas syömässä jossain hyvin. Jos ei Meccaan nyt, niin voisi käydä tsekkaamassa jonkun uuden paikan. Pari pulloa hyvää viiniä ja mukavaa seuraa, ja siinä on sitten hehkuttamisen aihetta. Spinning ja täytetty patonki ei nouse millään hehkutukseksi, ei vaikka ne olisivat kuinka loistavat.

Tai no.. jos spinningiä vetää alasti joku ihan hillittömän hyvännäköinen kissa.. tai jos se patonki on tosi miehekkään hyvä, tuupattu täyteen siis kasviksien lisäksi salamia, kinkkua ja vaikka vähän kananmunaakin - niin sitten..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Jos mä jaksan täältä kaukaa lähteä sinne Tampereelle, ni ehkä voisin tulla katsomaan teidän mittailujanne. Jos siis tilaisuudesta tulee avoin...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin